Klopt, dat waren wij....(Boertie en ik) Je verveelt je als je zo'n eind onderweg bent en dan ga je wat flauw sms-en.... Gratis PR, zeg maar.... Maar stok is binnen, foto's volgen ASAP.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 11:27 schreef tijntjethf het volgende:
Ik hoorde net op 3fm dat iemand ff een stuk aan het rijden was om de fokstok op te halen?
Waar wens jij hem danquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:54 schreef Crutch het volgende:
Nou lekker dan, ligt ie weer bijna in Duitsland.
Oke.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:01 schreef Crutch het volgende:
[..]
Dat het ik al een aantal keer geroepen in dit topic.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen Nijntje, enkel Nijnja || Livalo's 'G' O+
Op woensdag 22 april 2009 19:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende: nijn kan schelden _O_
Op zondag 6 september 2009 00:14 schreef yvonne het volgende: Jij hoorde een bleek ventje van 15 te zijn :D
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:04 schreef nijnja het volgende:
[..]
Oke.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moeder is een hamster
fok meetings ftwquote:Op zondag 17 januari 2010 19:34 schreef Broertie het volgende:
* Broertie vind het verdacht rustig hier vandaag...
Is iedereen onderweg om die stok op te halen, of zo??
We hebben gister nog eraan gedacht om op de terugweg bij je housewarming langs te gaan, maar we hebben er maar vanaf gezien... Anders werd het toch maar een ordinair bachanaal...quote:
ben bang dat ik er woensdag pas aan toe kom, dus zwagertie kan z'n slag slaanquote:Op zondag 17 januari 2010 22:30 schreef Broertie het volgende:
Denk dat Thijz hem morgen na zijn werk ophaalt..... Als Zwagertie dan al niet is geweest....Voel een battle opkomen....
Aaaaahquote:Op zondag 17 januari 2010 22:33 schreef Broertie het volgende:
[..]
We hebben gister nog eraan gedacht om op de terugweg bij je housewarming langs te gaan, maar we hebben er maar vanaf gezien... Anders werd het toch maar een ordinair bachanaal...
regel maar n uitzicht op klevequote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef zwarte_hand het volgende:
ligt ie er nu nog steeds??
ik dacht dat iedereen op zondag vrij is dus hem ook konden verplaatsten![]()
kan goed zijn dat ie morgen een uitzicht op Liege krijgt, nog wel net op de Nederlandsegrens natuurlijk![]()
Ik zeg nietsquote:Op maandag 18 januari 2010 20:35 schreef zwarte_hand het volgende:
ligt ie er nu nog steeds??
ik dacht dat iedereen op zondag vrij is dus hem ook konden verplaatsten![]()
kan goed zijn dat ie morgen een uitzicht op Liege krijgt, nog wel net op de Nederlandsegrens natuurlijk![]()
Is het ookquote:
is de lutte zo ver weg?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:42 schreef nijnja het volgende:
Het prikt heul erg! Maar ik moet wat geld besparen
! Mèn wat baal ik
![]()
!
3 kwartier, kilometertje of 65, maal 2quote:
Daarom... Anders had ik het gedaanquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:01 schreef swarmahoer het volgende:
ow das geen steenworp afstand zullen we maar zeggen
Je kan ook gewoon op bezoek komen hoorquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:22 schreef Puala het volgende:
Ja voor mij is het een kleine 3 uur met OV (heen alleen dan he), dus dat ik ook geen optie
Minstens... Maar ik denk dat ik vrijdag een poging waag.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:58 schreef nijnja het volgende:
[..]
3 kwartier, kilometertje of 65, maal 2+ nog nieuwe locatie
En laatst was het nog woensdagquote:Op donderdag 21 januari 2010 07:07 schreef Thijz het volgende:
[..]
Minstens... Maar ik denk dat ik vrijdag een poging waag.
Ik weetquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:19 schreef nijnja het volgende:
[..]
En laatst was het nog woensdag! Maar ik laat hem liggen hoor
! Thijz mag de stok weer eens hebben
En je denkt dat iemand hem daar ophaaltquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:49 schreef boertie het volgende:
Eindelijk een verplaatsing van mijn kan waarbij de stok niet binnen een paar uur weer weg is.![]()
Jammer dat de stok niet naar het buitenland mag. Volgende week weekje skiën in de Italiaanse alpen.Zou wel een recordverplaatsing zijn
Misschien een jaartje later een "nijnja" doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:53 schreef nijnja het volgende:
[..]
En je denkt dat iemand hem daar ophaalt?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:56 schreef boertie het volgende:
[..]
Misschien een jaartje later een "nijnja" doen
Hij lag ook een eindje verwijderd van je pinpoint op GM.....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 21:43 schreef boertie het volgende:
Whehe. Wij kwamen er ook pas later achter dat het bord totaal niet op GM weer te vinden is.
En niemand die mij even corrigeertquote:Op zaterdag 23 januari 2010 01:19 schreef Broertie het volgende:
[..]
Hij lag ook een eindje verwijderd van je pinpoint op GM.....
Overdag gaat het wel, alleen als het donker is en het licht is klote dan wordt het snel minder. En ik moet m'n hand stil houden...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 11:04 schreef Broertie het volgende:
Oh, ja! Is het niet een beter idee om de volgende keer een camera mee te nemen, die telefoon van jou maakt elke keer wel erg beroerde foto's......
Nee, de foto's uit De Lutte, daar stond veel opquote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Broertie het volgende:
Met de minimale info (en dan bedoel ik MINIMALE) die op de foto's staat doe ik vooral een beroep op mijn intuïtie en die zegt mij dat het ongeveer hier moet zijn..... Als dat niet goed is, heb ik nog een tweede locatie in mijn hoofd.
Denk eraan, hè, men plaagt wie men lief heeft...quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:19 schreef Broertie het volgende:
Zei het maar om je een beetje te plagen...![]()
Nou, daar kunnen we wat mee!quote:Op zaterdag 23 januari 2010 17:42 schreef swarmahoer het volgende:
oh, daar ben ik 28 december nog geweest
FYI, de afstand tot aan de grens is wel toegenomen.quote:Op zondag 24 januari 2010 10:51 schreef Crutch het volgende:
Nou dan ligt ie iig weer een stukje méér in Nederland
De afstand tot de grens is weer wat verkleind voor die mensen die dat een probleem vonden/vindenquote:Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
FYI, de afstand tot aan de grens is wel toegenomen.En anders... haal je 'm op
![]()
![]()
idd die foto's heb je niet nodig om de stok te vinden maar toen jij de vermoedelijke ligplaats melde lag ie daar al niet meer.quote:Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Broertie het volgende:
Met de minimale info (en dan bedoel ik MINIMALE) die op de foto's staat doe ik vooral een beroep op mijn intuïtie en die zegt mij dat het ongeveer hier moet zijn..... Als dat niet goed is, heb ik nog een tweede locatie in mijn hoofd.
toevallig gisteren nog in de buurt geweest om van Geesteren naar Vaals te rijden (via Duitsland)quote:
Ja, dat zei ik.quote:Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef Thijz het volgende:
[..]
FYI, de afstand tot aan de grens is wel toegenomen.En anders... haal je 'm op
![]()
![]()
doe eens normaalquote:Op zondag 24 januari 2010 13:17 schreef Puala het volgende:
zwarte_hand, Tief op met je kritiek op de foto's
quote:even een briefje achtergelaten voor eventueel "te laat" komers
Jij vind dat hij kritiek mag geven op andere foto's maar zelf dat soort bagger foto's mag posten? Jeah right, echt fok weer.quote:
ja en dan kom je thuis en dan staat er op de helft van de foto's een zwart vlakquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
Lekkere foto's, gebruik dan de koplampen van je auto...
oja kritiek mag..geen probleem maar ik pas me wel aan.... het koste ook wat moeite, ik wild eerst de foto's plaatsen zonder flitser en dan kon je nog net VAALS lezen met wat moeitequote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij vind dat hij kritiek mag geven op andere foto's maar zelf dat soort bagger foto's mag posten? Jeah right, echt fok weer.
Heb geen idee wat je bedoelt.....quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef zwarte_hand het volgende:
de fokstok ligt aan de andere kant maar de foto's daarvan zijn helemaal zwart
Niet dat dat nodig is want er zijn hier op het forum mensen die die stok toch weten te vinden zonder foto's waar iets op te zien is...
Is dat niet heel Vaals?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef Broertie het volgende:
Heb het idee dat 'ie vlakbij het Landal park ligt.....
Denk 't niet, nieuwe gok: hier (ongeveer)quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Puala het volgende:
Als je dan toch online bent, wil je dan even bevestigen of Thijsz de juiste plaats al genoemd heeft?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |