Streepje is niet nodig neequote:Op zondag 10 januari 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Graag gedaan!
Of moest er geen streepje tussen zeikerd-titel?
Wat Thom nu ook letterlijk zegt, ja.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:37 schreef BiggusMaccus het volgende:
Bij dat acteren zie je ook weer dat alleen Noortje en Sophie eruit springen, zoals nu Thom ook zegt...
Ze benadrukte toch dat ze vanávond Rosalie het beste vond?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ok. Stoppen maar met dat programma. Noortje wordt het.
En Pia mag aardappels gaan schillen. Pffff. Rosalie wordt nevernooit Mary.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
Ze benadrukte toch dat ze vanávond Rosalie het beste vond?
Vond ik ook eerlijk gezegd, maar dan alleen vanavond
Maar ik denk Irene in de sing off, en die is vanavond niet zo sterk...quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef just me het volgende:
Let op Merel, Willemijn !!
Duidelijke zaak.quote:Op zondag 10 januari 2010 21:20 schreef Pearlbitch het volgende:
Mijn twee centjes: Willemijn en Irene in de sing off
Ik vond het op bloed lijken.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een moedervlekje? Of een puistje?
Het was niet echt een stipje, of het moet wegens de belichting een langere schaduw geven. Who knows. Het intrigeert me momenteel meer dan de uitslag.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:42 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Is het niet gewoon een moedervlekje? Of een puistje?
Vast niet alleen daarom hoor. Ik vond haar Vincent nummer wel mooi, maar dat andere (Grease?) nummer vond ik echt helemaal niets ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:43 schreef Viking84 het volgende:
Wat naar: ze vergeet haar tekst en hop, meteen in de sing off.
Weten we wat ze kan gaan doen als ze er dadelijk uit ligtquote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef BiggusMaccus het volgende:
Hahaha.. net zo'n stewardess van Transavia zo.
Je zag net in een close-up dat het uitgelopen was.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Het was niet echt een stipje, of het moet wegens de belichting een langere schaduw geven. Who knows. Het intrigeert me momenteel meer dan de uitslag.
Wat erg.
O die vond ik wel ok, want ze bracht het met gevoelquote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Vast niet alleen daarom hoor. Ik vond haar Vincent nummer wel mooi, maar dat andere (Grease?) nummer vond ik echt helemaal niets ook.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Je zag net in een close-up dat het uitgelopen was.
Bloed dus.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:46 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Vette drama, bloederigheid, een slasher.
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:47 schreef just me het volgende:
* just me zit met het zweet tussen de uh..!uh.. handen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |