Ik zag het ja, wat goedquote:Op zondag 10 januari 2010 20:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb nog een heel buzz-pakket met aziatisch eten, kunnen we wel maken!
Ik kwam van sbsquote:
ja, ik ging guido kijken...quote:
Ik ben al een deel kwijt aan cat en oh-oh!!!quote:
Neem het mee naar de meet: ben je het zo kwijt. En kun je mensen hier achtervolgen voor reviews.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ging guido kijken...![]()
[..]
Ik ben al een deel kwijt aan cat en oh-oh!!!
Ik krijg het in mn eentje (en zelfs met vrienden/familie) echt niet allemaal op vrees ik.. T is VEEEEEEL!
Zo inderdaad!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Er kwam net iemand langs voor de schaatsen die mijn vriend op marktplaats had gezet. Hij wilde ze niet eens passen en gaf gewoon gelijk het geld, da's nog eens een makkelijke verkoop
Als je het echt (lees echt dus eerst zelf proberen) niet op krijgt hou ik me aanbevolen.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, ik ging guido kijken...![]()
[..]
Ik ben al een deel kwijt aan cat en oh-oh!!!
Ik krijg het in mn eentje (en zelfs met vrienden/familie) echt niet allemaal op vrees ik.. T is VEEEEEEL!
Wij hebben het een keer gehad met zo'n cycloon stofzuiger (zonder zak, maar met zo'n hendig sjiek systeem), ding werkte voor geen meter meer na een tijdje. Voor 6 tientjes op MP gezet, kwam in het weekend iemand dat ding ophalen, tikte zo 6 tientjes af en ging weer. We dachten toen dat we géén bon er meer van hadden.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:20 schreef Goodbye het volgende:
Er kwam net iemand langs voor de schaatsen die mijn vriend op marktplaats had gezet. Hij wilde ze niet eens passen en gaf gewoon gelijk het geld, da's nog eens een makkelijke verkoop
oh goeie!!!!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem het mee naar de meet: ben je het zo kwijt. En kun je mensen hier achtervolgen voor reviews.![]()
Ik ga een doos Lush bruisballen in de auto laden. Een paar ben ik er al kwijt aan dinnetje en een paar zitten in een verjaardagskadootje. 8 down, 10 to go.....
Wel nog even wat apart leggen voor jarig buurmeisje... die haar verjaardag op 23 januari viert.![]()
Wel apart, ze heeft dezelfde naam als de overleden vriendin voor wie die avond een herdenking wordt georganiseerd en waar ik vanuit DTH eerst naartoe ga.(als de datum 23 januari wordt)
Catquote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem het mee naar de meet: ben je het zo kwijt. En kun je mensen hier achtervolgen voor reviews.![]()
Ik ga een doos Lush bruisballen in de auto laden. Een paar ben ik er al kwijt aan dinnetje en een paar zitten in een verjaardagskadootje. 8 down, 10 to go.....
Wel nog even wat apart leggen voor jarig buurmeisje... die haar verjaardag op 23 januari viert.![]()
Wel apart, ze heeft dezelfde naam als de overleden vriendin voor wie die avond een herdenking wordt georganiseerd en waar ik vanuit DTH eerst naartoe ga.(als de datum 23 januari wordt)
Hahahaha hoe herkenbaar, dat is vaak met artikelen onder de 100 euro.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer gehad met zo'n cycloon stofzuiger (zonder zak, maar met zo'n hendig sjiek systeem), ding werkte voor geen meter meer na een tijdje. Voor 6 tientjes op MP gezet, kwam in het weekend iemand dat ding ophalen, tikte zo 6 tientjes af en ging weer. We dachten toen dat we géén bon er meer van hadden.
Weeeeeeken later bij het zoeken naar iets anders, komt ineens die bon tevoorschijn. Kostte dat ding nieuw 4 tientjes ofzo
Eerste keer voor Buzzer jaquote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Als je het echt (lees echt dus eerst zelf proberen) niet op krijgt hou ik me aanbevolen.
Maar heb zelf ook nog liggen van een kookpanel actie dus ik heb geen haast vandaar eerst zelf proberen
Wel superfijn hoor dat je mee mocht doen, eerste keer?
Qwea, ga eens van de account van Ll af!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die liggen elkander helemaal onder te squirten
OKEE NU HEB IK HET GEHAD MET AL DIE KLIEKJES!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, ga eens van de account van Ll af!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:27 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wij hebben het een keer gehad met zo'n cycloon stofzuiger (zonder zak, maar met zo'n hendig sjiek systeem), ding werkte voor geen meter meer na een tijdje. Voor 6 tientjes op MP gezet, kwam in het weekend iemand dat ding ophalen, tikte zo 6 tientjes af en ging weer. We dachten toen dat we géén bon er meer van hadden.
Weeeeeeken later bij het zoeken naar iets anders, komt ineens die bon tevoorschijn. Kostte dat ding nieuw 4 tientjes ofzo
Roep maar wat je over houdtquote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste keer voor Buzzer ja
Ik heb van alles sowieso 3 pakjes, dus ik heb echt veel hoor!!!! Als iets je lekker lijkt dan roep je maar
wat moet je buzzen?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eerste keer voor Buzzer ja
Ik heb van alles sowieso 3 pakjes, dus ik heb echt veel hoor!!!! Als iets je lekker lijkt dan roep je maar
Wil ik best vertellen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oh goeie!!!!
Oh, inderdaad apart... Is je vriendin pas overleden? Omdat er een herdenking is? (als je het niet wilt vertellen ook prima natuurlijk)
Wil je onder mijn account?quote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OKEE NU HEB IK HET GEHAD MET AL DIE KLIEKJES!![]()
![]()
Oh-Oh laatst onder Zwabber zijn account, en nu Qwea onder LL's account!![]()
En ik hoor nergens bij!
Dat is inderdaad frappant... Ik snap inderdaad wel dat de ouders behoefte hebben aan een herdenking...quote:Op zondag 10 januari 2010 20:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wil ik best vertellen hoor.![]()
Het is inmiddels 4 jaar geleden dat ze is overleden. Was natuurlijk een heel drama toen het gebeurde maar inmiddels ben ik verder gegaan, zeg maar. Haar ouders hebben het er natuurlijk nog wel erg moeilijk mee en hadden behoeft aan een herdenking. Aangezien ik haar ken van mijn zangkoor (was ze ook lid van) is het logisch dat wij ook ons aandeel daarin leveren.
Frappant is de herdenking eerst was gepland ergens in september vorig jaar... toen we naar DTH gingen voor de Asielactie.
JA!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
\\_O-quote:Op zondag 10 januari 2010 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Qwea, ga eens van de account van Ll af!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
JA!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |