Als ik de garantie op een Amélie (of Isabeau, maar dat is hetzelfde haha)nr 2 kon krijgen, wilde ik spontaan nog een kindjequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Overigens was Willow trouwens niet bepaald onder de indruk van de blikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn prulleke
Nou inderdaad dat is nog eens de moeitequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zeg 'saleprijzen altijd hanteren'. Ik had gisteren een supergaaf setje van Esprit voor 90 cent (maar goed, ik had een cadeaubon van Schweigmann, anders was het 25,90, en zonder sale 51,80)
[ afbeelding ]
Mexx Noppies en Pointer en soms Jottum en laatst DKNY maar koop 3/4 onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef McLaura het volgende:
Ik denk dat je dan vaak op Mexx terecht komt, of niet? Ik had 5 bijna dezelfde shirts van Mexx, met hele kleine detailverschillen.
heb ongeveer aandelen daar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef McLaura het volgende:
Ik ook, ben groot kleertjes.com fan
Ik heb gisteren een magenta zwembroek van Pointer gekocht daat, voor 8,75
quote:
Kijk dan ! Een schaapoutfit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kniekousjes![]()
McLaura, dat zeiden wij ook al ja haha een schaapoutfit was nog leuker geweest
en Thijs hahaha als blikken konden doden...
Ja, als ie wat groter is welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Lijnloos het volgende:
Oh MamaNik, wat een mooie (grote) mannen heb je daar zeg!![]()
![]()
Leuk setje McLaura! Zal vast heel mooi staan (hint, hint)
Die is leuk zeg!quote:
ja echtquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef Chan het volgende:
Huup echt? Je bent de eerste die ziet dat het een kind van mij is
Elyas met paddopakje![]()
Evie lekker wakker worden
Ha Timo, heb jij ook van die snacktenen?quote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:14 schreef huuphuup het volgende:
oh veeg mij maar op hier hoorik kom niet meer bij
dat haar bleef maar groeien...
[ afbeelding ]
dus wat doet je moeder dan...
[ afbeelding ]
quote:
In de categorieën 'wipstoel' en 'hond' bied ik 'volledig in beslag genomen door de tv' (ik heb mijn lief even gecensureerd):quote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:58 schreef Lijnloos het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja das waar...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:50 schreef huuphuup het volgende:
Raissa, ze lag op haar buik, ze is nog niet zo oud hè dus ze ligt nog min of meer stil
ik geef r de kam als afleidingquote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:54 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ja das waar...
Mila kijkt naar links als ze naar rechts moet kijken, naar rechts als ze naar links moet kijken, naar achteren als ze naar voren moet kijken en kruipt dan ook nog halverwege weg....... Laatst hebben we dr half in de houdgreep moeten leggen om een knipje in dr haren te krijgen(gelukkig kon ze er zelf wel om lachen
)
Ik vind het maar maf dat hij naar de tv kijkt, want dan zou hij ineens wel heel snel van 20cm naar een meter of 3 zijn gegaan. Maar hij ziet toch echt iets, want als je zijn wipstoel draait blijft hij maar naar dat ding kijken. Hij keek mee naar Dexter; ik hoop maar dat hij daar niets van heeft meegekregen.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 18:13 schreef Poppejans het volgende:
Ivan, Wolf heeft dezelfde wipper als jij, maar dan in het zwart! Wat grappig Claudia dat hij de tv al kan zien en leuk vindt!
Het is een Japans ras: Shiba Inu. Wat is Lente toch een droppie.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:46 schreef Ssserpente het volgende:
Hihi, Claudia, Lente is ook in de ban van de tv. Ze presteert het zelfs om er op zn kop of via het raam naar te kijken.Hoe heet dat hondenras ook alweer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |