abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76867072
We hebben de hond uitgezocht op z'n uiterlijk. We zijn helemaal niet oppervlakkig.

Ik had Lars helemaal gemist. Mafketeltje. Als hij flink blijft oefenen gaat die hand er misschien ooit in. Mooi koppie heeft hij trouwens. Om een of andere reden doet hij me denken aan een combinatie tussen Oscar (wangen?) en de jongste telg van Rockabella (oogopslag?).
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  vrijdag 15 januari 2010 @ 21:23:26 #202
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_76868458
Sorbootje, krijgen we ook nog een foto te zien van Isabeau in de draagdoek?
pi_76869481
Lentemeiske

Claudia, wij wilden ook een Shiba Inu, of een Akita. Misschien ooit... zulke mooie beesten
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_76874781
Japanse honden zijn mooi Akita's ook, maar wel erg zelfstandig en niet zo geschikt voor kleine huisjes geloof ik.

Lieve babyfoto's weer Die staartjes en dat speldje, leuk
pi_76883325
Ik wil graag kinderen.. en ik weet het, je vind je eigen kinderen toch wel prachtig. Maar waarom zijn babies toch altijd zo ontzettend LELIJK? Het spijt me. Mijn mening..
pi_76883346
Pff, jij lijkt op een oksel

Maar ehm ik denk niet dat we echt op je mening zitten te wachten honeyponeysugahpoegie
pi_76883372
Hm. Dat gebeurt vaker. In ieder geval.. ik blijf er bij. Stuk voor stuk vast ontzettend lief, prachtig, slim, perfect, kleine wondertjes, etc. etc. Maar toch, stuk voor stuk gewoon heel erg lelijk! Zelfs mijn vriendin is het er mee eens. En dat is een vrouw. Een klein hertje lijkt meteen op een groot hert. Enzovoort. Een klein mensje lijkt niet op een groot mens. Meer op een alien! Groot hoofd. Vreemde vormen. Etc. etc.
pi_76883720
Mwoah er zitten lelijke exemplaren tussen idd. maar ik kan niet zeggen dat het merendeel lelijk is.. er zijn echt wel hele mooie baby's.
pi_76883805
De enige mooie babies zijn je eigen babies..!
pi_76883829
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:55 schreef Oksel het volgende:
De enige mooie babies zijn je eigen babies..!
ja.
sure.

je hebt gelijk.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_76884154
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 10:31 schreef Oksel het volgende:
Hm. Dat gebeurt vaker. In ieder geval.. ik blijf er bij. Stuk voor stuk vast ontzettend lief, prachtig, slim, perfect, kleine wondertjes, etc. etc. Maar toch, stuk voor stuk gewoon heel erg lelijk! Zelfs mijn vriendin is het er mee eens. En dat is een vrouw. Een klein hertje lijkt meteen op een groot hert. Enzovoort. Een klein mensje lijkt niet op een groot mens. Meer op een alien! Groot hoofd. Vreemde vormen. Etc. etc.
Leuk linkje voor jou... Is jouw vriendin al zo oud dan joh?
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_76884465
Oksel, ik vind dat je best wel gelijk hebt, hoor. Pasgeboren baby'tjes zijn vreemde wezentjes. Maar wel om van te houden, als het je eigen broedsels zijn.
pi_76885042
Nou sorry hoor maar ik vind heel veel baby's allesbehalve lelijk, ook als ze net geboren zijn. Je hebt er hele rimpelige ingedeukte exemplaren tussen zitten, die vind ik lelijk. Maar er zijn zat baby's die mooi rozig en prachtig te wereld komen.
Zo zag ik gisteren nog een foto van verse amelie in huups facebookdinges..en die vond ik echt prachtig
pi_76885189
*zwaait naar Troel en Jochem, ook deze helaas te laat met aantrekken, het kan nog net dicht van onderen, maar schettig issie wel

“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  zaterdag 16 januari 2010 @ 12:40:49 #215
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76886553
aaaaah Wolf; wat een schattig pakje heb je aan!! super!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  zaterdag 16 januari 2010 @ 14:02:30 #216
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_76889200
Suus wil haar pony laten groeien, maar dan krijg je zo'n lengte dat het of in je ogen hangt en toch te kort is voor een staartje. Of speldjes.. en speldjes is ze niet happig op. Dus zijn we aan de bandana's gegaan

En samen met haar vriendinnetje op school
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_76902634
Isabeau, je bent een knapperd

Leah lekker meisje met een wat serieuzere blik

Lishe, mooie meiden

Wolf! Wij hadden hier ook zo'n berenpakje.

MamaNik wat lief met de twee lachende kopjes naast mekaar

McLaura, knappe Thijs.

Chan, wat een leukerd Timo is! Is dat wat zo'n bumboseat?

Evie, leuk pakje met een mooie meid erin

Stef is ook zo'n mooi mannetje.

Amélie

Ik wil ook zo een meisje met veel haar.

Onze grote knul:

In bad met schuimmutsje:

Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_76920097
Ivan mooie handjes heb je he! Niels keek gisteren toevallig ook naar zijn handje, of naar papa's trui, daar zijn we nog niet over uit
Wolf wat een mooi pak! Welk merk is het en hebben ze er ook shirtjes van?
Tuniviel wat een stoere man heb je

Ook weer wat Niels Spam Hij krijgt bruine ogen, sinds vorige week is dat echt duidelijk te zien, maar op de foto's zie je het nog niet.

week 11:

week 12:
Bij papa in de Bondolino op je duimpje zuigen

ik vind die handjes zo schattig, hij aait ermee (en soms heel boos krabben)

Mama, ik zit zo vol!

Ter vergelijking, zelfde situatie maar dan in week 1

Uitgeteld na het drinken

Dat speeltje is te mooi, ik ga er gewoon scheel van kijken!

Altijd dat stomme slabbetje, maar anders spuugt hij constant zijn shirtje onder.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76920727
Wat een lekker kleurtje heeft Wolf (nog)! Het pakje is mij iets te hysterisch.

Suus wil haar pony laten groeien? Maar hij staat haar zo goed! Ik heb op haar leeftijd hetzelfde gedaan. Toen waren haarbanden in de mode (op je hoofd zetten en dan naar voren schuiven zodat je iets kreeg wat op een kuif leek ). Een bandana is véél stoerder.

Tinuviel, ik weet niet hoe je zoon heet. Zie ik goed dat hij daar nog in een babybadje zit? Vindt hij dat leuk? Het lijkt me zo leuk om t.z.t. met Ivan in bad te kunnen spelen. Zo'n bos schuim op zijn hoofd lijkt je zoon niet echt te deren.

Oh, wat een heerlijke beer is Niels. Handjes... zeg maar gerust klauwen! En hij heeft prachtige grote ogen. Dat tuinbroekje op de laatste foto's is geweldig!

Ivan bij oma Amsterdam (hij is hier héél moe, maar hij deed zo vrolijk in bed, dus oma had hem er gretig uitgehaald!):

We zijn zo bang dat hij flaporen krijgt. Maar ik had als baby ook zulke oren, en dat is helemaal goedgekomen.
pi_76922492
Oh, wat een mooie mannen weer hier!
Niels lekker sabbelen op je handen! Wordt echt een flinke vent hoor Twinlky!
Ivan lekker verbaasd kijken bij Oma op schoot... (en die flaporen vallen wel mee toch? Ik vind hem nu echt een heel lief koppie hebben hoor..)
Wolf, ook al zo'n lekker ding, zeker in dat pakje! (as in, waar komt dat vandaan????)
Tinuviels man, lekker in badje met schuim spelen, gelijk heb je, zou ik ook doen (als we een bad hadden).
En dan nog zo'n mooie meid die al stoer haar pony wil laten groeien. Die bandana staat haar wel heel tof hoor! Mooie Suus..
pi_76922872
Stef! Mooie jongen! Lief die foto van vader en zoon.

Wolf wat heb je een mooie blik in je ogen. En wat ben je al groot.

Isabeau met spekkie-armpjes.

Minke wat kan jij lekker gapen, meis!

Mooi profiel heeft Evie, BJ. lekker neusje!

Die kruipfoto van Seb is prachtig! Wat een mooi kind is het toch!

Haha, Lars, waren je ogen groter dan je mondje?

Lente, blij meisje met je leuke kinnetje!

Suus, wat is je haar al lang! Ik ben benieuwd of je het geduld op kan brengen te wachten tot je pony net zo lang is als de rest van je haar. Ik vond je pony trouwens ook zo leuk. Maar je mooie ogen komen nu wel meer naar voren!

Jair, wat heb je toch een heerlijk snoetje! Zulke lieve ogen!

Niels, scheetje! Die totale uitgetelde foto is echt zo lief! Die handjes. Mooie ogen ook al weer! Ik ben benieuwd hoe bruin ze worden.

Claudia, wat heeft Ivan toch een mooi stoer koppie! Die blik! En die oren vallen wel mee hoor. Misschien lijkt het zo vanwege de groei. Ko had op een gegeven moment ook hele grote oren, en het is nu weer helemaal normaal.

Kijk Huup: donkerblonde haartjes!

Ko is stoer in zijn nieuwe kinderstoel!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_76924314
Wolf

Jair in bad mooi menneke

Niels heerlijke bink dat aaien is zo lief hè twinkly

Ivan je bent zo mooi

Suus met vriendin maar zonder pony
Ze lijkt me zo'n heerlijk spontaan sociaal ding

Ko stoertje! idd donkerblond Oeks

hier worden de hele dag de buikspieren geoefend en als ze de kans krijgt trekt ze zich op tot zitten.

mijn prulleke, ten voeten uit
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 januari 2010 @ 15:16:33 #223
15942 Marie79
Trotse mama van...
pi_76924947
Maarten zegt: 'da da' tegen Amélie, Kobus, Ivan en Niels en zijn mama doet
18-11-2008 Maarten Alexander
pi_76925242
Dat jurkje, Huup!
pi_76926898
oh BM je duo wat wordt Fons grooot!

jurkje is van Primark ik ga geloof ik zó ontzettend los op jurkjes daar deze zomer
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  zondag 17 januari 2010 @ 16:07:22 #227
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76927128
Wouw! Wat een prachtige foto's!!

Die Niels-spam

En dat mooie pakkie van Wolf (ik ben dol op zulke pakjes haha, zie mijn foto's eerder deze week )

En Amélie... jeetje wat een prinsesje al
pi_76927246
Wooow je komt even 2 maanden bijna niet en wat zijn ze allemaal groot
En Ko jeetje mineetje wat een kerel alweer.! En Amélie en Elodie
  zondag 17 januari 2010 @ 16:18:35 #229
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76927564
ooo Kobus; wat heb jij een stoer koppie! heerlijk!

Amelie mooie meid! en wat heeft mams je weer een mooooooie jurk aangedaan!
(houdt V&A in de gaten de komende maanden)

Tinuviel ook al zo'n stoer mannetje...

En wat heb ik genoten van de Niels-spam... heerlijk mannetje zeg!

BM wat een mooie kinders heb je! en wat heeft je meisje een mooie gouden gloed over dr haar...

ow vergeet ik bijna Suus met dr mooie lange haren

[ Bericht 11% gewijzigd door Beessie-Jen op 17-01-2010 17:31:29 ]
pi_76930226
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Claudia_x het volgende:

Tinuviel, ik weet niet hoe je zoon heet. Zie ik goed dat hij daar nog in een babybadje zit? Vindt hij dat leuk? Het lijkt me zo leuk om t.z.t. met Ivan in bad te kunnen spelen. Zo'n bos schuim op zijn hoofd lijkt je zoon niet echt te deren.
Hij heet Jair. En hij zit idd in een babybadje. Wij hebben helaas geen ligbad in de flat. Het badje staat ook op de standaard. Soms is het best eng, want hij gaat nu op zijn knieen en trekt zich op. Aan de andere kant onder de douche vindt ik ook eng en hij geniet van het bad. Misschien dat ik gauw het babybadje op de grond zet in de douche.

Ivan en Amélie

Wat voor leuke foto's van Ko. Hij heeft zo'n nadenkend maar lief gezichtje. En als hij lacht spat de vrolijkheid ervan af.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_76933292
Even met een snurkende Isabeau op schoot uit mijn hoofd... dus sorry als ik iemand vergeet.

Niels wat word je groot en wat heb je een lief neusje

Tinuviel, die badfoto is vertederend. Hij kijkt zo lief maar ook ondeugend!

Amélie... what can I say...

Claudia... zelfs al zou Ivan flapoortjes krijgen... ik heb ze ook en ben er trots op en altijd geweest... Leve de flapoortjes! Hij heeft zo'n mooi karakterkoppie, hij kan flapoortjes wel hebben!

Fons en Elodie! Krijgen jullie pokon per liter ofzo? Man wat worden jullie groot en stoer!

En iedereen die ik zeker weten vergeet.. jullie zijn allemaal prachtig, wat dat is zeker!
pi_76933333
Oh nee, vergeet ik Ko?!!? En dat terwijl hij zo om op te vreten is!
pi_76934179
quote:
Op vrijdag 15 januari 2010 21:23 schreef krijtlijk het volgende:
Sorbootje, krijgen we ook nog een foto te zien van Isabeau in de draagdoek?
Tadaaaa:

pi_76942493
quote:
Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, wat een heerlijke beer is Niels. Handjes... zeg maar gerust klauwen! En hij heeft prachtige grote ogen. Dat tuinbroekje op de laatste foto's is geweldig!
Haha inderdaad! Je zou zijn voeten eens moeten zien!
Maar toch zijn ze schattig

En dat tuinbroekje is mijn favoriete outfit voor hem, maar in een maat groter kan ik helemaal niet zulk soort dingen vinden

Ik vind Ivan's oortjes juist schattig Wat kijkt hij verbaast

Kobus in zijn nieuwe stoel! Wat ben je al groot jongen, jeutje! Hij verandert ineens heel erg in zijn gezichtje vind ik.

Amelie wat een mooie jurk! Gisteren was ik in een babyzaakje, ze hadden helemaal niets leuks voor jongetjes maar zoveel schattigs voor meisjes.

BM wat een mooie kinderen heb je!

Isabeau in de draagdoek!! Wat zit je daar lekker meis En wat heb je een mooi mutsje op!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_76954460
Hier vind ik zijn handje juist lief en poezelig!
pi_76959233
Ik vind Ivan's oortjes helemaal geen flaporen hoor, ik vind ze juist lief! Flaporen staan ver van het hoofd af, en dat heeft hij helemaal niet.

Suus met vriendin, groot ben jij al zeg

Niels, wat een beer wordt jij zeg, en superleuk H&M bosshirt heb je aan

Kobus, je hebt ineens meer haartjes gekregen Jeetje dat staat ook ineens al zo ''groot'' als ze in de kinderstoel zitten kunnen, echt gaaf gezicht

Wat is Fons grooooot echt in zn gezocht enorm veranderd! Lekker duo hoor

Amelie, wat een superrr outfit knap kind!

Lijnloos en Twinkly, dat lieveheersbeestjespak is van het merk Duns, ik heb het van PimpYourKids vandaan, er waren toen ook shirtjes van.
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_76959384
Ik vind Ivan zo'n mooi jongetje Met prachtige oortjes! En oma Amsterdam, ik moest eerst een paar keer lezen tot ik snapte dat je niet míjn oma Amsterdam bedoelde. Die al een paar jaar dood is

Alle andere kindjes zijn ook mooi & leuk uiteraard, met nog een speciale vermelding voor beer Niels en prinsesje Amélie. Met jurkje En Isabeau met mutsje. Lief!
  maandag 18 januari 2010 @ 12:53:25 #238
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76961114
Isabeau Wat lief die oogjes ergens tussen mutjse en draagdoek
pi_76961780
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:57 schreef Poppejans het volgende:
Lijnloos en Twinkly, dat lieveheersbeestjespak is van het merk Duns, ik heb het van PimpYourKids vandaan, er waren toen ook shirtjes van.
OEH! * Twinkly needs!!
pi_76961838
lijnloos ook, maar lijnloos' portemonnee denkt er anders over...
pi_76962304
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:10 schreef Lijnloos het volgende:
lijnloos ook, maar lijnloos' portemonnee denkt er anders over...
Mijn portemonnee heeft ook al van die gemene gedachten
pi_76962758
Twinkly, Dat tuinbroekje heb ik ook voor Rienk Het is maar 56, maar hem nog veels te groot! En je grijze dikke sokken heb ik ook Oh, en dat aaien doet Rienk ook, en hameren en krabben

En alle kindjes zijn zooo
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_76962943
Amelie snoepie in je stippen jurk! Ik zou ook helemaal los gaan voor de zomer Huup. Ik vind jurkjes ook zo leuk als ze zo'n beetje net kunnen lopen.

Fons en Elodie! Wat een mooi haarkleur heeft Elodie! Lekker duo!

Isabeau, wat een mooie kleur ogen heb jij! Leuke foto's, Sorbo!
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
  maandag 18 januari 2010 @ 13:38:07 #244
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_76962994
quote:
Op maandag 18 januari 2010 13:08 schreef Twinkly het volgende:

[..]

OEH! * Twinkly needs!!
Je hebt verschillende merken met dergelijke pakjes. Smafolk, Duns, Snoozy... google maar eens op scandinavische kinderkleding. Genoeg sites die het aanbieden (er is uitverkoop!). Als je eenmaal weet welk merk je wilt kun je ook zoeken op marktplaats
  maandag 18 januari 2010 @ 17:47:38 #245
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_76974491
*spamt*
Evie:

en hoezo; ik kan pas 6 weken na de uitgerekende datum gericht kijken??

in haar wiegje vandaag

flieft op dr kleine meisje....
pi_76974746
Wat een mooie kindjes allemaal, te veel om op te noemen!!

BJ, zoals Evie met haar handjes ligt, ligt Isa ook vaak te slapen. Helemaal uitgeteld en zo schattig!
pi_76974806
Bedankt voor de complimenten over zijn oortjes. En je hebt gelijk, Sorbootje, niks mis met flaporen. (Bij jou valt dat trouwens echt niet te zien. En wat een prachtige dochter heb je toch. Ook ik vind haar mutsje geweldig.)
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:01 schreef Jore het volgende:
Ik vind Ivan zo'n mooi jongetje Met prachtige oortjes! En oma Amsterdam, ik moest eerst een paar keer lezen tot ik snapte dat je niet míjn oma Amsterdam bedoelde. Die al een paar jaar dood is

Mijn moeder noem ik 'oma carnaval'. Ze heeft een vriend die uit Limburg komt en ze heeft níets met carnaval.
pi_76977494

Us Jonkje krijgt spekkies, vanmiddag 4350 gram
  maandag 18 januari 2010 @ 20:29:37 #249
144006 chacama
Ondernemend!
pi_76982547
teveel mooie lieve kindjes

Even een kleinduimpje

pi_76989009
ooh Sorbo dat mutsje! wat ontzettend poepig

Vlindur wat een mooi menneke is Rienk

En Evie wat ben je goed aan het groeien zeg, ik zie het gewoon aan je!

Chacama wat een leuke foto!

Mijn kleine baby is niet zo klein meer

Ze lijkt zo groot ineens zo rechtop zittend enzo en blij lachend op dat ding aan het meppen
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77000392
Wat een gaaf ding Huup en diegene die erin zit is nog leuker wat leuk dat ze het wel leuk lijkt te vinden

Punkie
pi_77000732
Woahhh Wolfje wat ben je stoer!! En dat shirtje is zo leuk
Awh! Boellies Rienk en Evie
Maud tjongejonge wat heb je een grote voeten!!
Amelie wat een stoere stoel heb je! Grote meis!!
pi_77000976
Oh Wolf, wat een mooie man ben je, en zo stoer met je punk-kuif!
Amelie in de gave stoel, lekker zitten en meppen!
Rienk is ook al zo'n grote beer aan het worden... die groeispurt is te zien!
En klein duimpje in de zevenmijlslaarsen,

Nog een beetje Minke:

Lekker met papa slapen op de bank

Of in bed samen tv kijken nog even voor het slapen gaan

Of gewoon lekker lachen naar papa
  dinsdag 19 januari 2010 @ 10:17:54 #254
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_77000989
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:19 schreef Sorbootje het volgende:

[..]

Tadaaaa:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
LIEF!
pi_77004130
Wolf, wat heb je een mooie blauwe ogen!

Amelie die al zit

Minke met dr papa

En Rienk wat heb je een bekend shirtje aan

dinsdag 19 januari 2010 @ 12:29:15 #256
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77005892
Mijn Goodmoodkid

pi_77006184
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 09:55 schreef Poppejans het volgende:
Wat een gaaf ding Huup en diegene die erin zit is nog leuker wat leuk dat ze het wel leuk lijkt te vinden

Punkie
[ afbeelding ]
Oh, wat een knapperd! Bij deze foto kun je je haast een voorstelling maken van hoe hij er als puber uit gaat zien. (Vermits hij een alto wordt.)
pi_77006215
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 12:29 schreef Tan het volgende:
Mijn Goodmoodkid

[ afbeelding ]
hahaha
briljant

Minke
En Dyon wat ben jij een mooi ventje zeg! En die foto met Kyllian erbij <3
En poppejantje
Zomerkind &lt;3 & Winterkind &lt;3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77006404
De baby's zijn allemaal gewoon te leuk. Het is een goede oogst geweest eind vorig jaar.

Die Amélie! Ze lijkt inderdaad al heel groot zo. Dat lange jurkje op de vorige foto vond ik trouwens fantastisch! (Ik begrijp nooit zo goed waarom sommige jurkjes zo kort zijn dat je de pamper eronderuit ziet steken. Baby's hebben ook hun waardigheid. )
pi_77007259
Dyon in hetzelfde truitje
Het pakje van Wolf aanheeft heeft Rienk vandaag ook aan, als Wolf de rode broek er ook bij aan heeft iig

Amelie Als ik een meisje krijg moet zo ook zo mooi zijn
Minke lacht al! Wat super!
En Elyas in een goodmood pak!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 13:25:49 #261
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77007790
owww Wolf wat ben je moooooi!

Jeetje Huup wat groeit je meisje hard!! en wat zit ze dr al wijs bij! en ik blijf verliefd op haar mooie haardos...

Dyon ook al zo;n knapperd!

@lijnloos: das idd wel een heel echt lachje van Minke hoor

Elyas wat heb je een mooie jumpsuit aan!
Ik vind die pakken zo tof! en ze zitten ook zo mooi...
pi_77009087
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:11 schreef Vlindur het volgende:
Dyon in hetzelfde truitje
Het pakje van Wolf aanheeft heeft Rienk vandaag ook aan, als Wolf de rode broek er ook bij aan heeft iig
Ow dat truitje van Wolf heeft Dyon trouwens ook Alleen van die mooie punkhaartjes erbij gaat hier niet lukken

pi_77009102
Elyas wat kijk je stoer! En een mooi pakje
pi_77009167
Oh Dijon en Kylian, mooie broers!
Elyas in zijn stoere goodmoodkid-pak! (mooie kleur ook)
pi_77010461
whahaha wat gaaf dat Dyon hetzelfde truitje heeft , Wolf heeft dus ook exact datzelfde broekje eronder en ook met die broekpijpen zo omgeslagen
pi_77010973
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:42 schreef Poppejans het volgende:
whahaha wat gaaf dat Dyon hetzelfde truitje heeft , Wolf heeft dus ook exact datzelfde broekje eronder en ook met die broekpijpen zo omgeslagen
Ik kon geen passend broekje bij dat truitje vinden tot ik deze een keer tegen kwam en die leek er wel bijna bij te horen Was dus niet vreemd van me gedacht als Wolf het ook als setje draagt
pi_77011948
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Ik kon geen passend broekje bij dat truitje vinden tot ik deze een keer tegen kwam en die leek er wel bijna bij te horen Was dus niet vreemd van me gedacht als Wolf het ook als setje draagt
Ja, het lijkt er precies bij te passen
pi_77012026
Awwww wat een lieve beebieeeetjes hier. Vinden Kim en ik.
  dinsdag 19 januari 2010 @ 15:32:44 #269
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77012158
wat gaaf die pakjes die jullie mannen aanhebben

ik heb net heerlijk een poosje gelounged met Evie:

vind dat zoooo heerlijk...
pi_77012361
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:26 schreef Poppejans het volgende:

[..]

Ja, het lijkt er precies bij te passen
[ afbeelding ]
Waar hebben jullie dat broekje dan vandaan?
Rienk heeft het rode broekje wat er hier bij ons in de winkel naast hing. kon ook niks anders vinden.
pi_77012528
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
wat gaaf die pakjes die jullie mannen aanhebben

ik heb net heerlijk een poosje gelounged met Evie:
[ afbeelding ]
vind dat zoooo heerlijk...

Heerlijk hoor
pi_77013026
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 15:39 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Waar hebben jullie dat broekje dan vandaan?
Rienk heeft het rode broekje wat er hier bij ons in de winkel naast hing. kon ook niks anders vinden.
Ook van de Hema

Meimeltje, dat tuinbroekje is erg leuk zeg

Elyas wauw wat een lekker spekje ben jij, lekkere knijpwangetjes

aaah Evie wat lief zo met dat kontje omhoog
pi_77013591
Staat hm goed Poppejans!

Idd van de Hema Vlindur, maar ik vond hm bij een andere Hema dan waar ik dat truitje vandaan had. Het lag ook niet bij elkaar, maar ik vond het wel passen bij elkaar

Lief die Evie die zo heerlijk bij mama ligt!
pi_77014307
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 14:57 schreef Meimeltje het volgende:

[..]

Niels ook toen hij nog in 56 paste
week 5, ik heb alleen geen foto waar je de broek ook ziet (hij is daar geobsedeerd door de zwarte kast tegen de witte muur, maar begint moe te worden )

Minke met je papa die bovenste foto is geweldig

Dyon Wat een mooie broek heb jij!

Lol Elyas wat ben je in een goed humeur

Evie Zo liggen is ook heerlijk!

[ Bericht 16% gewijzigd door Twinkly op 19-01-2010 16:34:11 ]
&lt;a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Niels&lt;/a&gt; en &lt;a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank"&gt;Sam&lt;/a&gt;
pi_77017154
ahahahaha dat hoofd, bijna griezelig
pi_77017283
Wat heeft Niels toch een herkenbaar en mooi koppie (en expressief, getuige de laatste foto )

Alle andere babies zo mooi om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn, en allemaal zulke tevreden snoetjes... wat moeten jullie buitensporig trots zijn </emo-modus>
pi_77018039
Twinkly, dat koppie! Geniaal!
pi_77018260
Wat een schattige kleine babytjes allemaal
pi_77018894
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:56 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
Wat een schattige kleine babytjes allemaal
ik dacht dat we mooie Dana plaatjes gingen krijgen

Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77019030
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 17:32 schreef Cantare het volgende:
Alle andere babies zo mooi om te zien hoe verschillend ze allemaal zijn
Ja, dacht ik ook al. Leuk is dat om te zien
pi_77019798
Zoals beloofd, verse foto's van Driekus

Hoofdje omhoog

Laatste keer in de wieg

Niels, wat een gekke bekken kan jij al trekken! (en wat krijgt je mama die goed vastgelegd, dat lukt hier nooit)
Wolf jij bent ook al zo'n mooi manneke (en een leuk truitje, dat ook) en die punkfoto is zo stoer.
Meimel, je mannen bij elkaar, leuk om te zien! En dat tuinbroekje komt mij dan weer bekend voor. Alleen hier past het eigenlijk al niet meer.
Tan, wat een mooi goodmoodkid heb je daar.
Lijnloos wat lacht Minke lief en volgens mij ken ik haar papa (ik pm je effe)
Huup, jij hebt geen baby meer, dat is gewoon een lief meisje.
Chacama, wat een vrolijke klein duimpje.
Vlindur, die onderste foto is zo schattig en wat is ie dan ineens nog klein..
Evie zie je gewoon groeien, gaat goed zo!
Sorbo, die draagfoto, ze lijkt er zoveel ouder op dan Driekus en dat is toch echt niet zo

En alle ander kindjes zijn ook al zo Wie zei er nou dat er ook lelijke kindjes waren? Ik zie ze niet hoor...

[ Bericht 54% gewijzigd door mefke79 op 19-01-2010 18:49:17 ]
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77020753
Wat is Driekus mooi! Waauw!
pi_77021315
Oh Driekus, wat een mooi man! (Hippe kleertjes ook.) En de laatste keer in de wieg, memorabel moment lijkt me dat. Ennuhm, zou kunnen dat je mijn lief kent (ik meen me iets te herinneren over een reunie van opleiding in Enschede die jullie tegelijk hadden), van je studie? Bedenk me nu, dat hij het misschien niet zo tof zou vinden om met zijn kop op het internet te staan, maar aan de andere kant staan die ook op Minke's website (even als licht compromiterende foto's van mij, net na de bevalling).
pi_77021509
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:34 schreef mefke79 het volgende:

[ afbeelding ]
Laatste keer in de wieg
Wat ligt ie heerlijk relaxed met die beentjes zo over elkaar
  dinsdag 19 januari 2010 @ 19:27:27 #285
12765 Tan
 Isilindil Tasardur
pi_77022170
Driekus Waarom laatste keer? Het past toch nog? Beetje proppen dat wel
pi_77023177
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 18:12 schreef huuphuup het volgende:
ik dacht dat we mooie Dana plaatjes gingen krijgen

U vraagt, wij draaien

pi_77023329

yay!

die laatste! blij ei

Wat wordt ze grooooot! en wat is ze toch een poppetje Lieve leuke Dana.
Die tweede foto met dat mutsje enzo is poepig zeg
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_77024171
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:49 schreef huuphuup het volgende:
...
wat een lieve reactie
Ja ze word echt groot, viel me echt op toen ze vandaag naast een heel klein babytje zat op het CB
Mijn grote kleine blij eitje ghihi
pi_77024325
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef Tan het volgende:
Driekus Waarom laatste keer? Het past toch nog? Beetje proppen dat wel
Wij vonden het ook nog wel gaan, Driekus niet. Die ligt het liefst met zijn armen wijd en dat ging niet meer. En afzetten met z'n beentjes zodat ie met z'n koppie tegen de rand kwam, vond ie ook niet tof.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_77024467
Kom even spammen met onze jongste telg

En ik met al mijn kindjes

dat truitje van de hema met die autootjes heeft Dijon ook in de kast liggen
pi_77024508
Wat een bekend truitje zie ik hier steeds voorbij komen
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_77024645
en nog eens
mijn eierstokken vliegen alle kanten op!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_77024665
Wat heeft Wolf een mooie blauwe kijkers Poppejans
En ik zie al weer een grote Dyon van Meimel met zijn grote broer
Minke en haar Papa allebei K.O.
Elyas ook al weer zo veel veranderd in zijn gezichtje, wat gaat het hard!
pi_77025765
Gefeliciteerd Faja-Lobi. Alles is goed gelukt zie ik. Zwangerschap achter de rug en wat een mooi kind heb je ervan gemaakt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_77028705
Dank je wel Tinuviel
pi_77030206
Wat een prachtig gezinnetje, Faja!
pi_77030335
Oh, mooie man van Faja! En zo'n lief plaatje met de rest van de kinders. Mooi hoor!
pi_77031430
Oja, toen je die foto maanden geleden plaatste Tessie, toen had ik dat shirtje ook net gekocht!
Wat stond het Graeme zeer goed!

ooh wat een mooi mannetje is Driekus!!! Wauw, wat een mooie bos met haar

Faja, dat boompjesshirtje had Wolf ook! (maar past al niet meer) erg leuke foto van jou met je kroost
pi_77033159
Meimel, die foto met de broertjes op de bank, wat een verschil dan he!
En die kleertjes van Dyon komen mij dan weer bekend voor, het tuinbroekje van Mexx...noppies shirtje hangen hier ook in de kast (alleen in een wat grotere maat haha)

En ohh wat heeft Driekus een prachtige ogen!

Faja met new and improved familiy! Leuk zo met zijn allen!

En wat is Dana blij! Op de foto met de rugzak lijkt ze groohoot!

zo Elyas is ook aanwezig! Beertje!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
  woensdag 20 januari 2010 @ 03:14:20 #300
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_77039537
oooo Faja; wat heb jij een moooooi gezinnetje!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')