Njam njam!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb zelfs 3 screenshots, want alter-ego had er ook twee gedaan![]()
Ik heb gekocht:Mr Butterball Ceridwens Cauldron Buffy Squeaky Green Shampoo Bar A Crash Course
En ik kreeg gratis:Little Lush Pod Satsumo Santa
Waarom niet?quote:
Als er geen weeralarm is kan ik wel meequote:
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als er geen weeralarm is kan ik wel mee
Ik kijk mijn 18 gegeven paarden bruisballen ook niet in de bek hoor.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waarom niet?
En tja, een gegeven paard he... ';)
Echt hoor, volgende keer ga ik pas als het heeeeeeeel druk is
Elke keer; "we hebben ook nog..."
Mag je bovenop de blikjes zitten.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:28 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Als er geen weeralarm is kan ik wel mee
*Check en reactie*quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Cat22 het volgende:
Takkedinges, de adoptieouders van Yoko 1 hebben zich trouwens gemeld!![]()
Gastgezin Redcat: Cat's 2e nestje - Weer zwartwitjes! Plus nog één!
ja, ze gaven het weg omdat het kerst-spul was idd. Ik vind hem nu wel lekker ruikenquote:Op maandag 11 januari 2010 23:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk mijn 18 gegeven paarden bruisballen ook niet in de bek hoor.Volgens mij verkochten die kleintjes niet goed dus die worden nu grif weggegeven.
Lush Pud..... ziet er haske leuk uit, maakt je badwater rioolkleurig (inclusief streep op de badrand) en ruikt naar niks. Geen favorietje hier dus. Volgens mij is het echt een UK voorkeur (Christmas Pudding) want veel mensen daar vinden hem heerlijk terwijl bijna iedereen in NL hem goor vindt.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef Cat22 het volgende:
Tombola: dat regeltje boven de namen kan wel weg. Iedereen is inmiddels vet.
Zo Zie foto.quote:
Kom op met dat ding, kan ik gaan douchenquote:
Ik denk dat ze de foto in mijn post bedoeltquote:Op maandag 11 januari 2010 23:37 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Kom op met dat ding, kan ik gaan douchen
Ik weet zeker dat ik denk dat ik de foto in jouw post bedoel.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik denk dat ze de foto in mijn post bedoelt
Tis lastig typen met drie katten op en om je schoot.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:41 schreef Takaiki het volgende:
Oh... ZIE foto dus .....![]()
![]()
CatjePatatjeZuurvleis wordt wat slordig zo later op de avond
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat ik denk dat ik de foto in jouw post bedoel.
Ah, ik zie het al: skrijffoutje.![]()
IK!!!!!quote:Op maandag 11 januari 2010 23:42 schreef Bamba het volgende:
Ik ben m'n bestelling aan het doorvoeren voor de parfum. Er zijn behoorlijk wat parfums afgeprijsd. Als iemand een goedkoop luchtje wilt, mag hij/zij mij pm-en voor een lijst met namen. Dan kan ik het met DTH meenemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |