maar dat is achterhaald...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee vind ik ook, als zij zeggen dat zondag kan dan kunnen we gewoon gaan toch? als ze zeggen liever niet dan kunnen we het verzetten
je hebt het toch ook gewoon "voor de zekerheid" gevraagd? niet zo van; we kunnen beter op zondag? dan zal er geen druk achter zitten denk ik
We wachten afquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
dit zei ik:
[..]
maar dat is achterhaald...
wachten we mail af? of gaan we al opnieuw plannen?
Zullen we eerst de mail eens afwachten? Wie weet maken ze een uitzondering en zo nee, dan heb jij nog altijd de lijstjes voor de alternatieve datums. Als we morgenmiddag nog niks gehoord hebben, kan er dan misschien wel iemand bellen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
dit zei ik:
[..]
Doe maar opnieuw plannen denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 18:10 schreef tombolafan het volgende:
dit zei ik:
[..]
Volgens mij stond er dat ze 'dagelijks' geopend waren. En dat kun je op verschillende manieren interpreteren. Zeker als je als organisatie de zondag als standaard uitzondering ziet.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Doe maar opnieuw plannen denk ik![]()
Al snap ik dan niet waar die andere kreet vandaan komt die anderen weer van de site (?) hadden gevist waar stond dat ze ALLE dagen open waren?
Zondag is toch een dag, of ben ik nou gekke henkiequote:Op zondag 10 januari 2010 18:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij stond er dat ze 'dagelijks' geopend waren. En dat kun je op verschillende manieren interpreteren. Zeker als je als organisatie de zondag als standaard uitzondering ziet.
Kunnen we lang en breed over discussiëren maar uiteindelijk bepaalt DTH wanneer we welkom zijn. En de mail van Maes is daar een stuk duidelijker in.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Zondag is toch een dag, of ben ik nou gekke henkie![]()
Als je NIET zondag open ben, dan ben je dus NIET dagelijks open
bellen zou ik niet doen. Dat staat opdringerig naar mijn idee, en dan kunnen ze moeilijk nee zeggen. Als ze morgen (of later nog) mailen dat zondag geen probleem is dan zou ik zeggen; gaan. Ze weten niet dat het onze planning al is, het is alleen een vraag van Greys voor de zekerheid. Geen druk daarachter, dus als ze niet willen kunnen ze makkelijker nee zeggen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zullen we eerst de mail eens afwachten? Wie weet maken ze een uitzondering en zo nee, dan heb jij nog altijd de lijstjes voor de alternatieve datums. Als we morgenmiddag nog niks gehoord hebben, kan er dan misschien wel iemand bellen?Of ben ik dan erg opdringerig?
Dan weet je het meteen en kunnen we van daaruit verder plannen.
Jaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef Cat22 het volgende:
c_c gaat met Izzie naar de DA.![]()
c_c en de stiekeme straatkater, deel 3.
Maar je zou toch kunnen bellen met de vraag of zondagen een mogelijkheid zijn. De 24e nog niet noemen, maar gewoon aangeven dat we willen weten welke data we in ons lijstje kunnen zetten. Als zondagen niet kunnen, dan weten we voldoende en kijken we naar optie 2.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:17 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bellen zou ik niet doen. Dat staat opdringerig naar mijn idee, en dan kunnen ze moeilijk nee zeggen. Als ze morgen (of later nog) mailen dat zondag geen probleem is dan zou ik zeggen; gaan. Ze weten niet dat het onze planning al is, het is alleen een vraag van Greys voor de zekerheid. Geen druk daarachter, dus als ze niet willen kunnen ze makkelijker nee zeggen.
Nou ja het is gewoon een dag. Klaar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kunnen we lang en breed over discussiëren maar uiteindelijk bepaalt DTH wanneer we welkom zijn. En de mail van Maes is daar een stuk duidelijker in.
dat wel inderdaad. Dan kunnen ze gewoon nee zeggen. Denk dat het voor hen namelijk moeilijk is om nee te zeggen als we zeggen dat we graag de 24e komen.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maar je zou toch kunnen bellen met de vraag of zondagen een mogelijkheid zijn. De 24e nog niet noemen, maar gewoon aangeven dat we willen weten welke data we in ons lijstje kunnen zetten. Als zondagen niet kunnen, dan weten we voldoende en kijken we naar optie 2.
Hopelijk mailen ze gauw, dan hoeven we ze telefonisch ook niet lastig te vallen.
Als het allemaal heel lastig blijkt dan plan gewoon de 16e en dan drop ik mijn blikjes ergens in de komende weken wel daar.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Het blijft lastig...de 23e kan ElisaB niet, en die heeft de meeste handdoeken etc... de 16e kan Cat niet met al haar blikjes...
Hopen dat ze zelf mailen dat de 24e kan...
Eventueel de 30/31 in gedachten nemen?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:23 schreef tombolafan het volgende:
Het blijft lastig...de 23e kan ElisaB niet, en die heeft de meeste handdoeken etc... de 16e kan Cat niet met al haar blikjes...
Hopen dat ze zelf mailen dat de 24e kan...
Ik heb het mailtje niet meer, of kan het gewoon niet vinden. Maar dat stond er inderdaadquote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Maes het volgende:
Kom gerust eens bij ons langs.
Dit kan de hele week tussen 14.00 en 16.00 uur behalve op zondag, dan
willen de beheerders het een dagje rustig aan doen.
Wil je de tt veranderen naar 547?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:27 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het mailtje niet meer, of kan het gewoon niet vinden. Maar dat stond er inderdaad
Of plan gewoon de 23ste, maar dan ga ik wel op tijd terugquote:Op zondag 10 januari 2010 18:25 schreef Cat22 het volgende:
Als het allemaal heel lastig blijkt dan plan gewoon de 16e en dan drop ik mijn blikjes ergens in de komende weken wel daar.
Dat zijn er maar vierquote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Ons vijftal doet ook aan relaxed zondag vieren![]()
Wat een lekker stel heb je.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Izzie![]()
En nieuwe datum dus?![]()
Melvin en Tom
[ afbeelding ]
Baileys
[ afbeelding ]
Luna
[ afbeelding ]
Heerlijk stelletje zo samen![]()
*trotse moeder is
De link van Droopy zat nog onder m'n CTRL-Vquote:
melvin, tom, baileys, luna = 5?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Ingetje79 het volgende:
Arme Izzie![]()
En nieuwe datum dus?![]()
Melvin en Tom
[ afbeelding ]
Baileys
[ afbeelding ]
Luna
[ afbeelding ]
Droopy
[ afbeelding ]
Heerlijk stelletje zo samen![]()
*trotse moeder is
Ja, primaquote:Op zondag 10 januari 2010 18:30 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat een lekker stel heb je.Gaat allemaal goed samen?
Ik zie er maar vier.![]()
Hoe op tijd is 'op tijd'?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Of plan gewoon de 23ste, maar dan ga ik wel op tijd terug
Mij ook niet dat weekendquote:Op zondag 10 januari 2010 18:28 schreef Goodbye het volgende:
Weekend 30/31 gaat mij niet lukken in ieder geval, maargoed, je vindt toch nooit een datum waarop iedereen kan. En mensen met handdoeken en blikjes voer gaan wel een beetje voor natuurlijk
Droopy.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
De link van Droopy zat nog onder m'n CTRL-V
AHA! ik vroeg me al af waarom je het per se snel wilde doen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
AHA! ik vroeg me al af waarom je het per se snel wilde doen!
Ik ga niks met Goodbye doen dan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:34 schreef Loveless85 het volgende:
Kent iemand deze held nog:
[ afbeelding ]
dat dacht ik ook niet, maar ik snap wel dat je het snel wilde plannen, zodat je mee konquote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga niks met Goodbye doen dan hoor
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ga niks met Goodbye doen dan hoor
quote:Ik laat je binnen enkele dagen de nieuwe datum weten!
Hoe zat het ook alweer, op zondag dicht toch? Of op zondag ook van 14 tot 16 uur open?
Groetjes!
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:38 schreef Cat22 het volgende:
Yoko is nog steeds flieft op Naartjie.En die begint langzaam te ontdooien.
[ afbeelding ]
Volgens mij hebben ze het al met Satsu erover gehad hoe hij het zou vinden een pleegpappa te krijgen.
[ afbeelding ]
Mooi... Ik pas even de Wiki aan; als ze ja zeggen op de 24e, anders de 23equote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Tombola, ik heb haar in de mail inderdaad alle ruimte gegeven om nee te zeggen hoor
Mijn laatste twee regels:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mooi... Ik pas even de Wiki aan; als ze ja zeggen op de 24e, anders de 23e
Die was leukquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan mis je wat in je opvoeding
Droppie Water
Mag ik er dan tussenin?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet wel de 30e in Maarssen zijn, dan kom ik wel bij jou logeren, goed?
Goed hoor, je kan kiezen tussen de bank of de badkuipquote:Op zondag 10 januari 2010 18:42 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik moet wel de 30e in Maarssen zijn, dan kom ik wel bij jou logeren, goed?
Ik denk dat Len liever in het midden ligtquote:
Het echtpaar ligt nog steeds samen op de poef. Die vinden ze helemaal geweldig.quote:
Als je nou die kerel van je ff een weekendje met een kluitje het riet in stuurt dan pakken we jacuzziquote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed hoor, je kan kiezen tussen de bank of de badkuip
Je kent me te goedquote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat Len liever in het midden ligt
Je hebt een 2-pers. bad toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Goed hoor, je kan kiezen tussen de bank of de badkuip
Wat zijn onze stelletjes toch goed bezig he?quote:
Dat mag ookquote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik denk dat Len liever in het midden ligt
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:43 schreef Greys het volgende:
Ing, je stel!Wat gaat het super he met die twee nieuwe babies
En Whoopje, lekker ding!
Heb je het idee dat het al ietsiepietsie helpt, die AB, Mletje?
Ja! En zelfs drie mensen moet nog passen, zij het niet liggendquote:
quote:
Goeie mail Greys.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:39 schreef Greys het volgende:
Tombola, ik heb haar in de mail inderdaad alle ruimte gegeven om nee te zeggen hoor
Mijn laatste twee regels:
[..]
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je nou die kerel van je ff een weekendje met een kluitje het riet in stuurt dan pakken we jacuzzi
Dat pastquote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En zelfs drie mensen moet nog passen, zij het niet liggend
quote:
Stapelenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! En zelfs drie mensen moet nog passen, zij het niet liggend
Onderschat de lange benen van Greys nietquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goeie mail Greys.Hopelijk heeft ze snel tijd om te antwoorden. Kunnen wij ook ophouden met miepen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Onderschat de lange benen van Greys niet
Ow ja ik voelde me Lilli vergeleken met haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Sorry dat we het je zo lastig maken.quote:
Maar ze dachten dat er tussen Duitsland en Nederland ook een muur staat/stond 'want die Duitsers wilden altijd vluchten naar Nederland!'quote:Op zondag 10 januari 2010 18:49 schreef tombolafan het volgende:
oh nee!!!!
bij Lekker Slim (rtl5)
meisjes uit mijn geboorte- en woonplaats:
en dom... DOM!!!!
(hoewel ze wel weten dat in Berlijn een muur staat)
quote:
Ouwe takquote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat hij nou nog zo'n jong onervaren guppie is dat hij die boekjes nog kent...
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:50 schreef oh-oh het volgende:
Aww Whoopie![]()
Ml, kan het gehoor echt niet gewoon een leeftijdskwestie zijn?
Mijn ovenschotel is bijnaaaa klaaaaarrr![]()
Wat voor schotel heb jij???quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze dachten dat er tussen Duitsland en Nederland ook een muur staat/stond 'want die Duitsers wilden altijd vluchten naar Nederland!'
Ovenschotel staat in de oven
ja, dat zag ik ook net...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar ze dachten dat er tussen Duitsland en Nederland ook een muur staat/stond 'want die Duitsers wilden altijd vluchten naar Nederland!'
Ovenschotel staat in de oven
Je bent een droppie!quote:
Hakkenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:51 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ow ja ik voelde me Lilli vergeleken met haar
Pasta, champignons, courgette, salamiblokjes.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wat voor schotel heb jij???
Ik heb een soort van shepards pie
Ja maar het gaat geleidelijk aan, je merkt het pas echt goed als het voorbij een bepaald punt isquote:Op zondag 10 januari 2010 18:53 schreef Ml-etje het volgende:
[..]maar vind het erg frappant zomaar ineens.. en beide oren ook..
Eetse zo meteen
Echt, om op te vre-ten!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik had niet eens hakken aan vrijdagquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HakkenIk voel me sowieso klein, naast wie ik ook sta
Nee ik vind Gb echt niet kleinquote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet eens hakken aan vrijdag
Overigens kom je op de een of andere manier helemaal niet klein over hoor
Dat komt omdat ik wel hakken aanhad!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niet eens hakken aan vrijdag
Overigens kom je op de een of andere manier helemaal niet klein over hoor
Ik vond je best grootquote:Op zondag 10 januari 2010 18:57 schreef Goodbye het volgende:
Joh, ik zal een keer op sneakers komen, dan praten jullie wel anders. Had donderdag ivm sneeuw sneakers aan naar mijn werk. Ik heb serieus tien keer gehoord "Jij bent wel echt klein, hè!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
Ik had hakken van minstens 7 cmquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Echt, om op te vre-ten!Echt!? Eet jij die op joh! Ik doe daar andere goddeloze stuurloze dingen mee...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Lieverd, dat zijn de schoenen waarop ik nog een flink stuk kan lopen. Mijn laarsjes met hakken van 11 cm draag ik alleen wanneer ik veel kan zittenquote:
Ik heb eea bij elkaar gegooid vandaag, ik werd net al uitgelachen op MSN toen ik zei wat voor combi het wasquote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga zo lekker soep met stokbrood en carpaccio eten
Whut?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
D'r zitten 2 bejaarden m'n MLN-topic over Droppie vol te baggeren
Je moet geen ruzie met jou maken hé, een schop met die dingen doet zeker best pijn?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieverd, dat zijn de schoenen waarop ik nog een flink stuk kan lopen. Mijn laarsjes met hakken van 11 cm draag ik alleen wanneer ik veel kan zitten
WAT!!!! WIE!!!!! HOE DURVEN ZE!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Loveless85 het volgende:
D'r zitten 2 bejaarden m'n MLN-topic over Droppie vol te baggeren
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Goodbye het volgende:
[..]
HakkenIk voel me sowieso klein, naast wie ik ook sta
Mja het kan best hoor natuurlijk. Ze flappert soms wel, en zag haar net krabbelen (das de 1e keer wel deze week) dan gaat dat pootje ook echt het oortje inquote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja maar het gaat geleidelijk aan, je merkt het pas echt goed als het voorbij een bepaald punt is![]()
Zolang ze verder geen last van haar oren heeft is dr niet echt iets aan de hand gelukkig...
Lekker Greys!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Pasta, champignons, courgette, salamiblokjes.
En dan met ongeslagen room, water en een mix voor ovenpasta.
Uiteraard met een berg geraspte kaas er op
Kun je er iets anders mee doen dan? Enlighten me.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt!? Eet jij die op joh! Ik doe daar andere goddeloze stuurloze dingen mee...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Kijk, hier heb je zequote:Op zondag 10 januari 2010 19:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WAT!!!! WIE!!!!! HOE DURVEN ZE!!!![]()
of heb je het uitgelokt?
WTFquote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Lieverd, dat zijn de schoenen waarop ik nog een flink stuk kan lopen. Mijn laarsjes met hakken van 11 cm draag ik alleen wanneer ik veel kan zitten
Zonder hakken 1,43quote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF3 cm is de max hier.Hoe groot ben je dan?
Die hakken vallen nog mee wacht maar tot ze puntneusjes aan heeftquote:Op zondag 10 januari 2010 19:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je moet geen ruzie met jou maken hé, een schop met die dingen doet zeker best pijn?
Check mijn combiquote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb eea bij elkaar gegooid vandaag, ik werd net al uitgelachen op MSN toen ik zei wat voor combi het was![]()
quote:
1.63mquote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF3 cm is de max hier.Hoe groot ben je dan?
quote:
Ik had pasta, maar het was niet genoeg dus heb er risotto-rijst bijgegooid. Beetje spinazie en gehakt met biefstukkruidenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check mijn combi: erwtensoep, stokbrood met tapenade, carpaccio
Oh en schoppen doet vast pijn, maar geef me een zetje als ik op die hakken van 11cm sta en dan lig ik ook wel hoor![]()
Ik ga even eten en het huis opruimen gauwWant er komt zo iemand langs via marktplaats voor schaatsen.
Dat is op een avond ook al snel een kilometer bij jou hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben 1.82 en draag eigenlijk ook altijd hakken. Ik loop kilometers op een centimeter of 7 maar hoger gaat ook prima, al moeten het dan geen kilometers zijn maar slechts van barkruk naar het toilet ofzo
Gewoon van jullie.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieverd, leer eens goed quoten. Je moet niet ons aanbod alleen quoten, maar ook de posts waar je verdrietig van wordt... nog een keer proberen maar.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je er iets anders mee doen dan? Enlighten me.
Ik wou net zeggen, ik heb nog wel een hele stapel A4-tjes voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan?
SeksualiteitJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Hoe kom je daar nu bij?quote:
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij je hartepijn helemaal vergeet.quote:
Hahahaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaquote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is op een avond ook al snel een kilometer bij jou hoor
Kom maar hoor!!!!quote:
Join the club.quote:
En owee als je dan een keertje gaat en je meldt het nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaaaaaaaahahahahha
Nou he, GB en ik bleven maar piesen vrijdag
Wees blij dat we niet samen gingen steeds, zoals vrouwen vaak doen
Ik vind je wel leuk zo!quote:
Ja suf is dat toch.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En owee als je dan een keertje gaat en je meldt het niet![]()
Ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En owee als je dan een keertje gaat en je meldt het niet![]()
Wat goed zeg!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
woehoeee!
Shirley is 2de geworden bij de goededoelenactie van de telefoongids2750 euro
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
woehoeee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Vetquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
woehoeee!
Wat had je?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet![]()
Mijn eten was asociaal lekker, al zeg ik het zelf![]()
En nog een portie voor in de vriezer, een portie voor in de bento en een portie voor morgen, tis dr lekker zat voor![]()
En nu ga ik mn bad aanzetten
Daar was ik ook achter idd, ik was in de war met Friends en Foes, dat je ook mensen kunt blokkeren (dan zijn die posts dus niet meer zichtbaar voor je) enzoquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
Even terugkomend op wat -volgensmij- Greys antwoordde op een vraag wat je met een fok-abbo kan: ik heb geen abbo (niet waar ik voor betaal iig), en ik kan ook mijn eigen postkleur veranderen plus die van TSDus dat zit niet specifiek in een abbo waar je voor betaald
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Mijn uberschattige en goedhartige dierenarts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.makatsi.nldie heeft geheel belangeloos een "kattenhotel"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik wil ook een abonnement!!! Maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben om mensen te blokkeren...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook achter idd, ik was in de war met Friends en Foes, dat je ook mensen kunt blokkeren (dan zijn die posts dus niet meer zichtbaar voor je) enzo
Bokt FOK! bij jullie ook een beetje nu?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn uberschattige en goedhartige dierenarts!
www.makatsi.nldie heeft geheel belangeloos een "kattenhotel"
OMFG. Je kan niet stappen in Ericaquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nieuw Amsterdam?!
Ik ga wel eens stappen in Erica!!!!!
Maar ik hou van Fok!quote:
Ovenschotel: gehakt, ui , knoflook, kruiden, verse wortel, blik mais, blik tomatenstukjes, aardappelpuree dr op, kaas dr op, en smullen maarquote:
Nou ja, stappen... Naar The Spot, daar moeten vrienden van mij nog wel eens optredenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Je kan niet stappen in EricaDas een dood kut dorp
Daar heb ik helaas ooit gewoond
Ha okequote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook achter idd, ik was in de war met Friends en Foes, dat je ook mensen kunt blokkeren (dan zijn die posts dus niet meer zichtbaar voor je) enzo
Bokt FOK! bij jullie ook een beetje nu?
Ben ik niet met je eensquote:
Dat café ken ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, stappen... Naar The Spot, daar moeten vrienden van mij nog wel eens optreden
Het laden duurde net keilang! En de headers deden het niet en de smilies ook nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ha okeja precies
Nee, bij mij doet ie vrij normaalWat doet ie bij jou dan?
eeeeeeeh, geen idee... En leuk dat je dat niet kent, zo groot is Erica toch ook weer nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat café ken ik nietDas niet voormalig snackbar zwiggelaar toch?
Zit dat langs het kanaal? Daar bij luth tangenberg?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, geen idee... En leuk dat je dat niet kent, zo groot is Erica toch ook weer niet
Het was vroeger ook een soort hotel ofzo volgens mij? Het is een zalencentrum ofzo?
http://www.thespot-erica.nl/quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, geen idee... En leuk dat je dat niet kent, zo groot is Erica toch ook weer niet
Het was vroeger ook een soort hotel ofzo volgens mij? Het is een zalencentrum ofzo?
Jup! Das diequote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit dat langs het kanaal? Daar bij luth tangenberg?
*even google gaat gebruiken
ja, bij het kanaal, over de brug en dan rechts en dan zit het meteen links (duidelijk hequote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit dat langs het kanaal? Daar bij luth tangenberg?
*even google gaat gebruiken
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naartjie liggen nog steeds bij elkaar.Zo lang en zo lief heeft hij bij Siets nog nooit gelegen.
![]()
Da's dan toch weer mooi om te zien, dat hij er een kattevriendin bij heeft gekregen nu Siets er niet meer is.
Humor... Zalencentrum zit er ook nog (achter), daar had ik laatst een 35-jarig huwelijksfeestquote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup! Das die![]()
Oke, nou dat is dan verbouwd idd. Want vroeger toen ik er woonde zat er idd dat zalen centrum.
Wat fijn... Nu nog een vriendinnetje voor Satsu...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naartjie liggen nog steeds bij elkaar.Zo lang en zo lief heeft hij bij Siets nog nooit gelegen.
![]()
Da's dan toch weer mooi om te zien, dat hij er een kattevriendin bij heeft gekregen nu Siets er niet meer is.
Ooit eens een "verjaardag" in dat centrum gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Humor... Zalencentrum zit er ook nog (achter), daar had ik laatst een 35-jarig huwelijksfeest
Maar ik kom vooral in het cafe
Leuk dat de shoot goed ging!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
dag overleefdwat een ontzettend snoepje is dat babietje
alleen de trein terug was niet tof2.5 uur, heenweg was 1 uur
Eeeeeeeh, geen ideequote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooit eens een "verjaardag" in dat centrum gehad
Ben blij dat ik uit erica weg benMaar om te stappen hoef je ook niet in nwa te zijn hoor
Maar daar hebben we wel een keitoffe DA
![]()
Zit in erica dat monumenten pand op de hoek er eigk nog? Bij de stoplichten? Tegenover zo'n snackbar boet. tegenover de brug
Gezellige plannen dus nog.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Op tijd vertrekken is voor mij 15:30 ongeveer, want ik moet naar een verjaardag en 's avonds ergens eten
Satrsu heeft zijn moeder, daar mag hij het mee doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat fijn... Nu nog een vriendinnetje voor Satsu...![]()
Greys! Dames in de dop!!! Ze bakken taarten...
Ze bedoelt praten toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
oh god, een van die meisjes heeft in een stripclub gewerkt, en zegt heel trots:
Mijn orale vaardigheden zijn daar erg goed geworden...![]()
Ik vond dat eigenlijk wel briljant. Jezelf verkopen zonder te liegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
oh god, een van die meisjes heeft in een stripclub gewerkt, en zegt heel trots:
Mijn orale vaardigheden zijn daar erg goed geworden...![]()
Elisa???? Dit is stiekem topic 547... wil je het veranderen?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Op tijd vertrekken is voor mij 15:30 ongeveer, want ik moet naar een verjaardag en 's avonds ergens eten
DUS TOCH EEN OUWE GODDELOZE LOSGESLAGEN VRIJSTERquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:Londen.
![]()
*gaat zich opgeven voor Dames in de Dop*
ja, maar zeg dan; mijn communicatieve vaardigheden ofzo...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze bedoelt praten toch?
Stripclub is toch alleen kleren uittrekken
waar, maar ze keek zo trots!!! En volgens mij had ze zelf niet door hoe het klonk...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk wel briljant. Jezelf verkopen zonder te liegen.
de trein zou wel rijden, maar hij stond kapot op een station eerderquote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat de shoot goed ging!
En dat met de trein... ach het is wat jammer maar het was keurig gecommuniceerd van te voren dat de dienstregeling dit weekend beperkt zou zijn
goed lezen; ze is een damequote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DUS TOCH EEN OUWE GODDELOZE LOSGESLAGEN VRIJSTER
HA! NU HEB IK JE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oud?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DUS TOCH EEN OUWE GODDELOZE LOSGESLAGEN VRIJSTER
HA! NU HEB IK JE
Was dat wat je bedoelde in FBquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Elisa???? Dit is stiekem topic 547... wil je het veranderen?
Oh, dat is balen...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
de trein zou wel rijden, maar hij stond kapot op een station eerder
quote:
Ik ben maar 5 cm groterquote:
Ja ze wilde het wel van de daken schreeuwen, maar achquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog steeds heppie dat Yoko1 geadopteerd is en dat de baasjes haar hier opgespoord hebben.![]()
Ook al was het dan in CAPS.
Wehehehehe. Geldt dat kaartje eigk ook in het weekend? Vast niet he? Want anders moet ik het in de gaten houden voor die 20 dames die zaterdag met me in de trein stappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is balen...
Ik moest gister lachen; op het nieuws zeiden ze dat het "zoutkaartje" van de NS een groot succes was; de treinen zaten 40% voller gister...
Ze waren even vergeten dat ze de helft van de treinen geschrapt hadden... nogal wiedes dat degenen die dan rijden voller zitten
oh ik dacht het wel! Dat ze het gister haddenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehehe. Geldt dat kaartje eigk ook in het weekend? Vast niet he? Want anders moet ik het in de gaten houden voor die 20 dames die zaterdag met me in de trein stappen.
Aha! Even in de gaten houden dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ik dacht het wel! Dat ze het gister hadden
Het was super-orgineelquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Ik denk ik vraag het een keer origineel...
Die receptioniste is zoooo in scene gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Deze taak is nog best lastig denk ik hoor!!! Een hotel runnen.
ze zijn boos!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha! Even in de gaten houden dus.![]()
Ew! Dames die kamers moeten poetsen!
ja, die vraag van dat wasmiddel!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die receptioniste is zoooo in scene gezet.(haar gasten dus).
raden wie er uit gaat!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Klaagklaagklaag... we hebben met z'n tweetjes twee uur gepoetst op één kamer, we verwachten een complimentje.
Edit: ah, mopperen tegen de baas en er dan vandoor gaan. Strakke actie.![]()
Of tot na De Volgende Grote Sneeuwstorm.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die vraag van dat wasmiddel!!!
NS zegt trouwens dat het tot 13 januari is de actie...
Ze hebben het netjes gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
best lullig hoor, ze meteen laten koken ook, en dan best lastige gerechten... als je dat niet gewend bent is dat echt lastig...
Mooi, dan valt er minimaal 20 centimeter.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Ze geven niet meer sneeuw op volgens mij Cat, helaas
Lekkah!quote:
Jij force feeder, ik heb net m'n eten op manquote:
Maar ze weerstaat hem!quote:
We gaan jou feeden tot je 300kg weegtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij force feeder, ik heb net m'n eten op man
Ik ben echt trots op haar!!!!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We gaan jou feeden tot je 300kg weegt![]()
![]()
![]()
En dan moet je met takels je huis uit
ja, val je daarop ja?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En binnen voor de curfue!quote:
Ik las 'tentakels' en dachtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die liggen elkander helemaal onder te squirtenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En binnen voor de curfue!![]()
Geen beeld van ladies by night, zal dus niks te melden zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koekje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik lust heus alles, maar dat betekent niet dat ik het allemaal in één keer ga eten. Of gaan we de volgende keer een all you can eat afspraak inplannen?quote:
Hihi ik net al 1 beker gluhwein.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij force feeder, ik heb net m'n eten op man
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lust heus alles, maar dat betekent niet dat ik het allemaal in één keer ga eten. Of gaan we de volgende keer een all you can eat afspraak inplannen?
High tea-en @Zalmhuis Llquote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lust heus alles, maar dat betekent niet dat ik het allemaal in één keer ga eten. Of gaan we de volgende keer een all you can eat afspraak inplannen?
Geil ook echtquote:
quote:
Doosquote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi, dan valt er minimaal 20 centimeter.![]()
Ik blijf in lijn met de weerwaarschuwingen.
Ik heb nog een heel buzz-pakket met aziatisch eten, kunnen we wel maken!quote:
zapt nu ook over GVD reclamequote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
ah, die hillary heeft het ook niet makkelijk gehad hoor... Wel knap dat ze dit doet
daarom zapte ik juist naar SBS!quote:
Ik zag het ja, wat goedquote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel buzz-pakket met aziatisch eten, kunnen we wel maken!
Ik kwam van sbsquote:
ja, ik ging guido kijken...quote:
Ik ben al een deel kwijt aan cat en oh-oh!!!quote:
Neem het mee naar de meet: ben je het zo kwijt. En kun je mensen hier achtervolgen voor reviews.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ging guido kijken...![]()
[..]
Ik ben al een deel kwijt aan cat en oh-oh!!!
Ik krijg het in mn eentje (en zelfs met vrienden/familie) echt niet allemaal op vrees ik.. T is VEEEEEEL!
Zo inderdaad!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Er kwam net iemand langs voor de schaatsen die mijn vriend op marktplaats had gezet. Hij wilde ze niet eens passen en gaf gewoon gelijk het geld, da's nog eens een makkelijke verkoop
Als je het echt (lees echt dus eerst zelf proberen) niet op krijgt hou ik me aanbevolen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ging guido kijken...![]()
[..]
Ik ben al een deel kwijt aan cat en oh-oh!!!
Ik krijg het in mn eentje (en zelfs met vrienden/familie) echt niet allemaal op vrees ik.. T is VEEEEEEL!
Wij hebben het een keer gehad met zo'n cycloon stofzuiger (zonder zak, maar met zo'n hendig sjiek systeem), ding werkte voor geen meter meer na een tijdje. Voor 6 tientjes op MP gezet, kwam in het weekend iemand dat ding ophalen, tikte zo 6 tientjes af en ging weer. We dachten toen dat we géén bon er meer van hadden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Er kwam net iemand langs voor de schaatsen die mijn vriend op marktplaats had gezet. Hij wilde ze niet eens passen en gaf gewoon gelijk het geld, da's nog eens een makkelijke verkoop
oh goeie!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem het mee naar de meet: ben je het zo kwijt. En kun je mensen hier achtervolgen voor reviews.![]()
Ik ga een doos Lush bruisballen in de auto laden. Een paar ben ik er al kwijt aan dinnetje en een paar zitten in een verjaardagskadootje. 8 down, 10 to go.....
Wel nog even wat apart leggen voor jarig buurmeisje... die haar verjaardag op 23 januari viert.![]()
Wel apart, ze heeft dezelfde naam als de overleden vriendin voor wie die avond een herdenking wordt georganiseerd en waar ik vanuit DTH eerst naartoe ga.(als de datum 23 januari wordt)
Catquote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem het mee naar de meet: ben je het zo kwijt. En kun je mensen hier achtervolgen voor reviews.![]()
Ik ga een doos Lush bruisballen in de auto laden. Een paar ben ik er al kwijt aan dinnetje en een paar zitten in een verjaardagskadootje. 8 down, 10 to go.....
Wel nog even wat apart leggen voor jarig buurmeisje... die haar verjaardag op 23 januari viert.![]()
Wel apart, ze heeft dezelfde naam als de overleden vriendin voor wie die avond een herdenking wordt georganiseerd en waar ik vanuit DTH eerst naartoe ga.(als de datum 23 januari wordt)
Hahahaha hoe herkenbaar, dat is vaak met artikelen onder de 100 euro.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer gehad met zo'n cycloon stofzuiger (zonder zak, maar met zo'n hendig sjiek systeem), ding werkte voor geen meter meer na een tijdje. Voor 6 tientjes op MP gezet, kwam in het weekend iemand dat ding ophalen, tikte zo 6 tientjes af en ging weer. We dachten toen dat we géén bon er meer van hadden.
Weeeeeeken later bij het zoeken naar iets anders, komt ineens die bon tevoorschijn. Kostte dat ding nieuw 4 tientjes ofzo
Eerste keer voor Buzzer jaquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het echt (lees echt dus eerst zelf proberen) niet op krijgt hou ik me aanbevolen.
Maar heb zelf ook nog liggen van een kookpanel actie dus ik heb geen haast vandaar eerst zelf proberen
Wel superfijn hoor dat je mee mocht doen, eerste keer?
Qwea, ga eens van de account van Ll af!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die liggen elkander helemaal onder te squirten
OKEE NU HEB IK HET GEHAD MET AL DIE KLIEKJES!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, ga eens van de account van Ll af!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer gehad met zo'n cycloon stofzuiger (zonder zak, maar met zo'n hendig sjiek systeem), ding werkte voor geen meter meer na een tijdje. Voor 6 tientjes op MP gezet, kwam in het weekend iemand dat ding ophalen, tikte zo 6 tientjes af en ging weer. We dachten toen dat we géén bon er meer van hadden.
Weeeeeeken later bij het zoeken naar iets anders, komt ineens die bon tevoorschijn. Kostte dat ding nieuw 4 tientjes ofzo
Roep maar wat je over houdtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste keer voor Buzzer ja
Ik heb van alles sowieso 3 pakjes, dus ik heb echt veel hoor!!!! Als iets je lekker lijkt dan roep je maar
wat moet je buzzen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste keer voor Buzzer ja
Ik heb van alles sowieso 3 pakjes, dus ik heb echt veel hoor!!!! Als iets je lekker lijkt dan roep je maar
Wil ik best vertellen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh goeie!!!!
Oh, inderdaad apart... Is je vriendin pas overleden? Omdat er een herdenking is? (als je het niet wilt vertellen ook prima natuurlijk)
Wil je onder mijn account?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OKEE NU HEB IK HET GEHAD MET AL DIE KLIEKJES!![]()
![]()
Oh-Oh laatst onder Zwabber zijn account, en nu Qwea onder LL's account!![]()
En ik hoor nergens bij!
Dat is inderdaad frappant... Ik snap inderdaad wel dat de ouders behoefte hebben aan een herdenking...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik best vertellen hoor.![]()
Het is inmiddels 4 jaar geleden dat ze is overleden. Was natuurlijk een heel drama toen het gebeurde maar inmiddels ben ik verder gegaan, zeg maar. Haar ouders hebben het er natuurlijk nog wel erg moeilijk mee en hadden behoeft aan een herdenking. Aangezien ik haar ken van mijn zangkoor (was ze ook lid van) is het logisch dat wij ook ons aandeel daarin leveren.
Frappant is de herdenking eerst was gepland ergens in september vorig jaar... toen we naar DTH gingen voor de Asielactie.
JA!!!!quote:
\\_O-quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, ga eens van de account van Ll af!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Jij hoort bij mijquote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OKEE NU HEB IK HET GEHAD MET AL DIE KLIEKJES!![]()
![]()
Oh-Oh laatst onder Zwabber zijn account, en nu Qwea onder LL's account!![]()
En ik hoor nergens bij!
Het kind is 14....waar hebben we mods voor als ze dit laten doorgaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
onzin Van en MET Whitje-B deel 2
WTF![]()
![]()
En wel beetje jammer dat geen FA dat meissie tegen zichzelf in bescherming neemt
Ja, twee seizoenswinkels hier.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ja, en nu stil, straks komen ze er achter dat ik een kloon ben van jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Maar dan praat ik nu tegen mezelf!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nu stil, straks komen ze er achter dat ik een kloon ben van jou!
Dat was hersenloos van mequote:
Ik vind het ook vrij shocking.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 14....waar hebben we mods voor als ze dit laten doorgaan...kind is duidelijk geestelijk een stuk jonger als ze zich zo in de luren laat leggen (en potentieel slachtoffer van loverboys als ze zo al reageerd op een forum
)
Jouw hier is duidelijk niet mijn hier.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was hersenloos van me
Omg. R'dam
We hebben toch mods voor dat soort dingen.....laat die dat kind dan duidelijk maken dat dit te ver gaat....die idioten op ONZIN blijven wel doorgaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij shocking.
Die tieners hebben geen idee wat ze zich op de hals halen... tot het te laat is.![]()
Heeft Fok hier geen policy in?
Aan de andere kant: ze kunnen zo onder een ander account of op een ander forum inloggen. Er zijn overal idioten die hun hun gegevens ontfrutselen.
quote:
quote:
ja joh! Kijk wat ik kan!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
Kliekjes
En waarom posten onder elkaars account? xD Iedereen misleiden?
Nu heet ik Nieslief!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja joh! Kijk wat ik kan!
Nu heet ik Tombolafan...
En papapapapapapapada!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja joh! Kijk wat ik kan!
Nu heet ik Tombolafan...
En papapapapapapapada!
ja maar ho.quote:
wat ga je doen?quote:
Het ging om die post van nieslief eronder ook he... dat was ik onder haar naamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |