goed geteldquote:
Ja, maar ik heb hier ook niet voor gekozen. Ik heb er maar mee leer om te gaan. Als je dat soort dingen kon kiezen had ik wel een ander pakket gekozen!quote:Op zondag 10 januari 2010 10:19 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Mja, ik snap het wel. De mensen die je minder goed kennen hebben moeite om je in te schatten, dat is niet verwonderlijk. En van je ouders begrijp ik ook wel. Jij bent er misschien wat meer nuchter onder maar vindt dat het moet, terwijl zij inderdaad elkaars hand fijn knijpen in de tussentijd.
Maar goed, lijkt me voor jou ook wel lastig toch? Ik bedoel, je fysieke gesteldheid is al ruk en als cadeautje krijg je er die hele berg sociale toestanden ook nog bij...
Die laatste twee dingen kosten hooguit samen 1 minuut! Dat stofzuigen duurde vast wat langer!quote:Op zondag 10 januari 2010 15:46 schreef Dupje het volgende:
Zooo ik heb net ook even mijn kamer gestofzuigd, mijn nieuwe externe harde schijf aan de computer gehangen, en mijn nieuwe toetsenbord geïnstalleerd.
Haha nou, mijn pc herkende mijn externe harde schijf eerst niet, dus moest helemaal via via dat ding eerst formatteren. Is uiteindelijk gelukt. En bij mijn toetsenbord heb ik allemaal programmatjes aan de extra knoppen gehangen, dus dat kostte ook eerst wat tijd.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die laatste twee dingen kosten hooguit samen 1 minuut! Dat stofzuigen duurde vast wat langer!
Extra knoppen? Alsof dat ding van nature te weinig toetsen heeft! Of ben jij er zo eentje die een macro nodig heeft bij World of Warcraftquote:Op zondag 10 januari 2010 16:06 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nou, mijn pc herkende mijn externe harde schijf eerst niet, dus moest helemaal via via dat ding eerst formatteren. Is uiteindelijk gelukt. En bij mijn toetsenbord heb ik allemaal programmatjes aan de extra knoppen gehangen, dus dat kostte ook eerst wat tijd.
Haha nee, dat speel ik niet. Het gaat alleen om openen van mail, google, muziekspeler en word hoorquote:Op zondag 10 januari 2010 16:35 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Extra knoppen? Alsof dat ding van nature te weinig toetsen heeft! Of ben jij er zo eentje die een macro nodig heeft bij World of Warcraft
O die heb ik ook! Als ik op het knopje email duwt gaat internet explorer aan, als ik op het knopje afspelen duw krijg ik outlook en dat soort ongein! Misschien maar eens de drivers updaten!quote:Op zondag 10 januari 2010 16:38 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nee, dat speel ik niet. Het gaat alleen om openen van mail, google, muziekspeler en word hoor
Ben je voorstander van de Big Crunch of the Big Rip?quote:Op zondag 10 januari 2010 16:58 schreef SLP_ het volgende:
ben nu druk bezig met het maken van een presentatie over het heelalen kom allemaal ingewikkelde dingen tegen als relativiteitstheorie en snaartheorie enz
Ik denk dat de big rip wat waarschijnlijk is, maarja ik heb er geen verstand vanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ben je voorstander van de Big Crunch of the Big Rip?
Ik ben meer voorstander van de Big Macquote:Op zondag 10 januari 2010 17:01 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik denk dat de big rip wat waarschijnlijk is, maarja ik heb er geen verstand van
quote:Op zondag 10 januari 2010 17:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ben meer voorstander van de Big Mac
Tartaar! Barbaar! Schaamhaar!quote:
Da's kut, maar zelf pizza maken is wel geniaal!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:10 schreef HostiMeister het volgende:
zo, ik heb net een pizza gemaakt, me hele trui zit onder het bloem
Gisteren gezellig bij opa gegeten en die had me een berg vis gehaaldquote:
Heldquote:
Zo, hij was heer-lijk. Misschien meer werk dan een diepvries pizza maar zelf deeg maken en dan beleggen met allerlei vers lekkers is toch wel veel leukerquote:Op zondag 10 januari 2010 17:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's kut, maar zelf pizza maken is wel geniaal!
Ik ga maar eens kijken of ik mijn auto moet ontdooien in de oven!quote:Op zondag 10 januari 2010 17:47 schreef mrbox het volgende:
[..]
Held![]()
Ik ga mijn verse spaghetti maar eens bereiden
Das werk voor morgenvroeg. Zal morgen wel weer 15 minuten bezig zijn met de auto sneeuwvrij maken.quote:Op zondag 10 januari 2010 17:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik ga maar eens kijken of ik mijn auto moet ontdooien in de oven!
Pfoe, tegen die tijd zou ik allang van mn stokje zijn gegaanquote:Op zondag 10 januari 2010 17:43 schreef Dupje het volgende:
Ik eet pas rond 8 uur, vriend van me komt eten, en die is er dan pas.
Ik hoop toch wel binnen twee minuten klaar te zijnquote:Op zondag 10 januari 2010 17:54 schreef royjn het volgende:
[..]
Das werk voor morgenvroeg. Zal morgen wel weer 15 minuten bezig zijn met de auto sneeuwvrij maken.
Dat ding?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:58 schreef swarmahoer het volgende:
morgane moest je dat ding nog hebben?
Wijnzuurkool?quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gister heb ik bij mijn tante zuurkoolschotel op, met gehakt en bacon.. Damn dat was echt te heerlijk
Ze had ook een bepaalde soort zuurkool.. Die iets minder zuur was zeg maar.. Weet alleen niet meer welke.. Jammer dat IB geen zuurkool lust
voor je laptop om dingen er op aan te sluitenquote:
Oh dat docking station! Nope, ik sluit gewoon een monitor en toetsenbord + muis rechtstreeks aan op mn notebook, dat werkt voor mij ook prima. Maar bedankt dat je 't nog onthouden hebt!quote:Op zondag 10 januari 2010 19:07 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
voor je laptop om dingen er op aan te sluiten
ja ik kwam m tegen net dus vandaarquote:Op zondag 10 januari 2010 19:10 schreef morgane het volgende:
[..]
Oh dat docking station! Nope, ik sluit gewoon een monitor en toetsenbord + muis rechtstreeks aan op mn notebook, dat werkt voor mij ook prima. Maar bedankt dat je 't nog onthouden hebt!
Nee, ze zei dat ze die ook wel eens gebruikte, IB zei dat ze inderdaad wijnzuurkool en kruidzuurkool?? genoemd hadquote:
Da kan best jah...bij de appie hein hebben ze ook verschillende soorten liggen....best lekkerquote:Op zondag 10 januari 2010 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Nee, ze zei dat ze die ook wel eens gebruikte, IB zei dat ze inderdaad wijnzuurkool en kruidzuurkool?? genoemd hadMaar dat er deze keer geen wijnzuurkool in zat.
welke sarah?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:15 schreef morgane het volgende:
We (ik en wat meiden van de SSgN) hadden 't gisteren nog over je trouwens, we waren aan 't bedenken waar we uit wilden gaan en toen had Sarah 't erover dat jij bij de Van Buren werkt...ben je haar nog tegengekomen? Ik ben naar huis gegaan i.p.v. naar de stad
uit brussel dus? heb ik n half jaar mee gehadquote:Op zondag 10 januari 2010 19:55 schreef morgane het volgende:
[..]
Zat hetzelfde jaar in het vwo als ik...maar misschien kent zij jou wel maar jij haar niet
is goed, kom maar ff buurtenquote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef Houniet het volgende:
Ik kom Donderdag ook weer even langs swhoer.
Dan zal ik je aan iemand voorstellenquote:
Waarom heb je dr niet gedaan dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 19:57 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
uit brussel dus? heb ik n half jaar mee gehadk wist niet dat jij haar kende
?
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dan zal ik je aan iemand voorstellen.
quote:Op zondag 10 januari 2010 19:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Waarom heb je dr niet gedaan dan?
Swarma!! We hebben je nodig om het topic op gang te houden! Waar ben je?!quote:
Zou die wel willen denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 22:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
Misschien als nog die Sarah doen, Swine
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |