Ik ben maar 5 cm groterquote:
Ja ze wilde het wel van de daken schreeuwen, maar achquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog steeds heppie dat Yoko1 geadopteerd is en dat de baasjes haar hier opgespoord hebben.![]()
Ook al was het dan in CAPS.
Wehehehehe. Geldt dat kaartje eigk ook in het weekend? Vast niet he? Want anders moet ik het in de gaten houden voor die 20 dames die zaterdag met me in de trein stappen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh, dat is balen...
Ik moest gister lachen; op het nieuws zeiden ze dat het "zoutkaartje" van de NS een groot succes was; de treinen zaten 40% voller gister...
Ze waren even vergeten dat ze de helft van de treinen geschrapt hadden... nogal wiedes dat degenen die dan rijden voller zitten
oh ik dacht het wel! Dat ze het gister haddenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wehehehehe. Geldt dat kaartje eigk ook in het weekend? Vast niet he? Want anders moet ik het in de gaten houden voor die 20 dames die zaterdag met me in de trein stappen.
Aha! Even in de gaten houden dus.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh ik dacht het wel! Dat ze het gister hadden
Het was super-orgineelquote:Op zondag 10 januari 2010 19:52 schreef tombolafan het volgende:
![]()
![]()
Ik denk ik vraag het een keer origineel...
Die receptioniste is zoooo in scene gezet.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef tombolafan het volgende:
Deze taak is nog best lastig denk ik hoor!!! Een hotel runnen.
ze zijn boos!!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aha! Even in de gaten houden dus.![]()
Ew! Dames die kamers moeten poetsen!
ja, die vraag van dat wasmiddel!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die receptioniste is zoooo in scene gezet.(haar gasten dus).
raden wie er uit gaat!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:01 schreef Cat22 het volgende:
Klaagklaagklaag... we hebben met z'n tweetjes twee uur gepoetst op één kamer, we verwachten een complimentje.
Edit: ah, mopperen tegen de baas en er dan vandoor gaan. Strakke actie.![]()
Of tot na De Volgende Grote Sneeuwstorm.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, die vraag van dat wasmiddel!!!
NS zegt trouwens dat het tot 13 januari is de actie...
Ze hebben het netjes gedaan.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:05 schreef tombolafan het volgende:
best lullig hoor, ze meteen laten koken ook, en dan best lastige gerechten... als je dat niet gewend bent is dat echt lastig...
Mooi, dan valt er minimaal 20 centimeter.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:05 schreef Ml-etje het volgende:
Ze geven niet meer sneeuw op volgens mij Cat, helaas
Lekkah!quote:
Jij force feeder, ik heb net m'n eten op manquote:
Maar ze weerstaat hem!quote:
We gaan jou feeden tot je 300kg weegtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij force feeder, ik heb net m'n eten op man
Ik ben echt trots op haar!!!!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
We gaan jou feeden tot je 300kg weegt![]()
![]()
![]()
En dan moet je met takels je huis uit
ja, val je daarop ja?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Koekje?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En binnen voor de curfue!quote:
Ik las 'tentakels' en dachtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Die liggen elkander helemaal onder te squirtenquote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En binnen voor de curfue!![]()
Geen beeld van ladies by night, zal dus niks te melden zijn.
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Koekje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
Ik lust heus alles, maar dat betekent niet dat ik het allemaal in één keer ga eten. Of gaan we de volgende keer een all you can eat afspraak inplannen?quote:
Hihi ik net al 1 beker gluhwein.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jij force feeder, ik heb net m'n eten op man
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lust heus alles, maar dat betekent niet dat ik het allemaal in één keer ga eten. Of gaan we de volgende keer een all you can eat afspraak inplannen?
High tea-en @Zalmhuis Llquote:Op zondag 10 januari 2010 20:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik lust heus alles, maar dat betekent niet dat ik het allemaal in één keer ga eten. Of gaan we de volgende keer een all you can eat afspraak inplannen?
Geil ook echtquote:
quote:
Doosquote:Op zondag 10 januari 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mooi, dan valt er minimaal 20 centimeter.![]()
Ik blijf in lijn met de weerwaarschuwingen.
Ik heb nog een heel buzz-pakket met aziatisch eten, kunnen we wel maken!quote:
zapt nu ook over GVD reclamequote:Op zondag 10 januari 2010 20:15 schreef tombolafan het volgende:
ah, die hillary heeft het ook niet makkelijk gehad hoor... Wel knap dat ze dit doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |