Veel te lief.. Mary moet niet te knap en lief zijn vind ik..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:12 schreef kwakz0r het volgende:
ik vind sophie wel de mooiste mary. lief gezicht enzo.
Dat.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:21 schreef Shoombak het volgende:
Rosalie en Willemijn komen in de singoff
Sophie heeft iets arrogantsquote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Veel te lief.. Mary moet niet te knap en lief zijn vind ik..
Juist wel.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Veel te lief.. Mary moet niet te knap en lief zijn vind ik..
uhm..quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist wel.
Ik snap die opmerkingen dat niemand er echt bovenuit steekt zoals bij Evita en Joseph ook niet. Noortje steekt duidelijk met kop en schouders boven de rest uit. Alleen dat rare lachen moet ze afleveren.
Ik dacht trouwens dat Smile een liedje was van Michael Jackson.
Idd, laat die halve finale en finale maar zitten en beslis de zaak vanavond, want wij weten het al langquote:Op zondag 10 januari 2010 21:24 schreef shiNinG_staR het volgende:
Noortje is de winnares, duidelijk lijkt me!!!!
Ik vond Rosalie in deze uitzending bij allebei de nummers beter dan Noortje!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Juist wel.
Ik snap die opmerkingen dat niemand er echt bovenuit steekt zoals bij Evita en Joseph ook niet. Noortje steekt duidelijk met kop en schouders boven de rest uit. Alleen dat rare lachen moet ze afleveren.
Ik dacht trouwens dat Smile een liedje was van Michael Jackson.
Ja jij ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Rosalie in deze uitzending bij allebei de nummers beter dan Noortje!
Zoals ik me de beschrijving van haar uit de boeken herinner was de eerste indruk van haar niet dat ze zo lief er uit zag! Is ze wel merken de kinderen later, maar een te mooi meisje past iig niet in mijn herinnering..quote:
EN DAT TELT NIET OFZEAU!?!!!!!1!!EINZ!quote:
Ja, sorry ik loop nog wat achter met PM'squote:Heb je mijn pm al gezien trouwens?
het is een vreselijk nep-lach, zo ontzettend niet echt!!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Alleen dat rare lachen moet ze afleveren.
Neuh, zo zie ik dat niet, maar het is wel een raar lachje.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:20 schreef just me het volgende:
[..]
het is een vreselijk nep-lach, zo ontzettend niet echt!!
Ik zie er 2quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Noortje was idd super.
Taalfout in de TT.
Taalfout, schat, taalfoutquote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Ben ik een ongelofelijke zeikerd als ik zeg dat er een spelvaut in de TT staat?
Ja?
Oké dan.
Er waren nog twee wachtenden voor je voor de zeikerd-titelquote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Ja?
Oké dan.
Hey bedankt!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Er waren nog twee wachtenden voor je voor de zeikerd-titel
Nee hoor. Twee irritante foutjes: wordt moet met dt en Mary moet met een hoofdletter M.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:26 schreef Cee het volgende:
Ja?
Oké dan.
Brigitte is een knapperd!quote:
Streepje is niet nodig neequote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Of moest er geen streepje tussen zeikerd-titel?
Wat Thom nu ook letterlijk zegt, ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef BiggusMaccus het volgende:
Bij dat acteren zie je ook weer dat alleen Noortje en Sophie eruit springen, zoals nu Thom ook zegt...
Ze benadrukte toch dat ze vanávond Rosalie het beste vond?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ok. Stoppen maar met dat programma. Noortje wordt het.
En Pia mag aardappels gaan schillen. Pffff. Rosalie wordt nevernooit Mary.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Ze benadrukte toch dat ze vanávond Rosalie het beste vond?
Vond ik ook eerlijk gezegd, maar dan alleen vanavond
Maar ik denk Irene in de sing off, en die is vanavond niet zo sterk...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef just me het volgende:
Let op Merel, Willemijn !!
Duidelijke zaak.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn twee centjes: Willemijn en Irene in de sing off
Ik vond het op bloed lijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een moedervlekje? Of een puistje?
Het was niet echt een stipje, of het moet wegens de belichting een langere schaduw geven. Who knows. Het intrigeert me momenteel meer dan de uitslag.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een moedervlekje? Of een puistje?
Vast niet alleen daarom hoor. Ik vond haar Vincent nummer wel mooi, maar dat andere (Grease?) nummer vond ik echt helemaal niets ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat naar: ze vergeet haar tekst en hop, meteen in de sing off.
Weten we wat ze kan gaan doen als ze er dadelijk uit ligtquote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef BiggusMaccus het volgende:
Hahaha.. net zo'n stewardess van Transavia zo.
Je zag net in een close-up dat het uitgelopen was.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was niet echt een stipje, of het moet wegens de belichting een langere schaduw geven. Who knows. Het intrigeert me momenteel meer dan de uitslag.
Wat erg.
O die vond ik wel ok, want ze bracht het met gevoelquote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet alleen daarom hoor. Ik vond haar Vincent nummer wel mooi, maar dat andere (Grease?) nummer vond ik echt helemaal niets ook.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zag net in een close-up dat het uitgelopen was.
Bloed dus.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Vette drama, bloederigheid, een slasher.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef just me het volgende:
* just me zit met het zweet tussen de uh..!uh.. handen
en nu niet meteen naar de drank grijpen hèquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:51 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Dat kan ook nog op dr kin zitten??
Ja, ik kan hier ook de glaszetter weer bellenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef Shoombak het volgende:
Die laatste uithaal, daar gaat mn servies weer
Ik heb er ook weer een paar dode pixels bij op m'n flatscreen.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:53 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Ja, ik kan hier ook de glaszetter weer bellen
Hoeveel servies is er al gebroken dan, gedurende alle aflevering?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:52 schreef Shoombak het volgende:
[..]
![]()
Die laatste uithaal, daar gaat mn servies weer
Je bent dan misschien een buitenstaander, je hebt vele malen meer inzicht dan menig OZNMP-verslaafde hier die roept dat het plaatje beter klopt met Sophie of die vindt dat Rosalie de allerbeste Mary is!quote:Op maandag 11 januari 2010 13:24 schreef TAV74 het volgende:
Gisteren voor het eerst een aflevering helemaal gezien. Ze kunnen gewoon stoppen hoor, die Noortje steekt er met kop en schouders bovenuit. Dat is echt de enige die "boven de nummers staat" die ze brengt en waarbij ik niet het gevoel krijg dat ze voor iedere noot keihard moet werken. Sophie is die met het donkere haar toch? Dat zal inderdaad wel de runner up worden.
Die dame die er uit ging moet geen musicals doen, die kan wel zingen, maar komt beter tot haar recht als ze ingetogen en laag kan zingen, ze ontspoorde vrijwel direct als het omhoog ging.
Tot zover mijn beschouwing als relatieve buitenstaander
Impliceer je daarmee dat Sophie een veel groter dozengehalte heeft dan Noortje? Of een lekkerder wijf is? Ik probeer even de overeenkomst te zien tussen Chantal en Sophie!quote:Op maandag 11 januari 2010 09:52 schreef speknek het volgende:Sophie
gaat winnen. Dat iemand anders beter kan zingen is secundair. Aan een nieuwe Chantal Janzen verdien je veel meer.
Als buurvrouw die elke man vanuit z'n zolderraam zonnend in de tuin zou begluren.quote:Op maandag 11 januari 2010 13:43 schreef JeanVe het volgende:
Impliceer je daarmee dat Sophie een veel groter dozengehalte heeft dan Noortje? Of een lekkerder wijf is? Ik probeer even de overeenkomst te zien tussen Chantal en Sophie!
Overigens is het kiezen van 'een nieuwe Chantal waaraan je meer verdient' een commerciele keuze, en niet van de consument (die het laatste woord heeft). Die kijkt veelal gewoon wie ze het liefst als buurvrouw zouden hebben en daar stemmen ze dan op!
gisteren mary backstage even gezien, Carmen kwam daar ook even vertellen wat ze er van vond dat ze er uit was. Wat een nep lach heel irritant...wordt toch wat volwassener.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 06:45 schreef keizerpinguin het volgende:
Carmen blijft een Toppertje ook al is ze er al uit gemoeten.....
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:16 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Sophie: wel goed, maar ze raakt me nooit echt (behalve met Fields of Gold, een paar weken geleden). En ze moet eens ophouden met lachen - die big smile de hele tijd..
was ook bij opzoek naar Evita, uiteindelijk heeft zowel Anne als Marjolein de rol gespeeld van Evita. Ach ja we zien het wel, hoop toch dat het Sophie uiteindelijk wordt.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Hoe dan ook, hoogstwaarschijnlijk zullen zowel Noortje als Sophie de rol van Mary spelen (los van wie de eerste cast wordt). Als ik ga, hoop ik in ieder geval Noortje te zien!
Ik ben ook fan van Rosalies grote talent en ik gun haar ook een glansrijke toekomst, maar ik vind dat ze zelf ook wel in moet zien dat ze qua type gewoon niet in het plaatje past. Hoewel ze absoluut niet lelijk is, is ze geen klassieke schoonheid en mist ze die elegante bouw die vereist is voor de rol. Dat moet je op een gegeven moment gewoon accepteren. Net zoals iemand die heel klein of juist heel lang, of een donkere huidskleur ook niet geschikt is voor die rol. Die passen dan weer in een ander plaatje. Zo werkt het nu eenmaal met casting.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:10 schreef tessie het volgende:
Ja ik had eerst best wel een hekel aan Rosalie, maar ze is toch echt wel heel erg goed. Maar ik vind nog steeds dat ze veel te oud lijkt voor Mary Poppins. Misschien moeten ze haar een makeover geven ofzo.
In dat filmpje van de Mary Missie geloof ik, waar ze bijna geen makeup op had, vond ik haar trouwens al wat jonger ogen.
Carmen is de benjamin van het gezelschap.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:51 schreef SilverBrooke het volgende:
[..]
gisteren mary backstage even gezien, Carmen kwam daar ook even vertellen wat ze er van vond dat ze er uit was. Wat een nep lach heel irritant...wordt toch wat volwassener.
Klopt, was inderdaad makkelijk scoren, maar toen wist ze het ook wel over te brengen. Ze heeft meerdere nummers gezongen die ik erg leuk vind, maar daar raakte ze mij dan weer niet mee.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:35 schreef JeanVe het volgende:
[..]
Ik vond dat optreden een paar weken geleden vrij makkelijk scoren. Prachtige sprookjesachtige setting, kleding en lichteffecten. Dromerige en zeer makkelijk te zingen melodie en compleet afgekeken van Eva Cassidy. Die had iedereen wel goed kunnen doen.
Hoe dan ook, hoogstwaarschijnlijk zullen zowel Noortje als Sophie de rol van Mary spelen (los van wie de eerste cast wordt). Als ik ga, hoop ik in ieder geval Noortje te zien!
Pardon!!!!!!!??!!!!quote:Op zondag 17 januari 2010 16:55 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Mens, durf te leven - Wende Snijders
Oke OKE!! Calm down....!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:21 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Pardon!!!!!!!??!!!!
Niks van Wende Snijders bij!!!
Nummer is geschreven door Dirk Witte en Jean-Louis Pisuisse is de allereerste die er een hit mee had in de jaren 20!!!!!! Toen schreven ze het nog als :' Mensch, durf te leven'.
Wende is alleen maar de zoveelste die het nummer covert. EN nog heel slecht ook. Ik kan daar dus echt van over de pis raken als ze zoiets schrijven
Ere wie ere toekomt hoor!!!!
Dat hoop ik ook al niet, aangezien ik toch echt mag hopen dat een aanstaande musicalster geen copycat hoeft te worden van een ander, maar haar eigen interpretatie kan geven??quote:Op zondag 17 januari 2010 17:59 schreef tessie het volgende:
Waarschijnlijk bedoelen ze daar gewoon mee dat ze de versie van Wende Snijder gaat zingen... Ik neem aan dat ze zelf vast ook wel weten van wie een nummer is....
Dat denk ik ook..Noortje wint de hoofdrol denk ik.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:08 schreef Merel het volgende:
Ik denk dat Irene vanavond af gaat vallen.. We zullen zien!
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:10 schreef Cee het volgende:
Ik denk het ook.
Ik ga trouwens sporadisch posten vandaag. Niet met laptop op schoot maar gewoon een beetje proberen de uitzending echt mee te krijgen. Als ik wil posten heb ik te veel de neiging om te gaan internetten i.p.v. echt op de tv te letten.
Inderdaad, komt heel geforceerd over dan.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Poeke het volgende:
Het valt me op dat de gezamelijke liedjes voor Irene vaak te laag zijn, iemand anders opgevallen?
quote:
Ze mag de schoenen van Whitney niet poetsen wat mij betreftquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef BiggusMaccus het volgende:
Eat your heart out, Whitney... althans hoop ik.
Doe er eens een t bij in de TTquote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag de schoenen van Whitney niet poetsen wat mij betreft
ik vind haar juist heerlijk dramatischquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Wat kan ze toch weer oerlelijk kijken, die Pia.
Ik neem aan dat je bedoelt dat Noortje (nog) niet kan tippen aan Whitney?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Ze mag de schoenen van Whitney niet poetsen wat mij betreft
Ik ben bang dat Rosalie gaat; niet om haar kwaliteiten maar meer omdat ik denk dat men haar niet ziet als Mary Poppens maar eerder als Oma Poppensquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Rauzer het volgende:
Jammer dat het niet zo spannend is vandaag, iedereen weet al dat Irene vertrekt.
Jammer trouwens dat Willem Willemijn destijds boven Simone verkoos, dat was echt een van mijn favorieten. Willemijn juist helemaal niet al was ze vorige week echt meesterlijk met Lief zijn voor mama!
Cee we moeten echt een keer praten binnenkort... dit is al het 4e verschil van mening geloof ik in korte tijdquote:
Vult! Whyyyyy. Robin is leuk!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee we moeten echt een keer praten binnenkort... dit is al het 4e verschil van mening geloof ik in korte tijd
Ik weet niet hoe breed jouw randje is, bij mij was het ronduit vals somsquote:
Ik vond hem in de Joseph-strijd echt een verschrikking met zijn blije hoofd alsof ie zojuist 15 piemels had gepijpt...quote:
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:50 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben definitief voor Rosalie eruit![]()
quote:
tot nu toe beste gezongen, maar geen Maryquote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Rosalie zingt de rest hier even op een hoop
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Rosalie zingt de rest hier even op een hoop
We begrijpen elkaar weerquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Begin haar steeds beter/leuker/jonger te vinden.
Sophie daarentegen.
Inderdaad, bijna het hele nummer op de rand, en een paar keer echt erover en dus gewoon vals.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:54 schreef BiggusMaccus het volgende:
Helemaal loepzuiver, meneer 100kg kippenvel??? Dan moet je je oren eens laten uitspuiten.
Ze heeft wel de meest Britse uitstraling... dat dan weer welquote:Op zondag 17 januari 2010 20:53 schreef miieejj het volgende:
mischien kan sophie er niks aan doen, maar ze kan zo arrogant kijken, zo uit de hoogte
Het viel mij ook opquote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ach. Irene is liev, maar ze heeft wel de uitstraling van een pinda.
Ik zit al de hele uitzending te denken waar ze op lijkt, maar je hebt gelijk, het is een pinda.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ach. Irene is liev, maar ze heeft wel de uitstraling van een pinda.
Kellyquote:
ik denk, als de jury de meiden helemaal gaan afkraken, dat ze alleen maar support smsjtes krijgen, "ooh dat is zielig en daarom stuur ik een smsje"quote:Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom geeft de jury alleen maar lovende kritieken? Daar schiet niemand iets mee op.
Een geile vriend jaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef BiggusMaccus het volgende:
Maar je hebt gelijk hoor, ze heeft wel iets...
Ja klopt, ze trekt altijd haar wangen zo op.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef just me het volgende:
Eigenlijk heeft Noortje wel een vreemd gezicht.. alsof er ergens elastiekjes zitten ??
Ok, zou kunnen. Jammer want bij Idols, popstars etc. voegt het nog wat toe.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk, als de jury de meiden helemaal gaan afkraken, dat ze alleen maar support smsjtes krijgen, "ooh dat is zielig en daarom stuur ik een smsje"
zoiets?
is ze niet 24 jaar ? of jonger...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:13 schreef BMD het volgende:
ik zie kraaienpoten bij Rosalie
Maar ze zingt wel goed. Irene=exit
Ze lijkt echt 35 imo.quote:
Sophie vind ik meer voor cabarat... zo uit de hoogte en arrogant doen... , maar voor mary.. neuhquote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef servus_universitas het volgende:
Sophie vind ik de meeste uitstraling hebben als Mary Poppins. Althans, zoals Julie Andrews haar heeft neergezet. Maar vocaal vind ik haar het minst sterk.
Vind ik ook!! of in een film als Greta Garbo !!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Sophie vind ik meer voor cabarat... zo uit de hoogte en arrogant doen... , maar voor mary.. neuh
Ik ben het met je eens dat ze voor wat betreft het karakter wat minder sympathiek overkomt. Dat is erg jammer. Als ze nu het karakter en de lieflijke uitstraling van Rosalie zou hebben, dan zou het perfect zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Sophie vind ik meer voor cabarat... zo uit de hoogte en arrogant doen... , maar voor mary.. neuh
Maakt me niet uit. Zoals ze daar nu staat, Sophie...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben het met je eens dat ze voor wat betreft het karakter wat minder sympathiek overkomt. Dat is erg jammer.
Ja Willem. Je kan ook te ver gaan. Je zag eerder in het programma even heel kort Pia hetzelfde denken.quote:
Ja, het is een prachtige elegante vrouw.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Zoals ze daar nu staat, Sophie...
Ze heeft ook een vreemd oogquote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef just me het volgende:
Eigenlijk heeft Noortje wel een vreemd gezicht.. alsof er ergens elastiekjes zitten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |