Heb je geen pics? Is misschien wat makkelijkerquote:Op donderdag 8 april 2010 19:05 schreef HenkXL het volgende:
De staat is wel redelijk, nog de ori lak van 40jaar geleden. 70cc, 19mm carb, snelle nokkenas, knalpijp hierdoor rijdt ie lekker door tot ongeveer 85km/h. Natuurlijk lekt het blokje geen druppel olie, het spuit er letterlijk uit zoals het hoort bij een oude honda. Chrome spatbord achter, FS1 racebuddy en heb er evt nog een m-stuur bij. Het is wel enigszins een politiemagneet maar ach zie het positief, draag bij aan de maatschappelijke schatkist! Echte lekkere elite brommer dus![]()
nounou ik verheug nu wel op pics eigenlijkquote:Op donderdag 8 april 2010 19:05 schreef HenkXL het volgende:
De staat is wel redelijk, nog de ori lak van 40jaar geleden. 70cc, 19mm carb, snelle nokkenas, knalpijp hierdoor rijdt ie lekker door tot ongeveer 85km/h. Natuurlijk lekt het blokje geen druppel olie, het spuit er letterlijk uit zoals het hoort bij een oude honda. Chrome spatbord achter, FS1 racebuddy en heb er evt nog een m-stuur bij. Het is wel enigszins een politiemagneet maar ach zie het positief, draag bij aan de maatschappelijke schatkist! Echte lekkere elite brommer dus![]()
stervelg past op tomos?quote:Op maandag 12 april 2010 12:56 schreef no1uknow het volgende:
iemand nog geïnteresseerd in een paar puch spullen? spaakvelg, stervelg, misschien-wat-kromme ebr voorvork, jerrycan mét inhoud, geen idee of die nog goed is overigens.
kratje hertog jan ofzo?! ophalen in Zoetermeer
Ja dat, je snapt wat ik bedoelquote:Op maandag 12 april 2010 12:48 schreef fs180 het volgende:![]()
DIe bestaan niet. Je moet er een kopen die erop pastPic van je setup + inlaat
Geq! fapfapfap
zou ik niet doen desnoods verkopen aan een brommer shop je kan er altijd wel wat voor krijgen ho or!quote:Op maandag 12 april 2010 14:29 schreef no1uknow het volgende:
iemand geïnteresseerd? heb er overigens ook nog een zij standaard bij.
anders gaat het richting grofvuil..
Je hebt maar 1 brommershop hier in Zoetermeer en dat is scooter dynamic, synoniem voor kut en klote.quote:Op maandag 12 april 2010 15:21 schreef denkjedat het volgende:
[..]
zou ik niet doen desnoods verkopen aan een brommer shop je kan er altijd wel wat voor krijgen ho or!
Dat is wel lastig, kut en klote zijn toch duidelijk geen synoniem van elkaar! verklaar je nader....quote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 brommershop hier in Zoetermeer en dat is scooter dynamic, synoniem voor kut en klote.
het verschil tussen de eenhoornquote:Op maandag 12 april 2010 17:24 schreef HenkXL het volgende:
[..]
Dat is wel lastig, kut en klote zijn toch duidelijk geen synoniem van elkaar! verklaar je nader....
Alles goed nog met jouquote:
Je kunt er ramen mee ingooienquote:Op maandag 12 april 2010 16:04 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Je hebt maar 1 brommershop hier in Zoetermeer en dat is scooter dynamic, synoniem voor kut en klote.
Dat plaatje?quote:Op maandag 12 april 2010 19:50 schreef Ipho het volgende:
[..]
Alles goed nog met jou![]()
Heb jij die legendarische mayo fles nog toevallig?
foto met tape over het nummer?quote:Op maandag 12 april 2010 20:53 schreef no1uknow het volgende:
[..]
help me even herinneren want ik heb echt geen flauw idee waar je het over hebt
oh haha je bedoelt die foto. nee die komt van me pa's werk, niet gejat maar gekregen. daar zit al het buiten-speelgoed van m'n broertjes inquote:
ook niet verkeerd!quote:Op maandag 12 april 2010 21:26 schreef no1uknow het volgende:
of we stappen over op ketchup
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |