Lol, nee, zou kunnen zo zonder haren maar het is iets van de laatste 2 dagen. En ook als ze opgerold in een fleecedeken ligtquote:Op zondag 10 januari 2010 18:08 schreef Pluis_Konijn het volgende:
Ze heeft het koud?
Ja sexy bitch he?quote:
Kan vanaf een half jaar inderdaad, ook afhankelijk van wanneer de poes geboren is volgens mij (jaargetijde). Mijn kat is in oktober geboren dus was in de lente wellicht te jong om krols te worden. Misschien is ze het wel eerder geweest maar daar heb ik niks van gemerkt...quote:Op zondag 10 januari 2010 18:31 schreef chocoladedrop het volgende:
Kan een poes in 15 maanden tijd niet eerder krols zijn geweest? Volgens mij worden katten toch rond een half jaar krols...
pff geen idee eigenlijk. het is al een tijdje geleden namelijk Maar ik dacht dat er inderdaad meerdere klieren ontstoken warenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:15 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Maar ontstoken melkklieren aan alle 8 de tepels tegelijk
sorry dat had ik er niet bij gezet
Ja lekkere dikke Dolly Parton tieten!quote:Op zondag 10 januari 2010 18:59 schreef Cat22 het volgende:
Staat ze op de poezepil? Want dat kan resulteren in kanker bij baarmoeder en borstklierweefsel als ze die lang slikt.
Anders denk ik dat ze krols is, niet iedere poes is er even luidruchtig bij. Maar ik zou morgen even de DA bellen om het te controleren. Want die tetten zijn groter dan normaal.
Oeh yeah!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
The saga continues....
Nou, ze mauwt echt oorverdovend hard, met een heel raar geluid... als je over d'r rug aait dan gaat ze zo helemaal tegen de bank liggen met d'r buik en d'r kont een beetje omhoog.
Dus... 100% krolsheid.
Nee, waarschijnlijk niet... ik denk steriliseren/ castreren. Heb een contract getekend dat ik niet met 'r ga fokken. Maar als ze het met de buurkater doet dan krijgen we gewoon behaarde katten, I guess... de naaktheid is niet dominant. Als ik kittens zou krijgen met deels lange plukjes haar en deels naaktheid zou ik dat wel cool vindenquote:Op maandag 11 januari 2010 19:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Oeh yeah!![]()
En nu? Laat je haar dekkken? Of wordt ze gesteriliseerd?
Beetje dit idee en dan al schuivend over de vloer?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:31 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
The saga continues....
Nou, ze mauwt echt oorverdovend hard, met een heel raar geluid... als je over d'r rug aait dan gaat ze zo helemaal tegen de bank liggen met d'r buik en d'r kont een beetje omhoog.
Dus... 100% krolsheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |