quote:even een briefje achtergelaten voor eventueel "te laat" komers
Jij vind dat hij kritiek mag geven op andere foto's maar zelf dat soort bagger foto's mag posten? Jeah right, echt fok weer.quote:
ja en dan kom je thuis en dan staat er op de helft van de foto's een zwart vlakquote:Op zondag 24 januari 2010 13:28 schreef Ataraxy het volgende:
Lekkere foto's, gebruik dan de koplampen van je auto...
oja kritiek mag..geen probleem maar ik pas me wel aan.... het koste ook wat moeite, ik wild eerst de foto's plaatsen zonder flitser en dan kon je nog net VAALS lezen met wat moeitequote:Op zondag 24 januari 2010 14:18 schreef Puala het volgende:
[..]
Jij vind dat hij kritiek mag geven op andere foto's maar zelf dat soort bagger foto's mag posten? Jeah right, echt fok weer.
Heb geen idee wat je bedoelt.....quote:Op zondag 24 januari 2010 12:36 schreef zwarte_hand het volgende:
de fokstok ligt aan de andere kant maar de foto's daarvan zijn helemaal zwart
Niet dat dat nodig is want er zijn hier op het forum mensen die die stok toch weten te vinden zonder foto's waar iets op te zien is...
Is dat niet heel Vaals?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 17:55 schreef Broertie het volgende:
Heb het idee dat 'ie vlakbij het Landal park ligt.....
Denk 't niet, nieuwe gok: hier (ongeveer)quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:40 schreef Puala het volgende:
Als je dan toch online bent, wil je dan even bevestigen of Thijsz de juiste plaats al genoemd heeft?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |