Haha ja iedereen die naar Eindhoven wil komen mag dat doen hoorquote:Op vrijdag 19 februari 2010 19:59 schreef mmascha het volgende:
Ik herken al wat![]()
Als we nou allemaal er even uit komen vissen wat van ons is, dat scheelt weer een hoop werk
yes, ook zoquote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:06 schreef babyfeet het volgende:![]()
![]()
Ik vind het echt leuk nu je het binnen hebt hoor
kijk er echt naar uit en ik zal vast niet de enige zijn
ik ben vanaf donderdag in de buurtquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:07 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ja iedereen die naar Eindhoven wil komen mag dat doen hoor! Ik zet wel koffie!
Ja, ik hou de spullen voor jou apart Mir, en als het dan niet lukt het op te halen verzend ik het alsnog. Goed idee?quote:Op vrijdag 19 februari 2010 21:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik ben vanaf donderdag in de buurt
ja, maarf moet wel lukken denk ikquote:Op zaterdag 20 februari 2010 09:52 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja, ik hou de spullen voor jou apart Mir, en als het dan niet lukt het op te halen verzend ik het alsnog. Goed idee?
Ik wil ook!quote:Op zaterdag 20 februari 2010 10:53 schreef parouscha het volgende:
Wanneer gaan jullie weer bestellen?
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het wetenquote:
quote:Op zondag 21 februari 2010 09:55 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nog geen idee, heb de zakjes nog niet uitgepakt omdat het dan zo onoverzichtelijk wordt. Vandaag zullen we het weten. De folie rolletjes zijn trouwens niet zo dik en zitten in plastic kokertjes, volgens mij is alles brievenbusproof.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |