quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef just me het volgende:
Slechte uitspraak van Willemijnkeusniet!
Omdat je anders een soort Idols/popstar idee krijgt. Het afkraken door de jury is daar het hoogtepunt van het programma...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:53 schreef Shoombak het volgende:
Wat ik trouwens ook niet zo goed snap, waarom is die jury _altijd_ positief?
D'r stem vind ik niet te oudquote:Op zondag 10 januari 2010 20:56 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ik vind Rosalie echt geen Mary... ZE ziet er een beetje 'verlept' uit, en haar stem is ook te 'oud'...
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:59 schreef Merel het volgende:
Kijk, ze hebben wel geluisterd naar me vorige week, dit jurkje heeft wél glitters aan de achterkant!
Volgens mij zat Frits al te ouwehoeren.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:00 schreef Greys het volgende:
Niet best, Irene
En wie zat er aan het einde nou doorheen te leuteren?
24 jaar (uit 1985)quote:Op zondag 10 januari 2010 21:03 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Kan iemand me nou vertellen hoe oud Rosalie is? Ze was toch veel jonger dan 35? We vinden haar hier er zo oud uitzien...
Eens... qua uiterlijk zeg ik: Sophie. Maar qua stem: absoluut Noortje.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:11 schreef Sunnythesun het volgende:
Wat mij betreft kunnen ze wel stoppen met het programma.. Echt zo mooi hoe Noortje dat gezongen heeft..
Sophie ?!?quote:Op zondag 10 januari 2010 21:13 schreef Shoombak het volgende:
[..]
Afgaande op de MP website zeg ik Noortje en Sophie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |