Het viel mij ook opquote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ach. Irene is liev, maar ze heeft wel de uitstraling van een pinda.
Ik zit al de hele uitzending te denken waar ze op lijkt, maar je hebt gelijk, het is een pinda.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:57 schreef BiggusMaccus het volgende:
Ach. Irene is liev, maar ze heeft wel de uitstraling van een pinda.
Kellyquote:
ik denk, als de jury de meiden helemaal gaan afkraken, dat ze alleen maar support smsjtes krijgen, "ooh dat is zielig en daarom stuur ik een smsje"quote:Op zondag 17 januari 2010 21:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom geeft de jury alleen maar lovende kritieken? Daar schiet niemand iets mee op.
Een geile vriend jaquote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef BiggusMaccus het volgende:
Maar je hebt gelijk hoor, ze heeft wel iets...
Ja klopt, ze trekt altijd haar wangen zo op.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef just me het volgende:
Eigenlijk heeft Noortje wel een vreemd gezicht.. alsof er ergens elastiekjes zitten ??
Ok, zou kunnen. Jammer want bij Idols, popstars etc. voegt het nog wat toe.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:06 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik denk, als de jury de meiden helemaal gaan afkraken, dat ze alleen maar support smsjtes krijgen, "ooh dat is zielig en daarom stuur ik een smsje"
zoiets?
is ze niet 24 jaar ? of jonger...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:13 schreef BMD het volgende:
ik zie kraaienpoten bij Rosalie
Maar ze zingt wel goed. Irene=exit
Ze lijkt echt 35 imo.quote:
Sophie vind ik meer voor cabarat... zo uit de hoogte en arrogant doen... , maar voor mary.. neuhquote:Op zondag 17 januari 2010 21:14 schreef servus_universitas het volgende:
Sophie vind ik de meeste uitstraling hebben als Mary Poppins. Althans, zoals Julie Andrews haar heeft neergezet. Maar vocaal vind ik haar het minst sterk.
Vind ik ook!! of in een film als Greta Garbo !!quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Sophie vind ik meer voor cabarat... zo uit de hoogte en arrogant doen... , maar voor mary.. neuh
Ik ben het met je eens dat ze voor wat betreft het karakter wat minder sympathiek overkomt. Dat is erg jammer. Als ze nu het karakter en de lieflijke uitstraling van Rosalie zou hebben, dan zou het perfect zijn.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:15 schreef miieejj het volgende:
[..]
Sophie vind ik meer voor cabarat... zo uit de hoogte en arrogant doen... , maar voor mary.. neuh
Maakt me niet uit. Zoals ze daar nu staat, Sophie...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:18 schreef servus_universitas het volgende:
Ik ben het met je eens dat ze voor wat betreft het karakter wat minder sympathiek overkomt. Dat is erg jammer.
Ja Willem. Je kan ook te ver gaan. Je zag eerder in het programma even heel kort Pia hetzelfde denken.quote:
Ja, het is een prachtige elegante vrouw.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:19 schreef BiggusMaccus het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Zoals ze daar nu staat, Sophie...
Ze heeft ook een vreemd oogquote:Op zondag 17 januari 2010 21:07 schreef just me het volgende:
Eigenlijk heeft Noortje wel een vreemd gezicht.. alsof er ergens elastiekjes zitten ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |