Ach ja, er stonden helemaal geen linkjes onder de tekst "Voorkant" / "Achterkant" enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
whehehedan snap ik dat ze er staan
Ik zie maar 6 wegen die eruit gaan (wat 60-zone is), dus als het hem niet is is extra zoeken ook geen moeitequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:08 schreef Broertie het volgende:
Even snel wat ge-GM-t, op het eerste gezicht zou ik hier denken, maar ik weet het niet zeker.... zal als ik meer tijd heb wel eens uitgebreider gaan zoeken...
ja dat kan wel maar ik zag dat ik een zwarte hand vergeten was dus ik was foto aan het editten en toen ik hem wou uploaden mocht ik dat dus niet meer...jammer maar helaasquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
alleen die laatste foto is verwijderd. Zwarte_hand, kun je nooit normaal dit spelletje spelen?
We halen hem daar weg, en hij trekt hem gewoon weer terug. Zonder de rest een kans te geven ook nog, de enige keer dat babybel en ik maar 1 (!!!) verplaatsing ertussen hebben gehad is omdat de stok er dan een week lag ofzo, nu lag hij er nog geen dag, dus ergens best wel jammer. Oke, het hoort bij het spel, maar ik dacht dat de regel van 3 verplaatsingen ertussen (tenzij dus een week of wat ertussen zit ofzo) een beetje gehandhaavftd werd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Broertie het volgende:
Ik heb ze allemaal niet op een rijtje, dat weet ik ook wel, maar een eind limburg in crossen gaat zelfs mij wat te ver.....
Goeie gokquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:08 schreef Broertie het volgende:
Even snel wat ge-GM-t, op het eerste gezicht zou ik hier denken, maar ik weet het niet zeker.... zal als ik meer tijd heb wel eens uitgebreider gaan zoeken...
Anders gewoon opnieuw uploaden en alsnog plaatje posten? Ik neem in ieder geval mijn woorden terugquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ja dat kan wel maar ik zag dat ik een zwarte hand vergeten was dus ik was foto aan het editten en toen ik hem wou uploaden mocht ik dat dus niet meer...jammer maar helaas
oja die gene die bij het bord in volkel stond heeft dus niet goed opgelet:
[ afbeelding ]
ff kijken of het nu wel goed gaat en of het mag..........![]()
![]()
![]()
deze was de laatste...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anders gewoon opnieuw uploaden en alsnog plaatje posten? Ik neem in ieder geval mijn woorden terug
sorry maar ik weet niet wat het is met dat "vrienden clubje wat de stok alleen mag verplaatsen" maar IKquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
We halen hem daar weg, en hij trekt hem gewoon weer terug. Zonder de rest een kans te geven ook nog, ...
Nee, jij wacht altijd een dag of 2 voordat je 'm ophaalt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
We halen hem daar weg, en hij trekt hem gewoon weer terug. Zonder de rest een kans te geven ook nog, de enige keer dat babybel en ik maar 1 (!!!) verplaatsing ertussen hebben gehad is omdat de stok er dan een week lag ofzo, nu lag hij er nog geen dag, dus ergens best wel jammer. Oke, het hoort bij het spel, maar ik dacht dat de regel van 3 verplaatsingen ertussen (tenzij dus een week of wat ertussen zit ofzo) een beetje gehandhaavftd werd...
Als ik hem nčt heb gehad wacht ik wel langer dan een dag of 2 jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, jij wacht altijd een dag of 2 voordat je 'm ophaalt?Nu traantjes drogen en maar weer ophalen?
Hier doelde ik inderdaad meer op, maar sommige mensen hebben moeite met lezen denk ik, bedanktquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef maok het volgende:
Ik vind eigenlijk dat hij er minimaal of 2 of 3 verplaatsingen tussen moeten zitten of een week voordat je hem weer mag verplaatsen.
Als hij lang blijft liggen mag hij van mij best verplaatst worden met maar 1 verplaatsing er tussen, dat houdt het tempo er een beetje in.
Maar goed het is geen regel, ik denk dat mensen het zelf wel een beetje kunnen inschatten.
stel dat dan als regel in, daar voorkom je ook die uitspatting van boertie en Broertie mee, in dat ene weekend. Mijn zegen heb je. Tijd voor een bakkie, letters gaan door elkaar lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier doelde ik inderdaad meer op, maar sommige mensen hebben moeite met lezen denk ik, bedankt
een regel die jij zelf ingevoerd hebt ofzo??quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef nijnja het volgende:
. Oke, het hoort bij het spel, maar ik dacht dat de regel van 3 verplaatsingen ertussen (tenzij dus een week of wat ertussen zit ofzo) een beetje gehandhaavftd werd...
Klopt, een hele lijst ja. Maar we zijn ook met zn 2en! (quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
een regel die jij zelf ingevoerd hebt ofzo??
Zat er bij jou iedere keer 3 verplaatsingen of een paar weken tussen of was je bang dat iemand je voor was:
Je hebt het hele jaar de tijd om de stok te verplaatsen en als ik het 3 keer doe in 1 jaar begin je meteen te janken ...![]()
vooruit haal op die stok![]()
en als ik hem deze week nog een keer [u]moet[u/] verleggen![]()
je laat zo'n stok niet zo lang op 1 plaats in de sneeuw liggen![]()
![]()
Heyquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Puala het volgende:
@ zwarte_hand: Ik heb er geen kritiek op dat je het 3x doet. Maar wel de manier waarop. That's it.
je zou even kunnen melden datr je hem ophaalt rijdt iemand anders geen 175km voor niks niet dat dat erg is maar je had hem al veel eerder opgehaald dan dat ik er was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
sorry maar ik weet niet wat het is met dat "vrienden clubje wat de stok alleen mag verplaatsen" maar IK
heb hem uit Limburg gehaald en in Brabant gelegd.... dus "we halen hem daar weg en hij brengt hem terug..."
en ik heb hem een keer vaker van limburg (Banholt) naar brabant (Vught) gebracht
Ik kijk nu toevallig de laatste paar dagen weer een keer hier en als ik in de buurt ben ga ik zoeken.
en ik heb geen zin om alle verplaatsingen na te gaan kijken maar "3 verplaatsingen er tussen"??
waar tussen voordat je hem weer mag verleggen of wat???
Dus als je met een groepje van 4 bent dan kun je hem gewoon doorgeven aan elkaar of bij elkaar in de buurt leggen??
en dan ben je goed bezig
helemaal mee eens.quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Puala het volgende:
@ zwarte_hand: Ik heb er geen kritiek op dat je het 3x doet. Maar wel de manier waarop. That's it.
ja en jullie kunnen wel blijven zeiken maar volgens mij had jij het ook niet gemeld dat je hem ging halen en anderen ook niet...quote:Op donderdag 14 januari 2010 00:42 schreef zwagertie het volgende:
[..]
je zou even kunnen melden datr je hem ophaalt rijdt iemand anders geen 175km voor niks niet dat dat erg is maar je had hem al veel eerder opgehaald dan dat ik er was.
maar goed all part of the game maar handiger zou zijn als je het meld.
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:49 schreef Broertie het volgende:
Zwagertie stond vanmiddag ook al voor het bord, maar toen was 'ie al weg....Hij klonk behoorlijk pissed-off aan de telefoon.....
quote:Op woensdag 13 januari 2010 17:51 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kut voor m
maargoed dat ik m niet ben gaan halen, anders waren er 3
quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef zwarte_hand het volgende:
regel 1: alle voorgaande regels vervallen omdat dat allemaal niet meer nodig is omdat die gegevens enz telefonisch aan elkaar wordt door gegeven
Da's ook niet nodig, gewoon een mooie plek op zoeken en neer plempen. Als dat ver weg is, is het ver weg. Als het dichtbij is, is het dichtbij. Als het om de afstand gaat, heb ik al die tijd het spelletje verkeerd begrepen. Ik zoek een zo moeilijke plek, beetje mindfucken, etc.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:38 schreef zwarte_hand het volgende:
regel 2: Diegene die de stok heeft gevonden legt hem in de buurt van de volgende persoon die hem mag verplaatsen en belt hem dan op zodat ie een maand de tijd krijgt om de stok te verplaatsen
stuur zwagertie, die heeft nog een lage score. Laat 'm dan wel melden als 'ie gaat, dat niet voor niets rijdt...quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:37 schreef Broertie het volgende:
Ik niet, ik mag niet..... Krijg ik weer commentaar...
lolquote:Op maandag 23 augustus 2004 00:50 schreef nikky het volgende:
leuk idee
maar denk alleen nooit dat hij in het noorden te vinden zal zijn
Je kon dan naar een bepaald nummer smsen en dan kwam het in de op te staan (in een soort plaatje). Op een gegeven moment deed het board het niet meer en is er ook geen nieuwe voor in de plaats gekomen.quote:Op donderdag 14 januari 2010 11:51 schreef Richfield het volgende:
wat bedoel je met een smsboard maok?
Zou de stok daar sneller van terug komen?quote:
Ik geloof dat de meesten dat wel doen! Of als je er onverwachts langs komt en je haalt hem op, maar je kunt het even niet melden, even een medestokker contacten, zodat die er even melding van kan maken.quote:Op donderdag 14 januari 2010 14:18 schreef swarmahoer het volgende:
ik ben er voor om als je de mogelijkheid hebt het gewoon hier even te melden als je m gaat halen, ik doe dat ook in elk geval
We zijn er al overheenquote:Op donderdag 14 januari 2010 12:27 schreef Thijz het volgende:
Het is officieelwe hebben ronde 3 geėvenaard met 136 verplaatsingen in deze ronde.
Wie o wie zorgt voor nummer 137?
quote:Op donderdag 14 januari 2010 17:34 schreef boertie het volgende:
[..]
We zijn er al overheenIk mis namelijk nog een verplaatsing tussen 129 en 130.
Ik hen hem uit Schiphol-rijk/Rozenburg gehaald en in Leersum achtergelaten. Puala heeft hem weer van Leersum naar Lienden verplaatst
zou wel willen maar deze afstand is voor mij echt te groot gezien ik al twee keer voor niks ben geweest.quote:Op donderdag 14 januari 2010 12:41 schreef Thijz het volgende:
[..]
stuur zwagertie, die heeft nog een lage score. Laat 'm dan wel melden als 'ie gaat, dat niet voor niets rijdt...
Je mag met mij meerijden...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:34 schreef Puala het volgende:
Oh nu wil ik helemaal een rijbewijs hebbenik heb vakantie, maar geen mogelijkheid. En dit is met OV niet echt leuk
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:41 schreef Broertie het volgende:
[..]
Je mag met mij meerijden...Heb een auto waarin het aangenaam vertoeven is....
![]()
Sex doe ik niet meer aan, ben al 7 jaar getrouwd, dan is dat er wel af......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
als dat geen dampende sex wordt...
Haha is goed hoor, maar geloof dat we nou niet bepaald in de buurt wonenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:41 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zweedse degelijkheid. En, nee, het is géén Saab....
Seks is vies. En als vrijgezel is dat iets wat je écht tekort komtquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:47 schreef Puala het volgende:
[..]
Seks is vies. En als vrijgezel is dat iets wat je écht tekort komt
als het op moet schieten dan neem je mijn bully maar meequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:41 schreef Broertie het volgende:
[..]
Zweedse degelijkheid. En, nee, het is géén Saab....
Mooi, weer E20 erbij.... nog 1 vrijwilliger en we gaan morgen onderweg!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:52 schreef zwagertie het volgende:
ik heb ook wel een kleine donatie over
Onderweg naar het noorden pikken we jou wel op! Komt de verplaatsing op jouw naam!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha is goed hoor, maar geloof dat we nou niet bepaald in de buurt wonen
Als ik me niet vergis lag hij laatst in Zeewolde..... hoe meer in de polder wil je hem hebben?quote:[b]Op vrijdag 15 januari 2010 00:52 schreef Crutch het volgende:Anyway, zoals ik al zei had ik gehoopt dat de stok™ ergens bij de route Friesland - Rotterdam (via de polder) zou gaan liggen.
Duitse Gründlichkeit ook goed?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:44 schreef Crutch het volgende:
[..]
Peut boeit mij niet zoveel. Het enige waar ik eigenlijk gebrek aan heb is tijdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:54 schreef Broertie het volgende:
[..]
Mooi, weer E20 erbij.... nog 1 vrijwilliger en we gaan morgen onderweg!
Als ik morgen vrij was geweest was ik hem nu įlaminute nog op gaan halenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:00 schreef Broertie het volgende:
Wat mij betreft OK! FOK!Stok door Nederland #100: Onderweg; Boertie, broertie en Zwagertie sluiten een pact om hem een gigantische slinger te geven?
DEAL nog meer liefhebber om mee te gaan?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:02 schreef Broertie het volgende:
Zaterdagmorgen om 7 uur vertrekken? We delen de peut-kosten...
zwagertie???quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:04 schreef boertie het volgende:
[..]
DEAL nog meer liefhebber om mee te gaan?
Hij lag zelfs een keer in Blesdijkequote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:57 schreef Broertie het volgende:
[..]
Als ik me niet vergis lag hij laatst in Zeewolde..... hoe meer in de polder wil je hem hebben?
Wil ik wel onderweg een balletje eten bij snackbar "'t Oventje"......quote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:04 schreef boertie het volgende:
[..]
DEAL nog meer liefhebber om mee te gaan?
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:52 schreef Crutch het volgende:
[..]
Vies?
Of je bent aseksueel...of je hebt tot nu toe hele rare manieren van seks (lees fetisj) meegemaakt.
Anyway, zoals ik al zei had ik gehoopt dat de stok™ ergens bij de route Friesland - Rotterdam (via de polder) zou gaan liggen.
Of onderweg naar het zuiden?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:55 schreef Broertie het volgende:
[..]
Onderweg naar het noorden pikken we jou wel op! Komt de verplaatsing op jouw naam!
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 01:13 schreef boertie het volgende:
Morgen verder lezen. Nu eerst slapie doen. Truste allemaal![]()
Laat dr dan met mij mee rijdenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:46 schreef Broertie het volgende:
[..]
Sex doe ik niet meer aan, ben al 7 jaar getrouwd, dan is dat er wel af......
En dan je 'bunny' outfit aandoen...quote:
Heulemaal nietsquote:
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heulemaal niets![]()
Maar zijn ze nou opweg ofniet?
Haha oke, zou wel tof zijnquote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:59 schreef Thijz het volgende:
[..]
![]()
Ik weet het niet, volgens mij morgen, omdat boertie dan vrij is en zwagertie ook wakker is?
Gewoon meenemen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:22 schreef Puala het volgende:
Ik kan morgen evt. wel. Maar moet om 12 uur weer thuis zijnEr komen een zooitje fok!kers langs om mijn nieuwe krib te zien
De plaatsen staan in de OP, de exacte straat weet niemand meer denk ik.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 16:06 schreef Thijz het volgende:
Nijn, of iemand anders?Weet jij of er een lijst is met de exacte locaties van alle plekken waar de stok ooit gelegen heeft? Zal wel niet, maar goed... Het liefst per ronde gesplitst. Heb een mooi tooltje om alle rondes apart aan en uit te kunnen zetten op Google Maps...
Haha, doe maar niet. Bowlingbaan is al gereserveerdquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:29 schreef Thijz het volgende:
[..]
Gewoon meenemen, hoe meer zielen hoe meer vreugd!
hoe minder bier
Ook meenemenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 19:42 schreef Puala het volgende:
[..]
Haha, doe maar niet. Bowlingbaan is al gereserveerd
Vroeg?? Valt wel mee. We zijn een keer voor Fok!-waterwars om 5 uur 's-morgens vertrokken richting Aalten... Dat we een steekje los hebben zitten, wisten we al langer....quote:
Ben bang van niet, ik denk dat we dan nog onderweg zijn... We zitten erover te denken om hem ergens in Deventer neer te gooien....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 21:09 schreef swarmahoer het volgende:
als jjullie om 12 uur fotos online hebben, ik rijd dan van eindhoven naar nijmegenmocht hij op die lijn liggen pak ik m mee
alweer die hoge hoekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ben bang van niet, ik denk dat we dan nog onderweg zijn... We zitten erover te denken om hem ergens in Deventer neer te gooien....
Dat hebben Nijn, Bel en ik afgelopen maandag ook al gedaan in Oventje, is toch vlak onder Nijmegen... En toen lag hij ook weer in no-time in Limburg......quote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:52 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
alweer die hoge hoekje komt langs nijmegen rijden als t goed is, laat m daar gewoon achter
Oke, je bent gestoordquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:48 schreef Broertie het volgende:
[..]
Vroeg?? Valt wel mee. We zijn een keer voor Fok!-waterwars om 5 uur 's-morgens vertrokken richting Aalten... Dat we een steekje los hebben zitten, wisten we al langer....
Kom je bij mij ff langs op weg omhoog, dan kun je de foto's online slingerenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 00:50 schreef Broertie het volgende:
[..]
Ben bang van niet, ik denk dat we dan nog onderweg zijn... We zitten erover te denken om hem ergens in Deventer neer te gooien....
ja omdat ik geen tijd had, en binnen n dag was die weer wegquote:Op zaterdag 16 januari 2010 01:00 schreef Broertie het volgende:
[..]
Dat hebben Nijn, Bel en ik afgelopen maandag ook al gedaan in Oventje, is toch vlak onder Nijmegen... En toen lag hij ook weer in no-time in Limburg......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |