Als ik de garantie op een Amélie (of Isabeau, maar dat is hetzelfde haha)nr 2 kon krijgen, wilde ik spontaan nog een kindjequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:57 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Overigens was Willow trouwens niet bepaald onder de indruk van de blikken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mn prulleke
Nou inderdaad dat is nog eens de moeitequote:Op donderdag 14 januari 2010 10:58 schreef McLaura het volgende:
[..]
Ik zeg 'saleprijzen altijd hanteren'. Ik had gisteren een supergaaf setje van Esprit voor 90 cent (maar goed, ik had een cadeaubon van Schweigmann, anders was het 25,90, en zonder sale 51,80)
[ afbeelding ]
Mexx Noppies en Pointer en soms Jottum en laatst DKNY maar koop 3/4 onlinequote:Op donderdag 14 januari 2010 11:01 schreef McLaura het volgende:
Ik denk dat je dan vaak op Mexx terecht komt, of niet? Ik had 5 bijna dezelfde shirts van Mexx, met hele kleine detailverschillen.
heb ongeveer aandelen daar...quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:17 schreef McLaura het volgende:
Ik ook, ben groot kleertjes.com fan
Ik heb gisteren een magenta zwembroek van Pointer gekocht daat, voor 8,75
quote:
Kijk dan ! Een schaapoutfit!quote:Op donderdag 14 januari 2010 10:18 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Kniekousjes![]()
McLaura, dat zeiden wij ook al ja haha een schaapoutfit was nog leuker geweest
en Thijs hahaha als blikken konden doden...
Ja, als ie wat groter is welquote:Op donderdag 14 januari 2010 11:37 schreef Lijnloos het volgende:
Oh MamaNik, wat een mooie (grote) mannen heb je daar zeg!![]()
![]()
Leuk setje McLaura! Zal vast heel mooi staan (hint, hint)
Die is leuk zeg!quote:
ja echtquote:Op donderdag 14 januari 2010 16:03 schreef Chan het volgende:
Huup echt? Je bent de eerste die ziet dat het een kind van mij is
Elyas met paddopakje![]()
Evie lekker wakker worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |