abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 januari 2010 @ 20:50:03 #126
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_76778281
állemaal

En wat worden je meiden groot Lishe! En geweldig, het speciale verjaarspakje.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_76778415
Oh wat een prachtmeiden Lishe En wat is dat zelfgemaakte pakje geweldig leuk geworden!
pi_76779176
Alweer veel te lang niet gekeken hier

Willow,Amelie en Lena, wat lief!!! Geweldig zeg, nu lijkt de babymeet me extra leuk, ik ken behalve de zwangerschapsgym helemaal geen babytjes om naar toe te gaan

Esmee, prachtig kind

Wauw wat wordt je zoon groot MvD! Echt een lekker ding, en zn haardos vind ik geweldig

Bodpa, M. is echt op het witte af zeg! lekker contrast zo met jou

Elyas, wat een lekker spekkie! Wat weegt hij nu Tan? Superleuk autopak! Wolf heeft iets soortgelijks maar dan met lieveheersbeesten erop, volgens mij hetzelfde merk

Leuk om Lena en Luuke weer eens te zien, mooie dames! Leuk jurkje heeft Lena aan zeg
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  woensdag 13 januari 2010 @ 21:47:44 #129
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_76781389
Wat lief, jullie reacties Echt heel!

Poppejans, Wolf draagt zeker geen jurkjes?
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_76783406
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Lishe het volgende:
Wat lief, jullie reacties Echt heel!

Poppejans, Wolf draagt zeker geen jurkjes?

Maar als ik zou willen kan het wel, heb er wel een aantal ooit voordat ik zwanger was gekocht
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76783461

Berenjong
pi_76795412
Luuke en Lena....wow

en een Wolf in berekleding (wat leuk die sokjes of is het een maillootje )
pi_76795494
Een wolf in beerkleren ! En natuurlijk zijn DPAm outfit !!!

Luuke en Lena zijn prachtig, mooie verjaardagkleren Lishe ! Echt een geweldige outfit.
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:03:47 #134
248986 MamaNik
Kleuter en Peuter Tweelingmama
pi_76795701
Dit topic kijk ik altijd te weinig. Wat een prachtige kindjes allemaal Als ik die kleintjes weer zie dan vind ik mijn mannen echt reuzen alweer en gaat het weer rammelen.

Mijn 2 mannen
pi_76795930
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef lily het volgende:

[..]

Dus jij noemt het gezicht van mijn 3 weken oude dochtertje het gezicht van een toekomstige serial killer?
Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk

maar wat een malloot ben jij
Ach joh, diegene brengt het onhandig. Ik vind het op zich wel grappig, omdat ze zo'n 'don't mess with me' gezichtje trekt. Dat van die seriemoordenaar had dan weer niet gehoeven.

ik heb ook zoiets van Thijs. Hij kijkt op deze foto heel boos, maar hij was hier 4 weken en 'boos kijken' of 'don't mess with me' kijken is dan gewoon een trekking van de mimische spieren en heeft niks te maken met een emotie.

Leah, here's your partner in crime!

[ Bericht 6% gewijzigd door McLaura op 14-01-2010 09:36:30 ]
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_76795943
Poppejans, super die Wolf in Berenkleren. Ze moeten eens schaapjespakken gaan maken, dat is in jullie geval helemaal grappig : een Wolf in schaapskleren
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
pi_76795956
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
Die komt niks tekort op voedingsgebied!
  donderdag 14 januari 2010 @ 08:46:54 #138
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_76796118
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Leah met kleertjes van Elin

[ afbeelding ]

grappige badfoto (maar die haal ik zo weer weg); Leah gaapt hier

[ afbeelding ]
Oh Leah, wat een plaatje!
Ik vind dat ze, net als haar broers, zo'n hele lieve zachtaardige, bijna verlegen blik over haar gezichtje heeft!
Echt eentje die je onder je vleugels wilt nemen om voor altijd te beschermen.

Lishe, wat een beauties zijn het toch! En zo leuk zo helemaal anders volgens mij.

Tan, ik vind de pakjes verschrikkelijk (tikkie te hysterisch voor mijn smaak ) maar dat jochie wat erin zit is om op te vreten!
  Jubileum moderator donderdag 14 januari 2010 @ 09:35:10 #139
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_76797018
Ik heb ontzettend genoten van alle foto's en ben veel te bang dat ik iemand vergeet dus geen lijstje.
1 foto moet ik er wel even uitlichten, daar moest ik zo om lachen:
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 18:50 schreef Poppedein het volgende:

Willow is een maand ouder..dus die showt alvast wat je allemaal leert in zo'n 5e maand...
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uit " en L. van Poppedein kijkt heel geconcentreerd "Even kijken hoe je dat doet, dan kan ik het ook"
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_76798042
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 07:03 schreef lily het volgende:

en een Wolf in berekleding (wat leuk die sokjes of is het een maillootje )
Kniekousjes

McLaura, dat zeiden wij ook al ja haha een schaapoutfit was nog leuker geweest
en Thijs hahaha als blikken konden doden...
pi_76798157
Leah wat ben je een mooi meisje En die badfoto is lief!
Lishe wat hebben jouw meiden prachtige ogen!
Wolfje wat een stoere kleren heb je!!! Geweldig! Waar heb je die gekocht Poppejans? Niels is een collegabeertje, moeten we nog een foto van maken
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76798186
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Ik heb ontzettend genoten van alle foto's en ben veel te bang dat ik iemand vergeet dus geen lijstje.
[..]

Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uit " en L. van Poppedein kijkt heel geconcentreerd "Even kijken hoe je dat doet, dan kan ik het ook"
Ze lachte Willow zelfs uit op een gegeven moment slecht opgevoed stuk tuig van mij

Poppejantje in zn berenpakje <3

oooh MamaNik je mannen wat leuk om ze weer even te zien. Wat worden ze groot zeg!!
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76798569
quote:
haha, inderdaad ja... geweldig hoor die foto's van de meiden.

Wolf, wat ben je een mooie man in je nette kleertjes en in je berenpak!

Hihi, Thijs kan ook echt boos kijken. Te gek!
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:42:54 #144
248986 MamaNik
pi_76798697
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Ze lachte Willow zelfs uit op een gegeven moment slecht opgevoed stuk tuig van mij

Poppejantje in zn berenpakje <3

oooh MamaNik je mannen wat leuk om ze weer even te zien. Wat worden ze groot zeg!!
Behoorlijk ja!! Groeien de pan maar eigenlijk meer hun kleren uit! pff blijf kopen..
pi_76798730
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Behoorlijk ja!! Groeien de pan maar eigenlijk meer hun kleren uit! pff blijf kopen..
En kleertjesshoppen is zoooooo vervelend
  donderdag 14 januari 2010 @ 10:46:35 #146
248986 MamaNik
pi_76798805
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef McLaura het volgende:

[..]

En kleertjesshoppen is zoooooo vervelend
Nou inderdaad! hahaha NOT, het moest alleen niet zoveel kosten
pi_76798808
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Twinkly het volgende:

Wolfje wat een stoere kleren heb je!!! Geweldig! Waar heb je die gekocht Poppejans? Niels is een collegabeertje, moeten we nog een foto van maken
Van Dpam! De kniekousjes van Prenatal
Leuk, ben benieuwd naar collega-beer Niels

ah ik had je jongens helemaal gemist MamaNik, grappig echt 1 gezicht en wat worden ze al groot!
(wij hebben veel plezier van het Mexx vliegtuigshirtje wit/rood en het Stoer shirt!)
pi_76799177
quote:
[..]

Overigens was Willow trouwens niet bepaald onder de indruk van de blikken.

mn prulleke
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76799193
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef MamaNik het volgende:

[..]

Nou inderdaad! hahaha NOT, het moest alleen niet zoveel kosten
Ik zeg 'saleprijzen altijd hanteren'. Ik had gisteren een supergaaf setje van Esprit voor 90 cent (maar goed, ik had een cadeaubon van Schweigmann, anders was het 25,90, en zonder sale 51,80)

donderdag 14 januari 2010 @ 10:58:40 #150
248986 MamaNik
pi_76799203
quote:
Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef Poppejans het volgende:

[..]

ah ik had je jongens helemaal gemist MamaNik, grappig echt 1 gezicht en wat worden ze al groot!
(wij hebben veel plezier van het Mexx vliegtuigshirtje wit/rood en het Stoer shirt!)
Joh maakt niet uit, ik reageer ook niet altijd overal op hoor pff kan het niet bijhouden geen tijd voor
Maar mooi dat jullie er plezier van hebben, ik heb hem ook nog in 68 hahaha
en nog veel meer uiteraard
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')