Ze mag de schoenen van Whitney niet poetsen wat mij betreftquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef BiggusMaccus het volgende:
Eat your heart out, Whitney... althans hoop ik.
Doe er eens een t bij in de TTquote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze mag de schoenen van Whitney niet poetsen wat mij betreft
ik vind haar juist heerlijk dramatischquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Cee het volgende:
Wat kan ze toch weer oerlelijk kijken, die Pia.
Ik neem aan dat je bedoelt dat Noortje (nog) niet kan tippen aan Whitney?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:41 schreef Greys het volgende:
Ze mag de schoenen van Whitney niet poetsen wat mij betreft
Ik ben bang dat Rosalie gaat; niet om haar kwaliteiten maar meer omdat ik denk dat men haar niet ziet als Mary Poppens maar eerder als Oma Poppensquote:Op zondag 17 januari 2010 20:40 schreef Rauzer het volgende:
Jammer dat het niet zo spannend is vandaag, iedereen weet al dat Irene vertrekt.
Jammer trouwens dat Willem Willemijn destijds boven Simone verkoos, dat was echt een van mijn favorieten. Willemijn juist helemaal niet al was ze vorige week echt meesterlijk met Lief zijn voor mama!
Cee we moeten echt een keer praten binnenkort... dit is al het 4e verschil van mening geloof ik in korte tijdquote:
Vult! Whyyyyy. Robin is leuk!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Cee we moeten echt een keer praten binnenkort... dit is al het 4e verschil van mening geloof ik in korte tijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |