Het Redcat avontuur met het Yoko nestje is ten einde. WAARSCHUWING: heel veel foto's!
Vrijdag avond is Janis opgehaald door een blije eigenaar. De kinderen hadden al een paar keer aan de telefoon gehangen 'of pappa het poesje al had opgehaald'.
Dit is de laatste avond dat het hele stel samen was: IT kittens
![]()
Zaterdagmiddag ben ik met Yoko richting asiel getogen om haar daar af te leveren. Niet leuk om te doen, maar voor Sietskes bestwil op dit moment het beste. Ik heb een uitgebreid verhaal getypt over haar karatker wat het asiel gaat gebruiken voor hun website en wat ze de kijkers kunnen vertellen. En natuurlijk denk je dan dat de kittens haar zullen missen, maar da's menselijke projectie op dieren. De laatste week gaf Yoko nauwelijks meer melk omdat ze gesteriliseerd was, en heb ik de kittens niet veel bij haar gezien. Dus ook wat dat betreft was het tijd om uit elkaar te gaan.
Nadat ik Yoko had afgeleverd (en wat Redcat kittens had bewonderd die daar waren om harten te smelten en zo de adoptie te versnellen) ben ik op bezoek gegaan bij ons aller Kitty. Het ging zo goed met haar dat ze die dag met haar baasje mee mocht, dus ik moest snel zijn om haar nog te zien.
Tadaa!
![]()
![]()
En ze kan nog mooier zitten
![]()
Het is een allemansvriendinnetje, toen ik binnen kwam liep ze meteen op me af en toen ik haar oppakte ging het bekende motertje weer aan.

Ik werd onthaald met thee en verhalen en mocht niet weg, leek het wel.
Na een half uurtje was Kitty moe (ps: katertje waar ze bij ligt is nog te adopteren!)
![]()
En even later kwam de eigenaresse binnen met bloemen voor mij en het andere gastgezin. Zo lief! En erg leuk dat ik Kitty echt mocht uitzwaaien. Zo is de cirkel weer rond, wie had dat gedacht toen ze als klein hoopje bij me binnen kwam. Kitty wordt trouwens kroegtijger, maar goed dat ze haar strepen terug lijkt te krijgen. De eigenaresse heeft een eigen kroeg en wil de jongedame meenemen naar het werk. Ik stelde al voor om er de Redcat stamkroeg van te maken.

Daarna nog spullen afgeleverd voor een zekere asielactie

en toen naar huis, naar de twee heren en mijn eigen spul.
Ik heb uitgebreid afscheid van ze genomen, vanochtend waren ze ontzettend knuffelig en hebben afwisselend op mijn hoofd, mijn schouder, mijn schoot of heel dicht naast me op de bank gelegen. Zelfs Naartjie kroop er even bij.
De heertjes waren moe. Waarvan? Nou.....
![]()
![]()
De 'oei ik groei!' foto's moesten er ook bij natuurlijk
![]()
Foei Jimmy!
![]()
Da's beter

![]()
![]()
Hou nou eens op paparazzi!
![]()
Jimmy ontdekte dat hij zichzelf kon zien = tien rondjes rond de voet van de lamp.
![]()
![]()
SCHRIK! Jimmy had de plint weggehaald en was op ontdekkingsreis onder mijn keuken.
![]()
![]()
Gelukkig bedacht hij na een minuut of 5 dat het daar toch wel erg donker en stoffig was. Pfew!
Het laatste hapje voor vertrek smaakt prima!
![]()
Rond half vier kwamen de twee heren waarmee mijn heertje hun leven gaan delen aan. Na enige koudwatervrees bij Bob en Jimmy (die ook zo blijven heten

) won de nieuwsgierigheid het van de schrik. Ik ben blij dat ze samen blijven, want ze hebben heel veel lol met elkaar. Hetzelfde geldt voor Janis, die krijgt een pleegzus erbij van 15 weken oud, dus ook speelplezier genoeg.
Filmpjes volgen nog.
[ Bericht 3% gewijzigd door Cat-astrophe op 14-09-2008 17:37:36 ]