Ik hoop mee dat we voorbarig zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:06 schreef ferrari_rood het volgende:
Als je Rossi ziet denk je idd dat hij niet heel erg ziek is. Dat dachten we bij Snowy ook tot het eigenlijk al te laat was. En vooral het feit dat de DA het eerder wilde en hij het perse zelf wilde doen geeft wel aan dat hij wat vermoed. Bij Snowy had hij echt zoiets vandit kan helemaal niet. Hopelijk zijn wij allemaal veel te voorbarig.
@nieslief ik stuur je even een pm
Een vroegertje Melquote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:38 schreef nokwanda het volgende:
o jaaaaa, die natuurlijk ook
Dan moeten ze het tweede kind wel Bob noemen, toch.
OMG oh-ohquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan voor dat geld van die laarzen ook best leuk op vakantie hoor
![]()
En nee, ze had echt totaal niet over een naam voor dr baby nagedacht, ze wist ook niet wat het ging worden.
Toen de dokter vroeg hoe hij ging heten zaten ze echt alletwee zo van![]()
En toen zei ze ow uhm, doe maar Patrick.
![]()
Ik weet dat t ongelooflijk klinkt maar als je dr zou kennen zou je het wel geloven![]()
En toen ze naar huis gingen dr mee waren ze beiden het kind in de auto vergeten.
Haar moeder wachtte hun thuis op en die zei oh mocht de kleine niet mee?
omfg das wel heeeel erg jaquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
Ik kan voor dat geld van die laarzen ook best leuk op vakantie hoor
![]()
En nee, ze had echt totaal niet over een naam voor dr baby nagedacht, ze wist ook niet wat het ging worden.
Toen de dokter vroeg hoe hij ging heten zaten ze echt alletwee zo van![]()
En toen zei ze ow uhm, doe maar Patrick.
![]()
Ik weet dat t ongelooflijk klinkt maar als je dr zou kennen zou je het wel geloven![]()
En toen ze naar huis gingen dr mee waren ze beiden het kind in de auto vergeten.
Haar moeder wachtte hun thuis op en die zei oh mocht de kleine niet mee?
Klinkt alsof Yoko2008 het heerlijk heeft daarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:50 schreef Cat22 het volgende:
[..]
OMG oh-oh![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beebie Morrie![]()
Nog geen nieuws van Rossi dus?
Ik had net pm van de blikopeners van Yoko2008.Ze is daar enigst kind, regeert het hele huishouden, heeft een superspeciale band met de heer des huizes en heeft een heel huis+ afgezette tuin tot haar beschikking.
Ze vertelt het ook doodgewoon aan iedereen, ik zou me rot schamenquote:
Eeennnn... duf ik te vragen hoe het nu is met het kind?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze vertelt het ook doodgewoon aan iedereen, ik zou me rot schamen
Oh prima, dies inmiddels toch al 20 of zo geworden, best knap hequote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Eeennnn... duf ik te vragen hoe het nu is met het kind?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind die Napoleon zo leuk!
Ik stond bij de dierenwinkel zowaar bij de vogeltjes te kijken van t weekend
Nappiequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
"Ja doe mij maar 1 calzone met extra olijven graag"
[ afbeelding ]
Ik voel haar nog niet heel veel, 's ochtends lijkt het alsof we samen wakker wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
[..]
Kun je je geen voorstelling maken van wie ze is? Mijn ervaring is dat een kindje vaak ongeveer hetzelfde is in je baarmoeder als daarbuiten. Is ze beweeglijk of juist rustig? Beweegt ze vooral 's nachts of juist niet?
[..]
quote:
zo noemen wij hem ook regelmatig, en hij heeft nog geen protest aangetekendquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:10 schreef Maes het volgende:
[..]
Nappie(ik beleding hem niet toch door hem zo te noemen?)
Vooral die tantequote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik voel haar nog niet heel veel, 's ochtends lijkt het alsof we samen wakker wordenEn dan gedurende de dag een plopje hier en een plopje daar.
Komt nog wel. Zit wel wat in, dat ze binnen en buiten de baarmoeder hetzelfde zijn.
Omg oh-oh, die vriendin van jou!![]()
En Eliesje, Elisa vind ik wel een leuke naam heur!Alleen heeft ze dan een tante die Elisabeth heet, gaat iedereen denken dat ze toch vernoemd is..
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:30 schreef Greys het volgende:
Vanavond naar Veldhuis en Kemper!
We moeten praten
‘De masculiene macho die ooit de maatschappij dicteerde, heeft nu zijn vaste ‘papadag’ en is vernederd tot overblijfvader en luizenmoeder tegelijk, met het zittend plassen als onthutsend dieptepunt. In We moeten praten werken Remco Veldhuis en Richard Kemper dit dankbare thema uit tot een voorstelling die zonder twijfel tot de beste uit hun oeuvre behoort’ (Trouw). ‘De dialogen zijn snel, grappig en uit het leven gegrepen en doorspekt met pakkende oneliners en woordspelingen’ (De Telegraaf).Ik heb er nu al zin in!
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
zo noemen wij hem ook regelmatig, en hij heeft nog geen protest aangetekend
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:02 schreef DeZwabber het volgende:
"Ja doe mij maar 1 calzone met extra olijven graag"
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |