Ze hebben een orderformulier, dus ga alles daarop op tellen en dan elke categorie af bij de definitieve bestellingquote:Op zondag 10 januari 2010 12:06 schreef bernies het volgende:
Ik zou graag willen:
9445SL Pkg 100 Daisies Silver 1X
9540SL Pkg 36 Square Studs Silver 1X
9025SL Laser Lace Silver 1X
9010SL 1/64x648" Striping Tape Silver 1X
9020A Pkg 75 Laser Strands Assorted 1X
Is dit zo met de nummers terug te vinden voor je?
Je hebt wel lijm voor die folie maar dat is speciale, voor studs/rinestones gebruik ik meestal gewoon een topcoat of basecoat, dan blijft dat ook wel plakken..quote:Op zondag 10 januari 2010 12:06 schreef tliciouz het volgende:
Alleen op die site kun je geen nagellijm bestellen, waar kun je dat wel halen?
Zodra alles binnen is zal ik mezelf vervloeken denk ikquote:Op zondag 10 januari 2010 12:31 schreef Oblivion het volgende:
Ik wil ook wel...
Maar moet even alles bekijken.
Lief inderdaad dat je dit wil doen..
Ik wil precies dezelfde bestelling als jouquote:Op zondag 10 januari 2010 12:18 schreef Nieners het volgende:
Ik doe uiteraard ook mee. Super lief dat je dit wil doen voor ons!
Mijn lijstje:
9540SL
Pkg 36 Square Studs Silver
[ afbeelding ]
9540GD
Pkg 36 Square Studs Gold
[ afbeelding ]
9540BK
Pkg 36 Square Studs Black
[ afbeelding ]
Die Laser lace is mooi he?quote:Op zondag 10 januari 2010 12:51 schreef Lindytje het volgende:
Ik wil ook graag meedoen!
Deze wil ik graag hebben:
9540RD Pkg 36 Square Studs Bright Red
9540SL Pkg 36 Square Studs Silver
9550FU Pkg 36 Teardrop Studs Fuchsia
9520BK Pkg 48 Dots Black
9025SB Laser Lace Sky Blue
9015A 100 pcs Striping Tape Strips - Assorted
9020A Pkg 75 Laser Strands Assorted
Volgens mij wel ja, je laat namelijk niet de folie op je nagel zitten, maar de folie werkt als een 'transfer' en laat zijn patroontje achter op het gedeelte van je nagel dat je hebt ingesmeerd met folielijm.quote:Op zondag 10 januari 2010 18:20 schreef Mirjam het volgende:
hoe moeten die foils afgehaald worden eigenlijk? gewoon met normale remover?
ooohquote:Op zondag 10 januari 2010 18:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Volgens mij wel ja, je laat namelijk niet de folie op je nagel zitten, maar de folie werkt als een 'transfer' en laat zijn patroontje achter op het gedeelte van je nagel dat je hebt ingesmeerd met folielijm.
Als ik het goed heb begrepen.
edit: wil er wat bij hebben:quote:9540SL
Pkg 36 Square Studs Silver
9015A
100 pcs Striping Tape Strips - Assorted
9443PK
Pkg. 100 Flat Hollow Hearts Pink AB
9215
Transfer Foil Adhesive
9210TD
5 ft Transfer Foil Tie Dye Suprise
9210SC
5 ft Transfer Foil Silver Crush
Mijn excusesquote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Ja, KAK!! Nu moet ik mijn bestelling aanpassen... ik wil ook folie, na filmpjes te hebben gekeken op youtube...
Excuses aanvaard!quote:
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
Ja, KAK!! Nu moet ik mijn bestelling aanpassen... ik wil ook folie, na filmpjes te hebben gekeken op youtube...
quote:Op zondag 10 januari 2010 18:41 schreef Lindytje het volgende:
quote:Op zondag 10 januari 2010 20:24 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
je wordt trouwens bedankt voor het nieuwe stopwoordje KAK!![]()
Dat kan wel hoor, alle posters van het Show hier je nagels topic zijn welkom!quote:Op zondag 10 januari 2010 21:30 schreef mmascha het volgende:
Debsterr, ik wil misschien ook meedoen. Kan dat nog of is je lijstje al te lang?
Dat klopt.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:26 schreef PartyHardy het volgende:
Ben even aan het kijken wat ik wil bestellen, die studs zitten maar per 36 verpakt of niet?
Oh, maar je mag best meebestellen hoor, veel werk is het toch wel!!quote:Op maandag 11 januari 2010 08:22 schreef Oblivion het volgende:
Debster, ik heb mijn post aangepast zoals je ziet...![]()
I'm out!![]()
Dat je het even weet
Whoops. Zal ze zo er even bij zoeken.quote:Op maandag 11 januari 2010 20:29 schreef Debsterr het volgende:
Crientj, kun je ajb de itemnummers er ook bij zetten? Werkt wat makkelijker.
Is opzich waar, maar ik wil eigenlijk ook weten of ik die kan gebruiken met een blanke lak of in combi met fimoklei/cernit.quote:Op maandag 11 januari 2010 19:57 schreef PartyHardy het volgende:
Het is misschien wel slim voor de mensen die folie kopen om ook die lijm te kopen toch? Ik weet niet of er een andere manier is dat het blijft plakken?
Tipje
Is al besteld..quote:Op maandag 11 januari 2010 17:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, maar je mag best meebestellen hoor, veel werk is het toch wel!!
Beide ja!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:00 schreef Puckzzz het volgende:
Er zal toch wel gewone TC op kunnen? Die lijm lijkt me essentieel.
Tuurlijk is dat duidelijk, tis al lief zat dat je dit wilt doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Wel alvast ter waarschuwing, als het eenmaal binnen is kan het best even duren voordat alles verzonden is. Ik moet checken wat ik aan verpakkingsmateriaal nodig heb, dat halen, alles inpakken en drie dubbel checken, berekenen wat alles p.p. kost, en ik werk gewoon 40 uur per week. En in het weekend heb ik een huishouden te doen. Maar dat snappen jullie vast wel
.
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
Wel alvast ter waarschuwing, als het eenmaal binnen is kan het best even duren voordat alles verzonden is. Ik moet checken wat ik aan verpakkingsmateriaal nodig heb, dat halen, alles inpakken en drie dubbel checken, berekenen wat alles p.p. kost, en ik werk gewoon 40 uur per week. En in het weekend heb ik een huishouden te doen. Maar dat snappen jullie vast wel
.
Mijn respect heb je al!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Het is al heel erg lief dat je dit doet! Neem je tijd.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
tuukquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Hmpfquote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Jij doet mooi rustig aan! Het is al super lief dat je dit wilt doen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:53 schreef Debsterr het volgende:
.
Ik doe waarschijnlijk betaling met Paypal, dan weet ik meteen de gebruikte koers en kan ik gaan omrekenen wat de spulletjes kosten. Daar komen dan nog de verzendkosten bij.quote:Op donderdag 14 januari 2010 21:45 schreef babyfeet het volgende:
word er blij van
![]()
ik wil ook heeel erg graag een bestellingkje doen.
9210RD 5 ft Transfer Foil Red Glitter
9210TL 5 ft Transfer Foil Teal
9210GD 5 ft Transfer Foil Gold
9210BR 5 ft Transfer Foil Black Raven
9520AQ Pkg 48 Dots Aqua
9010GD 1/64x648" Striping Tape Gold
9025GD Laser Lace Gold
9430GD Pkg 100 Hex Gold
9460CR Ice Chips Coral
9215 Transfer Foil Adhesive de lijm
alvast bedankt echt lief dat je dit wilt doen
en wanneer horen we wat en wanneer we moeten betalen?
Ik zou wel willen, maar aangezien Paypal afschrijft van je bankrekening..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:39 schreef Puckzzz het volgende:
Volgens mij heeft iedereen die mee wil doen al wel haar bestelling gepost toch? Kan je misschien wat eerder bestellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar aangezien Paypal afschrijft van je bankrekening..No worries, 't is al tof dat je dit wilt doen! Heb je strakjes misschien nog hulp nodig? E'hoven is voor mij niet zo ver...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Jupquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:25 schreef tliciouz het volgende:
Had je gelezen dat ik afzie van mijn bestelling?
Ik wacht de monsterdoos even af, en dan weet ik je te vindenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:03 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
No worries, 't is al tof dat je dit wilt doen! Heb je strakjes misschien nog hulp nodig? E'hoven is voor mij niet zo ver...
Ik herken je nick uit het topic, dus jaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:12 schreef Myraela het volgende:
Ik post soms in "Show hier je nagels".
Tel ik wel als poster?
Gezwellie!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Jup.
[..]
Ik wacht de monsterdoos even af, en dan weet ik je te vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:28 schreef majtje het volgende:
kan ik nog mee bestellen?? of zit je aan je tax qua grote??
![]()
*kijkt lief aan*Hoi majtje, deze groepsorder is bedoeld voor de wat vastere posters in het nageltopic. Mocht ik nog een keer zo'n order doen en post je nog gezellig mee kun je zeker wel meebestellen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Aangezien je in ieder geval al qua nick bekend voorkomt.. dat kan!quote:Op donderdag 21 januari 2010 13:45 schreef ZoeteHoningDrop het volgende:
Ik post nog niet zo heel lang en ook niet zo veel in Show je Nagels maar zou ik ook mee mogen doen?
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:45 schreef Debsterr het volgende:
Waaaah alles bij elkaar hebben voor 216,95 aangeschaft! Incl. shipping, dat wel. Nu alles berekenen!
Nu wel wist niet eens dat hij uitstond sorry!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:11 schreef Debsterr het volgende:
babyfeet, je hebt geen mogelijkheid tot het ontvangen van PM, kun je dat aanzetten?
Als iemand die meebestelt geen PM heeft ontvangen, laat het even weten!
Geeft niks, heb gePMt!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:37 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Nu wel wist niet eens dat hij uitstond sorry!!
Geen PM'tje, maar wel laat hier een bestelling geplaatst, dus weet niet of het daar aan ligtquote:Op zondag 24 januari 2010 15:11 schreef Debsterr het volgende:
babyfeet, je hebt geen mogelijkheid tot het ontvangen van PM, kun je dat aanzetten?
Als iemand die meebestelt geen PM heeft ontvangen, laat het even weten!
Nee, verkeerde Rockabella gePMt, heb 'm nu doorgestuurd.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:13 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Geen PM'tje, maar wel laat hier een bestelling geplaatst, dus weet niet of het daar aan ligt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Het is al besteldquote:Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
Had je al besteld Debs of wacht je tot iedereen heeft overgemaakt?
quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Debsterr het volgende:
International Dispatch, January 31, 2010, 7:23 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, January 28, 2010, 9:00 am, FORT LAUDERDALE, FL 33310
Debsterr, hoe kom je aan deze info???quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Debsterr het volgende:
International Dispatch, January 31, 2010, 7:23 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, January 28, 2010, 9:00 am, FORT LAUDERDALE, FL 33310
Ik heb gemaild, omdat er via de bevestigings e-mail inderdaad geen trackingnummer was. En toen kreeg ik een code, die je via usps kan tracen!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef romika het volgende:
[..]
Debsterr, hoe kom je aan deze info???
Wij hebben ook besteld en nog steeds niks binnen en ik heb niet zo'n code zoals jij hebt????
Oeps... ik wist niet dat je daar al naar had gevraagd... sorry! Komt er meteen aan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik mis nog adressen van:
Lindytje
Mirjam
PartyHardy
Rockabella (en daar ook nog de betaling van.. heb je je pm's wel gehad?)
Lalala wachten duurt zo laaaaaang!
Ja ik heb ze! Sorry beetje afwezig geweest laatste daagjes! Komt eraanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik mis nog adressen van:
Lindytje
Mirjam
PartyHardy
Rockabella (en daar ook nog de betaling van.. heb je je pm's wel gehad?)
Lalala wachten duurt zo laaaaaang!
Haha ja zeker wel ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
Yess !![]()
Als je het binnen hebt, doe je dan een fotootje posten van alle stash bij elkaar ?
quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Debsterr het volgende:
maar ook een beetje
want er komen dus nog wel wat kosten bij...
Nou, omdat 'ie bij de douane ligt. Dus 19% BTW en inklaringskosten.quote:
Douane vogges mij!quote:
quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:49 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik heb er zelfs over gedroomd.. dat ik allemaal leuke dingetjes op mijn nagels aan het doen was.. en toen bijna alles op was, kwam ik er pas achter dat mijn studs die ik had besteld er niet waren.. en ik een bestelling van iemand anders had gekregen.
Toen voelde ik me schuldig, omdat ik bijna alles had gebruikt.
Droom over.
20 personenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Daph_ het volgende:
Jeeej!!![]()
Jammer van die extra kosten, maargoed met hoeveel zijn we wel niet? Valt best mee pp denk ik!
Oh jee, hopelijk was het geen voorspellende droomquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:49 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik heb er zelfs over gedroomd.. dat ik allemaal leuke dingetjes op mijn nagels aan het doen was.. en toen bijna alles op was, kwam ik er pas achter dat mijn studs die ik had besteld er niet waren.. en ik een bestelling van iemand anders had gekregen.
Toen voelde ik me schuldig, omdat ik bijna alles had gebruikt.
Droom over.
Ik had eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het feit dat ik dit weekend naar jou zou gaan om de boel in te gaan pakken, maar helaas.....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20 personen, dus valt ook best mee denk ik
.
[..]
Oh jee, hopelijk was het geen voorspellende droom!
Ja, erg jammer.. maar ik check elke dag hoe het ervoor staat met de levering dus je hoort het meteen haha! Al heb je binnenkort een afspraak toch, voor je operatie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het feit dat ik dit weekend naar jou zou gaan om de boel in te gaan pakken, maar helaas.....
Ja eerst 11 feb voor pre operatief gesprek en daarna zal ik wel iets horen, maar hopelijk heb je het voor die tijd!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, erg jammer.. maar ik check elke dag hoe het ervoor staat met de levering dus je hoort het meteen haha! Al heb je binnenkort een afspraak toch, voor je operatie?
Dat hoop ik ook jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eerst 11 feb voor pre operatief gesprek en daarna zal ik wel iets horen, maar hopelijk heb je het voor die tijd!
nee, douane is gewoon kutquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Franneh het volgende:
Des te leuker is het als we het eindelijk hebben!
20, WE ZIJN MET TWINTIG EN WE MOETEN ALLEMAAL ONGESTELD WORDEN EN KRIJGEN NATUURLIJK WEER NIKS VOOR VALENTIJNSDAG WAAAAHHHHHHquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Bel de douane even dat er minimaal 15 hysterisch vrouwen aan het wachten zijn op hun particuliere folietjes
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20, WE ZIJN MET TWINTIG EN WE MOETEN ALLEMAAL ONGESTELD WORDEN EN KRIJGEN NATUURLIJK WEER NIKS VOOR VALENTIJNSDAG WAAAAHHHHHHzou dat helpen
?
quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20, WE ZIJN MET TWINTIG EN WE MOETEN ALLEMAAL ONGESTELD WORDEN EN KRIJGEN NATUURLIJK WEER NIKS VOOR VALENTIJNSDAG WAAAAHHHHHHzou dat helpen
?
Eensch is.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Daph_ het volgende:
*dwingt douane uiterlijk woensdag onze bestelling af te leveren*WE WANT OUR NAILART! I WANT MY NAILART!
o.O Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop maar dat ze alles heel laten.
Toen ik in de UK woonde heb ik eens een pakketje gehad (met spulletjes die ik tijdens mijn bezoek aan NL had vergeten, -oorbellen, slipje e.d. - dus had mijn zus het maar ff opgestuurd) ALLES was stuk! Ze hadden zelfs het kruis van een slipje (schoon) opengeknipt!
Neequote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop maar dat ze alles heel laten.
Toen ik in de UK woonde heb ik eens een pakketje gehad (met spulletjes die ik tijdens mijn bezoek aan NL had vergeten, -oorbellen, slipje e.d. - dus had mijn zus het maar ff opgestuurd) ALLES was stuk! Ze hadden zelfs het kruis van een slipje (schoon) opengeknipt!
Haha nee! Maar ik heb een date met Puckzzz zondag dus maandag gaat alles op de postquote:
Mij een beetje een doos noemenquote:Op woensdag 17 februari 2010 13:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha nee! Maar ik heb een date met Puckzzz zondag dus maandag gaat alles op de post. tenzij de doos er dan nog niet is
Uhm... nee! Want het gaat dan maandag wel op de post, de post is daar dan al wel opgehaald kan ik me herinnerenquote:Op woensdag 17 februari 2010 14:28 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehehe
Maar ik kan dus dinsdag reserveren als "bij de brievenbus posten dag"?
Noes echt waar?quote:Op woensdag 17 februari 2010 14:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Uhm... nee! Want het gaat dan maandag wel op de post, de post is daar dan al wel opgehaald kan ik me herinneren. Dus woensdag wel!
quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het lekker zondag al![]()
Ik kan net wachten om met die folie aan de slag ta gaan. Hysterica here I come!!
Haha echt waar! Ga alle pakjes maandag laten wegen en afrekenen bij het postkantoortjequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Noes echt waar?He verdorie! Woensdag ben ik er niet
Het meeste kan toch gewoon in een envoloppe idd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt waar! Ga alle pakjes maandag laten wegen en afrekenen bij het postkantoortje. Idee van Puckzzz, ik wilde gewoon een vel postzegels halen
.
Ah oke.. Ik zou ook een vel postzegels halen heurquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt waar! Ga alle pakjes maandag laten wegen en afrekenen bij het postkantoortje. Idee van Puckzzz, ik wilde gewoon een vel postzegels halen
.
Ja, maar ik weet niet hoeveel het weegt en dan heb ik straks heul veul postzegels die ik nooit gebruikquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het meeste kan toch gewoon in een envoloppe idd?
Ik zie jullie al helemaal zitten zondag, met een shitload aan nailart....quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Naja een vel postzegels kan ook wel, maar dan moeten we de enveloppen wel wegen. Ik heb niet zo'n weegschaaltje.
En ik hoop dat de folie in een niet al te dik potje zit zodat dat ook door de brievenbus kan, anders moeten we kijken of we dat dunner kunnen oprollen ofzo....
Inderdaad, wil ik wel de foto´s zien !quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al helemaal zitten zondag, met een shitload aan nailart....
Ja idd.. WEL FOTO'S POSTEN HE!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En lekkere broodjes en koffie, thee, bierquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach joh, het is zondag. Dan mag je best 's middags een biertje drinken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En lekkere broodjes en koffie, thee, bier![]()
naja Debs is hier 's middags al, dat bier zal wel wat meevallen....
Want Debs is zo braaf, die drinkt nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En lekkere broodjes en koffie, thee, bier![]()
naja Debs is hier 's middags al, dat bier zal wel wat meevallen....
Ik kijk nu al scheel van de cijfertjes...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ze hebben het vandaag de eerste keer geprobeerd af te leveren. Morgen nog een keer, dan kan ik het vrijdag ophalen. Bijkomende kosten.. ¤46,89. Ze hebben de BTW berekend over totaalbedrag + shipping (dus: $216,95 / 1,37 wisselkoers * 1,19 - order in ¤ = ¤42,57).
Waarom klopt m'n berekening niet?
Dat klopt niet. Er mag alleen btw berekend worden over het totaal bedrag aan goederen, over de verzending mag geen btw gerekend worden. Dat staat overigens ook op douane.nl dus daar zou ik wel even navraag over doen (of na het betalen mijn geld terugvragen, als ik jou was).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ze hebben het vandaag de eerste keer geprobeerd af te leveren. Morgen nog een keer, dan kan ik het vrijdag ophalen. Bijkomende kosten.. ¤46,89. Ze hebben de BTW berekend over totaalbedrag + shipping (dus: $216,95 / 1,37 wisselkoers * 1,19 - order in ¤ = ¤42,57).
Waarom klopt m'n berekening niet?
Ze mogen geen btw bereken over verzendkosten van pakketzegels als je deze bijvoorbeeld los koopt in de winkel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Er mag alleen btw berekend worden over het totaal bedrag aan goederen, over de verzending mag geen btw gerekend worden. Dat staat overigens ook op douane.nl dus daar zou ik wel even navraag over doen (of na het betalen mijn geld terugvragen, als ik jou was).
Wellicht hebben ze een andere wisselkoers gebruikt (wisselkoers van dag van inspectie ipv wisselkoers op dag van bestelling)?
Nouuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ik heb wat foto's op m'n camera staan.. maar eerst ga ik eten
quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]all together
[ afbeelding ]OEH! OEH! OEH! OEH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
De foil adhesive wordt niet meer goed na bevroren geweest te zijnquote:
Haha ja iedereen die naar Eindhoven wil komen mag dat doen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef mmascha het volgende:
Ik herken al wat![]()
Als we nou allemaal er even uit komen vissen wat van ons is, dat scheelt weer een hoop werk
yes, ook zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef babyfeet het volgende:![]()
![]()
Ik vind het echt leuk nu je het binnen hebt hoor
kijk er echt naar uit en ik zal vast niet de enige zijn
ik ben vanaf donderdag in de buurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja iedereen die naar Eindhoven wil komen mag dat doen hoor! Ik zet wel koffie!
Ja, ik hou de spullen voor jou apart Mir, en als het dan niet lukt het op te halen verzend ik het alsnog. Goed idee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben vanaf donderdag in de buurt
ja, maarf moet wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik hou de spullen voor jou apart Mir, en als het dan niet lukt het op te halen verzend ik het alsnog. Goed idee?
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef parouscha het volgende:
Wanneer gaan jullie weer bestellen?
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het wetenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het weten. De folie rolletjes zijn trouwens niet zo dik en zitten in plastic kokertjes, volgens mij is alles brievenbusproof.
quote:
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, anderequote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Debs, onder welke categorie viel onze nail-art spulletjes nou bij de douane? Carnavals artikelen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, andere.
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, andere.
Oh wauw, ik vind het gerimpelde eigenlijk wel wat hebben ;oquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
1 ste fotooke van het folie experiment. Mijn ervaringen dusver:
laat de lijm goed drogen
het is heel moeilijk in 1 keer de folie aan te brengen, als je dan gaat corrigeren zie je dat
ik heb nog geen TC gevonden die de folie niet doet rimpelen
[ afbeelding ]
i8s dat zo?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
Je hebt speciale folietopcoat.. Misschien werkt het alleen daarmeeVolgende keer zal ik ook folie bestellen!
Volgens mij zag ik dat in die folietutorial die hier gepost werd..quote:Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
i8s dat zo?
en wat jammer dat het gaat rimpelen
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het ook met 'gewone' TC moet kunnen.
Dit ziet er iig al beter uit, er zit alleen dus nog geen TC op.
[ afbeelding ]
Beetje verdunner erbij. Mijn TC's van Konad worden ook snel stroperig en dik, maar met een beetje verdunner is dat opgelostquote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
De Konad TC is het beste (alleen is die van mij echt super stroperig geworden dus met ik nieuwe halen)
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het ook met 'gewone' TC moet kunnen.
Dit ziet er iig al beter uit, er zit alleen dus nog geen TC op.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en in reactie op alle PM's met dank je wel erin vermeldt: Graag gedaan, ik zou het zo weer doen, maar niet binnen een half jaar.
Inklaring, BTW en verzendkostenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef PartyHardy het volgende:
Die extra kosten zijn douanekosten plus verzendkosten of niet?
Ze zijn iig overgemaakt
Tuurlijk! Geld is overgemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Zo, iedereen heeft de laatste PM voor bijkomende kosten van douane/verzending! Laten jullie het weten dames, als alles er is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |