abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:10:57 #101
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76904482
Zo. Mijn kunstpenis!

-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 16 januari 2010 @ 22:11:49 #102
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_76904510
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:10 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Mijn kunstpenis!

[ afbeelding ]
Nice!
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:12:56 #103
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76904550
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:11 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Nice!
Ballen heb ik al

-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:15:07 #104
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_76904614
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:10 schreef Lotusss het volgende:
Zo. Mijn kunstpenis!

[ afbeelding ]
Met magazijn doet ie het beter.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:26:36 #105
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76905040
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:15 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Met magazijn doet ie het beter.


Mag ik ook ff een plaatje van internet plukken voor mijn e-penis?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:34:05 #106
152525 Knuffelzacht
Pathologische leugenaar
pi_76905338
ben je weer ruzie aan het maken lotusss??
Ik ben tenminste niet bang voor broccoli!!
Arrogantie is een ander woord voor zelfkennis
Hoe langer ik Bi ben hoe lesbischer ik word
Life: Highly overrated but you still gotta play the game
pi_76905350
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 20:43 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Oh, over dat gedeelte hoor je me niet. Een vrouw moet in een gevechtsfunctie gewoon haar werk kunnen doen als ieder ander. Maar in dit specifieke geval werd gewoon een reden gezocht om toch vooral geen vrouw mee te hoeven nemen. De instelling dat de medic wel even iemand uit de vuurlinie gaat halen is gewoon fout, en dat weet hij best.
eventjes als CLS/PTLS'er te praten, je verhaal klopt. Ik ga iemand niet uit de vuurlinie slepen, niet omdat ik het niet zou durven maar idd om de reden die jij aan geeft. Mag ik eerst mezelf kapot sjouwen aan een vent met wapen en bepakking(wat ook voor mij, 1,85/95kg en redelijke conditie zwaar is) en dan helemaal kapot met trillende handjes iemand helpen. Als ik dan al niet kapot geschoten ben.... Care under fire heet dat. Als het niet anders kan zal de gewonde zelf hulp moeten toepassen.

Tijdens een groene oefening een 2e klas iemand(want zo word alles dat geen infanterist is door sommige mensen gezien geloof ik) nog ff lekker zwaar pakken gaat nergens over.
  zaterdag 16 januari 2010 @ 22:39:39 #108
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76905531
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Knuffelzacht het volgende:
ben je weer ruzie aan het maken lotusss??
Nope. Iemand anders haalde dingen uit context en ik wees hem daar gewoon op.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  Eindredactie Frontpage / Forummod zaterdag 16 januari 2010 @ 23:48:24 #109
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_76907993
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

eventjes als CLS/PTLS'er te praten, je verhaal klopt. Ik ga iemand niet uit de vuurlinie slepen, niet omdat ik het niet zou durven maar idd om de reden die jij aan geeft. Mag ik eerst mezelf kapot sjouwen aan een vent met wapen en bepakking(wat ook voor mij, 1,85/95kg en redelijke conditie zwaar is) en dan helemaal kapot met trillende handjes iemand helpen. Als ik dan al niet kapot geschoten ben.... Care under fire heet dat. Als het niet anders kan zal de gewonde zelf hulp moeten toepassen.

Tijdens een groene oefening een 2e klas iemand(want zo word alles dat geen infanterist is door sommige mensen gezien geloof ik) nog ff lekker zwaar pakken gaat nergens over.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  zondag 17 januari 2010 @ 04:55:37 #110
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76914829
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 21:34 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Helemaal juist. Wat ik mis in je argumentatie is waar jij het vandaan haalt dat een vrouw per definitie als een hertje in de koplampen blijft kijken, en een man dat per definitie niet doet. Alle argumenten die je tot nu toe gebruikt hebt slaan even hard op mannen als op vrouwen. Het ENIGE verschil in jouw specifieke geval is dat mariniers terug kunnen vallen op hun training. Aangezien jullie geen vrouwen toelaten kunnen vrouwen dat dus niet, maar dat geldt even hard voor de medic die jullie tijdens een groene week meetrekken vanaf een boot of een bureau. Je doet aannames, het is nergens gestoeld op enig bewijs.
Die argumentatie krijg je niet aangezien ik nergens beweer dat een vrouw per definitie dat gedrag vertoont, noch dat een marinier per definitie 2 meter en 105 kilo is. Ja, ik haal dit specifieke voorbeeld aan niet persé vanwege het feit dat een vrouw het hoofdpersoon is in dit voorbeeld, maar meer om te laten zien waar je komt op het moment dat je politieke correctheid boven effectieve functionaliteit stelt. Tuurlijk, ik zal de laatste zijn die die meid haar baan misgunt mits zij boven alles militair is.
En het ENIGE verschil is dat wij terug kunnen vallen op onze training?
Niet meer dan logisch, aangezien je alles wat je doet bewust twee keer meemaakt.
Eenmaal in je gedachten en eenmaal in de werkelijkheid, en op het moment dat je iets tot in den treure hebt geoefend, en dus een automatisme ontwikkeld waardoor je automatisch handeld zonder erbij na te denken, en dus de eerste bewuste fase ontloopt, bespaar je kostbare secondes die uiteindelijk het verschil tussen leven en dood betekenen.
En hoe komen wij infanteristen aan dat automatisme, door het in den treure te oefenen.
En door die ziekenma/-pa, zonder dat hij of zij het doorheeft, tot actie te dwingen reageert hij/zij, en leert hij/zij.

Jij durft te beweren dat het feit dat wij geen vrouwen toelaten genoeg bewijs is om te beweren dat zij totaal ongeschikt zijn voor het werk wat wij dus voor ogen hebben. Daar heb je gelijk in, evenals het feit dat het evenhard geldt voor de gemiddelde papiertijger achter een bureau van de vloot.
Wij, als manneneenheid, maken geen onderscheid tussen man of vrouw, maar tussen mariniers en vloot, tussen geschikt en ongeschikt.
Ik doe aannames die gegrond zijn uit ervaring, dat de gemiddelde vlootbaal die bij ons komt geen flauw idee heeft waar hij/zij aan begint ("maar hoe douchen jullie dan als jullie wekenlang achter elkaar in het veld zitten?" > "Nou, gewoon niet..."). Dat het feit dat hij/zij normaal gesproken op een schip/kazerne in een bed slaapt, vanuit een praktijk werkt en het grootste gedeelte vanuit een bureaustoel werkt absoluut niet opgaat op het moment dat hij/zij met ons meegaat.
En ja, ik ben negatief over vrouwen bij de krijgsmacht, maar laat mij er niet door leiden, sterker nog, op het moment dat een ziekenpa, die het allemaal wel gescheten vindt, het bovenstaande scenario doorloopt en faalt, dan krijgt hij helemaal de wind van voren.

Nog sterker, ik ben misschien wel een van de aardigste klerelijers van de nederlandse krijgsmacht betreffende omgaan met vrouwen. Zo was ik op oefening met de luchtmacht waar een onderofficier rondliep die menig hoofd liet draaien, maar voortdurend door haar mannelijke collega's fysiek werd benaderd.
Nu heb ik een soort van zesde zintuig voor dat soort dingen, en een hoog beschermingsgevoel (zus + alleen maar nichten) en na een goed gesprek kwam er inderdaad uit dat zij helemaal niet gediend was van al dat fysieke, maar dat ze het maar toeliet omdat ze zich niet wou laten kennen en het dus met tegenzin toeliet.
Nou zijn wij inderdaad een korps zonder vrouwen, maar desalniettemin met een hoog verantwoordelijkheidsgevoel en dat als zij het gewoon zou aangeven, wij, als anti-feministische teringlijers het alleen maar zouden waarderen en respecteren, en dus als een gelijke zouden handelen zolang zij haar ding deed en wij de onze.
Nog geen minuut later kwam er zo'n kluchtmachter die haar eventjes op de bil tikte, als ware een 'vriendschappelijk seintje', en ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit een blik heb gezien die zo hulpeloos en zo noodvragend heb gezien als toen. Ik denk niet dat ik hier hoef te melden dat ik nog steeds voor de misstappen die ik die avond begaan ben moet boeten, alsmede verschillende mede-mariniers van mij.

Ik ben geen macho die lijdt aan het Frederick van Pruisen-syndroom, ik ben gewoon van mening dat je in de eerste instantie militair bent, in tweede instantie je functie, en dan pas minder belangrijke eigenschappen als ras, geslacht, geloof of leeftijd.
Zolang jij je last kan dragen hoor je mij niet klagen.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 17 januari 2010 @ 05:34:11 #111
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76914966
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

eventjes als CLS/PTLS'er te praten, je verhaal klopt. Ik ga iemand niet uit de vuurlinie slepen, niet omdat ik het niet zou durven maar idd om de reden die jij aan geeft. Mag ik eerst mezelf kapot sjouwen aan een vent met wapen en bepakking(wat ook voor mij, 1,85/95kg en redelijke conditie zwaar is) en dan helemaal kapot met trillende handjes iemand helpen. Als ik dan al niet kapot geschoten ben.... Care under fire heet dat. Als het niet anders kan zal de gewonde zelf hulp moeten toepassen.

Tijdens een groene oefening een 2e klas iemand(want zo word alles dat geen infanterist is door sommige mensen gezien geloof ik) nog ff lekker zwaar pakken gaat nergens over.
He, ik weet dondersgoed wat de normale gang van zaken is (zie PM), neemt niet weg dat dit gewoon een, naar mijn mening, redelijk normale oefening is om te kijken hoe de mindset van die desbetreffende persoon is om te kijken hoe iemand reageert op het onverwachte.
Dat iemand dan een 'tweederangs' militair is zal me echt aan mn reet oxideren, iemand is een militair en daarna pas zn functie.
Tuurlijk ik snap heus wel dat een transportpleun niet hetzelfde kan stompen als een commando, maar is het nou echt zoveel gevraagd dat een militair in staat is om een x aantal kilometer in een x aantal minuten te lopen, of een x aantal keer model op te trekken of op te drukken.

Als jij militair wilt zijn, moet jij je aanpassen op het systeem, het systeem niet aan jou.

Als jij vanuit geloofsovertuiging geen varkensvlees mag eten of met een pendek aan moet douchen zal mij weliswaar een worst wezen. Als jij vanwege zwangerschapsverlof een paar maanden met verlof gaat zal ik de laatste zijn die er wat van zegt.
Zolang je op de momenten dat het er om draait maar naast mij en collega's wilt staan.

En als dat betekend dat je een aangepaste hindernisbaan moet nemen, en met optrekken ondersteund moet worden, en een grensverleggende oefening moet onderbreken om terug te gaan vanwege 'de maandelijkse periode' dan moet je je echt daadwerkelijk achter je oor krabben of je wel tussen ons in wilt staan, zonder een terugkerend gevoel van schaamte omdat je het simpelweg niet bent....
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 17 januari 2010 @ 05:38:38 #112
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76914980
quote:
Op zondag 17 januari 2010 05:34 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

He, ik weet dondersgoed wat de normale gang van zaken is (zie PM), neemt niet weg dat dit gewoon een, naar mijn mening, redelijk normale oefening is om te kijken hoe de mindset van die desbetreffende persoon is om te kijken hoe iemand reageert op het onverwachte.
Dat iemand dan een 'tweederangs' militair is zal me echt aan mn reet oxideren, iemand is een militair en daarna pas zn functie.
Tuurlijk ik snap heus wel dat een transportpleun niet hetzelfde kan stompen als een commando, maar is het nou echt zoveel gevraagd dat een militair in staat is om een x aantal kilometer in een x aantal minuten te lopen, of een x aantal keer model op te trekken of op te drukken.

Als jij militair wilt zijn, moet jij je aanpassen op het systeem, het systeem niet aan jou.

Als jij vanuit geloofsovertuiging geen varkensvlees mag eten of met een pendek aan moet douchen zal mij weliswaar een worst wezen. Als jij vanwege zwangerschapsverlof een paar maanden met verlof gaat zal ik de laatste zijn die er wat van zegt.
Zolang je op de momenten dat het er om draait maar naast mij en collega's wilt staan.

En als dat betekend dat je een aangepaste hindernisbaan moet nemen, en met optrekken ondersteund moet worden, en een grensverleggende oefening moet onderbreken om terug te gaan vanwege 'de maandelijkse periode' dan moet je je echt daadwerkelijk achter je oor krabben of je wel tussen ons in wilt staan, zonder een terugkerend gevoel van schaamte omdat je het simpelweg niet bent....
Ik zou bijna verliefd op je worden!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 17 januari 2010 @ 05:58:10 #113
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76915024
quote:
Op zondag 17 januari 2010 05:38 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Ik zou bijna verliefd op je worden!
Het zij je vergeven, dat effect heb ik op meer mensen.

Maar wees gewaarschuwd, stiekem ben ik gewoon een ontzettende klootzak, vooral onder werktijd.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 17 januari 2010 @ 06:04:09 #114
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76915033
quote:
Op zondag 17 januari 2010 05:58 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

Het zij je vergeven, dat effect heb ik op meer mensen.

Maar wees gewaarschuwd, stiekem ben ik gewoon een ontzettende klootzak, vooral onder werktijd.
Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal

Bovendien ben ik ook geen lieverdje als het erop aankomt.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  zondag 17 januari 2010 @ 18:17:20 #115
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76931908
quote:
Op zondag 17 januari 2010 06:04 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal

Bovendien ben ik ook geen lieverdje als het erop aankomt.


wanneer kwam die [DEF]-meet ook alweer?
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  zondag 17 januari 2010 @ 19:05:07 #116
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76933542
quote:
Op zondag 17 januari 2010 18:17 schreef Rave_NL het volgende:

[..]



wanneer kwam die [DEF]-meet ook alweer?
Geen idee
Maar duurt nog wel even voordat ik überhaupt bij de krijgsmacht zit... net pas begonnen aan mijn Uni-bachelor!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:11:46 #117
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76966700
quote:
Op zondag 17 januari 2010 06:04 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Daarom. Vrouwen vallen op klootzakken. Maar in dit geval ben je een klootzak die gewoon gelijk heeft. En dat is helemaal

Bovendien ben ik ook geen lieverdje als het erop aankomt.
wat is dat toch met vrouwen en klootzakken?

nouja iig, ik ben gewoon eerlijk uitgekomen voor mijn mening en dat zal ik blijven doen, of het nu werk, privé of op een forum is. En om Hans Teeuwen te quoten: "soms is een mening een waarheid die men liever niet wil horen."
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 18 januari 2010 @ 15:18:50 #118
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76967022
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:11 schreef Rave_NL het volgende:

[..]

wat is dat toch met vrouwen en klootzakken?

nouja iig, ik ben gewoon eerlijk uitgekomen voor mijn mening en dat zal ik blijven doen, of het nu werk, privé of op een forum is. En om Hans Teeuwen te quoten: "soms is een mening een waarheid die men liever niet wil horen."
Moet ik je de hele psychologie erachter uit gaan leggen? Samengevat komt het erop neer dat klootzakken evolutionair een betere overlevingskans hebben. Klootzak zijn hangt meestal samen met een bepaalde arrogantie en overwicht en dat was van oudsher wel handig qua overleven.

Mannen (mensen) zonder ruggengraat
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:32:46 #119
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76967723
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:18 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Moet ik je de hele psychologie erachter uit gaan leggen? Samengevat komt het erop neer dat klootzakken evolutionair een betere overlevingskans hebben. Klootzak zijn hangt meestal samen met een bepaalde arrogantie en overwicht en dat was van oudsher wel handig qua overleven.

Mannen (mensen) zonder ruggengraat
R&P is verderop
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 18 januari 2010 @ 15:36:36 #120
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76967905
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:32 schreef fathank het volgende:

[..]

R&P is verderop
Iemand stelde een vraag en ik geef daar antwoord op. Lijkt me anders dat degene die de vraag stelt het eerder in het verkeerde subforum gesteld heeft hoor

Of heb je mijn fobo gezien en probeer je nu de klootzak uit te hangen om zo mijn interesse te wekken?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 15:55:01 #121
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76968888
Natuurlijk vrouwen in het leger, mits aan de eisen voldoend. Maar dan inderdaad geen bijzondere privileges afdingen, daar moet je dan aan denken voor je je aanmeldt..
  maandag 18 januari 2010 @ 15:58:02 #122
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_76969073
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:36 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Iemand stelde een vraag en ik geef daar antwoord op. Lijkt me anders dat degene die de vraag stelt het eerder in het verkeerde subforum gesteld heeft hoor

Of heb je mijn fobo gezien en probeer je nu de klootzak uit te hangen om zo mijn interesse te wekken?
Nounou, je hoeft niet zo in de verdediging te schieten als er een grapje gemaakt wordt .

En nee, ik probeer je interesse niet te wekken. Ik ben niet zo'n internetheld .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 18 januari 2010 @ 15:59:57 #123
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76969179
quote:
Op maandag 18 januari 2010 15:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Nounou, je hoeft niet zo in de verdediging te schieten als er een grapje gemaakt wordt .

En nee, ik probeer je interesse niet te wekken. Ik ben niet zo'n internetheld .
Sorry. Ik had niet door dat je een grapje maakte.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 18:57:42 #124
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76977683
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 15:53 schreef Bouke-p het volgende:

[..]

Over het algemeen wel

@Esses
Hoe oud is die jurisprudentie waar jij het over had?
Sorry Bouke-P, iets van klok en klepel.. Ik heb even een stukje uit de uitspraak van de comissie gelijke behandeling gekopieerd welke ik wel toepasselijk vond.


De Commissie Gelijke Behandeling (uitspraak 2000-38, op 30-6-2000):

"Het Korps Mariniers heeft uitsluitend gevechtsfuncties en opereert in kleine gevechtseenheden, die in de voorste linies worden ingezet. Een marinier 3 wordt voor vier jaar opgeleid als marinier algemeen, zodat hij meerdere functies binnen het Korps Mariniers kan vervullen. Gelet op de operationele inzet van het Korps worden aan kandidaten zware fysieke en psychische eisen gesteld. Zoals bij andere onderdelen van de krijgsmacht voor vergelijkbare functies is gebleken, kunnen slechts weinig vrouwen aan deze selectie-eisen voldoen.

Een geringe toetreding van vrouwen tot het Korps Mariniers betekent dat geen of onvoldoende eenheden kunnen worden geformeerd die alleen uit vrouwen bestaan. Met name bij uitval van vrouwen zouden vrouwen samen met mannen in een gevechtseenheid moeten functioneren. Dit functioneren gaat evenwel gepaard met fysieke intimiteit en lichamelijke contacten."

Ik had dit nog op mijn PC staan, zal de complete uitspraak voor je opzoeken. Desnoods gooi ik dit even door in een PM.

Tbh. Vrouwen kunnen zeiken om de kleinste dingen! Hier hebben collega's (vrouwen) al ruzie als eentje niet groet, en moet daar is "goed over gepraat worden". Dit terwijl mannen bij grotere dingen een keer vloeken en schelden en weer doorgaan. Ook mentaal zijn vrouwen iets minder weerbaar dan mannen (sorry ladies). (Ja, ik generaliseer enorm)
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 19:09:50 #125
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76978285
Uitslag 1:
http://cgb.nl/node/14221/volledig

Toffe bron:
Lees artikel 1 onder i als aanvulling op Wet gelijke behandeling van mannen en vrouwen.

Met andere woorden: YO VROUW, HET IS WETTELIJK GEREGELD
:
http://cgb.nl/artikel/bes(...)ht-bepalend-kan-zijn
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 19:19:56 #126
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76978795
Toch wel grappig dat men telkens het standpunt verdedigt dat vrouwen geen Marinier mogen worden, terwijl de vrouwen die hier gepost hebben, het compleet met dat standpunt en de redenering erachter eens zijn!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:13:00 #127
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76981607
Sorry hoor, maar net iets te hard in je reet genomen ofzo? Als je even leest wat ik er bij quote had je als de sufkut die je bent kunnen lezen dat iemand mij naar een bronvermelding vroeg van een eerder gedane uitspraak. Ik heb dat, enigsinds laat, gedaan. Als je niet zo'n blonde was met de concentratieboog van een goudvis, had je heel wat posts hier heel wat beter opgevat.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 20:17:04 #128
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76981836
Goffer... Koffie op mijn beeldscherm
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 20:33:21 #129
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76982791
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:13 schreef Esses het volgende:
Sorry hoor, maar net iets te hard in je reet genomen ofzo? Als je even leest wat ik er bij quote had je als de sufkut die je bent kunnen lezen dat iemand mij naar een bronvermelding vroeg van een eerder gedane uitspraak. Ik heb dat, enigsinds laat, gedaan. Als je niet zo'n blonde was met de concentratieboog van een goudvis, had je heel wat posts hier heel wat beter opgevat.
Last van PMS, schatje?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 20:40:51 #130
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76983216
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:33 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Last van PMS, schatje?
1. Ik ben je schatje niet.
2. Ik heb geen last van PMS, wel van andere stoornissen maar dat doet er verder niet toe.
3. Ik hoop echt dat jij met deze leesvaardigheid niet toegelaten word tot defensie.

Ik kan het simpel samenvatten met de bewoordingen van iemand anders:
Nee, dat soort allergische reacties gecombineerd met wat godverdomde Giles de la Tourette krijg ik nu eenmaal van sufkutten die niet kunnen, of willen, lezen. Begin is vooraan te lezen, en edit al je domme posts is weg. Scheelt opslagruimte voor FOK!.

Ik denk dat ik maar weer lief ga proberen te doen en de voorbeeldfunctie die ik heb ga uitstralen ofzo.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 21:00:04 #131
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76984213
quote:
Op maandag 18 januari 2010 20:40 schreef Esses het volgende:

[..]

1. Ik ben je schatje niet.
2. Ik heb geen last van PMS, wel van andere stoornissen maar dat doet er verder niet toe.
3. Ik hoop echt dat jij met deze leesvaardigheid niet toegelaten word tot defensie.

Ik kan het simpel samenvatten met de bewoordingen van iemand anders:
Nee, dat soort allergische reacties gecombineerd met wat godverdomde Giles de la Tourette krijg ik nu eenmaal van sufkutten die niet kunnen, of willen, lezen. Begin is vooraan te lezen, en edit al je domme posts is weg. Scheelt opslagruimte voor FOK!.

Ik denk dat ik maar weer lief ga proberen te doen en de voorbeeldfunctie die ik heb ga uitstralen ofzo.
En jij moet:
1) Eens tellen hoeveel vrouwen hebben gepost in dit topic;
2) Hun meningen eens inventariseren;
3) Kijken of ze overeenkomen met hetgeen ik in mijn post heb verklaard;
4) De post nog eens doorlezen om te kijken of er specifiek "Esses" in staat;
5) De post nog eens doorlezen of er specifiek wordt gesproken over jouw post met de linkjes en jurisprudentie;
6) DE BOEL NIET ZO PERSOONLIJK OPVATTEN!

Qua leesvaardigheid en argumentatie denk ik dat er bij jou ook nog wat verbeterpuntjes zijn. Geeft niet hoor. Ben een verhoogd testosteronniveau en chauvinisme bij mannen wel vaker tegengekomen.

PS: het zou toch wat zijn als je last had van Pre-Menstruele Stoornis...

[ Bericht 2% gewijzigd door Lotusss op 18-01-2010 21:07:35 ]
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:06:53 #132
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76984548
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

En jij moet:
1) Eens ...
2) Hun ...
3) Kijken ...
4) De ...
5) De ...
4) DE ...
Kan niet lezen, en blijkbaar ook niet tellen... 1, 2, 3, 4, 5, ... 4!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 21:08:37 #133
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76984638
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:06 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Kan niet lezen, en blijkbaar ook niet tellen... 1, 2, 3, 4, 5, ... 4!
Hartelijk dank voor het opmerken van de fout. Deze heb ik reeds verbeterd. Helaas is niemand perfect.

Als iedereen elkaar een beetje helpt, dan wordt de wereld er een stuk beter op!

Dank!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:13:39 #134
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76984893
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:00 schreef Lotusss het volgende:

[..]

En jij moet:
1) Eens tellen hoeveel vrouwen hebben gepost in dit topic;
2) Hun meningen eens inventariseren;
3) Kijken of ze overeenkomen met hetgeen ik in mijn post heb verklaard;
4) De post nog eens doorlezen om te kijken of er specifiek "Esses" in staat;
5) De post nog eens doorlezen of er specifiek wordt gesproken over jouw post met de linkjes en jurisprudentie;
6) DE BOEL NIET ZO PERSOONLIJK OPVATTEN!

Qua leesvaardigheid en argumentatie denk ik dat er bij jou ook nog wat verbeterpuntjes zijn. Geeft niet hoor. Ben een verhoogd testosteronniveau en chauvinisme bij mannen wel vaker tegengekomen.

PS: het zou toch wat zijn als je last had van Pre-Menstruele Stoornis...
Je kunt bijdehand gaan doen maar ja, ik wist echt wel wat PMS was.

Leesvaardigheid en argumentatie, ik meng mij verder niet in de discussie, dat is het ideaale, jij loopt alleen mensen af te katten om hun "vrouwen verdedigen" terwijl ze daar nergens mee bezig zijn. Je gaat maar door met jezelf belachelijk voor schut te zetten. En echt, als je me kende, had je geweten dat je bij mij met een testosterontest erachter zou komen dat ik nog steeds mag rijden. Chauvinisme is overigens een grote voorliefde voor het eigen land, ik kan niet ontkennen dat dat zo is, want dan zou ik liegen. Ik zeg niets over meningen omdat ik me verder niet echt meng in deze discussie, ik zeg ook niet dat vrouwen ongewenst moeten zijn of niet. Ik weet wel dat veel zeggen dat ze er niet horen, net als andere mensen die jij dan de grond in trapt omdat ze zogenaamd vrouwen verdedigen terwijl ze alleen domme argumenten en handelingen van mensen eronderuit halen. En inderdaad, nergens staat Esses vermeld, maar dat geeft ook niets. Ik ben immers een persoon die vrij mag reageren, en gelukkig ook dit toepast om jouw stomme geblaat eens aan te wijzen. De post persoonlijk opvatten? Nee, niet echt. Ik kan mij alleen ontzettend ergeren aan mensen die een online discussie willen voeren en eigenlijk... niet discussieren.

Reageer nog even, heb je het laatste woord.
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 21:14:33 #135
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_76984950
quote:
Op zaterdag 16 januari 2010 01:11 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Nee, de bekendsten waren drie dames die begin jaren 90 tijdens hun laatste maand bij de 4e Divisie een shoot lieten doen voor Playboy, die twee of drie maanden daarna gepubliceerd werd. Zij poseerden namelijk gezamelijk en in uniform.
Oh ja, die was ik alweer helemaal vergeten. Was iets met "Voor de collega's in Joegoslavië" volgens mij. Was dat niet ergens in 93 ofzo?
  maandag 18 januari 2010 @ 21:17:26 #136
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76985099
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:14 schreef AchJa het volgende:

[..]

Oh ja, die was ik alweer helemaal vergeten. Was iets met "Voor de collega's in Joegoslavië" volgens mij. Was dat niet ergens in 93 ofzo?
Rond die tijd wel ongeveer, ja. Leverde een landelijke rel op, die geblust werd "omdat de dames al uit dienst waren ten tijde van publicatie". De dames woonden toen trouwens wel nog heel erg dichtbij, één ervan kwam uit Ermelo, meen ik.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 21:19:03 #137
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76985182
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:13 schreef Esses het volgende:

[..]

Je kunt bijdehand gaan doen maar ja, ik wist echt wel wat PMS was.

Leesvaardigheid en argumentatie, ik meng mij verder niet in de discussie, dat is het ideaale, jij loopt alleen mensen af te katten om hun "vrouwen verdedigen" terwijl ze daar nergens mee bezig zijn. Je gaat maar door met jezelf belachelijk voor schut te zetten. En echt, als je me kende, had je geweten dat je bij mij met een testosterontest erachter zou komen dat ik nog steeds mag rijden. Chauvinisme is overigens een grote voorliefde voor het eigen land, ik kan niet ontkennen dat dat zo is, want dan zou ik liegen. Ik zeg niets over meningen omdat ik me verder niet echt meng in deze discussie, ik zeg ook niet dat vrouwen ongewenst moeten zijn of niet. Ik weet wel dat veel zeggen dat ze er niet horen, net als andere mensen die jij dan de grond in trapt omdat ze zogenaamd vrouwen verdedigen terwijl ze alleen domme argumenten en handelingen van mensen eronderuit halen. En inderdaad, nergens staat Esses vermeld, maar dat geeft ook niets. Ik ben immers een persoon die vrij mag reageren, en gelukkig ook dit toepast om jouw stomme geblaat eens aan te wijzen. De post persoonlijk opvatten? Nee, niet echt. Ik kan mij alleen ontzettend ergeren aan mensen die een online discussie willen voeren en eigenlijk... niet discussieren.

Reageer nog even, heb je het laatste woord.
Prima. We hebben elkaar nu even "virtueel" voor de bek geslagen. Laten we nu samen even een virtueel biertje doen en vriendjes worden?
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:21:26 #138
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76985302
Je kunt ook overdrijven met je virtuele penis. Je bent nog steeds een vrouw, en vrouwen zijn net olifanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 21:25:26 #139
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76985530
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:21 schreef RonaldV het volgende:
Je kunt ook overdrijven met je virtuele penis. Je bent nog steeds een vrouw, en vrouwen zijn net olifanten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle vrouwen zijn zo. Met zulke heen-en-weer discussies ga ik echt geen hekel aan iemand krijgen. Biertje doen en klaar.
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:27:13 #140
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76985645
Nou, hierbij heb ik t biertje in m'n klauwen
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 21:27:58 #141
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76985691
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:27 schreef Esses het volgende:
Nou, hierbij heb ik t biertje in m'n klauwen
Hertog Jan it is. Proost!
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  maandag 18 januari 2010 @ 21:37:57 #142
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76986275
Same xD
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  maandag 18 januari 2010 @ 23:44:52 #143
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76993090
Zij maakt 1 opmerking dat klootzakken liev zijn, en vervolgens begint iedereen heel hard te bitchen...
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  maandag 18 januari 2010 @ 23:46:30 #144
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76993175
Wat een klootzakken zijn we he?
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  maandag 18 januari 2010 @ 23:50:46 #145
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_76993368
Eerder apathische aandachtvragers...
kijk mij eens de klootzak uithangen.
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:11:12 #146
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_76994319
quote:
Op maandag 18 januari 2010 23:50 schreef Rave_NL het volgende:
Eerder apathische aandachtvragers...
kijk mij eens de klootzak uithangen.
Contradictie.

U bedoelde waarschijnlijk pathetisch.
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
  dinsdag 19 januari 2010 @ 00:40:03 #147
211797 Esses
Splendide mendax
pi_76995298
Lol... really lol
Conform aanwijzing SG-Sociale Media: Al mijn publicaties zijn op persoonlijke titel en zijn geen officiële publicaties van mijn werkgever.
[i]Sed quis custodiet ipsos custodes?[/i]
  dinsdag 19 januari 2010 @ 01:28:55 #148
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_76996538
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 00:40 schreef Esses het volgende:
Lol... really lol


-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
pi_77008949
quote:
Op maandag 18 januari 2010 21:17 schreef RonaldV het volgende:

[..]

Rond die tijd wel ongeveer, ja. Leverde een landelijke rel op, die geblust werd "omdat de dames al uit dienst waren ten tijde van publicatie". De dames woonden toen trouwens wel nog heel erg dichtbij, één ervan kwam uit Ermelo, meen ik.
pics? Of was het nou ook weer niet zo boeiend?
Peace through power!!
  dinsdag 19 januari 2010 @ 14:15:02 #150
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_77009479
quote:
Op dinsdag 19 januari 2010 13:59 schreef RaptoR-X het volgende:

[..]

pics? Of was het nou ook weer niet zo boeiend?
Google, en het enige dat je over het onderwerp vindt is dit topic
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')