Als ik hem opknap (halve week werk) krijg ik er het 3 dubbele voor, maar jij denkt dat ik daar niet over na heb gedacht? Ik ben lui maar ook lui om makkelijk geld te verdienenquote:Op maandag 8 maart 2010 22:49 schreef no1uknow het volgende:
Als ik nou is met m'n geld om had leren gaan dan had ik 'm allang van je gekochtmaar aangezien je 'm toch niet aan de straatstenen kwijtraakt, moet ik over een paar maanden wel genoeg geld hebben, en koop ik hem om van de zomer lekker te kunnen toeren. Daarna even in de wax zetten en doorverkopen voor meer!
tering, hang je kenteken eens goedquote:Op woensdag 10 maart 2010 18:48 schreef centenbakkie het volgende:ruilen voor een draaibank van een paar 100 kilo
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu alleen nog even de remmerij ombeunen
...quote:Op woensdag 17 maart 2010 20:35 schreef remmertjuh het volgende:
ik rijd op een monkey met zachte voorband, nu maakt ik hendig sjieke stoppies
Wat voor brommer heb je dan ?quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:11 schreef Vinniiee het volgende:
Weet iemand of en waar er universele achtertandwielen verkrijgbaar zijn? Ik heb zo'n klote brommer waar geen andere achtertandwielen verkrijgbaar voor zijn...
Puike tand!quote:Op donderdag 18 maart 2010 22:49 schreef Vinniiee het volgende:
@je puch: neen, niet ruilen tegen een puch. Dat blok is inderdaad hetzelfde, laat ik alleen net een 125cc eronder hebben gezet, waarvan de tandwielas groter is dan normaal (20 vs 16). Voortandwiel kost alleen al 20 pleuro, maar ik denk dat ik dan nog te kort kom, aangezien ik nu met 14 voor max. 50 km/h kan rijden
Plaatje van achtertandwiel:
[ afbeelding ]
Een 62 tands dus.
Heb een 47 tands gevonden op ebay, alleen geen zin om 42 pond en 25 pond verzendkosten te betalen![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2010 23:13 schreef fs180 het volgende:
Over tandwielen gesproken..
Achtertandwiel op de fiets: 2 jaar terug nieuw, jaartje later een werpster en nu heb ik nog zon 6 tanden erop zitten
Wat bedoel je met je zenuwen stuk? Verder denk ik dat je dan wel van geluk mag spreken, of niet? Gnig het hard?quote:Op maandag 22 maart 2010 12:39 schreef sybvb het volgende:
me zenuwen in me rechterarm zijn stukvoorderest gebroken pols maar dat is binnen een week weer goed, en hersenschuding dus ik mag niet uit komende 4 weken ( en tis al 2 weken trug)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |