Ingepingelingding!quote:
Op de bank.quote:
Helaasquote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef Bamba het volgende:
MI ik ben al heel lang niet meer in Roosendaal geweest, dus ik heb geen idee wat voor winkels daar nou allemaal nog zitten. Je hebt ook Rosada outlet factory, maar dat zit buiten de stad. Wordt wel aangegeven vanaf de snelweg geloof ik.
quote:Op maandag 11 januari 2010 22:21 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga zo ook afk, maar ik wil f_r nog veel sterkte wensen morgen![]()
En Nies, tis toch je eigen advocaat die komt?
Die staat aan jouw kant, no worries dus
Rechtsbijstandsverzekering. Maar dan kan het evengoed nog spannend zijn.quote:Op maandag 11 januari 2010 22:28 schreef nieslief het volgende:
[..]is mijn advocaat en ook via de hoe heet die verzekering ook al weer die juridische bijstand regelt bij ongevallen geregeld.
Snap je het nog
Succes morgenquote:Op maandag 11 januari 2010 22:15 schreef nieslief het volgende:
Ach ik zie het ook wel morgen, mijn hoofd zit nu gewoon te vol.
Misschien nog lijstje maken met waar je tegen aan loopt...heeft mij destijds heel goed geholpen bij de keuring van de WAO...in ieder geval succesquote:Op maandag 11 januari 2010 22:15 schreef nieslief het volgende:
Ach ik zie het ook wel morgen, mijn hoofd zit nu gewoon te vol.
Nok mag vet!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:44 schreef tombolafan het volgende:
Hoi!!!!!!!![]()
Ik ben aan het bijlezen!!!!!
quote:
Tot straks?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:50 schreef oh-oh het volgende:
Nou hè hè, afwas is gedaan, bento is gevuld, was zit in de droger , ik kan eindelijk met de honden en de vuilniszak naar buiten en dan Billy gaan badderen![]()
Toedeloe
Nee nee, ik zet de pc NU uit, ga nog dvdtje doen zo, tot morgen dusquote:
Slaap lekker!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 22:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee nee, ik zet de pc NU uit, ga nog dvdtje doen zo, tot morgen dus![]()
Hetzelfde!!!! En bijlezen lukt alleen omdat ik overdag ook vaak meelees hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef Takaiki het volgende:
Mij ook niet![]()
Omdat dit de eerste keer in 2010 is dat ik jullie ziet:
allemaal nog een gezond(er) en gelukkig(er) 2010!!!!![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:02 schreef tombolafan het volgende:
Oh en Cat:![]()
Bamba moest ook vet en barbaaf ook (waarschijnlijk)
Ja hea, ik lees dus niet ALLES bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kan niet bijlezen overdagquote:Op maandag 11 januari 2010 23:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hetzelfde!!!! En bijlezen lukt alleen omdat ik overdag ook vaak meelees hoor
Jij hebt je pc weer gevonden?quote:Op maandag 11 januari 2010 22:53 schreef Takaiki het volgende:
Mij ook niet![]()
Omdat dit de eerste keer in 2010 is dat ik jullie ziet:
allemaal nog een gezond(er) en gelukkig(er) 2010!!!!![]()
![]()
quote:Vogelbescherming adviseert vogels te voeren
ZEIST - Vogels hebben het moeilijk door de aanhoudende koude. Zij hebben moeite met het vinden van voedsel, terwijl ze juist meer eten nodig hebben doordat zij veel gewicht verliezen tijdens een koude nacht. Kleine vogels raken dan ongeveer 10 procent kwijt van hun lichaamsmassa. Dat meldt de Vogelbescherming op haar website.
De vogels moeten in het hele land worden bijgevoerd.
Mensen kunnen stads- en tuinvogels bijvoederen. Het beste is twee keer per dag zoutloos voer op de grond en op een voedertafel te strooien. Ook twee keer water geven is belangrijk. Naast vers water kan dat ijsschaafsel zijn, maar beslist geen warm water. Melk, gezouten en gebrande noten, margarine en olie zijn slecht voor vogels. Zachte vetten tasten de waterdichtheid van de veren aan en werken laxerend.
Strooivoer, vetbollen, ongebrande pinda's, fruit, bruinbrood(kruimels), zonnebloempitten, ongekookte havermout en meelwormen zijn goed voor de verschillende tuinvogels. Het beste is fruit te halveren en geen kleine stukjes te geven. Vooral bij vorst kunnen vogels zich in kleine stukjes verslikken.
Jaaa!! Spinnenwebben eraf gehaald en muizenesten verwijderd en hij draait nogquote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja hea, ik lees dus niet ALLES bij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had je gelezen dat ik live gezwaaid heb? (wat niemand gezien had)
en dat ik een lush tegenkwam?
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
t was geen verwijt ofzo hoor!!! Meer een uitleg waarom ik het wel redquote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan niet bijlezen overdag: geen toegang tot Fok! en sowieso te druk en 's avonds ligt mn arm/schouder in een halve RSI en kan ik beter ook niet de pc aanzetten want dan blijf ik te lang zitten weet ik van mezelf
Oh zo las ik het niet hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
t was geen verwijt ofzo hoor!!! Meer een uitleg waarom ik het wel red
Ik heb een zeer makkelijke baan nu, daarom kan het
Hmmmmm..... 3 katten in een relatief kleine tuin.... er was een reden dat ik mijn vogelhuisje de deur uit heb gedaan.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
Takaiki!![]()
Oh en hadden we deze al gezien?
[..]
Ja, dat had ik wel weer gezien. Inclusief screenshot van jou met duowagen.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Had je gelezen dat ik live gezwaaid heb? (wat niemand gezien had)
en dat ik een lush tegenkwam?
Lastig typen, lijkt me. Kun je je vent niet erop zetten voor wat contragewicht?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:06 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jaaa!! Spinnenwebben eraf gehaald en muizenesten verwijderd en hij draait nog![]()
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:04 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ik kan niet bijlezen overdag: geen toegang tot Fok! en sowieso te druk en 's avonds ligt mn arm/schouder in een halve RSI en kan ik beter ook niet de pc aanzetten want dan blijf ik te lang zitten weet ik van mezelf
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:15 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lastig typen, lijkt me. Kun je je vent niet erop zetten voor wat contragewicht?
Ik heb zelfs 3 screenshots, want alter-ego had er ook twee gedaanquote:Op maandag 11 januari 2010 23:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat had ik wel weer gezien. Inclusief screenshot van jou met duowagen.![]()
Wat heb je allemaal gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |