quote:
Op zondag 24 januari 2010 11:37 schreef Thijz het volgende:[..]
FYI, de afstand tot aan de grens is wel toegenomen.

En anders... haal je 'm op
De afstand tot de grens is weer wat verkleind voor die mensen die dat een probleem vonden/vinden
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 12:37 schreef Broertie het volgende:Met de minimale info (en dan bedoel ik
MINIMALE) die op de foto's staat doe ik vooral een beroep op mijn intuïtie en die zegt mij dat het ongeveer
hier moet zijn..... Als dat niet goed is, heb ik nog een tweede locatie in mijn hoofd.
idd die foto's heb je niet nodig om de stok te vinden maar toen jij de vermoedelijke ligplaats melde lag ie daar al niet meer.
quote:
toevallig gisteren nog in de buurt geweest om van Geesteren naar Vaals te rijden (via Duitsland)
ik dacht er toen nog aan om hem in de buurt van Kranenburg/Groesbeek te leggen
maar nu beter voorbereid op weg op de ouderwetse manier
Eerst bleek dat er 2 geesteren waren dus 2 plattegronden
![]()
en
![]()
dat was het dichts bij dus daar maar begonnen...
tweede bord meteen raak al was het niet dankzij de foto's want zonder de foto's en alleen de plaatsnaam was die makkelijker te vinden.
even terugkijkend naar post #53
dit was de foto waar die zou moeten liggen
![]()
en hier lag ie
![]()
en opeens stond hier tekst in het witte vlak en als dat zichtbaar geweest was op de foto had ik de andere plattegrond van Geesteren (OV) niet eens uit geprint.
maar geluk is met de domme dus ik had hem zo.
ook het "sleutelbord" was opeens geel ipv wit
![]()
maar goed....
even eenbriefje achtergelaten voor eventueel "te laat" komers
![]()
het nieuwebord met de stok (onder de bladeren ivm diefstal)
![]()
het bord met de sleutel:
![]()
de sleutel is nog net een beetje zichtbaar rechts onder het stckertje:
![]()
een foto van enige afstand van het sleutelbord...
![]()
de fokstok ligt aan de andere kant maar de foto's daarvan zijn helemaal zwart
Niet dat dat nodig is want er zijn hier op het forum mensen die die stok toch weten te vinden zonder foto's waar iets op te zien is...