Jij hoort bij mijquote:Op zondag 10 januari 2010 20:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OKEE NU HEB IK HET GEHAD MET AL DIE KLIEKJES!![]()
![]()
Oh-Oh laatst onder Zwabber zijn account, en nu Qwea onder LL's account!![]()
En ik hoor nergens bij!
Het kind is 14....waar hebben we mods voor als ze dit laten doorgaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:23 schreef Loveless85 het volgende:
onzin Van en MET Whitje-B deel 2
WTF![]()
![]()
En wel beetje jammer dat geen FA dat meissie tegen zichzelf in bescherming neemt
Ja, twee seizoenswinkels hier.quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]Ja, en nu stil, straks komen ze er achter dat ik een kloon ben van jou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
Maar dan praat ik nu tegen mezelf!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, en nu stil, straks komen ze er achter dat ik een kloon ben van jou!
Dat was hersenloos van mequote:
Ik vind het ook vrij shocking.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:43 schreef trovey het volgende:
[..]
Het kind is 14....waar hebben we mods voor als ze dit laten doorgaan...kind is duidelijk geestelijk een stuk jonger als ze zich zo in de luren laat leggen (en potentieel slachtoffer van loverboys als ze zo al reageerd op een forum
)
Jouw hier is duidelijk niet mijn hier.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:45 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Dat was hersenloos van me
Omg. R'dam
We hebben toch mods voor dat soort dingen.....laat die dat kind dan duidelijk maken dat dit te ver gaat....die idioten op ONZIN blijven wel doorgaanquote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij shocking.
Die tieners hebben geen idee wat ze zich op de hals halen... tot het te laat is.![]()
Heeft Fok hier geen policy in?
Aan de andere kant: ze kunnen zo onder een ander account of op een ander forum inloggen. Er zijn overal idioten die hun hun gegevens ontfrutselen.
quote:
quote:
ja joh! Kijk wat ik kan!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:46 schreef Enfermera het volgende:
Kliekjes
En waarom posten onder elkaars account? xD Iedereen misleiden?
Nu heet ik Nieslief!quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja joh! Kijk wat ik kan!
Nu heet ik Tombolafan...
En papapapapapapapada!
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja joh! Kijk wat ik kan!
Nu heet ik Tombolafan...
En papapapapapapapada!
ja maar ho.quote:
wat ga je doen?quote:
| Forum Opties | |