quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:17 schreef Puckzzz het volgende:
Ik heb het lekker zondag al
Ik kan net wachten om met die folie aan de slag ta gaan. Hysterica here I come!!

Haha echt waar! Ga alle pakjes maandag laten wegen en afrekenen bij het postkantoortjequote:Op woensdag 17 februari 2010 14:57 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Noes echt waar?He verdorie! Woensdag ben ik er niet
 . Idee van Puckzzz, ik wilde gewoon een vel postzegels halen
. Idee van Puckzzz, ik wilde gewoon een vel postzegels halen  .
.

Het meeste kan toch gewoon in een envoloppe idd?quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt waar! Ga alle pakjes maandag laten wegen en afrekenen bij het postkantoortje. Idee van Puckzzz, ik wilde gewoon een vel postzegels halen
.

Ah oke.. Ik zou ook een vel postzegels halen heurquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:42 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha echt waar! Ga alle pakjes maandag laten wegen en afrekenen bij het postkantoortje. Idee van Puckzzz, ik wilde gewoon een vel postzegels halen
.
 Alleen voor pakketjes laat ik het doen bij het postkantoor. Waarom geven ze bij jouw postkantoor de post dan niet dezelfde dag aan TNT?
 Alleen voor pakketjes laat ik het doen bij het postkantoor. Waarom geven ze bij jouw postkantoor de post dan niet dezelfde dag aan TNT?  Nu moet mijn zusje het aannemen als ze thuis is
 Nu moet mijn zusje het aannemen als ze thuis is  

Ja, maar ik weet niet hoeveel het weegt en dan heb ik straks heul veul postzegels die ik nooit gebruikquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:45 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Het meeste kan toch gewoon in een envoloppe idd?
 .
.

Ik zie jullie al helemaal zitten zondag, met een shitload aan nailart....quote:Op woensdag 17 februari 2010 15:59 schreef Puckzzz het volgende:
Naja een vel postzegels kan ook wel, maar dan moeten we de enveloppen wel wegen. Ik heb niet zo'n weegschaaltje.
En ik hoop dat de folie in een niet al te dik potje zit zodat dat ook door de brievenbus kan, anders moeten we kijken of we dat dunner kunnen oprollen ofzo....

Inderdaad, wil ik wel de foto´s zien !quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik zie jullie al helemaal zitten zondag, met een shitload aan nailart....

Ja idd.. WEL FOTO'S POSTEN HE!!!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]

En lekkere broodjes en koffie, thee, bierquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]

Ach joh, het is zondag. Dan mag je best 's middags een biertje drinken!quote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En lekkere broodjes en koffie, thee, bier
naja Debs is hier 's middags al, dat bier zal wel wat meevallen....

Want Debs is zo braaf, die drinkt nooitquote:Op woensdag 17 februari 2010 16:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
En lekkere broodjes en koffie, thee, bier
naja Debs is hier 's middags al, dat bier zal wel wat meevallen....
 . ik moet natuurlijk wel nog rijden
. ik moet natuurlijk wel nog rijden

Ik kijk nu al scheel van de cijfertjes...quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ze hebben het vandaag de eerste keer geprobeerd af te leveren. Morgen nog een keer, dan kan ik het vrijdag ophalen. Bijkomende kosten.. ¤46,89. Ze hebben de BTW berekend over totaalbedrag + shipping (dus: $216,95 / 1,37 wisselkoers * 1,19 - order in ¤ = ¤42,57).
Waarom klopt m'n berekening niet?

Dat klopt niet. Er mag alleen btw berekend worden over het totaal bedrag aan goederen, over de verzending mag geen btw gerekend worden. Dat staat overigens ook op douane.nl dus daar zou ik wel even navraag over doen (of na het betalen mijn geld terugvragen, als ik jou was).quote:Op woensdag 17 februari 2010 20:02 schreef Debsterr het volgende:
Nou, ze hebben het vandaag de eerste keer geprobeerd af te leveren. Morgen nog een keer, dan kan ik het vrijdag ophalen. Bijkomende kosten.. ¤46,89. Ze hebben de BTW berekend over totaalbedrag + shipping (dus: $216,95 / 1,37 wisselkoers * 1,19 - order in ¤ = ¤42,57).
Waarom klopt m'n berekening niet?

Ze mogen geen btw bereken over verzendkosten van pakketzegels als je deze bijvoorbeeld los koopt in de winkel.quote:Op woensdag 17 februari 2010 22:35 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dat klopt niet. Er mag alleen btw berekend worden over het totaal bedrag aan goederen, over de verzending mag geen btw gerekend worden. Dat staat overigens ook op douane.nl dus daar zou ik wel even navraag over doen (of na het betalen mijn geld terugvragen, als ik jou was).
Wellicht hebben ze een andere wisselkoers gebruikt (wisselkoers van dag van inspectie ipv wisselkoers op dag van bestelling)?

Nouuuuuquote:Op vrijdag 19 februari 2010 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Zo, ik heb wat foto's op m'n camera staan.. maar eerst ga ik eten

all together
 all together 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good

quote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]all together
[ afbeelding ]OEH! OEH! OEH! OEH!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!

waarom?
  waarom?

De foil adhesive wordt niet meer goed na bevroren geweest te zijnquote:
 .
.

Haha ja iedereen die naar Eindhoven wil komen mag dat doen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef mmascha het volgende:
Ik herken al wat
Als we nou allemaal er even uit komen vissen wat van ons is, dat scheelt weer een hoop werk
 ! Ik zet wel koffie!
! Ik zet wel koffie!

yes, ook zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef babyfeet het volgende:

Ik vind het echt leuk nu je het binnen hebt hoor
kijk er echt naar uit en ik zal vast niet de enige zijn

ik ben vanaf donderdag in de buurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja iedereen die naar Eindhoven wil komen mag dat doen hoor! Ik zet wel koffie!

Ja, ik hou de spullen voor jou apart Mir, en als het dan niet lukt het op te halen verzend ik het alsnog. Goed idee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben vanaf donderdag in de buurt

ja, maarf moet wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik hou de spullen voor jou apart Mir, en als het dan niet lukt het op te halen verzend ik het alsnog. Goed idee?

Ik wil ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef parouscha het volgende:
Wanneer gaan jullie weer bestellen?

Yes!.. Zou de folie op die manier in een envelop passen?
  Yes!.. Zou de folie op die manier in een envelop passen?

wil ik jullie allemaal heul veel plezier wensen en de foto's showen natuurlijk!
 wil ik jullie allemaal heul veel plezier wensen en de foto's showen natuurlijk!

Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het wetenquote:
 . De folie rolletjes zijn trouwens niet zo dik en zitten in plastic kokertjes, volgens mij is alles brievenbusproof.
. De folie rolletjes zijn trouwens niet zo dik en zitten in plastic kokertjes, volgens mij is alles brievenbusproof.

quote:Op zondag 21 februari 2010 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het weten. De folie rolletjes zijn trouwens niet zo dik en zitten in plastic kokertjes, volgens mij is alles brievenbusproof.
 Veel succes vandaag!!
 Veel succes vandaag!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |