quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naartjie liggen nog steeds bij elkaar.Zo lang en zo lief heeft hij bij Siets nog nooit gelegen.
![]()
Da's dan toch weer mooi om te zien, dat hij er een kattevriendin bij heeft gekregen nu Siets er niet meer is.
Humor... Zalencentrum zit er ook nog (achter), daar had ik laatst een 35-jarig huwelijksfeestquote:Op zondag 10 januari 2010 19:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jup! Das die![]()
Oke, nou dat is dan verbouwd idd. Want vroeger toen ik er woonde zat er idd dat zalen centrum.
Wat fijn... Nu nog een vriendinnetje voor Satsu...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef Cat22 het volgende:
Yoko en Naartjie liggen nog steeds bij elkaar.Zo lang en zo lief heeft hij bij Siets nog nooit gelegen.
![]()
Da's dan toch weer mooi om te zien, dat hij er een kattevriendin bij heeft gekregen nu Siets er niet meer is.
Ooit eens een "verjaardag" in dat centrum gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Humor... Zalencentrum zit er ook nog (achter), daar had ik laatst een 35-jarig huwelijksfeest
Maar ik kom vooral in het cafe
Leuk dat de shoot goed ging!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:38 schreef Ynske het volgende:
dag overleefdwat een ontzettend snoepje is dat babietje
alleen de trein terug was niet tof2.5 uur, heenweg was 1 uur
Eeeeeeeh, geen ideequote:Op zondag 10 januari 2010 19:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooit eens een "verjaardag" in dat centrum gehad
Ben blij dat ik uit erica weg benMaar om te stappen hoef je ook niet in nwa te zijn hoor
Maar daar hebben we wel een keitoffe DA
![]()
Zit in erica dat monumenten pand op de hoek er eigk nog? Bij de stoplichten? Tegenover zo'n snackbar boet. tegenover de brug
Gezellige plannen dus nog.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Op tijd vertrekken is voor mij 15:30 ongeveer, want ik moet naar een verjaardag en 's avonds ergens eten
Satrsu heeft zijn moeder, daar mag hij het mee doen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Wat fijn... Nu nog een vriendinnetje voor Satsu...![]()
Greys! Dames in de dop!!! Ze bakken taarten...
Ze bedoelt praten toch?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
oh god, een van die meisjes heeft in een stripclub gewerkt, en zegt heel trots:
Mijn orale vaardigheden zijn daar erg goed geworden...![]()
Ik vond dat eigenlijk wel briljant. Jezelf verkopen zonder te liegen.quote:Op zondag 10 januari 2010 19:43 schreef tombolafan het volgende:
oh god, een van die meisjes heeft in een stripclub gewerkt, en zegt heel trots:
Mijn orale vaardigheden zijn daar erg goed geworden...![]()
Elisa???? Dit is stiekem topic 547... wil je het veranderen?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:37 schreef ElisaB het volgende:
[..]
![]()
Op tijd vertrekken is voor mij 15:30 ongeveer, want ik moet naar een verjaardag en 's avonds ergens eten
DUS TOCH EEN OUWE GODDELOZE LOSGESLAGEN VRIJSTERquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef Cat22 het volgende:Londen.
![]()
*gaat zich opgeven voor Dames in de Dop*
ja, maar zeg dan; mijn communicatieve vaardigheden ofzo...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze bedoelt praten toch?
Stripclub is toch alleen kleren uittrekken
waar, maar ze keek zo trots!!! En volgens mij had ze zelf niet door hoe het klonk...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik vond dat eigenlijk wel briljant. Jezelf verkopen zonder te liegen.
de trein zou wel rijden, maar hij stond kapot op een station eerderquote:Op zondag 10 januari 2010 19:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Leuk dat de shoot goed ging!
En dat met de trein... ach het is wat jammer maar het was keurig gecommuniceerd van te voren dat de dienstregeling dit weekend beperkt zou zijn
goed lezen; ze is een damequote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DUS TOCH EEN OUWE GODDELOZE LOSGESLAGEN VRIJSTER
HA! NU HEB IK JE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Oud?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
DUS TOCH EEN OUWE GODDELOZE LOSGESLAGEN VRIJSTER
HA! NU HEB IK JE
Was dat wat je bedoelde in FBquote:Op zondag 10 januari 2010 19:46 schreef tombolafan het volgende:
Elisa???? Dit is stiekem topic 547... wil je het veranderen?
Oh, dat is balen...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:47 schreef Ynske het volgende:
[..]
de trein zou wel rijden, maar hij stond kapot op een station eerder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |