Ingepingelingding!quote:
Op de bank.quote:
Helaasquote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef Bamba het volgende:
MI ik ben al heel lang niet meer in Roosendaal geweest, dus ik heb geen idee wat voor winkels daar nou allemaal nog zitten. Je hebt ook Rosada outlet factory, maar dat zit buiten de stad. Wordt wel aangegeven vanaf de snelweg geloof ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo ook afk, maar ik wil f_r nog veel sterkte wensen morgen![]()
En Nies, tis toch je eigen advocaat die komt?
Die staat aan jouw kant, no worries dus
Rechtsbijstandsverzekering. Maar dan kan het evengoed nog spannend zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:28 schreef nieslief het volgende:
[..]is mijn advocaat en ook via de hoe heet die verzekering ook al weer die juridische bijstand regelt bij ongevallen geregeld.
Snap je het nog
Succes morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:15 schreef nieslief het volgende:
Ach ik zie het ook wel morgen, mijn hoofd zit nu gewoon te vol.
Misschien nog lijstje maken met waar je tegen aan loopt...heeft mij destijds heel goed geholpen bij de keuring van de WAO...in ieder geval succesquote:Op maandag 11 januari 2010 22:15 schreef nieslief het volgende:
Ach ik zie het ook wel morgen, mijn hoofd zit nu gewoon te vol.
Nok mag vet!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Hoi!!!!!!!![]()
Ik ben aan het bijlezen!!!!!
quote:
Tot straks?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou hè hè, afwas is gedaan, bento is gevuld, was zit in de droger , ik kan eindelijk met de honden en de vuilniszak naar buiten en dan Billy gaan badderen![]()
Toedeloe
Nee nee, ik zet de pc NU uit, ga nog dvdtje doen zo, tot morgen dusquote:
Slaap lekker!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik zet de pc NU uit, ga nog dvdtje doen zo, tot morgen dus![]()
Hetzelfde!!!! En bijlezen lukt alleen omdat ik overdag ook vaak meelees hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef Takaiki het volgende:
Mij ook niet![]()
Omdat dit de eerste keer in 2010 is dat ik jullie ziet:
allemaal nog een gezond(er) en gelukkig(er) 2010!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Cat:![]()
Bamba moest ook vet en barbaaf ook (waarschijnlijk)
Ja hea, ik lees dus niet ALLES bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kan niet bijlezen overdagquote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hetzelfde!!!! En bijlezen lukt alleen omdat ik overdag ook vaak meelees hoor
Jij hebt je pc weer gevonden?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef Takaiki het volgende:
Mij ook niet![]()
Omdat dit de eerste keer in 2010 is dat ik jullie ziet:
allemaal nog een gezond(er) en gelukkig(er) 2010!!!!![]()
![]()
quote:Vogelbescherming adviseert vogels te voeren
ZEIST - Vogels hebben het moeilijk door de aanhoudende koude. Zij hebben moeite met het vinden van voedsel, terwijl ze juist meer eten nodig hebben doordat zij veel gewicht verliezen tijdens een koude nacht. Kleine vogels raken dan ongeveer 10 procent kwijt van hun lichaamsmassa. Dat meldt de Vogelbescherming op haar website.
De vogels moeten in het hele land worden bijgevoerd.
Mensen kunnen stads- en tuinvogels bijvoederen. Het beste is twee keer per dag zoutloos voer op de grond en op een voedertafel te strooien. Ook twee keer water geven is belangrijk. Naast vers water kan dat ijsschaafsel zijn, maar beslist geen warm water. Melk, gezouten en gebrande noten, margarine en olie zijn slecht voor vogels. Zachte vetten tasten de waterdichtheid van de veren aan en werken laxerend.
Strooivoer, vetbollen, ongebrande pinda's, fruit, bruinbrood(kruimels), zonnebloempitten, ongekookte havermout en meelwormen zijn goed voor de verschillende tuinvogels. Het beste is fruit te halveren en geen kleine stukjes te geven. Vooral bij vorst kunnen vogels zich in kleine stukjes verslikken.
Jaaa!! Spinnenwebben eraf gehaald en muizenesten verwijderd en hij draait nogquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hea, ik lees dus niet ALLES bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je gelezen dat ik live gezwaaid heb? (wat niemand gezien had)
en dat ik een lush tegenkwam?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
t was geen verwijt ofzo hoor!!! Meer een uitleg waarom ik het wel redquote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan niet bijlezen overdag: geen toegang tot Fok! en sowieso te druk en 's avonds ligt mn arm/schouder in een halve RSI en kan ik beter ook niet de pc aanzetten want dan blijf ik te lang zitten weet ik van mezelf
Oh zo las ik het niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t was geen verwijt ofzo hoor!!! Meer een uitleg waarom ik het wel red
Ik heb een zeer makkelijke baan nu, daarom kan het
Hmmmmm..... 3 katten in een relatief kleine tuin.... er was een reden dat ik mijn vogelhuisje de deur uit heb gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Takaiki!![]()
Oh en hadden we deze al gezien?
[..]
Ja, dat had ik wel weer gezien. Inclusief screenshot van jou met duowagen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ik live gezwaaid heb? (wat niemand gezien had)
en dat ik een lush tegenkwam?
Lastig typen, lijkt me. Kun je je vent niet erop zetten voor wat contragewicht?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaaa!! Spinnenwebben eraf gehaald en muizenesten verwijderd en hij draait nog![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan niet bijlezen overdag: geen toegang tot Fok! en sowieso te druk en 's avonds ligt mn arm/schouder in een halve RSI en kan ik beter ook niet de pc aanzetten want dan blijf ik te lang zitten weet ik van mezelf
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig typen, lijkt me. Kun je je vent niet erop zetten voor wat contragewicht?
Ik heb zelfs 3 screenshots, want alter-ego had er ook twee gedaanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel weer gezien. Inclusief screenshot van jou met duowagen.![]()
Wat heb je allemaal gekocht?
Njam njam!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 3 screenshots, want alter-ego had er ook twee gedaan![]()
Ik heb gekocht:Mr Butterball Ceridwens Cauldron Buffy Squeaky Green Shampoo Bar A Crash Course
En ik kreeg gratis:Little Lush Pod Satsumo Santa
Waarom niet?quote:
Als er geen weeralarm is kan ik wel meequote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als er geen weeralarm is kan ik wel mee
Ik kijk mijn 18 gegeven paarden bruisballen ook niet in de bek hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet?
En tja, een gegeven paard he... ';)
Echt hoor, volgende keer ga ik pas als het heeeeeeeel druk is
Elke keer; "we hebben ook nog..."
Mag je bovenop de blikjes zitten.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als er geen weeralarm is kan ik wel mee
*Check en reactie*quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Takkedinges, de adoptieouders van Yoko 1 hebben zich trouwens gemeld!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één!
ja, ze gaven het weg omdat het kerst-spul was idd. Ik vind hem nu wel lekker ruikenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk mijn 18 gegeven paarden bruisballen ook niet in de bek hoor.Volgens mij verkochten die kleintjes niet goed dus die worden nu grif weggegeven.
Lush Pud..... ziet er haske leuk uit, maakt je badwater rioolkleurig (inclusief streep op de badrand) en ruikt naar niks. Geen favorietje hier dus. Volgens mij is het echt een UK voorkeur (Christmas Pudding) want veel mensen daar vinden hem heerlijk terwijl bijna iedereen in NL hem goor vindt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Tombola: dat regeltje boven de namen kan wel weg. Iedereen is inmiddels vet.
Zo Zie foto.quote:
Kom op met dat ding, kan ik gaan douchenquote:
Ik denk dat ze de foto in mijn post bedoeltquote:Op maandag 11 januari 2010 23:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kom op met dat ding, kan ik gaan douchen
Ik weet zeker dat ik denk dat ik de foto in jouw post bedoel.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de foto in mijn post bedoelt
Tis lastig typen met drie katten op en om je schoot.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:41 schreef Takaiki het volgende:
Oh... ZIE foto dus .....![]()
![]()
CatjePatatjeZuurvleis wordt wat slordig zo later op de avond
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik denk dat ik de foto in jouw post bedoel.
Ah, ik zie het al: skrijffoutje.![]()
IK!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik ben m'n bestelling aan het doorvoeren voor de parfum. Er zijn behoorlijk wat parfums afgeprijsd. Als iemand een goedkoop luchtje wilt, mag hij/zij mij pm-en voor een lijst met namen. Dan kan ik het met DTH meenemen
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
IK!!!!!
-edit-
LE-ZEN TOMBOLAFAN! PM!
quote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn jaloers dat jullie geen leven hebben en ik pas nú tijd heb voor een FiPo
Geeft niet hoor; ik hou toch wel van jullie
*steelt leven van Elisa*quote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Jullie zijn jaloers dat jullie geen leven hebben en ik pas nú tijd heb voor een FiPo
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef Takaiki het volgende:
Zo, ik ga er weer vandoor, schouder doet vervelend![]()
Tot kijk weer allemaal![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef Takaiki het volgende:
quote:
Gewoon naar je lichaam luisterenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:51 schreef Takaiki het volgende:
Ik heb een levenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:48 schreef ElisaB het volgende:
Zoek je het mijne ook even?quote:
Staat in je slaapkamer als het goed isquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zoek je het mijne ook even?
En dan![]()
zodat ik de weg weet.
![]()
Truste!
Hé, Billie fijne verjaardag. Hier nemen de honden dus morgen maar even SOESJES op z'n verjaardag!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo ook afk, maar ik wil f_r nog veel sterkte wensen morgen![]()
En Nies, tis toch je eigen advocaat die komt?
Die staat aan jouw kant, no worries dus
Hier sluiten wij ons bij aan!quote:
Goed! Wij voeren hier het hele jaar bij en hebben dus erg veel vogels hier op het plattelandquote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga morgen voederpakketten kopen voor de vogeltjes
Dit heeft natuurlijk onze interesse!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben net de katten gewogen op een geijkte winkelweegschaal die mijn beeb gebruikt voor het programmerenEn ze bleven nog gewoon zitten ook
Keurige scores overigens, maar dat interesseert jullie natuurlijk niet (van 2,9 tot 4,2 kilo).
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:23 schreef Strega het volgende:
[..]
Goed! Wij voeren hier het hele jaar bij en hebben dus erg veel vogels hier op het platteland![]()
Het weekend van 23 januari is het Nationale Vogel Tel Dag. Allemaal aan meedoen dus.
Zie de site van de Vogelbescherming en Vivara!
Netjes!...hier zit de laagste op 2,35 kg(Palle de broodmagere nierpatient) de zwaarste zit, denk ik ergens rond de 4-4,5 kg...zelfde rasquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:28 schreef ElisaB het volgende:
Wij hebben net de katten gewogen op een geijkte winkelweegschaal die mijn beeb gebruikt voor het programmerenEn ze bleven nog gewoon zitten ook
Keurige scores overigens, maar dat interesseert jullie natuurlijk niet (van 2,9 tot 4,2 kilo).
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:29 schreef Strega het volgende:
We gaan hier naar bed, spekglad hier. Pagan heeft bijna net 4 x z'n nek gebroken, door 4 honden!
Tot morgen,
Ik ben er ook zeer tevreden over. Ze zijn dan ook allemaal prima in model. Ik had overigens verwacht dat ze zwaarder waren. Met name Plumeau, maar die blijkt dus vooral veel haar te hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:32 schreef trovey het volgende:
Netjes!...hier zit de laagste op 2,35 kg(Palle de broodmagere nierpatient) de zwaarste zit, denk ik ergens rond de 4-4,5 kg...zelfde ras
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeer tevreden over. Ze zijn dan ook allemaal prima in model. Ik had overigens verwacht dat ze zwaarder waren. Met name Plumeau, maar die blijkt dus vooral veel haar te hebben
Ik heb Pluim nog nooit geschoren gezien en dat moeten we maar zo houdenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef trovey het volgende:
Al die (half)langharen zijn haarbundels...je moet Palle eens geschoren zien.....je schrikt je helemaal wezenloos.....dat lange haar verhult zijn magere lijf nog een beetje
Meestal beter want dan blijken die kilogrammen niet zoveel lichaam te zijn als je wel denktquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb Pluim nog nooit geschoren gezien en dat moeten we maar zo houden
Zo, zit ik het hier ff koud te hebbenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 01:46 schreef trovey het volgende:
Goed...licht uit, verwarming staat laag...ik ga slapen...doen jullie straks de verwarming weer wat hoger dan is het niet zo koud als ik weer hier binnenstap
Autocad is heul duur idd! Maar wel een handy progjequote:Op maandag 11 januari 2010 22:54 schreef DeZwabber het volgende:
*logt voor het eerst in op surfspot met studentnummer wat ik ineens heb![]()
Prijs autoCad bij een normale winkel:
AutoCAD 2010
Adviesprijs
¤ 4775,00
prijs bij surfspot:
65 euro
ik ga dat student zijn wel leuk vinden denk ik
Morgen eerst wat vogelvoer buiten hangen/leggenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Takaiki!![]()
Oh en hadden we deze al gezien?
[..]
Als het zo doorgaat met posten staan we er morgen helemaal niet in......quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:42 schreef oh-oh het volgende:
Top 100 van maandag 11 januari 2010
21. 164 tombolafan
54. 102 kitao
68. 090 oh-oh
76. 087 Cat22
92. 077 Ingetje79
Ik acht de kans toch al klein dat ik dr morgen in sta.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:24 schreef nieslief het volgende:
[..]
Als het zo doorgaat met posten staan we er morgen helemaal niet in......
Dat zegt bij jou niets oh ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik acht de kans toch al klein dat ik dr morgen in sta.
Vanavond ben ik niet thuis
Blauwe Greysieeequote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:28 schreef Greys het volgende:
Goedemorgen
Ik duim voor Rossi!
En allemaal even de vogeltjes voeren vandaag he?![]()
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Porridge zeep, mijn nieuwe verslaving!
Als ik daarmee mijn handen heb gewassen blijf ik maar aan mijn eigen handen ruiken
Ja lekker is die he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:51 schreef Greys het volgende:
Porridge zeep, mijn nieuwe verslaving!
Als ik daarmee mijn handen heb gewassen blijf ik maar aan mijn eigen handen ruiken
Nies heeft vandaag een afspraak met dr letselschadeadvocaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:52 schreef Maes het volgende:
Nou ik ben echt niet wijzer geworden van het vorige topic. (of te snel gelezen dat kan ook)
De volgende vragen kwellen me:
Waarom wensen we Nies sterkte?
Waarom is Greys blauw?
Hoe is het met Muis, nichtje Senesta en de kat op het balkon en Bullie?
F_r heeft een zware dat ivm Rossi, we denken aan je
Toppertje helemaal goed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nies heeft vandaag een afspraak met dr letselschadeadvocaat.
Greys is pr crewmember geworden.
Met Muis gaat het langzaam beter, ze kan nu al met rechts met 2 vingers typen ipv met 1.
Nichtje Senes is voor de tweede keer geopereerd, verder geen nieuws.
Bullie doet zn ding en laat Pagan struikelen net als de rest van de honden.
Die kat heb ik geen idee van.
Wat is mn score???
Lekker he? Het is dan net alsof ik een hele dag stroopwafels heb staan graaien, zo ruikt het danquote:
Wat kan een bult haar vertekenen he?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben er ook zeer tevreden over. Ze zijn dan ook allemaal prima in model. Ik had overigens verwacht dat ze zwaarder waren. Met name Plumeau, maar die blijkt dus vooral veel haar te hebben
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:57 schreef nieslief het volgende:
Oeh ja vergeet ik het weer: Feli met Billy
Thnxquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:00 schreef DeZwabber het volgende:
ohja das waar, gefeliciteerd met de bil
Had ik het nou maar gelijk gevraagdquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Met Muis gaat het langzaam beter, ze kan nu al met rechts met 2 vingers typen ipv met 1.
Wat is mn score???
quote:
Daar zijn wij naar toe geweest was idd leuk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Vanavond naar Veldhuis en Kemper!
We moeten praten
‘De masculiene macho die ooit de maatschappij dicteerde, heeft nu zijn vaste ‘papadag’ en is vernederd tot overblijfvader en luizenmoeder tegelijk, met het zittend plassen als onthutsend dieptepunt. In We moeten praten werken Remco Veldhuis en Richard Kemper dit dankbare thema uit tot een voorstelling die zonder twijfel tot de beste uit hun oeuvre behoort’ (Trouw). ‘De dialogen zijn snel, grappig en uit het leven gegrepen en doorspekt met pakkende oneliners en woordspelingen’ (De Telegraaf).Ik heb er nu al zin in!
Oh dat wachten is echt vreselijk he.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar zijn wij naar toe geweest was idd leuk.
gefeliciteerd met Billy oh-oh
Ik mocht er niet bij blijven dus heb eerst maar even boodschappen gedaan en loop nu met mijn ziel onder mijn arm rond.
Lekker! Weet je Mr. dat ook te waarderen?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:08 schreef Ml-etje het volgende:
- Gefeli oh-oh en Billy!!
- Succes straks Nieslief!!
- enne Greys het ruikt in de keuken zuurstok roze
Muis! ik vind je geweldig!quote:
Nog even een dikke kus van mij f_r, ik blijf het beste er maar van hopenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze denken dat ze rond de middag bellen.
Als ze iets vinden halen ze het meteen weg. Ze laten hem ten alletijden bijkomen.
Jaquote:
Je bent een heldquote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:55 schreef oh-oh het volgende:
Wat is mn score???
Maar zo ziek is hij toch niet, op de diarree na?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:20 schreef ferrari_rood het volgende:
Ze denken dat ze rond de middag bellen.
Als ze iets vinden halen ze het meteen weg. Ze laten hem ten alletijden bijkomen.
Hoe laat komt de post bij jou???quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:12 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Daar zijn wij naar toe geweest was idd leuk.
gefeliciteerd met Billy oh-oh
Ik mocht er niet bij blijven dus heb eerst maar even boodschappen gedaan en loop nu met mijn ziel onder mijn arm rond.
Dat dusquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:27 schreef oh-oh het volgende:
Ik denk zelf ook de hele tijd dat Rossi niet zo ziek is maar ik neem aan dat f_r hem niet zomaar twee keer zo snel achter elkaar onder narcose laat brengen en zo toch?
Ik hoop echt dat het vandaag reuze mee valt allemaal
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:14 schreef Maes het volgende:
Greys gefeliciteerd![]()
Nies sterkte dan maar, heb je het zelf geïnitieerd of via de verzekering? Tip goed luisteren en veel vragen stellen.
Bullie zijn topic net gelezen![]()
Muisje hoop ik snel te zien weer hier.
Dat ging via mijn rechtsbijstandverzekering. Mijn mamsie komt dadelijk meeluisteren en erbij zijn want mijn hoofd slaat niet alles op.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een held
Nies, toevallig gisteren naar Radar gekeken? Zo niet, nog even doen voor je de letselschadeadvocaat treft
Nou, mijn collegae willen soesjes als ze jarig zijn, dus de verjaardagen van de chinezen worden wel gevierd. En die van Billy onthoud ik sowieso echt altijd omdat het zo spannend en leuk was toen ie geboren werd. Het hele naakthondenforum zat via msn op de webcam mee te kijken en op het forum te posten en ik riep al van voor de dekking dat ik geen witte wilde en wat komt dr als eerste?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:34 schreef Cat22 het volgende:
Feli met Billie oh-oh!
Ik houd me nooit zo bezig met katteverjaardagen, wellicht omdat ik van 2 van de 3 de exacte dag niet weet. Misschien dat ik op 19 juli wel een klein vandaag-was-het-een-jaar-geleden-dat-je-geboren-werd-op-mijn-bed feestje voor Satsu geef. Maar verder zijn ze gewoon iedere dag jarig.![]()
Wachten is kut he f_r? Nog even en dan gaan ze je hopelijk bellen zodat je meer weet. En ik hoop dat het een goede uitslag is.
Hey muisje!* steekt 2 vingers in de lucht*
Succes vandaag Niesje!
Vind het wel echt heel leuk!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, mijn collegae willen soesjes als ze jarig zijn, dus de verjaardagen van de chinezen worden wel gevierd. En die van Billy onthoud ik sowieso echt altijd omdat het zo spannend en leuk was toen ie geboren werd. Het hele naakthondenforum zat via msn op de webcam mee te kijken en op het forum te posten en ik riep al van voor de dekking dat ik geen witte wilde en wat komt dr als eerste?
Een grote dikke witte kale pup![]()
En stoute Bil die kwam precies toen ik ff offline was, en toen werd ik ineens en masse gebeld en gesmst in de bus, en iedereen was maar aan het gillen "jaaaaaaaaa Billy is geboren ".
En ik geloofde dr natuurlijk niks van![]()
Bij Chico vier ik meestal èn zn verjaardag en de dag dat ie bij mij kwam wonen, want toen begon na 4 ellendige jaren in een bench zijn echte leven pas
Dat gaat over het no cure no pay principe dat letselschade bureau's hanteren. Advocaten mogen dat van de wet niet en ik heb dus een eckte advocaat (ik wil de naam wel pm'en maar niet hier op forum dumpen). En ik wist al dat alle kosten die ik maak dus ook advocaatkosten etc etc voor de tegenpartij zijn. Er zit dus een verschil tussen letselschadebureau's en een letselschadeadvocaat.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je bent een held
Nies, toevallig gisteren naar Radar gekeken? Zo niet, nog even doen voor je de letselschadeadvocaat treft
Bil is echt een soort van forumbaby ook.quote:
Als ik zulke laarzen had ging ik dr lekker mee naar bed geloof ikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
Nu heb ik mijn nieuwe laarzen hè en nu heb ik ze de hele dag aanIk, miss hakje, loop nu gewoon op kantoor ook op die laarzen. (ik heb wel nette laarzen mee voor als iemand er iets van zegt
)
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Die tuthola () van een Maes heeft gewoon echte Dubarry laarzen
het zijn van die outdoor laarzen die heul erg lekker warm en goed zittenquote:
Superkekke laarzen zijn dat, de fokster van Bil heeft 3 paar of zoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:54 schreef Maes het volgende:
[..]
het zijn van die outdoor laarzen die heul erg lekker warm en goed zitten
Met beeb gaat het goed, ik geniet van de plopjes die ze me geeft..quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:46 schreef nieslief het volgende:
Muis!!!!! Fijn dat je er weer bent.
Maes leuk nieuwe laarzen wat voor soort?????
Morretje: hoe is het met jou en beeb? Ja ik vind het spannend en ben blij dat mamsie erbij is.
Ah dat "ze" klinkt zo tof al hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Met beeb gaat het goed, ik geniet van de plopjes die ze me geeft..Met mijzelf schommeld het wat, afhankelijk van hoeveel slaap ik heb gehad. Scoutingweekendjes moet ik maar niet te vaak meer doen, ik had me zondag toch een humeurtje
Geen idee; ik ben nooit thuis als de post komt en pakketjes worden standaard bij de buren geleverd. Wieso?quote:
Beebiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:55 schreef Morretje het volgende:
[..]
Met beeb gaat het goed, ik geniet van de plopjes die ze me geeft..Met mijzelf schommeld het wat, afhankelijk van hoeveel slaap ik heb gehad. Scoutingweekendjes moet ik maar niet te vaak meer doen, ik had me zondag toch een humeurtje
Hihihi, de koningin van het zaaltje!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:23 schreef Maes het volgende:
[..]
Jamijn oma zou gezegd hebben: de koningin van het zaaltje
Heb ik jou gequotequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen idee; ik ben nooit thuis als de post komt en pakketjes worden standaard bij de buren geleverd. Wieso?
Ik sluit me aan bij oh-oh, heb 2008 die shabbies gekocht maar deze staan als volgende op de nominatiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Maes het volgende:
Nu heb ik mijn nieuwe laarzen hè en nu heb ik ze de hele dag aanIk, miss hakje, loop nu gewoon op kantoor ook op die laarzen. (ik heb wel nette laarzen mee voor als iemand er iets van zegt
)
Ik wil ook zienquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi, de koningin van het zaaltje!![]()
Ik ga een foto zoeken van je laarzen, ik wil weten hoe ze er uit zien!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:44 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Bil is echt een soort van forumbaby ook.
En dan natuurlijk het feit dat ie door een goede vriendin gefokt is die dus zijn mams en zn broer heeft en dat een andere goede vriendin nog een broer heeft. We doen ook minstens 1 keer per jaar een broertjesweekend, en de broers sturen elkaar ook altijd verjaardagspost![]()
Haha ja dusquote:
Daarvan betaal ik 2 weken vakantie in de zomer voor Joelquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:48 schreef oh-oh het volgende:
Die tuthola () van een Maes heeft gewoon echte Dubarry laarzen
Samenvatting: letselschadeadvocaten staan vooraan om de boel te naaien. Zodra ze no cure no pay zeggen, moet je op je hoede zijn, want de kosten van de buitengerechtelijke kosten worden gewoon door de verzekering vergoed.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:28 schreef nieslief het volgende:
Dat ging via mijn rechtsbijstandverzekering. Mijn mamsie komt dadelijk meeluisteren en erbij zijn want mijn hoofd slaat niet alles op.
Ja ik heb gehoord van Radar maar heb wat kleine probleempjes met internet of software of de hardware dus ik ga kijken of het lukt.
Voor 300 euro?? Kids zomerkamp dan oid?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarvan betaal ik 2 weken vakantie in de zomer voor Joel![]()
Maar ze zijn wel mooi
Ik vind ze nog niet eens supermooi, maar ze zijn zooo superfijn en megapraktisch en ze lopen goddelijk.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:01 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Daarvan betaal ik 2 weken vakantie in de zomer voor Joel![]()
Maar ze zijn wel mooi
Heb ik gedaan. Zodra no cure no pay voorbij komt teken ik helemaal niks meer.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Samenvatting: letselschadeadvocaten staan cvooraan om de boel te naaien. Zodra ze no cure no pay zeggen, moet je op je hoede zijn, want de kosten van de buitengerechtelijke kosten worden gewoon door de verzekering vergoed.
Ergo: niets tekenen, maar gewoon nog even ergens radar kijken
Advocaten werken helemaal niet volgens no cure no pay, dat mogen ze niet eensquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:03 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Samenvatting: letselschadeadvocaten staan cvooraan om de boel te naaien. Zodra ze no cure no pay zeggen, moet je op je hoede zijn, want de kosten van de buitengerechtelijke kosten worden gewoon door de verzekering vergoed.
Ergo: niets tekenen, maar gewoon nog even ergens radar kijken
Ja ze zijn echt superquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind ze nog niet eens supermooi, maar ze zijn zooo superfijn en megapraktisch en ze lopen goddelijk.
Echte must haves als je graag de paden op en de lanen in trekt![]()
Die zijn het jaquote:
Juist! Het is hier geen Amerika zegquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Advocaten werken helemaal niet volgens no cure no pay, dat mogen ze niet eens
Goddank!quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja ze zijn echt superen Maes gegund hoor
Nope. Schuiven we ook nog even voor ons uit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah dat "ze" klinkt zo tof al he![]()
Zijn jullie al uit de naam???
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:05 schreef nieslief het volgende:
Heb ik gedaan. Zodra no cure no pay voorbij komt teken ik helemaal niks meer.
Ik had ook al aanbiedingen gehad van andere bureau's daar stond wel no cure no pay in en toen ben ik gaan googlen en wist ik genoeg.
Ik weet een leuke naam: Elisaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef Morretje het volgende:
Nope. Schuiven we ook nog even voor ons uit.'t Is best moeilijk vind ik, en ergens ook een beetje raar. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de baby pas een naam geven als het al geboren is. Dan heb je het al gezien, en weet je misschien beter wat voor naam er bij past..
![]()
Maar dat gaan we niet doen hoor!
Wij hadden Susan voor een meisje. Ik vond dat toen een hele mooie naam. Nu nog wel maar mijn baas heet zo en dan heb je toch hele andere associaties bij een naamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Nope. Schuiven we ook nog even voor ons uit.'t Is best moeilijk vind ik, en ergens ook een beetje raar. Ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die de baby pas een naam geven als het al geboren is. Dan heb je het al gezien, en weet je misschien beter wat voor naam er bij past..
![]()
Dat heb ik met Davidquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:15 schreef Maes het volgende:
[..]
Wij hadden Susan voor een meisje. Ik vond dat toen een hele mooie naam. Nu nog wel maar mijn baas heet zo en dan heb je toch hele andere associaties bij een naam
Dat lijkt mij nu echt weer wel leuk, pas een naam geven als je weet wat voor kind het isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Mijn collega had dus totaal niet over een naam nagedacht tot dr kind geboren werd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nu echt weer wel leuk, pas een naam geven als je weet wat voor kind het is
Hoe kan je nou negen maanden NIET over een naam nadenkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn collega had dus totaal niet over een naam nagedacht tot dr kind geboren werd.
Beetje jammer dat t uiteindelijk nog een Patrick werd, erg orgineel
mij lukt het anders aardigquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoe kan je nou negen maanden NIET over een naam nadenken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Voor 300 euro?? Kids zomerkamp dan oid?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Doet me altijd denken aan klavertjes 4 en leprachaunsquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mijn collega had dus totaal niet over een naam nagedacht tot dr kind geboren werd.
Beetje jammer dat t uiteindelijk nog een Patrick werd, erg orgineel
mij altijd aan slome roze zeesterquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
Doet me altijd denken aan klavertjes 4 en leprachauns
Ik hoop mee dat we voorbarig zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je Rossi ziet denk je idd dat hij niet heel erg ziek is. Dat dachten we bij Snowy ook tot het eigenlijk al te laat was. En vooral het feit dat de DA het eerder wilde en hij het perse zelf wilde doen geeft wel aan dat hij wat vermoed. Bij Snowy had hij echt zoiets vandit kan helemaal niet. Hopelijk zijn wij allemaal veel te voorbarig.
@nieslief ik stuur je even een pm
Een vroegertje Melquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
o jaaaaa, die natuurlijk ook
Dan moeten ze het tweede kind wel Bob noemen, toch.
OMG oh-ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan voor dat geld van die laarzen ook best leuk op vakantie hoor
![]()
En nee, ze had echt totaal niet over een naam voor dr baby nagedacht, ze wist ook niet wat het ging worden.
Toen de dokter vroeg hoe hij ging heten zaten ze echt alletwee zo van![]()
En toen zei ze ow uhm, doe maar Patrick.
![]()
Ik weet dat t ongelooflijk klinkt maar als je dr zou kennen zou je het wel geloven![]()
En toen ze naar huis gingen dr mee waren ze beiden het kind in de auto vergeten.
Haar moeder wachtte hun thuis op en die zei oh mocht de kleine niet mee?
omfg das wel heeeel erg jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
![]()
En nee, ze had echt totaal niet over een naam voor dr baby nagedacht, ze wist ook niet wat het ging worden.
![]()
Ik weet dat t ongelooflijk klinkt maar als je dr zou kennen zou je het wel geloven![]()
En toen ze naar huis gingen dr mee waren ze beiden het kind in de auto vergeten.
Klinkt alsof Yoko2008 het heerlijk heeft daarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG oh-oh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beebie Morrie![]()
Nog geen nieuws van Rossi dus?
Ik had net pm van de blikopeners van Yoko2008.Ze is daar enigst kind, regeert het hele huishouden, heeft een superspeciale band met de heer des huizes en heeft een heel huis+ afgezette tuin tot haar beschikking.
Ze vertelt het ook doodgewoon aan iedereen, ik zou me rot schamenquote:
Eeennnn... duf ik te vragen hoe het nu is met het kind?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze vertelt het ook doodgewoon aan iedereen, ik zou me rot schamen
Oh prima, dies inmiddels toch al 20 of zo geworden, best knap hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eeennnn... duf ik te vragen hoe het nu is met het kind?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die Napoleon zo leuk!
Ik stond bij de dierenwinkel zowaar bij de vogeltjes te kijken van t weekend
Nappiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
"Ja doe mij maar 1 calzone met extra olijven graag"
[ afbeelding ]
Ik voel haar nog niet heel veel, 's ochtends lijkt het alsof we samen wakker wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Kun je je geen voorstelling maken van wie ze is? Mijn ervaring is dat een kindje vaak ongeveer hetzelfde is in je baarmoeder als daarbuiten. Is ze beweeglijk of juist rustig? Beweegt ze vooral 's nachts of juist niet?
[..]
quote:
zo noemen wij hem ook regelmatig, en hij heeft nog geen protest aangetekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Nappie(ik beleding hem niet toch door hem zo te noemen?)
Vooral die tantequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik voel haar nog niet heel veel, 's ochtends lijkt het alsof we samen wakker wordenEn dan gedurende de dag een plopje hier en een plopje daar.
Komt nog wel. Zit wel wat in, dat ze binnen en buiten de baarmoeder hetzelfde zijn.
Omg oh-oh, die vriendin van jou!![]()
En Eliesje, Elisa vind ik wel een leuke naam heur!Alleen heeft ze dan een tante die Elisabeth heet, gaat iedereen denken dat ze toch vernoemd is..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Vanavond naar Veldhuis en Kemper!
We moeten praten
‘De masculiene macho die ooit de maatschappij dicteerde, heeft nu zijn vaste ‘papadag’ en is vernederd tot overblijfvader en luizenmoeder tegelijk, met het zittend plassen als onthutsend dieptepunt. In We moeten praten werken Remco Veldhuis en Richard Kemper dit dankbare thema uit tot een voorstelling die zonder twijfel tot de beste uit hun oeuvre behoort’ (Trouw). ‘De dialogen zijn snel, grappig en uit het leven gegrepen en doorspekt met pakkende oneliners en woordspelingen’ (De Telegraaf).Ik heb er nu al zin in!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo noemen wij hem ook regelmatig, en hij heeft nog geen protest aangetekend
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
"Ja doe mij maar 1 calzone met extra olijven graag"
[ afbeelding ]
Tante-to-be is heul lief heur, maar we willen niet vernoemen. Ravage heeft 2 zussen en 2 broers, iedereen is vernoemd behalve hijzelf!quote:
Doet me denken aan de film Mathilda (naar het boek van Roald Dahl)quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef Maes het volgende:
[..]
Zoals in de kleine gezellige hond van Maes?
AHA!quote:Op zaterdag 2 januari 2010 20:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lock, Stock, and Two Smoking Barrels is toch ook van hem?
Die is het dan wel weer nét wel
dan is spengbab ook nog een optie:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]![]()
Neeee, naar die rotspons met zijn manische lachje
Mathildaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Doet me denken aan de film Mathilda (naar het boek van Roald Dahl)![]()
Wachten duurt lang....quote:
Mathilde was laatst op tv!quote:
Ik kan m'n Uggs nu al bijna een jaar niet aan, die zijn ook zo lekker warm.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Superkekke laarzen zijn dat, de fokster van Bil heeft 3 paar of zo
Mijn zoon was redelijk positief over Sherlock ben benieuwd wat jij ervan vind.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
AHA!
klik
Vanavond maar eens kijken dan, misschien stelt het mijn beeld bij van Guy Ritchie als een van de slechtste filmmakers ooit
En ik hoop dat hij Sherlock Holmes niet verpest heeft
Je hebt gelijk ook. Heeft ze straks 17 namen omdat je niemand wil teleurstellenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:18 schreef Morretje het volgende:
[..]
Tante-to-be is heul lief heur, maar we willen niet vernoemen. Ravage heeft 2 zussen en 2 broers, iedereen is vernoemd behalve hijzelf!Waar dan te beginnen he, dus ik ben gewoon anti-vernoemen.
Vervelend, wachtenquote:
Je kan haar ook nog Franca noemenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Morretje het volgende:
En Eliesje, Elisa vind ik wel een leuke naam heur!Alleen heeft ze dan een tante die Elisabeth heet, gaat iedereen denken dat ze toch vernoemd is..
Franca!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Doe dan gelijk Baukje ben je van alle gezeur afquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Franca!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
* kraskraskrasMuil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Dat was bijna mijn 3e naam geweestquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef Maes het volgende:
[..]
Doe dan gelijk Baukje ben je van alle gezeur af
Doe een dubbele naam: Franca Baukjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:28 schreef Maes het volgende:
Doe dan gelijk Baukje ben je van alle gezeur af
Ingetje Franca Baukjequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Doe een dubbele naam: Franca Baukje
Ho ho... FranCa hèquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:29 schreef Ynske het volgende:
Franka zo heette t zusje van een vriendje uit de klas vroeger.
pffff * Ynske moet zichzelf de deur uit trappen
k baal echt dat ik niet kan hockeyen door de sneeuw. vind dat ik dan maar wat moet wandelen...
Bij ons vlogen meeuwen langs. Fritz sprong een aantal tegen het raamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten hier 2 katten achter het raam te schelden op een vogeltje.![]()
![]()
*gaat vogelzaad halen*
Ingetje Franca Baukje CATharina.quote:
quote:
Aha, jij bestelt hem aan huis. Is ook wel logisch, met zo'n groot huishouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons komt vanmiddag de dierenarts langs voor groot onderhoud. Ik heb er zin an
Inschattingsfoutje. Geeft niet; we houden toch wel van jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken best veel meiden die franca heten. Ik zou er zelf niet voor kiezen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inschattingsfoutje. Geeft niet; we houden toch wel van je
Is vervelend met 5 stuks. Stress voor iedereen, heen en weer blijven rijden, onnodig lang in de mandjes zitten. Ik vind het wel prima zo! Kost ¤ 40 extra, maar scheelt een hoop gezeikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Aha, jij bestelt hem aan huis. Is ook wel logisch, met zo'n groot huishouden.
Ik vraag me af hoe ik het ga aanpakken. 3 katten meenemen moet op zich lukken. Als Yoko en Satsu elkaar niet de reismand uitknokken. Mag Naartjie in zijn eentje in het roze mandje. [ afbeelding ]
AFBLIJVENquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Arrrrgggghhh!Het gaat nergens over, maar de genezing van het wondje op mijn pols (doordat ik mijn hand roosterde tegen het oven-element) bereikt een kritieke fase: jeuk en
korstjes
om er vanaf te peuteren.
Mag niet! Littekens!![]()
*wil peuteren*
DOE NORMAALquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Arrrrgggghhh!Het gaat nergens over, maar de genezing van het wondje op mijn pols (doordat ik mijn hand roosterde tegen het oven-element) bereikt een kritieke fase: jeuk en
korstjes
om er vanaf te peuteren.
Mag niet! Littekens!![]()
*wil peuteren*
calendula zalf smeren!!!quote:
Ik ben er nu. En tegelijk bezig met het uitzoeken van Joel's papieren. Orde in de chaos scheppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef Strega het volgende:
'Zo. zo eerst even nij lezen.
Maar eerst: Billy gefeliciteerd met je verjaardag!
Zie net nog geen nieuws van F_R?
Nok ben je daar nu?
Bullie gaat goed!
Het zit op zo'n stomme plek, midden bovenop mijn pols dus als ik er nu niet vanaf blijf, blijf je het altijd zien. De herinneringen komen weer terug: blaar op mijn gezicht van opspattend heet frituurvet. De horror! Je wilde peuteren, maar kon niet zien wat er al vanaf kon. Dus dan maar helemaal eraf blijven. Arrrggghhh! Maar dat is gelukkig wel zonder littekens genezen dus het was de investering waard.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DOE NORMAAL![]()
Ik zou er ook niet af kunnen blijven![]()
Die was het!quote:
Zalf erop en dan een dikke pleister, zodat je ook niet onbewust kunt zitten te pulkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
Die was het!
*schrijft op boodschappenlijstje*
Mwoa...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingetje Franca Baukje CATharina.
Of, als je maar drie namen wil:
Ingetje FranCat Baukje.![]()
Zo, klaar, vernoemd naar de peettantes,![]()
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mor als je dan toch naar een van ons gaat vernoemen, neem dan mijn naam, dies tenminste orgineel![]()
En die wil ik best delen met jouw beebje
Dan vind ik Mwoa nog een leukere naamquote:
2 maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?![]()
Haar achternaam gaat er alleen van 3 zijn, dus ik wilde eigenlijk niet een heul lange naam, plus dat ik korte namen zelf ook mooier vind.![]()
Cat! AFBLIJVEN!![]()
Je, en dan 10.000 keer moeten vertellen dat de pleister drahamatischer is dan wat er onder zit.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zalf erop en dan een sikke pleister, zodat je ook niet onbewust kunt zitten te pulken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |