SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
quote:Op woensdag 13 januari 2010 21:56 schreef fs180 het volgende:
Nee natuurlijk niet, als hij niet lekker trekt heeft dat een oorzaak, waarschijnlijk de afstelling
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.quote:Op donderdag 14 januari 2010 20:15 schreef denkjedat het volgende:
[..]
ik heb geen idee moet ik dan kleine of grotere sproeier erop zetten?
als je het zo bekijk heb je wel een beetje gelijk inderdaadquote:Op donderdag 14 januari 2010 22:25 schreef Geqxon het volgende:
[..]
[..]
In eerste instantie had ik niet door dat jullie het over brommers hadden.![]()
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinderquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:46 schreef Norbert704 het volgende:
Norbert heeft ook een brommert! de Tomos E-start! (Alhoewel de e-start gestolen is)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb ik nu respect! of wat?
Kan er ook sneeuw van 30cm naar binnen komen? Heb namelijk 4 dagen ongeveer een uur per dag door de sneeuw gerede/geslipt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:13 schreef denkjedat het volgende:
als ik jou was zou ik bij je ontsteking iets voor dat kappie doen dat er geen water naar binne komt anders krijg je straks allemaal bende als je die kap eraf haal , of ben ik nou fout?
Harder niet sneller. Sneller is koppel, en dat verlies je wanneer je de voorbocht dikte vergroot en lengte gaat verkleinen. Een andere uitlaat eronder gooien, niet een snelle uitlaat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:39 schreef denkjedat het volgende:
[..]
en mocht je hem wat sneller wilen laten lopen kan je misschien een snelle uitlaat overwegen ziet er hetzelfde uit alleen zonder die S bocht na de cilinder
nouja ik heb zelf de ervaring , toen ik voor de zoveelste keer een ander blok kreeg dat er een beetje water in was gekomen waardoor er allemaal van dat elektrische water roest kwam of hoe je dat ook noem in iedergeval van dat witte ranzige spul en ik denk niet dat het helemaal goed is voor je brommer.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:39 schreef Norbert704 het volgende:
[..]
Kan er ook sneeuw van 30cm naar binnen komen? Heb namelijk 4 dagen ongeveer een uur per dag door de sneeuw gerede/geslipt.
Van de week weer eens kijken of die het nog doet
Jaja. Maar door die S-bocht in de prullenbak te gooien en er een propere bocht in te zetten win je meer dan 10km/h op topsnelheid. Zelf gemeten. Fuck dat je minder koppel hebt. 45 in plaats van 30 reden is belangrijker.quote:Op zondag 17 januari 2010 01:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
Harder niet sneller. Sneller is koppel, en dat verlies je wanneer je de voorbocht dikte vergroot en lengte gaat verkleinen. Een andere uitlaat eronder gooien, niet een snelle uitlaat.
Scootertaal![]()
Precies! Zo denk ik er eigenlijk ook overquote:
Hoezo dat?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:19 schreef no1uknow het volgende:
Je bent incapabel om een brommer of scooter te kunnen rijden, ik zou je huidige in de fik zetten en kluizenaar worden.
Omdat je incapabel bent om in deze samenleving mee te kunnen draaien.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:30 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Hoezo dat?
Het was mijn schuld niet eens dus waarom in de fik en kluizenaar worden?
Waar slaat dat nou weer opquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:32 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Omdat je incapabel bent om in deze samenleving mee te kunnen draaien.
Kom maar op dan,quote:
Ik ga niet met mensen uit de LSES-groep in discussie.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:45 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Kom maar op dan,
Maar geef nou is antwoord.... Nu ben ik wel benieuwd waarom ik incapabel zou zijn voor de samenleving?
Ik zit gewoon op school volg een opleiding en heb gewoon werk....
Wat is LSESquote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:46 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ik ga niet met mensen uit de LSES-groep in discussie.
Nou vooruit, LSES = lager sociaal-economische segmenten.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:54 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Beetje chagerijnig?
Maar ik ga hier niet meer op in, geen zin in...
De makkelijke benaming inderdaad.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 12:27 schreef fs180 het volgende:
Plebs.
Wij denken dat niet, wij zijn overtuigd van ons gelijk. Overigens bestaan er altijd uitzonderingen, maar gezien jouw manier van schrijven weten wij al voldoende.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:11 schreef ringomanic het volgende:
Jullie denken gelijk dat een Scooter Rijder minder sociaal is en dat iedereen een Scooter Sjonny is
Je wou dat niet FS, je wilde dat.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:56 schreef fs180 het volgende:
Ik wou net zeggen, je kan nu wel heel hard gaan roepen dat je zo tof bent, maar met zulk taalgebruik komt dat bar ongeloofwaardig over
PICS!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:46 schreef centenbakkie het volgende:
100E boete
40 voor snelheid
60 voor geen kenteken
kon ook nog even ter plekke een klaagzang aan horen betreft het geluid![]()
en mocht gelijk even 2 soort van metalen decoratie stekels eraf schroeven want dat was gevaarlijk
Vrouwenbrommer van een kennis:quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef stroopdoosch het volgende:
Stelletje sloebers, met jullie damesbrommertjes en ralle kutscootertjes. Echte bazen rijden schakelbrommers
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:54 schreef fs180 het volgende:
Zijn dat van die punten die gotiks altijd op hun tas hebben? Die had ik namelijk ook op mn voorspattert. Daarna met grof geweld door politie van de weg getrokken
ziet er heeel erg netjes uit.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwenbrommer van een kennis: [ afbeelding ]
Wat is er nu weer mis met mijn manier van schrijvenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:13 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Wij denken dat niet, wij zijn overtuigd van ons gelijk. Overigens bestaan er altijd uitzonderingen, maar gezien jouw manier van schrijven weten wij al voldoende.
1) Algemeen Beschaafd Nederlands, wat voor achtergrond heb ik dan volgens jou?quote:Op vrijdag 22 januari 2010 20:30 schreef fs180 het volgende:
Nou dat wil ik wel even ontkrachten hoor:
1) ABN is geen bekakt of wat dan ook maar, weet je uberhaupt waar abn voor staat? Iets met beschaafd, en met jouw taalgebruik maak je 1) jezelf niet duidelijk 2) bewijs je keer op keer wat voor achtergrond je hebt; mensen hebben geen interesse in jouw achtergrond dus neutraal taalgebruik is gewenst, vooral wanneer je op een openbaar forum post.
2) Misbruik van aanhalingsteken en hoofdletter+ foutief nederlands. stoer tuig. scootersjonnie en forum. Leer het!
3) De laagste vorm van mbo wordt ook gezien als vervolgopleiding, evenals een opleiding tot cassiere, het spreekt dan ook voor zich dat jij het eerste bedoeld.
Een makkelijke taalquote:Op vrijdag 22 januari 2010 19:57 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mis met mijn manier van schrijven,
Ik ga echt niet bekakt of netjes typen op een Forum, ik typ gewoon in een makkelijke taal. En nee ik ben niet stoer. Ik ben een dood normale jongen![]()
Ik ben totaal geen "Scooter Sjonnie" ik houd er gewoon van om lekker te sleutelen aan mijn scooter en rond te rijden. En scooters zijn ook niet mijn enigste hobby hoor! Ik heb gewoon mijn middelbare school afgemaakt en doe nu een vervolg opleiding. Ik ga ook niet om met van dat zogenaamde "Stoere Tuig".
quote:Op zaterdag 23 januari 2010 00:10 schreef Norbert704 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijn brommer weer even op de gevoelige plaat vastgelegd!
Mooie foto, naast een BMW motor van je beste vriend!
Dure foto, 150 euro.
Is dat nou een kreidler blok, zo ja, waar heeft hij zijn achterrem?, want je moet schakelen met z'n ding neem ik aan, en aan het stuur zit dan meestal de koppeling!:Pquote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:50 schreef fs180 het volgende:
[..]
Vrouwenbrommer van een kennis: [ afbeelding ]
Ik heb ook wel eens gehoor van aangepaste naven, dat je voetrem dan gewoon rechts zat. Kan dat kloppen ?quote:Op zondag 24 januari 2010 20:46 schreef fs180 het volgende:
Voetrem bij puch zet je aan de linkerkant omdat je dan met een remstang kan werken. Wanneer je een schakelblok gebruikt moet je dat verandere zodat hij rechts uitkomt.
Op die uit de foto zit er gewoon geen rem op
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 17:24 schreef stroopdoosch het volgende:
Stelletje sloebers, met jullie damesbrommertjes en ralle kutscootertjes. Echte bazen rijden schakelbrommers
heb jij nog last van err turbulentie (om het zo maar te noemen) met topkoffer? Echt aerodynamisch is mijnes niet, merk je ook wel eensquote:Op zaterdag 6 februari 2010 18:57 schreef Geqxon het volgende:
En in de topkoffer past een Monkey.
Ik dacht op een gegeven moment dat mijn band lek was man... niet normaal hoe de wind er aan trekt.quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:40 schreef fs180 het volgende:
[..]
heb jij nog last van err turbulentie (om het zo maar te noemen) met topkoffer? Echt aerodynamisch is mijnes niet, merk je ook wel eens
MIETJE!quote:Op donderdag 11 februari 2010 19:37 schreef CD-J het volgende:
De mijne![]()
[ afbeelding ]
Zal morgen wel even een plaatje schieten van de gene die echt van mij is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |