Ach ja, er stonden helemaal geen linkjes onder de tekst "Voorkant" / "Achterkant" enzoquote:Op woensdag 13 januari 2010 17:53 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
whehehedan snap ik dat ze er staan
Ik zie maar 6 wegen die eruit gaan (wat 60-zone is), dus als het hem niet is is extra zoeken ook geen moeitequote:Op woensdag 13 januari 2010 18:08 schreef Broertie het volgende:
Even snel wat ge-GM-t, op het eerste gezicht zou ik hier denken, maar ik weet het niet zeker.... zal als ik meer tijd heb wel eens uitgebreider gaan zoeken...
ja dat kan wel maar ik zag dat ik een zwarte hand vergeten was dus ik was foto aan het editten en toen ik hem wou uploaden mocht ik dat dus niet meer...jammer maar helaasquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:13 schreef TARAraboemdijee het volgende:
alleen die laatste foto is verwijderd. Zwarte_hand, kun je nooit normaal dit spelletje spelen?
We halen hem daar weg, en hij trekt hem gewoon weer terug. Zonder de rest een kans te geven ook nog, de enige keer dat babybel en ik maar 1 (!!!) verplaatsing ertussen hebben gehad is omdat de stok er dan een week lag ofzo, nu lag hij er nog geen dag, dus ergens best wel jammer. Oke, het hoort bij het spel, maar ik dacht dat de regel van 3 verplaatsingen ertussen (tenzij dus een week of wat ertussen zit ofzo) een beetje gehandhaavftd werd...quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:38 schreef Broertie het volgende:
Ik heb ze allemaal niet op een rijtje, dat weet ik ook wel, maar een eind limburg in crossen gaat zelfs mij wat te ver.....
Goeie gokquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:08 schreef Broertie het volgende:
Even snel wat ge-GM-t, op het eerste gezicht zou ik hier denken, maar ik weet het niet zeker.... zal als ik meer tijd heb wel eens uitgebreider gaan zoeken...
Anders gewoon opnieuw uploaden en alsnog plaatje posten? Ik neem in ieder geval mijn woorden terugquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:25 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
ja dat kan wel maar ik zag dat ik een zwarte hand vergeten was dus ik was foto aan het editten en toen ik hem wou uploaden mocht ik dat dus niet meer...jammer maar helaas
oja die gene die bij het bord in volkel stond heeft dus niet goed opgelet:
[ afbeelding ]
ff kijken of het nu wel goed gaat en of het mag..........![]()
![]()
![]()
deze was de laatste...quote:Op woensdag 13 januari 2010 19:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Anders gewoon opnieuw uploaden en alsnog plaatje posten? Ik neem in ieder geval mijn woorden terug
sorry maar ik weet niet wat het is met dat "vrienden clubje wat de stok alleen mag verplaatsen" maar IKquote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
We halen hem daar weg, en hij trekt hem gewoon weer terug. Zonder de rest een kans te geven ook nog, ...
Nee, jij wacht altijd een dag of 2 voordat je 'm ophaalt?quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
We halen hem daar weg, en hij trekt hem gewoon weer terug. Zonder de rest een kans te geven ook nog, de enige keer dat babybel en ik maar 1 (!!!) verplaatsing ertussen hebben gehad is omdat de stok er dan een week lag ofzo, nu lag hij er nog geen dag, dus ergens best wel jammer. Oke, het hoort bij het spel, maar ik dacht dat de regel van 3 verplaatsingen ertussen (tenzij dus een week of wat ertussen zit ofzo) een beetje gehandhaavftd werd...
Als ik hem nèt heb gehad wacht ik wel langer dan een dag of 2 jaquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:17 schreef Thijz het volgende:
[..]
Nee, jij wacht altijd een dag of 2 voordat je 'm ophaalt?Nu traantjes drogen en maar weer ophalen?
Hier doelde ik inderdaad meer op, maar sommige mensen hebben moeite met lezen denk ik, bedanktquote:Op woensdag 13 januari 2010 22:28 schreef maok het volgende:
Ik vind eigenlijk dat hij er minimaal of 2 of 3 verplaatsingen tussen moeten zitten of een week voordat je hem weer mag verplaatsen.
Als hij lang blijft liggen mag hij van mij best verplaatst worden met maar 1 verplaatsing er tussen, dat houdt het tempo er een beetje in.
Maar goed het is geen regel, ik denk dat mensen het zelf wel een beetje kunnen inschatten.
stel dat dan als regel in, daar voorkom je ook die uitspatting van boertie en Broertie mee, in dat ene weekend. Mijn zegen heb je. Tijd voor een bakkie, letters gaan door elkaar lopen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:39 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hier doelde ik inderdaad meer op, maar sommige mensen hebben moeite met lezen denk ik, bedankt
een regel die jij zelf ingevoerd hebt ofzo??quote:Op woensdag 13 januari 2010 18:49 schreef nijnja het volgende:
. Oke, het hoort bij het spel, maar ik dacht dat de regel van 3 verplaatsingen ertussen (tenzij dus een week of wat ertussen zit ofzo) een beetje gehandhaavftd werd...
Klopt, een hele lijst ja. Maar we zijn ook met zn 2en! (quote:Op woensdag 13 januari 2010 23:19 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
een regel die jij zelf ingevoerd hebt ofzo??
Zat er bij jou iedere keer 3 verplaatsingen of een paar weken tussen of was je bang dat iemand je voor was:
Je hebt het hele jaar de tijd om de stok te verplaatsen en als ik het 3 keer doe in 1 jaar begin je meteen te janken ...![]()
vooruit haal op die stok![]()
en als ik hem deze week nog een keer [u]moet[u/] verleggen![]()
je laat zo'n stok niet zo lang op 1 plaats in de sneeuw liggen![]()
![]()
Heyquote:Op donderdag 14 januari 2010 00:15 schreef Puala het volgende:
@ zwarte_hand: Ik heb er geen kritiek op dat je het 3x doet. Maar wel de manier waarop. That's it.
je zou even kunnen melden datr je hem ophaalt rijdt iemand anders geen 175km voor niks niet dat dat erg is maar je had hem al veel eerder opgehaald dan dat ik er was.quote:Op woensdag 13 januari 2010 20:47 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
sorry maar ik weet niet wat het is met dat "vrienden clubje wat de stok alleen mag verplaatsen" maar IK
heb hem uit Limburg gehaald en in Brabant gelegd.... dus "we halen hem daar weg en hij brengt hem terug..."
en ik heb hem een keer vaker van limburg (Banholt) naar brabant (Vught) gebracht
Ik kijk nu toevallig de laatste paar dagen weer een keer hier en als ik in de buurt ben ga ik zoeken.
en ik heb geen zin om alle verplaatsingen na te gaan kijken maar "3 verplaatsingen er tussen"??
waar tussen voordat je hem weer mag verleggen of wat???
Dus als je met een groepje van 4 bent dan kun je hem gewoon doorgeven aan elkaar of bij elkaar in de buurt leggen??
en dan ben je goed bezig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |