quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:47 schreef Lishe het volgende:
Wat lief, jullie reacties Echt heel!
Poppejans, Wolf draagt zeker geen jurkjes?
Ach joh, diegene brengt het onhandig. Ik vind het op zich wel grappig, omdat ze zo'n 'don't mess with me' gezichtje trekt. Dat van die seriemoordenaar had dan weer niet gehoeven.quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:43 schreef lily het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus jij noemt het gezicht van mijn 3 weken oude dochtertje het gezicht van een toekomstige serial killer?
Ach ja, ieder zijn mening natuurlijk
maar wat een malloot ben jij
Die komt niks tekort op voedingsgebied!quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:48 schreef FP128 het volgende:
Oh Leah, wat een plaatje!quote:Op woensdag 13 januari 2010 10:42 schreef lily het volgende:
Leah met kleertjes van Elin
[ afbeelding ]
grappige badfoto (maar die haal ik zo weer weg); Leah gaapt hier
[ afbeelding ]
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uitquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:50 schreef Poppedein het volgende:
Willow is een maand ouder..dus die showt alvast wat je allemaal leert in zo'n 5e maand...
Kniekousjesquote:Op donderdag 14 januari 2010 07:03 schreef lily het volgende:
en een Wolf in berekleding (wat leuk die sokjes of is het een maillootje)
Ze lachte Willow zelfs uit op een gegeven momentquote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Ik heb ontzettend genoten van alle foto's en ben veel te bang dat ik iemand vergeet dus geen lijstje.
1 foto moet ik er wel even uitlichten, daar moest ik zo om lachen:
[..]
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uit" en L. van Poppedein kijkt heel geconcentreerd "Even kijken hoe je dat doet, dan kan ik het ook"
![]()
haha, inderdaad ja... geweldig hoor die foto's van de meiden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Je ziet Amélie boos kijken van "joh, sloof je niet zo uit" en L. van Poppedein kijkt heel geconcentreerd "Even kijken hoe je dat doet, dan kan ik het ook"
![]()
Behoorlijk ja!! Groeien de pan maar eigenlijk meer hun kleren uit! pff blijf kopen..quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:24 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ze lachte Willow zelfs uit op een gegeven momentslecht opgevoed stuk tuig van mij
Poppejantje in zn berenpakje <3
oooh MamaNik je mannenwat leuk om ze weer even te zien. Wat worden ze groot zeg!!
En kleertjesshoppen is zoooooo vervelendquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:42 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Behoorlijk ja!! Groeien de pan maar eigenlijk meer hun kleren uit! pff blijf kopen..
Nou inderdaad! hahaha NOT, het moest alleen niet zoveel kostenquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:44 schreef McLaura het volgende:
[..]
En kleertjesshoppen is zoooooo vervelend
Van Dpam! De kniekousjes van Prenatalquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:23 schreef Twinkly het volgende:
Wolfje wat een stoere kleren heb je!!! Geweldig!Waar heb je die gekocht Poppejans? Niels is een collegabeertje, moeten we nog een foto van maken
Overigens was Willow trouwens niet bepaald onder de indruk van de blikken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 09:35 schreef Lois het volgende:
Ik heb ontzettend genoten van alle foto's en ben veel te bang dat ik iemand vergeet dus geen lijstje.
1 foto moet ik er wel even uitlichten, daar moest ik zo om lachen:
[..]
![]()
Ik zeg 'saleprijzen altijd hanteren'. Ik had gisteren een supergaaf setje van Esprit voor 90 cent (maar goed, ik had een cadeaubon van Schweigmann, anders was het 25,90, en zonder sale 51,80)quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef MamaNik het volgende:
[..]
Nou inderdaad! hahaha NOT, het moest alleen niet zoveel kosten
Joh maakt niet uit, ik reageer ook niet altijd overal op hoor pff kan het niet bijhouden geen tijd voorquote:Op donderdag 14 januari 2010 10:46 schreef Poppejans het volgende:
[..]
ah ik had je jongens helemaal gemist MamaNik, grappig echt 1 gezicht en wat worden ze al groot!
(wij hebben veel plezier van het Mexx vliegtuigshirtje wit/rood en het Stoer shirt!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |