Wat had je?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Vet![]()
Mijn eten was asociaal lekker, al zeg ik het zelf![]()
En nog een portie voor in de vriezer, een portie voor in de bento en een portie voor morgen, tis dr lekker zat voor![]()
En nu ga ik mn bad aanzetten
Daar was ik ook achter idd, ik was in de war met Friends en Foes, dat je ook mensen kunt blokkeren (dan zijn die posts dus niet meer zichtbaar voor je) enzoquote:Op zondag 10 januari 2010 19:16 schreef Enfermera het volgende:
Even terugkomend op wat -volgensmij- Greys antwoordde op een vraag wat je met een fok-abbo kan: ik heb geen abbo (niet waar ik voor betaal iig), en ik kan ook mijn eigen postkleur veranderen plus die van TSDus dat zit niet specifiek in een abbo waar je voor betaald
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]![]()
Mijn uberschattige en goedhartige dierenarts!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
www.makatsi.nldie heeft geheel belangeloos een "kattenhotel"
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ik wil ook een abonnement!!! Maar ik denk dat ik te nieuwsgierig ben om mensen te blokkeren...quote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook achter idd, ik was in de war met Friends en Foes, dat je ook mensen kunt blokkeren (dan zijn die posts dus niet meer zichtbaar voor je) enzo
Bokt FOK! bij jullie ook een beetje nu?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn uberschattige en goedhartige dierenarts!
www.makatsi.nldie heeft geheel belangeloos een "kattenhotel"
OMFG. Je kan niet stappen in Ericaquote:Op zondag 10 januari 2010 19:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nieuw Amsterdam?!
Ik ga wel eens stappen in Erica!!!!!
Maar ik hou van Fok!quote:
Ovenschotel: gehakt, ui , knoflook, kruiden, verse wortel, blik mais, blik tomatenstukjes, aardappelpuree dr op, kaas dr op, en smullen maarquote:
Nou ja, stappen... Naar The Spot, daar moeten vrienden van mij nog wel eens optredenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG. Je kan niet stappen in EricaDas een dood kut dorp
Daar heb ik helaas ooit gewoond
Ha okequote:Op zondag 10 januari 2010 19:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar was ik ook achter idd, ik was in de war met Friends en Foes, dat je ook mensen kunt blokkeren (dan zijn die posts dus niet meer zichtbaar voor je) enzo
Bokt FOK! bij jullie ook een beetje nu?
Ben ik niet met je eensquote:
Dat café ken ik nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, stappen... Naar The Spot, daar moeten vrienden van mij nog wel eens optreden
Het laden duurde net keilang! En de headers deden het niet en de smilies ook nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:28 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ha okeja precies
Nee, bij mij doet ie vrij normaalWat doet ie bij jou dan?
eeeeeeeh, geen idee... En leuk dat je dat niet kent, zo groot is Erica toch ook weer nietquote:Op zondag 10 januari 2010 19:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat café ken ik nietDas niet voormalig snackbar zwiggelaar toch?
Zit dat langs het kanaal? Daar bij luth tangenberg?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, geen idee... En leuk dat je dat niet kent, zo groot is Erica toch ook weer niet
Het was vroeger ook een soort hotel ofzo volgens mij? Het is een zalencentrum ofzo?
http://www.thespot-erica.nl/quote:Op zondag 10 januari 2010 19:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeeh, geen idee... En leuk dat je dat niet kent, zo groot is Erica toch ook weer niet
Het was vroeger ook een soort hotel ofzo volgens mij? Het is een zalencentrum ofzo?
Jup! Das diequote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit dat langs het kanaal? Daar bij luth tangenberg?
*even google gaat gebruiken
ja, bij het kanaal, over de brug en dan rechts en dan zit het meteen links (duidelijk hequote:Op zondag 10 januari 2010 19:35 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit dat langs het kanaal? Daar bij luth tangenberg?
*even google gaat gebruiken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |