Ik heb het topic nog niet gelezen, maar wel net de show gezien, dus effe commentaren

Willemijn: Nummer kan bijna niet fout, ze zong het dan ook netjes, tweede nummer 'I will survive' was nogal slecht. Ik heb het Caroline Kaart ook op deze manier horen zingen en dat was wel mooi! Dus het kan wel klassiek, maar niet zoals Willemijn deed. Ik vond het niet mooi, en weer geen controle over haar stem als ze moet gaan bewegen
Rosalie: Annie MG Schmidt , erg moeilijk nummer om te zingen hoor!! Conny Stuart deed het als eerste en fantastisch, en Rosalie ook!! Ik vind de muziek uit de musical Aida niet bepaald aantrekkelijk, in tegenstelling tot de muziek uit de opera, maar goed. Ik vond dit nummer dan ook niet erg aantrekkelijk, maar wel goed gezongen.
Irene: Wat heeft die voor kutnummers moeten zingen zeg!! Eerst een achterlijke vertaling van Vincent. Detijds veel en veel beter gedaan door Martine Bijl. Ook veel beter gezongen trouwens, ik was er niet kapot van ,de versie van Irene. Tweede nummer, een niemendalletje uit Grease. En dan daar je tekst bij kwijtraken. Ik was niet zo onder de indruk van Irene deze week
Sophie: Moeilijk nummer, maar het eerste refrein daar bakte ze wel erg weinig van qua timing vond ik. Je kunt niet zomaar met elk nummer tussen het ritme doorzingen of doortimen en gewoon de melodie bijna kwijtraken daardoor, dat zouden meer mensen zich eens moeten realiseren. Tweede nummer een van mijn lievelingsnummers van Judy Garland, ze zong het in de filmmusical Summerstock, dat sowieso een aanrader is. De swing die Judy in dat nummer doet, die miste ik wel bij Sophie, en ik vond dan ook dat ze dat nummer echt een beetje stijfjes ten tonele bracht.
Noortje: In het eerste nummer vond ik haar vrij onverstaanbaar eigenlijk, en het tweede nummer, ach

Samenvattend, weinig echt slechte zang vanavond, alleen het tweede nummer van Willemijn was erg slecht.
En voor wat de mis en scene betreft, tja, daar moet je van houden
Ik denk dat Noortje de winnaar wordt, zeker gezien de uitlatingen van de 100 kilo kipfilet.
En dan nu even de uitslag kijken
Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden