goed geteldquote:
Ja, maar ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik heb er maar mee leer om te gaan. Als je dat soort dingen kon kiezen had ik wel een ander pakket gekozen!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik snap het wel. De mensen die je minder goed kennen hebben moeite om je in te schatten, dat is niet verwonderlijk. En van je ouders begrijp ik ook wel. Jij bent er misschien wat meer nuchter onder maar vindt dat het moet, terwijl zij inderdaad elkaars hand fijn knijpen in de tussentijd.
Maar goed, lijkt me voor jou ook wel lastig toch? Ik bedoel, je fysieke gesteldheid is al ruk en als cadeautje krijg je er die hele berg sociale toestanden ook nog bij...
Die laatste twee dingen kosten hooguit samen 1 minuut! Dat stofzuigen duurde vast wat langer!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:46 schreef Dupje het volgende:
Zooo ik heb net ook even mijn kamer gestofzuigd, mijn nieuwe externe harde schijf aan de computer gehangen, en mijn nieuwe toetsenbord geïnstalleerd.
Haha nou, mijn pc herkende mijn externe harde schijf eerst niet, dus moest helemaal via via dat ding eerst formatteren. Is uiteindelijk gelukt. En bij mijn toetsenbord heb ik allemaal programmatjes aan de extra knoppen gehangen, dus dat kostte ook eerst wat tijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen kosten hooguit samen 1 minuut! Dat stofzuigen duurde vast wat langer!
Extra knoppen? Alsof dat ding van nature te weinig toetsen heeft! Of ben jij er zo eentje die een macro nodig heeft bij World of Warcraftquote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nou, mijn pc herkende mijn externe harde schijf eerst niet, dus moest helemaal via via dat ding eerst formatteren. Is uiteindelijk gelukt. En bij mijn toetsenbord heb ik allemaal programmatjes aan de extra knoppen gehangen, dus dat kostte ook eerst wat tijd.
Haha nee, dat speel ik niet. Het gaat alleen om openen van mail, google, muziekspeler en word hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Extra knoppen? Alsof dat ding van nature te weinig toetsen heeft! Of ben jij er zo eentje die een macro nodig heeft bij World of Warcraft
O die heb ik ook! Als ik op het knopje email duwt gaat internet explorer aan, als ik op het knopje afspelen duw krijg ik outlook en dat soort ongein! Misschien maar eens de drivers updaten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nee, dat speel ik niet. Het gaat alleen om openen van mail, google, muziekspeler en word hoor
Ben je voorstander van de Big Crunch of the Big Rip?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:58 schreef SLP_ het volgende:
ben nu druk bezig met het maken van een presentatie over het heelalen kom allemaal ingewikkelde dingen tegen als relativiteitstheorie en snaartheorie enz
Ik denk dat de big rip wat waarschijnlijk is, maarja ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je voorstander van de Big Crunch of the Big Rip?
Ik ben meer voorstander van de Big Macquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de big rip wat waarschijnlijk is, maarja ik heb er geen verstand van
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van de Big Mac
Tartaar! Barbaar! Schaamhaar!quote:
Da's kut, maar zelf pizza maken is wel geniaal!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
zo, ik heb net een pizza gemaakt, me hele trui zit onder het bloem
Gisteren gezellig bij opa gegeten en die had me een berg vis gehaaldquote:
Heldquote:
Zo, hij was heer-lijk. Misschien meer werk dan een diepvries pizza maar zelf deeg maken en dan beleggen met allerlei vers lekkers is toch wel veel leukerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's kut, maar zelf pizza maken is wel geniaal!
Ik ga maar eens kijken of ik mijn auto moet ontdooien in de oven!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Held![]()
Ik ga mijn verse spaghetti maar eens bereiden
Das werk voor morgenvroeg. Zal morgen wel weer 15 minuten bezig zijn met de auto sneeuwvrij maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga maar eens kijken of ik mijn auto moet ontdooien in de oven!
Pfoe, tegen die tijd zou ik allang van mn stokje zijn gegaanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Dupje het volgende:
Ik eet pas rond 8 uur, vriend van me komt eten, en die is er dan pas.
Ik hoop toch wel binnen twee minuten klaar te zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef royjn het volgende:
[..]
Das werk voor morgenvroeg. Zal morgen wel weer 15 minuten bezig zijn met de auto sneeuwvrij maken.
Dat ding?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
morgane moest je dat ding nog hebben?
Wijnzuurkool?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister heb ik bij mijn tante zuurkoolschotel op, met gehakt en bacon.. Damn dat was echt te heerlijk
Ze had ook een bepaalde soort zuurkool.. Die iets minder zuur was zeg maar.. Weet alleen niet meer welke.. Jammer dat IB geen zuurkool lust
voor je laptop om dingen er op aan te sluitenquote:
Oh dat docking station! Nope, ik sluit gewoon een monitor en toetsenbord + muis rechtstreeks aan op mn notebook, dat werkt voor mij ook prima. Maar bedankt dat je 't nog onthouden hebt!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor je laptop om dingen er op aan te sluiten
ja ik kwam m tegen net dus vandaarquote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Oh dat docking station! Nope, ik sluit gewoon een monitor en toetsenbord + muis rechtstreeks aan op mn notebook, dat werkt voor mij ook prima. Maar bedankt dat je 't nog onthouden hebt!
Nee, ze zei dat ze die ook wel eens gebruikte, IB zei dat ze inderdaad wijnzuurkool en kruidzuurkool?? genoemd hadquote:
Da kan best jah...bij de appie hein hebben ze ook verschillende soorten liggen....best lekkerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze die ook wel eens gebruikte, IB zei dat ze inderdaad wijnzuurkool en kruidzuurkool?? genoemd hadMaar dat er deze keer geen wijnzuurkool in zat.
welke sarah?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef morgane het volgende:
We (ik en wat meiden van de SSgN) hadden 't gisteren nog over je trouwens, we waren aan 't bedenken waar we uit wilden gaan en toen had Sarah 't erover dat jij bij de Van Buren werkt...ben je haar nog tegengekomen? Ik ben naar huis gegaan i.p.v. naar de stad
uit brussel dus? heb ik n half jaar mee gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Zat hetzelfde jaar in het vwo als ik...maar misschien kent zij jou wel maar jij haar niet
is goed, kom maar ff buurtenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Houniet het volgende:
Ik kom Donderdag ook weer even langs swhoer.
Dan zal ik je aan iemand voorstellenquote:
Waarom heb je dr niet gedaan dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
uit brussel dus? heb ik n half jaar mee gehadk wist niet dat jij haar kende
?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zal ik je aan iemand voorstellen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom heb je dr niet gedaan dan?
Swarma!! We hebben je nodig om het topic op gang te houden! Waar ben je?!quote:
Zou die wel willen denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien als nog die Sarah doen, Swine
Veel plezier! Ik ga afwassenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:08 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ach so!
Ik ga nog even wat lezen ins bed
Wie het eerst klaar is!!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ohja fuck, afwas staat er ook nogNou ook maar even doen dan, die 4 borden en wat ander klein spul
![]()
en er zit ook nog een was in de wasmachine
Afwas is gedaanquote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef swarmahoer het volgende:
aan wie stel je me voor dan houniet? aan miss houniet?
Bij mij werd het ook pannenkoekenquote:Op zondag 10 januari 2010 18:48 schreef Dupje het volgende:
Bij mij worden het pannenkoeken vanavond!
quote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Kut, helemaal vergeten dat ik morgenochtend een deadline heb.
Nu nog maar aan de slag dus
dat is balenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:19 schreef Mikkie het volgende:
Kut, helemaal vergeten dat ik morgenochtend een deadline heb.
Nu nog maar aan de slag dus
Mja, misschien dus maar even een creatieve oplossing verzinnen voor mn stagequote:
Ik zag net in Spuiten en Slikken dat Ritalin een uitkomst kan bieden!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:32 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, misschien dus maar even een creatieve oplossing verzinnen voor mn stage
Mwoah, ik heb nog de nodige extra uren op stage gedraaid, dus die mensen overleven het wel als ik morgen later ben...quote:Op zondag 10 januari 2010 23:35 schreef Cocktailprikker het volgende:
...
overigens, vriendin is weer naar huis en ik lig meteen niet meer op tijd in bed![]()
![]()
Iets later komen, iets eerder weg om te compenseren!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mwoah, ik heb nog de nodige extra uren op stage gedraaid, dus die mensen overleven het wel als ik morgen later ben...
Vroeg weg moet ik sowieso, want na stage moet ik nog werkenquote:Op zondag 10 januari 2010 23:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Iets later komen, iets eerder weg om te compenseren!
Toch maar een doosje Ritalin op de kop tikken dan!quote:Op zondag 10 januari 2010 23:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Vroeg weg moet ik sowieso, want na stage moet ik nog werken
Ik vind Spuiten en Slikken eik geen flikker aan! Been there, done that!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh nouja toch nog even spuiten en slikken kijken, DK je had wel even mogen zeggen dat gaby er in speelt en zegt dat ze sex had met een dame
Toch gemist dat stukjequote:Op maandag 11 januari 2010 00:17 schreef Cocktailprikker het volgende:
Oh nouja toch nog even spuiten en slikken kijken, DK je had wel even mogen zeggen dat gaby er in speelt en zegt dat ze sex had met een dame
Zolang de woorden maar op papier staan hequote:Op maandag 11 januari 2010 00:47 schreef Mikkie het volgende:
Beetje doorwerken, deadline gehaald. Kwaliteit? Mwoah..
Waar ergens? Ik kom er niet heel vaak dus ken maar weinig palen daar...quote:Op maandag 11 januari 2010 00:59 schreef swarmahoer het volgende:
kanker arnhem, net geflitstpaal stond te goed verscholen
gelukkig was ik aan t bellen dus reed ik niet heel erg te hard
Mooie quote! Zal ik het in het [HOMO] draadje zetten? Leer je wat nieuwe palen kennen!quote:Op maandag 11 januari 2010 00:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik kom er niet heel vaak dus ken maar weinig palen daar...
quote:Op maandag 11 januari 2010 01:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mooie quote! Zal ik het in het [HOMO] draadje zetten? Leer je wat nieuwe palen kennen!
als je de stad uit rijdt heb je zo'n lange bocht richting t gelredome, daarvoor bij de stoplichtenquote:Op maandag 11 januari 2010 00:59 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar ergens? Ik kom er niet heel vaak dus ken maar weinig palen daar...
Wat is daar het voordeel van?quote:Op maandag 11 januari 2010 08:16 schreef Sander het volgende:
Ik moet hard aan de slag, maar ik ben met mijn CV bezig. Heb hem nu helemaal in LaTeX
Is voor de luie mensenquote:
Ik laat de inhoud van mijn CV het werk doenquote:Op maandag 11 januari 2010 08:59 schreef Sander het volgende:
[..]
Mooiere layout dan Word, en meer flexibiliteit met opmaak en fonts.
Ik maak altijd mijn CV in de font van het bedrijfslogo waar hij heen moet!quote:Op maandag 11 januari 2010 10:22 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik laat de inhoud van mijn CV het werk doen
Om te laten zien dat je bij ze pastquote:Op maandag 11 januari 2010 10:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik maak altijd mijn CV in de font van het bedrijfslogo waar hij heen moet!
Nog zo'n goede tip:quote:Op maandag 11 januari 2010 10:28 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Om te laten zien dat je bij ze past![]()
goede tip!
Ik hoor het al, jij bent een ervaringsdeskundige. En nu hop naar je nieuwe jobquote:Op maandag 11 januari 2010 10:30 schreef AMDB het volgende:
[..]
Nog zo'n goede tip:
Als er foto's van mensen van het bedrijf op de website staan, photoshop dan je hoofd ertussen en voeg toe als bjilage! Wel uitkijken dat je niet over het hoofd van je toekomstige baas photoshopt!
quote:Op maandag 11 januari 2010 10:27 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik maak altijd mijn CV in de font van het bedrijfslogo waar hij heen moet!
de eckte pro maakt een Cv met het Lucia Handwriting fontquote:Op maandag 11 januari 2010 10:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zelfs als ze comic sans gebruiken
Ownee, dan zal je er wel niet eens solliciteren
Dat komt er bij mij nog eens bovenopquote:Op maandag 11 januari 2010 10:22 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
Ik laat de inhoud van mijn CV het werk doen
opschepperquote:Op maandag 11 januari 2010 10:39 schreef Sander het volgende:
[..]
Dat komt er bij mij nog eens bovenop
Ik zit ook op de HAN jaquote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Sander het volgende:
De HAN doet dat ook ja, 'maximaal aantal pagina's'. Wat willen ze doen? Ga ik dan zakken omdat ik teveel heb verteld?
HBO mentaliteit hequote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Sander het volgende:
De HAN doet dat ook ja, 'maximaal aantal pagina's'. Wat willen ze doen? Ga ik dan zakken omdat ik teveel heb verteld?
Idd domme regels van de HAN...Doen ze gewoon om de docenten minder werk te geven....de rattenquote:Op maandag 11 januari 2010 10:44 schreef Sander het volgende:
Prima. Laat ik de helft wegquote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Je moet een rapport / onderzoek gewoon op een bondige en gestructureerde wijze kunnen presenteren. Als je er 60 pagina's van maakt ipv 40 dan kan je dat blijkbaar niet en worden er idd punten afgetrokken.
Ben ik het ook mee eens, al vind ik het erg opdracht afhankelijk en daar wordt niet naar gekeken. Als iemand erg omslachtig zijn verhaal doet en dat eigenlijk in de helft minder had gemoeten dan moet je punten aftrekken. Als iemand alsnog kort en bondig vertelt maar er wel 60 gebruikt dan moet dat gewoon kunnen toch?quote:Op maandag 11 januari 2010 10:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
![]()
Je moet een rapport / onderzoek gewoon op een bondige en gestructureerde wijze kunnen presenteren. Als je er 60 pagina's van maakt ipv 40 dan kan je dat blijkbaar niet en worden er idd punten afgetrokken.
Nja goed, je kan uitleg over bepaalde dingen wel wegstoppen in de bijlagen en daar naar verwijzen. Dan hou je de kern kort en bondig en om het heulemaal te begrijpen kan je de bijlagen er dan bij pakkenquote:Op maandag 11 januari 2010 11:01 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ben ik het ook mee eens, al vind ik het erg opdracht afhankelijk en daar wordt niet naar gekeken. Als iemand erg omslachtig zijn verhaal doet en dat eigenlijk in de helft minder had gemoeten dan moet je punten aftrekken. Als iemand alsnog kort en bondig vertelt maar er wel 60 gebruikt dan moet dat gewoon kunnen toch?
Maar waarom moet ik dan alsnog die gegevens naar de han sturen?quote:Op maandag 11 januari 2010 12:18 schreef IrishBastard het volgende:
Ik zou er idd wel van uit gaan dat de verzekeringsmaatschappij dat soort dingen nagetrokken heeft, en dus ook de HAN gebeld heeft
Hmm maar dat ze dan gaan zeggen dat als ik t niet opstuur dat zij dan het geld intrekken lijkt me ook vreemd.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien voor de administratie van de HAN zelf?
Haha ja goeie oplossing.quote:Op maandag 11 januari 2010 12:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Tsjah, dan moet je de HAN zelf even bellen om uitleg.
Dat dus, ik zal wel een boel gemist hebben. Het was er toch ook tof?quote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef Sander het volgende:
Dan heb je zo moeilijk gedaan om daarheen te mogen, en dan ga je niet meer? Of wat heb ik gemist?
Zo moeilijk gedaan valt ook wel mee.. Dat was gewoon de zenuwen die tijd en bangmakerij van de vrouw van bureau buitenland..quote:Op maandag 11 januari 2010 13:41 schreef Sander het volgende:
Dan heb je zo moeilijk gedaan om daarheen te mogen, en dan ga je niet meer? Of wat heb ik gemist?
Officieel mag je geen MA vakken meer volgens als je Bachelor hebt. MA vakken zonder voorkennis mag wel als je je BA hebt in overleg met de docent.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Want ik lees net in het RUtopic ook dat iemand al wel vakken van de master zonder voorkennis mag volgen.. Dus dat zou ik dan wss ook wel mogen..
Ik ben het altijd eens met Dupje! Gewoon omdat het kan!quote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Californium het volgende:
Just my 2 cents: Ben het eens met dupje, het is een leuke ervaring en die kans is er nu gewoon.
Er staat bij ons gewoon dat je vanaf de 160 punten master vakken mag gaan volgen..quote:Op maandag 11 januari 2010 14:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Officieel mag je geen MA vakken meer volgens als je Bachelor hebt. MA vakken zonder voorkennis mag wel als je je BA hebt in overleg met de docent.
Wij hebben de harde knipquote:Op maandag 11 januari 2010 14:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Er staat bij ons gewoon dat je vanaf de 160 punten master vakken mag gaan volgen..
Ze verzinnen wel een manier hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar die ervaring die ik nu heb gehad nemen ze me toch ook niet meer af?
Wat zij zegt dus.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:47 schreef Californium het volgende:
Just my 2 cents: Ben het eens met dupje, het is een leuke ervaring en die kans is er nu gewoon.
quote:Op maandag 11 januari 2010 14:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben het altijd eens met Dupje! Gewoon omdat het kan!
Eens.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:55 schreef HostiMeister het volgende:
Gewoon doen waar je je goed bij voelt, en niet denken aan wat je hier mist maar wat je daar nog kan winnen aan ervaring.
wat?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:00 schreef Californium het volgende:
quorn
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:43 schreef Sander het volgende:
Meh, mijn ouders hebben de geldkraan nooit opengedraaid.
Hoe lang ben je nu al bezig?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik woon praktisch gezien eigenlijk al samen
Maar ooit wordt bij mijn ouders de geldkraan ook dichtgedraaid.. Dus dat drentelen kan niet voor eeuwig blijven duren![]()
En als ik gewoon merk dat ik eigenlijk de vakken die ik doe helemaal niet zo geweldig vind. de master van IER veel te beperkt vind.. én ondernemingsrecht en burgerlijk recht veeel en veeel interessanter vind.. wordt het eens tijd om een keuze te gaan maken en misschien ook wel een ommegooi.... En dan zou ik nu in het buitenland gaan zitten, terwijl ik hier al vakken zou kunnen gaan halen en aan mijn master zou kunnen beginnen.. Dan is die keus voor mij gewoon simpel..
Ik heb een super tijd gehad in Italie.. En de ervaringen en mensen en etcetera wat ik daar heb leren kennen nemen ze me niet meer af.. Maar dan zie ik meer toegevoegde waarde in het serieus aan de slag gaan voor mijn studie en het af maken daarvan
Sowieso a) ik heb mijn 21 ects (op dat werkstuk na maar dat komt wel goed)
B) als ik van master wissel heb ik die eigenlijk niet eens nodig
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Los van dat geld wil ik op een gegeven moment ook wel iets bereiken in mijn leven en niet de eeuwige student blijven..
Ambitie is slechts aangepraat door de media! Indoctrinatie door de babyboomersquote:Op maandag 11 januari 2010 15:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Los van dat geld wil ik op een gegeven moment ook wel iets bereiken in mijn leven en niet de eeuwige student blijven..
Alleen al qua vakgebied zit daar al een redelijk verschil hèquote:Op maandag 11 januari 2010 15:22 schreef Sander het volgende:
Meh, je gaat al samenwonen toch? Burgerlijk genoeg. Ik zou lekker rond blijven drentelen. Doe ik ook!
Alsof er met rechten überhaupt nog dik te klauwen valt! Of je moet notarieel recht doen!quote:Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Alleen al qua vakgebied zit daar al een redelijk verschil hèRechten levert nou immers veel meer afgestudeerden, en gaan je jaren wel degelijk meetellen
"Overdreven eerlijk" is volgens mij de termquote:Op maandag 11 januari 2010 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ben je toch heerlijk positief altijd
Realist hè!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wat ben je toch heerlijk positief altijd
Nee, sommige studies doe je om je breder te kunnen ontwikkelen. En als je echt geen keuze dan kan maken dan doe je rechten of psychologie!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef IrishBastard het volgende:
Alsof verdiensten de enige overweging voor een studiekeuze zijn
Ze kan ook wel voor zichzelf opkomen hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 16:04 schreef IrishBastard het volgende:
Alsof verdiensten de enige overweging voor een studiekeuze zijn
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze kan ook wel voor zichzelf opkomen hoor
Daar gaat het niet zo zeer om, 't was gewoon een beetje een nutteloze opmerkingquote:Op maandag 11 januari 2010 16:05 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ze kan ook wel voor zichzelf opkomen hoor
Volgende keer zal ik er een PI bij zetten dan is het allemaal misschien wat duidelijkerquote:Op maandag 11 januari 2010 16:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar het is toch allang duidelijk dat IB de man gaat zijn van de verdiensten.. Dus dan kan ik mijn studie toch doen voor de ontwikkeling en lekker burgerlijk moeder de vrouw worden?
Ik had in eerste instantie dat dik te klauwen niet eens opgevat als "geld verdienen"
Verder mag iedereen een mening hebben en was dit toch niet voor mij op komen?
quote:Op maandag 11 januari 2010 16:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik er een PI bij zetten dan is het allemaal misschien wat duidelijker
En daarom houden we ook zo van jequote:
Had je dat busje van Moblo geleend? Misschien zat er wel water in!quote:Op maandag 11 januari 2010 16:47 schreef Cocktailprikker het volgende:
Busje hield er mee op... koelvloeistof op, na bijvullen lekte het er net zo hard uit
ik heb gister mn hyves opgeruimd, rond de 60 lui eruit geflikkerdquote:Op maandag 11 januari 2010 18:38 schreef IrishBastard het volgende:
'Ontvrienden' bestaat al sinds 1626
Als woorden niet meer 'nieuw' hoeven te zijn, is er dus ook de mogelijkheid om bips als woord van 2010 te krijgen
Jup.. maar ik zou de 23e weer naar NL komen om mijn vader te verrassen met zijn verjaardag.. Dus kan ik mooi de tijd daartussen gebruiken om nog met IB daar vakantie te vieren en dingen af te ronden.. En dan mijn 2 euro vlucht van 25 feb niet weer gebruikenquote:Op maandag 11 januari 2010 18:45 schreef swarmahoer het volgende:
heb je nog dingen in italie staan eigelijk yas? en heb je al tickets voor daar weer heen te gaan?
Vandaar dat ik er weer eentje minder heb!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb gister mn hyves opgeruimd, rond de 60 lui eruit geflikkerd
jou heb ik gehouden hoorquote:Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er weer eentje minder heb!
waaromquote:Op maandag 11 januari 2010 19:25 schreef Cocktailprikker het volgende:
Swarma, open ff een topic in K&W :p
Ik heb er ook maar wat uitgemiktquote:
Plafonquote:Op maandag 11 januari 2010 18:53 schreef swarmahoer het volgende:
pizza
mn bed staat, morgen n ''plafon'' erin maken, en dan ben k al n heel eind
Heb je Mikkie verwijdert?quote:Op maandag 11 januari 2010 19:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb er ook maar wat uitgemikt
Nijmegenaren en omgeving spreken Nijmegen uit als Nimwegen. Vandaar!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:35 schreef Ensaf het volgende:
Dag mensen hier,
Weet iemand wat de relatie 'Nimwegen/Nijmegen' is?
Waar is wat geldig?
Hoe komt het dat Nijmegen in sommige talen nog Nimwegen heet?
Bedankt!quote:Op maandag 11 januari 2010 19:42 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nijmegenaren en omgeving spreken Nijmegen uit als Nimwegen. Vandaar!
Dat kloptquote:Op maandag 11 januari 2010 21:54 schreef IrishBastard het volgende:
De prijzen vallen in ieder geval altijd mee daar
Hier?quote:Op maandag 11 januari 2010 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
als je de stad uit rijdt heb je zo'n lange bocht richting t gelredome, daarvoor bij de stoplichten
het was donkerrood dus geen idee of t rood, te snel, of beide waskomt me niet goed uit maarja
Sooo true. Wat een kutlevenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Lekker burgerlijk doen is zo 2010, voor je 't week sta je dagelijks om half 8 op om om 18u weer thuis te zijn. Als je geluk hebt.
Ja, dus? Dan ga je gewoon erbij werkenquote:Op maandag 11 januari 2010 15:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar ooit wordt bij mijn ouders de geldkraan ook dichtgedraaid.. Dus dat drentelen kan niet voor eeuwig blijven duren![]()
Zozo... tien hele procenten! Dude, leer filteren. Als je een beetje je best doet kan zeker 75% eruit bij jou.quote:Op maandag 11 januari 2010 18:46 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ik heb gister mn hyves opgeruimd, rond de 60 lui eruit geflikkerd
Jazekerquote:Op maandag 11 januari 2010 23:17 schreef Houniet het volgende:
Welterusten voor degene die gaan slapen.
Mikkie, deadline gehaald?
Dat is iig mooi.quote:Op maandag 11 januari 2010 23:21 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jazeker. Het was wat laat, maar ach
.
Die optie heb ik inderdaad ook overwogen, maar die stap is mentaal echt nog te zwaar.quote:
net aan de andere kant van die weg die daar naar boven toegaat, en dan als je vanuit t centrunm dus daarheen rijdtquote:
Mja, gisteravond was het veel leukerquote:Op maandag 11 januari 2010 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
nog niemand die gevallen is, zonde...
Ik snap er geen klap van. Doe eens een GMaps linkje?quote:Op maandag 11 januari 2010 23:32 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
net aan de andere kant van die weg die daar naar boven toegaat, en dan als je vanuit t centrunm dus daarheen rijdt
ik vind hem mooiquote:Op maandag 11 januari 2010 22:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Anyone noticed that "studying" is like "student" and "dying" put together?ik vond hem wel grappig
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik snap er geen klap van. Doe eens een GMaps linkje?
Even quoten en hupsakee!quote:
IK ZIE ARNHEM!quote:
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Even quoten en hupsakee!
http://forum.fok.nl/fok/report_topic/1392846
Swarmi plaats vieze plaatjes!
had m niet mee vandaagquote:Op dinsdag 12 januari 2010 00:39 schreef Swine het volgende:
Geen zin om te gaan slapen![]()
Waar blijven de foto's van je kamer swarma?
Oh, die! Die is nota bene rood/blauw gestripedquote:
Dat studievertraging is ook meer voor mezelf dan voor een ander.. En ik ben blij dat ik nu eindelijk een helder doel heb, en als het kan wil ik gewoon meteen beginnen om dat te proberen te verwezenlijken..quote:Op maandag 11 januari 2010 23:18 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Sooo true. Wat een kutleven.
[..]
Ja, dus? Dan ga je gewoon erbij werken. Je kunt genoeg bereiken in je leven terwijl je nog studeert, hoor. Ik heb ook jaren 'fulltime' gestudeerd en op een gegeven moment besloten erbij te gaan werken en dus in praktijk nog maar parttime te studeren. Dat je daardoor langer over je studie doet, is zeker waar, en in verhouding zal het ook niet goedkoop zijn (collegegeld moet toch betaald worden). Voordeel is wel dat je je gewoon doorontwikkelt. Punt is dat je je gewoon niet te veel moet aantrekken van al die mensen die van alles te zeiken hebben over studievertraging en weet ik veel wat. Jij doet het op jouw manier, en als dat voor jou goed voelt, dan is dat zo. Lekker belangrijk wat de hele fucking wereld roept. En ja, daar horen je ouders ook bij.
Hahaha, wat toevallig, ik had een geweldige droom en werd wakker om een uurtje of 4, duurde ff voordat ik weer in slaap kwamquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:20 schreef Dupje het volgende:
GoeiemorgenSlecht geslapen vannacht, ik had een hele stomme droom en toen werd ik om 2 uur wakker, en daarna echt brak geslapen. Bluh
is dat opgenomen in de wolk? (of hoe heet die toko tegenwoordig? )quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:35 schreef Swine het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Lachwekkend, misschien licht NSFW
Misschien dat dat vriendje van hem de wacht hield ofzo?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:42 schreef IrishBastard het volgende:
Trouwens, hoe de fuck kom je op het idee dat te doen, en wat doe je als er opeens iemand binnen komt
Eigen schuld dikke bult imoquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag je dat soort beelden wel op youtube zetten?
Geen idee, het is ondertussen wel al vrij oud. Weet iemand daar meer van?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mag je dat soort beelden wel op youtube zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |