Een auto inhalen is sowieso niet erg slim op zo'n instabiel ding trouwens...quote:Op maandag 22 maart 2010 12:44 schreef sybvb het volgende:
nou ik kan me arm nie optillen voorderest werk ie nog wel, tjah ik weet nog niet wiens schuld het nou is, nou ik haalde in op een 60km weg dus 70 a 80, maar hij liep wel 100 met std cil
ohjaquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef fs180 het volgende:
staat die 1066 voor het bouwjaar?
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, ik zag vanmiddag iemand met een DNA bij het stoplicht staan. Toen die weg reed, deed ie alsof ie een schakel was![]()
Gas dicht, voorrem iets in, voetje omhoog, gas open
![]()
![]()
![]()
Das kut.. bij mij waren 2 boutjes gebroken bij de carterkap.. 2 zaten tering strak. De rest normaal. Maar boeit niet, want hij zit nog steeds stevig.quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:44 schreef centenbakkie het volgende:
schroefdraad van uitlaat gebroken (bij cil)
quote:Op woensdag 24 maart 2010 20:37 schreef Vinniiee het volgende:
LOL, ik zag vanmiddag iemand met een DNA bij het stoplicht staan. Toen die weg reed, deed ie alsof ie een schakel was![]()
Gas dicht, voorrem iets in, voetje omhoog, gas open
![]()
![]()
![]()
Tapeindje gebrokenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:20 schreef fs180 het volgende:
scooter cillinder uit laten boren, waarom zou je dat doen?
Hou je maar aan de snelheid verdommequote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:37 schreef Dionysiou het volgende:
Ik twijfel trouwens welke begrenzer.. Pinasco of Morse
Nee, want 45 gaan op een weg waar iedereen 55-60 gaat is veilig.quote:
Ze kunnen er toch niet langsquote:Op woensdag 31 maart 2010 11:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, want 45 gaan op een weg waar iedereen 55-60 gaat is veilig.
dat is waar maar wel als je een brommer heb die 'wat ' harder gaat.quote:Op woensdag 31 maart 2010 18:59 schreef fs180 het volgende:
Ik zie elke dag politie, daar hoor je mij toch ook niet speciaal over klagen?
Nee?quote:
Als mijn brommer nu zou rijden zou ik meteen door de eerste agent van de weg worden getrokken. Alleen al om het uiterlijkquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:31 schreef denkjedat het volgende:
[..]
dat is waar maar wel als je een brommer heb die 'wat ' harder gaat.
Een auto is maar oh zo breed. Tjah zonder tegenliggers kom je er wel langs, anders mag je aansluitenquote:Op woensdag 31 maart 2010 20:32 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee?
Denk dat je dan wat beter moet gaan opletten. Ze rossen gewoon voorbij je.
Dan ga je maar motor rijden over 2 jaar als je wat harder wilt.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:31 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Nee, want 45 gaan op een weg waar iedereen 55-60 gaat is veilig.
Dat is nog altijd iets wat ik zelf bepaal.quote:Op donderdag 1 april 2010 19:45 schreef Ipho het volgende:
[..]
Dan ga je maar motor rijden over 2 jaar als je wat harder wilt.
Ik ookquote:Op zondag 4 april 2010 18:47 schreef fs180 het volgende:
Waarom zou ik dat doen, ik zit al in de randstad
volgens mij nog best waardevolquote:Op maandag 5 april 2010 12:10 schreef pasopikbijt het volgende:
wij hebben hier thuis ongeveer zo eentje staanmooi mobyletje maar dan met meer roest
[ afbeelding ]
weet niet precies wat voor type die is, heb geen zin om te gaan kijken, maar het is een oldtimer en je trilt er zowat vanaf als je erop rijdt
hij is van me zus die niet meer thuis woont en ik rij er wel eens op als ik te lui ben om te fietsen.
ben ik nu ook cool enzo?
er staat hier trouwens ook nog een omgebouwde puch die er nu vreemd uitziet en ong 80 km/h gaat, die is van me vriend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |