Ik had eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het feit dat ik dit weekend naar jou zou gaan om de boel in te gaan pakken, maar helaas.....quote:Op zaterdag 6 februari 2010 12:39 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20 personen, dus valt ook best mee denk ik
.
[..]
Oh jee, hopelijk was het geen voorspellende droom!

Ja, erg jammer.. maar ik check elke dag hoe het ervoor staat met de levering dus je hoort het meteen haha! Al heb je binnenkort een afspraak toch, voor je operatie?quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk al een beetje rekening gehouden met het feit dat ik dit weekend naar jou zou gaan om de boel in te gaan pakken, maar helaas.....

Ja eerst 11 feb voor pre operatief gesprek en daarna zal ik wel iets horen, maar hopelijk heb je het voor die tijd!quote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, erg jammer.. maar ik check elke dag hoe het ervoor staat met de levering dus je hoort het meteen haha! Al heb je binnenkort een afspraak toch, voor je operatie?

Dat hoop ik ook jaquote:Op zaterdag 6 februari 2010 17:37 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ja eerst 11 feb voor pre operatief gesprek en daarna zal ik wel iets horen, maar hopelijk heb je het voor die tijd!
 !
!

nee, douane is gewoon kutquote:Op woensdag 10 februari 2010 13:42 schreef Franneh het volgende:
Des te leuker is het als we het eindelijk hebben!

ligt nog steeds bij de stomme stomme STOMME DOUANE EN IK WIL NU DE SPULLEN HEBBEN IK VIND HET NIET LEUHEUHEUHEUHEUK! *stampvoet*
 ligt nog steeds bij de stomme stomme STOMME DOUANE EN IK WIL NU DE SPULLEN HEBBEN IK VIND HET NIET LEUHEUHEUHEUHEUK! *stampvoet*

20, WE ZIJN MET TWINTIG EN WE MOETEN ALLEMAAL ONGESTELD WORDEN EN KRIJGEN NATUURLIJK WEER NIKS VOOR VALENTIJNSDAG WAAAAHHHHHHquote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:41 schreef melanie_the_miss het volgende:
Bel de douane even dat er minimaal 15 hysterisch vrouwen aan het wachten zijn op hun particuliere folietjes
 zou dat helpen
 zou dat helpen  ?
?

Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20, WE ZIJN MET TWINTIG EN WE MOETEN ALLEMAAL ONGESTELD WORDEN EN KRIJGEN NATUURLIJK WEER NIKS VOOR VALENTIJNSDAG WAAAAHHHHHHzou dat helpen
?

quote:Op vrijdag 12 februari 2010 10:43 schreef Debsterr het volgende:
[..]
20, WE ZIJN MET TWINTIG EN WE MOETEN ALLEMAAL ONGESTELD WORDEN EN KRIJGEN NATUURLIJK WEER NIKS VOOR VALENTIJNSDAG WAAAAHHHHHHzou dat helpen
?

WE WANT OUR NAILART! I WANT MY NAILART!
 WE WANT OUR NAILART! I WANT MY NAILART!  

Eensch is.quote:Op maandag 15 februari 2010 15:55 schreef Daph_ het volgende:
*dwingt douane uiterlijk woensdag onze bestelling af te leveren*WE WANT OUR NAILART! I WANT MY NAILART!

) opengeknipt!
 ) opengeknipt!  

. Kunnen mensen gegevens uit zo'n code halen? Anders post ik hem hier, kan iedereen checken
. Kunnen mensen gegevens uit zo'n code halen? Anders post ik hem hier, kan iedereen checken  .
.

o.O Dat is wel heel erg.quote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop maar dat ze alles heel laten.
Toen ik in de UK woonde heb ik eens een pakketje gehad (met spulletjes die ik tijdens mijn bezoek aan NL had vergeten, -oorbellen, slipje e.d. - dus had mijn zus het maar ff opgestuurd) ALLES was stuk! Ze hadden zelfs het kruis van een slipje (schoon) opengeknipt!

Neequote:Op maandag 15 februari 2010 16:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik hoop maar dat ze alles heel laten.
Toen ik in de UK woonde heb ik eens een pakketje gehad (met spulletjes die ik tijdens mijn bezoek aan NL had vergeten, -oorbellen, slipje e.d. - dus had mijn zus het maar ff opgestuurd) ALLES was stuk! Ze hadden zelfs het kruis van een slipje (schoon) opengeknipt!
 ! Wat erg!! En natuurlijk onder het mom van 'standaard controle' enzo.. Grmbl.
 ! Wat erg!! En natuurlijk onder het mom van 'standaard controle' enzo.. Grmbl. 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |