Nu weet ik waarom Willem Willemijn erin heeft gehouden. Dat blauw kleurde wel mooi bij de andere kleurtjes.
Willemijn: Dit keer niet vals. Wel was haar eerste nummer slecht te verstaan. Haar kleding in dat nummer was ook terrible.
Rosalie: Een van mijn favoriete nummers (mijn pakkie an) vrij aardig gezongen. Antje doet het beter natuurlijk.

In beide nummers minder VIBRATO gebruikt. Daarvoor bedankt Rosalie. Ik vond haar eerste jurkje leuk. Daar was ze ook wat minder in te verstaan. (Ze was ook in dat nummer aan het bibberen, zonde.) Vandaar dat het bij Irene ook erg opviel, denk ik.
Irene: Eerste nummer was erg mooi. Heel goed verstaanbaar en kwetsbaar gezongen. Die knipoog van Vincent was ook grappig. Tweede nummer jammer genoeg een stuk minder. Maar zoals de jury al zei, een foutje wil ik haar wel vergeven. Haar ademhaling was in beide nummers o.k. trouwens.
Sophie: Haar nummers ben ik nu alweer vergeten ben ik bang. Maakte niet zoveel indruk. Jammer, want het is wel een leuke meid.
Noortje: Eerste nummer vond ik te hysterisch. Niet mijn ding, maar Noortje slaat zichzelf wel door alles heen. Tweede was heel mooi. Erwin had 100 kilo kippenvel, en terecht. Bij deze nummers kan ik heel goed zien dat Noortje goed bij Poppins past.
Noortje for the win!