Check mijn combiquote:Op zondag 10 januari 2010 19:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik heb eea bij elkaar gegooid vandaag, ik werd net al uitgelachen op MSN toen ik zei wat voor combi het was![]()
quote:
1.63mquote:Op zondag 10 januari 2010 19:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
WTF3 cm is de max hier.Hoe groot ben je dan?
quote:
Ik had pasta, maar het was niet genoeg dus heb er risotto-rijst bijgegooid. Beetje spinazie en gehakt met biefstukkruidenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Check mijn combi: erwtensoep, stokbrood met tapenade, carpaccio
Oh en schoppen doet vast pijn, maar geef me een zetje als ik op die hakken van 11cm sta en dan lig ik ook wel hoor![]()
Ik ga even eten en het huis opruimen gauwWant er komt zo iemand langs via marktplaats voor schaatsen.
Dat is op een avond ook al snel een kilometer bij jou hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Greys het volgende:
Ik ben 1.82 en draag eigenlijk ook altijd hakken. Ik loop kilometers op een centimeter of 7 maar hoger gaat ook prima, al moeten het dan geen kilometers zijn maar slechts van barkruk naar het toilet ofzo
Gewoon van jullie.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:05 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lieverd, leer eens goed quoten. Je moet niet ons aanbod alleen quoten, maar ook de posts waar je verdrietig van wordt... nog een keer proberen maar.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kun je er iets anders mee doen dan? Enlighten me.
Ik wou net zeggen, ik heb nog wel een hele stapel A4-tjes voor je...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier dan?
SeksualiteitJ'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hoe kom je daar nu bij?quote:
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij je hartepijn helemaal vergeet.quote:
Hahahaaaaaaaaaaaaaaahahahahhaquote:Op zondag 10 januari 2010 19:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is op een avond ook al snel een kilometer bij jou hoor
Kom maar hoor!!!!quote:
Join the club.quote:
En owee als je dan een keertje gaat en je meldt het nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hahahaaaaaaaaaaaaaaahahahahha
Nou he, GB en ik bleven maar piesen vrijdag
Wees blij dat we niet samen gingen steeds, zoals vrouwen vaak doen
Ik vind je wel leuk zo!quote:
Ja suf is dat toch.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En owee als je dan een keertje gaat en je meldt het niet![]()
Ja!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En owee als je dan een keertje gaat en je meldt het niet![]()
Wat goed zeg!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
woehoeee!
Shirley is 2de geworden bij de goededoelenactie van de telefoongids2750 euro
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
woehoeee!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Vetquote:Op zondag 10 januari 2010 19:11 schreef Qwea het volgende:
woehoeee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |