Ho ho... FranCa hèquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:29 schreef Ynske het volgende:
Franka zo heette t zusje van een vriendje uit de klas vroeger.
pffff * Ynske moet zichzelf de deur uit trappen
k baal echt dat ik niet kan hockeyen door de sneeuw. vind dat ik dan maar wat moet wandelen...
Bij ons vlogen meeuwen langs. Fritz sprong een aantal tegen het raamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
Er zitten hier 2 katten achter het raam te schelden op een vogeltje.![]()
![]()
*gaat vogelzaad halen*
Ingetje Franca Baukje CATharina.quote:
quote:
Aha, jij bestelt hem aan huis. Is ook wel logisch, met zo'n groot huishouden.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Bij ons komt vanmiddag de dierenarts langs voor groot onderhoud. Ik heb er zin an
Inschattingsfoutje. Geeft niet; we houden toch wel van jequote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:31 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ken best veel meiden die franca heten. Ik zou er zelf niet voor kiezen.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Inschattingsfoutje. Geeft niet; we houden toch wel van je
Is vervelend met 5 stuks. Stress voor iedereen, heen en weer blijven rijden, onnodig lang in de mandjes zitten. Ik vind het wel prima zo! Kost ¤ 40 extra, maar scheelt een hoop gezeikquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:36 schreef Cat22 het volgende:
Aha, jij bestelt hem aan huis. Is ook wel logisch, met zo'n groot huishouden.
Ik vraag me af hoe ik het ga aanpakken. 3 katten meenemen moet op zich lukken. Als Yoko en Satsu elkaar niet de reismand uitknokken. Mag Naartjie in zijn eentje in het roze mandje. [ afbeelding ]
AFBLIJVENquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Arrrrgggghhh!Het gaat nergens over, maar de genezing van het wondje op mijn pols (doordat ik mijn hand roosterde tegen het oven-element) bereikt een kritieke fase: jeuk en
korstjes
om er vanaf te peuteren.
Mag niet! Littekens!![]()
*wil peuteren*
DOE NORMAALquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:34 schreef Cat22 het volgende:
Arrrrgggghhh!Het gaat nergens over, maar de genezing van het wondje op mijn pols (doordat ik mijn hand roosterde tegen het oven-element) bereikt een kritieke fase: jeuk en
korstjes
om er vanaf te peuteren.
Mag niet! Littekens!![]()
*wil peuteren*
calendula zalf smeren!!!quote:
Ik ben er nu. En tegelijk bezig met het uitzoeken van Joel's papieren. Orde in de chaos scheppen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:54 schreef Strega het volgende:
'Zo. zo eerst even nij lezen.
Maar eerst: Billy gefeliciteerd met je verjaardag!
Zie net nog geen nieuws van F_R?
Nok ben je daar nu?
Bullie gaat goed!
Het zit op zo'n stomme plek, midden bovenop mijn pols dus als ik er nu niet vanaf blijf, blijf je het altijd zien. De herinneringen komen weer terug: blaar op mijn gezicht van opspattend heet frituurvet. De horror! Je wilde peuteren, maar kon niet zien wat er al vanaf kon. Dus dan maar helemaal eraf blijven. Arrrggghhh! Maar dat is gelukkig wel zonder littekens genezen dus het was de investering waard.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:38 schreef ElisaB het volgende:
[..]
DOE NORMAAL![]()
Ik zou er ook niet af kunnen blijven![]()
Die was het!quote:
Zalf erop en dan een dikke pleister, zodat je ook niet onbewust kunt zitten te pulkenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:41 schreef Cat22 het volgende:
Die was het!
*schrijft op boodschappenlijstje*
Mwoa...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ingetje Franca Baukje CATharina.
Of, als je maar drie namen wil:
Ingetje FranCat Baukje.![]()
Zo, klaar, vernoemd naar de peettantes,![]()
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Mor als je dan toch naar een van ons gaat vernoemen, neem dan mijn naam, dies tenminste orgineel![]()
En die wil ik best delen met jouw beebje
Dan vind ik Mwoa nog een leukere naamquote:
2 maarquote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:44 schreef Morretje het volgende:
[..]
Maar die heeft meerdere lettergrepen, toch?![]()
Haar achternaam gaat er alleen van 3 zijn, dus ik wilde eigenlijk niet een heul lange naam, plus dat ik korte namen zelf ook mooier vind.![]()
Cat! AFBLIJVEN!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |