SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?
als je het zo bekijk heb je wel een beetje gelijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.![]()
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Norbert704 het volgende:
Norbert heeft ook een brommert! de Tomos E-start! (Alhoewel de e-start gestolen is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu respect! of wat?
Kan er ook sneeuw van 30cm naar binnen komen? Heb namelijk 4 dagen ongeveer een uur per dag door de sneeuw gerede/geslipt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef denkjedat het volgende:
als ik jou was zou ik bij je ontsteking iets voor dat kappie doen dat er geen water naar binne komt anders krijg je straks allemaal bende als je die kap eraf haal , of ben ik nou fout?
Harder niet sneller. Sneller is koppel, en dat verlies je wanneer je de voorbocht dikte vergroot en lengte gaat verkleinen. Een andere uitlaat eronder gooien, niet een snelle uitlaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinder
nouja ik heb zelf de ervaring , toen ik voor de zoveelste keer een ander blok kreeg dat er een beetje water in was gekomen waardoor er allemaal van dat elektrische water roest kwam of hoe je dat ook noem in iedergeval van dat witte ranzige spul en ik denk niet dat het helemaal goed is voor je brommer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Kan er ook sneeuw van 30cm naar binnen komen? Heb namelijk 4 dagen ongeveer een uur per dag door de sneeuw gerede/geslipt.
Van de week weer eens kijken of die het nog doet
Jaja. Maar door die S-bocht in de prullenbak te gooien en er een propere bocht in te zetten win je meer dan 10km/h op topsnelheid. Zelf gemeten. Fuck dat je minder koppel hebt. 45 in plaats van 30 reden is belangrijker.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Harder niet sneller. Sneller is koppel, en dat verlies je wanneer je de voorbocht dikte vergroot en lengte gaat verkleinen. Een andere uitlaat eronder gooien, niet een snelle uitlaat.
Scootertaal![]()
Precies! Zo denk ik er eigenlijk ook overquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Je bent incapabel om een brommer of scooter te kunnen rijden, ik zou je huidige in de fik zetten en kluizenaar worden.
Omdat je incapabel bent om in deze samenleving mee te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Het was mijn schuld niet eens dus waarom in de fik en kluizenaar worden?
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat je incapabel bent om in deze samenleving mee te kunnen draaien.
Kom maar op dan,quote:
Ik ga niet met mensen uit de LSES-groep in discussie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:45 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Kom maar op dan,
Maar geef nou is antwoord.... Nu ben ik wel benieuwd waarom ik incapabel zou zijn voor de samenleving?
Ik zit gewoon op school volg een opleiding en heb gewoon werk....
Wat is LSESquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ga niet met mensen uit de LSES-groep in discussie.
Nou vooruit, LSES = lager sociaal-economische segmenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Beetje chagerijnig?
Maar ik ga hier niet meer op in, geen zin in...
De makkelijke benaming inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef fs180 het volgende:
Plebs.
Wij denken dat niet, wij zijn overtuigd van ons gelijk. Overigens bestaan er altijd uitzonderingen, maar gezien jouw manier van schrijven weten wij al voldoende.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef ringomanic het volgende:
Jullie denken gelijk dat een Scooter Rijder minder sociaal is en dat iedereen een Scooter Sjonny is
Je wou dat niet FS, je wilde dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:56 schreef fs180 het volgende:
Ik wou net zeggen, je kan nu wel heel hard gaan roepen dat je zo tof bent, maar met zulk taalgebruik komt dat bar ongeloofwaardig over
PICS!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:46 schreef centenbakkie het volgende:
100E boete
40 voor snelheid
60 voor geen kenteken
kon ook nog even ter plekke een klaagzang aan horen betreft het geluid![]()
en mocht gelijk even 2 soort van metalen decoratie stekels eraf schroeven want dat was gevaarlijk
Vrouwenbrommer van een kennis:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef stroopdoosch het volgende:
Stelletje sloebers, met jullie damesbrommertjes en ralle kutscootertjes. Echte bazen rijden schakelbrommers
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef fs180 het volgende:
Zijn dat van die punten die gotiks altijd op hun tas hebben? Die had ik namelijk ook op mn voorspattert. Daarna met grof geweld door politie van de weg getrokken
ziet er heeel erg netjes uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwenbrommer van een kennis: [ afbeelding ]
Wat is er nu weer mis met mijn manier van schrijvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wij denken dat niet, wij zijn overtuigd van ons gelijk. Overigens bestaan er altijd uitzonderingen, maar gezien jouw manier van schrijven weten wij al voldoende.
1) Algemeen Beschaafd Nederlands, wat voor achtergrond heb ik dan volgens jou?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:
Nou dat wil ik wel even ontkrachten hoor:
1) ABN is geen bekakt of wat dan ook maar, weet je uberhaupt waar abn voor staat? Iets met beschaafd, en met jouw taalgebruik maak je 1) jezelf niet duidelijk 2) bewijs je keer op keer wat voor achtergrond je hebt; mensen hebben geen interesse in jouw achtergrond dus neutraal taalgebruik is gewenst, vooral wanneer je op een openbaar forum post.
2) Misbruik van aanhalingsteken en hoofdletter+ foutief nederlands. stoer tuig. scootersjonnie en forum. Leer het!
3) De laagste vorm van mbo wordt ook gezien als vervolgopleiding, evenals een opleiding tot cassiere, het spreekt dan ook voor zich dat jij het eerste bedoeld.
Een makkelijke taalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met mijn manier van schrijven,
Ik ga echt niet bekakt of netjes typen op een Forum, ik typ gewoon in een makkelijke taal. En nee ik ben niet stoer. Ik ben een dood normale jongen![]()
Ik ben totaal geen "Scooter Sjonnie" ik houd er gewoon van om lekker te sleutelen aan mijn scooter en rond te rijden. En scooters zijn ook niet mijn enigste hobby hoor! Ik heb gewoon mijn middelbare school afgemaakt en doe nu een vervolg opleiding. Ik ga ook niet om met van dat zogenaamde "Stoere Tuig".
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Norbert704 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn brommer weer even op de gevoelige plaat vastgelegd!
Mooie foto, naast een BMW motor van je beste vriend!
Dure foto, 150 euro.
Is dat nou een kreidler blok, zo ja, waar heeft hij zijn achterrem?, want je moet schakelen met z'n ding neem ik aan, en aan het stuur zit dan meestal de koppeling!:Pquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwenbrommer van een kennis: [ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens gehoor van aangepaste naven, dat je voetrem dan gewoon rechts zat. Kan dat kloppen ?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef fs180 het volgende:
Voetrem bij puch zet je aan de linkerkant omdat je dan met een remstang kan werken. Wanneer je een schakelblok gebruikt moet je dat verandere zodat hij rechts uitkomt.
Op die uit de foto zit er gewoon geen rem op
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef stroopdoosch het volgende:
Stelletje sloebers, met jullie damesbrommertjes en ralle kutscootertjes. Echte bazen rijden schakelbrommers
heb jij nog last van err turbulentie (om het zo maar te noemen) met topkoffer? Echt aerodynamisch is mijnes niet, merk je ook wel eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:57 schreef Geqxon het volgende:
En in de topkoffer past een Monkey.
Ik dacht op een gegeven moment dat mijn band lek was man... niet normaal hoe de wind er aan trekt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
heb jij nog last van err turbulentie (om het zo maar te noemen) met topkoffer? Echt aerodynamisch is mijnes niet, merk je ook wel eens
MIETJE!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:37 schreef CD-J het volgende:
De mijne![]()
[ afbeelding ]
Zal morgen wel even een plaatje schieten van de gene die echt van mij is.
ik denk dat het een vrouwtje is hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:13 schreef AvdZ het volgende:
[..]
MIETJE!
ont; de mijne staat al weer een tijd in't hok verdomme, kutweer.
mmh dan zal een andere koffer ook niet helpen, gelukkig eigenlijk nooit nodigquote:Op donderdag 11 februari 2010 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik dacht op een gegeven moment dat mijn band lek was man... niet normaal hoe de wind er aan trekt.
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:23 schreef fs180 het volgende:
Meeste "gooise-types" rijden gewoon in naturel kleurtjes.
hoef je voor ons niet te doen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2010 21:30 schreef Maurice0 het volgende:
Kom ik net beneden, achterband lek van de citta..
Word volgende week maar even plakken zal dan gelijk wat pics schieten
quote:Op donderdag 11 februari 2010 21:31 schreef no1uknow het volgende:
[..]
hoef je voor ons niet te doen hoor
Dat gedoe met die polini's altijd ookquote:Op donderdag 11 februari 2010 22:08 schreef AvdZ het volgende:
jep ik had er een tijdje een 65cc polini onder, dik lawaai en mooi blazen jonge,maar hij naaide vast
Voor het model wat ik rij is een meterstand van 200.000 kilometer vrij weinig. *hint* *hint*.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:27 schreef fs180 het volgende:
maar geq, geen gsx dus?
750 toch? maar dan 6 sec..
Toch geen shadow/intruder/savage?![]()
Zelfs een oude gs750 moet toch wel binnen de 6 zitten?
Ik durf het nieteens te meten![]()
Owja, mn linkerachterknippert gesloopthok de schuur in, knak,
van de zomer wel nieuwe kopen
![]()
Hehequote:Op woensdag 17 februari 2010 20:54 schreef fs180 het volgende:
dan ben je hier de eerste die ook kw-tjes tankt!
Hoe bedoel je origeneel, origenele cilinder en uitlaat enzo, of gewoon helemaal std met begrenzing er nog in.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom zijn er geen originele Derbi GPR's te koop tweedehands op Marktplaats/Speurders?
Ja, standaard met begrenzing er nog in, ik wil graag met een geldige verzekering rondrijden als starterquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:52 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
Hoe bedoel je origeneel, origenele cilinder en uitlaat enzo, of gewoon helemaal std met begrenzing er nog in.
plek kaal schuren, glad schuren met stukken die wel goed zijn. bij voorkeur een primer gebruiken gebruiken maar beter geen primer dan niets doen! plek overspuiten en klaar. evt lak.quote:Op donderdag 18 februari 2010 22:50 schreef denkjedat het volgende:
`kut kut kut achterspatbord verf is los en begint roest te komen
hoe moet ik overspuiten?
sjonniebakquote:Op donderdag 18 februari 2010 22:48 schreef MacorgaZ het volgende:
Waarom zijn er geen originele Derbi GPR's te koop tweedehands op Marktplaats/Speurders?
Je kunt ook gewoon een ring in de uitlaat stoppen, voor de flens. Even testen welke maat je moet hebben maar dan rij je ook gewoon 45. Het is geen aan/uit begrenser en dus volkomen legaal. Kun je later altijd doorzoeken naar een originele uitlaat.quote:Op donderdag 18 februari 2010 23:00 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ja, standaard met begrenzing er nog in, ik wil graag met een geldige verzekering rondrijden als starter
Verwar je de Derbi GPR niet met de Vespa Ciao?quote:
jou tomos is mooier als de mijne hoe hard gaat die van jou?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Norbert704 het volgende:
Norbert heeft ook een brommert! de Tomos E-start! (Alhoewel de e-start gestolen is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu respect! of wat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 22:23 schreef fs180 het volgende:
Mijnes een kapot knipperlicht, te lui om te maken ook..
PSSST brommer kopen?![]()
Als ik hem opknap (halve week werk) krijg ik er het 3 dubbele voor, maar jij denkt dat ik daar niet over na heb gedacht? Ik ben lui maar ook lui om makkelijk geld te verdienenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:49 schreef no1uknow het volgende:
Als ik nou is met m'n geld om had leren gaan dan had ik 'm allang van je gekochtmaar aangezien je 'm toch niet aan de straatstenen kwijtraakt, moet ik over een paar maanden wel genoeg geld hebben, en koop ik hem om van de zomer lekker te kunnen toeren. Daarna even in de wax zetten en doorverkopen voor meer!
tering, hang je kenteken eens goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef centenbakkie het volgende:ruilen voor een draaibank van een paar 100 kilo
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu alleen nog even de remmerij ombeunen
...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef remmertjuh het volgende:
ik rijd op een monkey met zachte voorband, nu maakt ik hendig sjieke stoppies
Wat voor brommer heb je dan ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand of en waar er universele achtertandwielen verkrijgbaar zijn? Ik heb zo'n klote brommer waar geen andere achtertandwielen verkrijgbaar voor zijn...
Puike tand!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
@je puch: neen, niet ruilen tegen een puch. Dat blok is inderdaad hetzelfde, laat ik alleen net een 125cc eronder hebben gezet, waarvan de tandwielas groter is dan normaal (20 vs 16). Voortandwiel kost alleen al 20 pleuro, maar ik denk dat ik dan nog te kort kom, aangezien ik nu met 14 voor max. 50 km/h kan rijden
Plaatje van achtertandwiel:
[ afbeelding ]
Een 62 tands dus.
Heb een 47 tands gevonden op ebay, alleen geen zin om 42 pond en 25 pond verzendkosten te betalen![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef fs180 het volgende:
Over tandwielen gesproken..
Achtertandwiel op de fiets: 2 jaar terug nieuw, jaartje later een werpster en nu heb ik nog zon 6 tanden erop zitten
Wat bedoel je met je zenuwen stuk? Verder denk ik dat je dan wel van geluk mag spreken, of niet? Gnig het hard?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:39 schreef sybvb het volgende:
me zenuwen in me rechterarm zijn stukvoorderest gebroken pols maar dat is binnen een week weer goed, en hersenschuding dus ik mag niet uit komende 4 weken ( en tis al 2 weken trug)
Een auto inhalen is sowieso niet erg slim op zo'n instabiel ding trouwens...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef sybvb het volgende:
nou ik kan me arm nie optillen voorderest werk ie nog wel, tjah ik weet nog niet wiens schuld het nou is, nou ik haalde in op een 60km weg dus 70 a 80, maar hij liep wel 100 met std cil
ohjaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef fs180 het volgende:
staat die 1066 voor het bouwjaar?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, ik zag vanmiddag iemand met een DNA bij het stoplicht staan. Toen die weg reed, deed ie alsof ie een schakel was![]()
Gas dicht, voorrem iets in, voetje omhoog, gas open
![]()
![]()
![]()
Das kut.. bij mij waren 2 boutjes gebroken bij de carterkap.. 2 zaten tering strak. De rest normaal. Maar boeit niet, want hij zit nog steeds stevig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef centenbakkie het volgende:
schroefdraad van uitlaat gebroken (bij cil)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, ik zag vanmiddag iemand met een DNA bij het stoplicht staan. Toen die weg reed, deed ie alsof ie een schakel was![]()
Gas dicht, voorrem iets in, voetje omhoog, gas open
![]()
![]()
![]()
Tapeindje gebrokenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef fs180 het volgende:
scooter cillinder uit laten boren, waarom zou je dat doen?
Hou je maar aan de snelheid verdommequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Dionysiou het volgende:
Ik twijfel trouwens welke begrenzer.. Pinasco of Morse
Nee, want 45 gaan op een weg waar iedereen 55-60 gaat is veilig.quote:
Ze kunnen er toch niet langsquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, want 45 gaan op een weg waar iedereen 55-60 gaat is veilig.
dat is waar maar wel als je een brommer heb die 'wat ' harder gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef fs180 het volgende:
Ik zie elke dag politie, daar hoor je mij toch ook niet speciaal over klagen?
Nee?quote:
Als mijn brommer nu zou rijden zou ik meteen door de eerste agent van de weg worden getrokken. Alleen al om het uiterlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat is waar maar wel als je een brommer heb die 'wat ' harder gaat.
Een auto is maar oh zo breed. Tjah zonder tegenliggers kom je er wel langs, anders mag je aansluitenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee?
Denk dat je dan wat beter moet gaan opletten. Ze rossen gewoon voorbij je.
Dan ga je maar motor rijden over 2 jaar als je wat harder wilt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, want 45 gaan op een weg waar iedereen 55-60 gaat is veilig.
Dat is nog altijd iets wat ik zelf bepaal.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dan ga je maar motor rijden over 2 jaar als je wat harder wilt.
Ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 18:47 schreef fs180 het volgende:
Waarom zou ik dat doen, ik zit al in de randstad
volgens mij nog best waardevolquote:Op maandag 5 april 2010 12:10 schreef pasopikbijt het volgende:
wij hebben hier thuis ongeveer zo eentje staanmooi mobyletje maar dan met meer roest
[ afbeelding ]
weet niet precies wat voor type die is, heb geen zin om te gaan kijken, maar het is een oldtimer en je trilt er zowat vanaf als je erop rijdt
hij is van me zus die niet meer thuis woont en ik rij er wel eens op als ik te lui ben om te fietsen.
ben ik nu ook cool enzo?
er staat hier trouwens ook nog een omgebouwde puch die er nu vreemd uitziet en ong 80 km/h gaat, die is van me vriend.
kan wel kloppen ja, hij is antiekquote:
Heb je geen pics? Is misschien wat makkelijkerquote:Op donderdag 8 april 2010 19:05 schreef HenkXL het volgende:
De staat is wel redelijk, nog de ori lak van 40jaar geleden. 70cc, 19mm carb, snelle nokkenas, knalpijp hierdoor rijdt ie lekker door tot ongeveer 85km/h. Natuurlijk lekt het blokje geen druppel olie, het spuit er letterlijk uit zoals het hoort bij een oude honda. Chrome spatbord achter, FS1 racebuddy en heb er evt nog een m-stuur bij. Het is wel enigszins een politiemagneet maar ach zie het positief, draag bij aan de maatschappelijke schatkist! Echte lekkere elite brommer dus![]()
nounou ik verheug nu wel op pics eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 19:05 schreef HenkXL het volgende:
De staat is wel redelijk, nog de ori lak van 40jaar geleden. 70cc, 19mm carb, snelle nokkenas, knalpijp hierdoor rijdt ie lekker door tot ongeveer 85km/h. Natuurlijk lekt het blokje geen druppel olie, het spuit er letterlijk uit zoals het hoort bij een oude honda. Chrome spatbord achter, FS1 racebuddy en heb er evt nog een m-stuur bij. Het is wel enigszins een politiemagneet maar ach zie het positief, draag bij aan de maatschappelijke schatkist! Echte lekkere elite brommer dus![]()
stervelg past op tomos?quote:Op maandag 12 april 2010 12:56 schreef no1uknow het volgende:
iemand nog geïnteresseerd in een paar puch spullen? spaakvelg, stervelg, misschien-wat-kromme ebr voorvork, jerrycan mét inhoud, geen idee of die nog goed is overigens.
kratje hertog jan ofzo?! ophalen in Zoetermeer
Ja dat, je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef fs180 het volgende:![]()
DIe bestaan niet. Je moet er een kopen die erop pastPic van je setup + inlaat
Geq! fapfapfap
zou ik niet doen desnoods verkopen aan een brommer shop je kan er altijd wel wat voor krijgen ho or!quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef no1uknow het volgende:
iemand geïnteresseerd? heb er overigens ook nog een zij standaard bij.
anders gaat het richting grofvuil..
Je hebt maar 1 brommershop hier in Zoetermeer en dat is scooter dynamic, synoniem voor kut en klote.quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zou ik niet doen desnoods verkopen aan een brommer shop je kan er altijd wel wat voor krijgen ho or!
Dat is wel lastig, kut en klote zijn toch duidelijk geen synoniem van elkaar! verklaar je nader....quote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 brommershop hier in Zoetermeer en dat is scooter dynamic, synoniem voor kut en klote.
het verschil tussen de eenhoornquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, kut en klote zijn toch duidelijk geen synoniem van elkaar! verklaar je nader....
Alles goed nog met jouquote:
Je kunt er ramen mee ingooienquote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 brommershop hier in Zoetermeer en dat is scooter dynamic, synoniem voor kut en klote.
Dat plaatje?quote:Op maandag 12 april 2010 19:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Alles goed nog met jou![]()
Heb jij die legendarische mayo fles nog toevallig?
foto met tape over het nummer?quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
help me even herinneren want ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt
oh haha je bedoelt die foto. nee die komt van me pa's werk, niet gejat maar gekregen. daar zit al het buiten-speelgoed van m'n broertjes inquote:
ook niet verkeerd!quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
of we stappen over op ketchup
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |