ja.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef Oksel het volgende:
De enige mooie babies zijn je eigen babies..!
Leuk linkje voor jou... Is jouw vriendin al zo oud dan joh?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Hm. Dat gebeurt vaker. In ieder geval.. ik blijf er bij. Stuk voor stuk vast ontzettend lief, prachtig, slim, perfect, kleine wondertjes, etc. etc. Maar toch, stuk voor stuk gewoon heel erg lelijk! Zelfs mijn vriendin is het er mee eens. En dat is een vrouw. Een klein hertje lijkt meteen op een groot hert. Enzovoort. Een klein mensje lijkt niet op een groot mens. Meer op een alien! Groot hoofd. Vreemde vormen. Etc. etc.
Hij heet Jair. En hij zit idd in een babybadje. Wij hebben helaas geen ligbad in de flat. Het badje staat ook op de standaard. Soms is het best eng, want hij gaat nu op zijn knieen en trekt zich op. Aan de andere kant onder de douche vindt ik ook eng en hij geniet van het bad. Misschien dat ik gauw het babybadje op de grond zet in de douche.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Tinuviel, ik weet niet hoe je zoon heet. Zie ik goed dat hij daar nog in een babybadje zit? Vindt hij dat leuk? Het lijkt me zo leuk om t.z.t. met Ivan in bad te kunnen spelen. Zo'n bos schuim op zijn hoofd lijkt je zoon niet echt te deren.
Tadaaaa:quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef krijtlijk het volgende:
Sorbootje, krijgen we ook nog een foto te zien van Isabeau in de draagdoek?
Haha inderdaad! Je zou zijn voeten eens moeten zien!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat een heerlijke beer is Niels. Handjes... zeg maar gerust klauwen! En hij heeft prachtige grote ogen. Dat tuinbroekje op de laatste foto's is geweldig!
OEH! * Twinkly needs!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos en Twinkly, dat lieveheersbeestjespak is van het merk Duns, ik heb het van PimpYourKids vandaan, er waren toen ook shirtjes van.
Mijn portemonnee heeft ook al van die gemene gedachtenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef Lijnloos het volgende:
lijnloos ook, maar lijnloos' portemonnee denkt er anders over...
Je hebt verschillende merken met dergelijke pakjes. Smafolk, Duns, Snoozy... google maar eens op scandinavische kinderkleding. Genoeg sites die het aanbieden (er is uitverkoop!). Als je eenmaal weet welk merk je wilt kun je ook zoeken op marktplaatsquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Jore het volgende:
Ik vind Ivan zo'n mooi jongetjeMet prachtige oortjes! En oma Amsterdam, ik moest eerst een paar keer lezen tot ik snapte dat je niet míjn oma Amsterdam bedoelde. Die al een paar jaar dood is
![]()
LIEF!quote:Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Tadaaaa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Oh, wat een knapperd!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:55 schreef Poppejans het volgende:
Wat een gaaf ding Huupen diegene die erin zit is nog leuker
wat leuk dat ze het wel leuk lijkt te vinden
Punkie
[ afbeelding ]
quote:
Ow dat truitje van Wolf heeft Dyon trouwens ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Vlindur het volgende:
Dyon in hetzelfde truitje![]()
Het pakje van Wolf aanheeft heeft Rienk vandaag ook aan, als Wolf de rode broek er ook bij aan heeft iig
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef Poppejans het volgende:
whahaha wat gaaf dat Dyon hetzelfde truitje heeft, Wolf heeft dus ook exact datzelfde broekje eronder en ook met die broekpijpen zo omgeslagen
![]()
Ja, het lijkt er precies bij te passenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]Ik kon geen passend broekje bij dat truitje vinden tot ik deze een keer tegen kwam en die leek er wel bijna bij te horen
Was dus niet vreemd van me gedacht als Wolf het ook als setje draagt
Waar hebben jullie dat broekje dan vandaan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, het lijkt er precies bij te passen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat gaaf die pakjes die jullie mannen aanhebben![]()
ik heb net heerlijk een poosje gelounged met Evie:
[ afbeelding ]
vind dat zoooo heerlijk...
![]()
![]()
Ook van de Hemaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:39 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Waar hebben jullie dat broekje dan vandaan?
Rienk heeft het rode broekje wat er hier bij ons in de winkel naast hing. kon ook niks anders vinden.
Niels ook toen hij nog in 56 pastequote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef Meimeltje het volgende:
[..]Ik kon geen passend broekje bij dat truitje vinden tot ik deze een keer tegen kwam en die leek er wel bijna bij te horen
Was dus niet vreemd van me gedacht als Wolf het ook als setje draagt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat een schattige kleine babytjes allemaal
Ja, dacht ik ook al. Leuk is dat om te zienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:32 schreef Cantare het volgende:
Alle andere babieszo mooi om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn
U vraagt, wij draaienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef huuphuup het volgende:ik dacht dat we mooie Dana plaatjes gingen krijgen
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
...
Wij vonden het ook nog wel gaan, Driekus niet. Die ligt het liefst met zijn armen wijd en dat ging niet meer. En afzetten met z'n beentjes zodat ie met z'n koppie tegen de rand kwam, vond ie ook niet tof.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef Tan het volgende:
DriekusWaarom laatste keer? Het past toch nog? Beetje proppen dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |