! Incl. shipping, dat wel. Nu alles berekenen!
! Incl. shipping, dat wel. Nu alles berekenen!

quote:Op zondag 24 januari 2010 14:45 schreef Debsterr het volgende:
Waaaah alles bij elkaar hebben voor 216,95 aangeschaft! Incl. shipping, dat wel. Nu alles berekenen!

Nu wel wist niet eens dat hij uitstond sorry!!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:11 schreef Debsterr het volgende:
babyfeet, je hebt geen mogelijkheid tot het ontvangen van PM, kun je dat aanzetten?
Als iemand die meebestelt geen PM heeft ontvangen, laat het even weten!

Geeft niks, heb gePMt!quote:Op zondag 24 januari 2010 15:37 schreef babyfeet het volgende:
[..]
Nu wel wist niet eens dat hij uitstond sorry!!

Geen PM'tje, maar wel laat hier een bestelling geplaatst, dus weet niet of het daar aan ligtquote:Op zondag 24 januari 2010 15:11 schreef Debsterr het volgende:
babyfeet, je hebt geen mogelijkheid tot het ontvangen van PM, kun je dat aanzetten?
Als iemand die meebestelt geen PM heeft ontvangen, laat het even weten!
 .
.

Nee, verkeerde Rockabella gePMt, heb 'm nu doorgestuurd.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:13 schreef Rockabella het volgende:
[..]
Geen PM'tje, maar wel laat hier een bestelling geplaatst, dus weet niet of het daar aan ligt.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Once in a while, I just wanna dance and feel good

wat zullen die gasten wel niet denken!!
 wat zullen die gasten wel niet denken!!  

Het is al besteldquote:Op zondag 31 januari 2010 14:03 schreef Puckzzz het volgende:
Had je al besteld Debs of wacht je tot iedereen heeft overgemaakt?
 alleen nog niet geshipt.. als het morgen nog niet geshipt is ga ik eens mailen
 alleen nog niet geshipt.. als het morgen nog niet geshipt is ga ik eens mailen  .
.

Ik ben nu al aan het dromen over de lijntjes die ik ze ga foilen
 Ik ben nu al aan het dromen over de lijntjes die ik ze ga foilen  

quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Debsterr het volgende:
International Dispatch, January 31, 2010, 7:23 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, January 28, 2010, 9:00 am, FORT LAUDERDALE, FL 33310

Debsterr, hoe kom je aan deze info???quote:Op maandag 1 februari 2010 10:36 schreef Debsterr het volgende:
International Dispatch, January 31, 2010, 7:23 am, ISC MIAMI FL (USPS)
Arrival
Acceptance, January 28, 2010, 9:00 am, FORT LAUDERDALE, FL 33310

Ik heb gemaild, omdat er via de bevestigings e-mail inderdaad geen trackingnummer was. En toen kreeg ik een code, die je via usps kan tracen!quote:Op maandag 1 februari 2010 18:37 schreef romika het volgende:
[..]
Debsterr, hoe kom je aan deze info???
Wij hebben ook besteld en nog steeds niks binnen en ik heb niet zo'n code zoals jij hebt????

Oeps... ik wist niet dat je daar al naar had gevraagd... sorry! Komt er meteen aan!quote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik mis nog adressen van:
Lindytje
Mirjam
PartyHardy
Rockabella (en daar ook nog de betaling van.. heb je je pm's wel gehad?)
Lalala wachten duurt zo laaaaaang!

Ja ik heb ze! Sorry beetje afwezig geweest laatste daagjes! Komt eraanquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:53 schreef Debsterr het volgende:
Okay, ik mis nog adressen van:
Lindytje
Mirjam
PartyHardy
Rockabella (en daar ook nog de betaling van.. heb je je pm's wel gehad?)
Lalala wachten duurt zo laaaaaang!
 .
.

maar ook een beetje
 maar ook een beetje  want er komen dus nog wel wat kosten bij...
 want er komen dus nog wel wat kosten bij... 

Haha ja zeker wel ja!quote:Op donderdag 4 februari 2010 18:40 schreef PartyHardy het volgende:
Yess !
Als je het binnen hebt, doe je dan een fotootje posten van alle stash bij elkaar ?

quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:44 schreef Debsterr het volgende:
maar ook een beetje
want er komen dus nog wel wat kosten bij...
 hoezo?
 hoezo?

Nou, omdat 'ie bij de douane ligt. Dus 19% BTW en inklaringskosten.quote:

Douane vogges mij!quote:

.. dat ik allemaal leuke dingetjes op mijn nagels aan het doen was.. en toen bijna alles op was, kwam ik er pas achter dat mijn studs die ik had besteld er niet waren.. en ik een bestelling van iemand anders had gekregen.
 .. dat ik allemaal leuke dingetjes op mijn nagels aan het doen was.. en toen bijna alles op was, kwam ik er pas achter dat mijn studs die ik had besteld er niet waren.. en ik een bestelling van iemand anders had gekregen. 

quote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:49 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik heb er zelfs over gedroomd.. dat ik allemaal leuke dingetjes op mijn nagels aan het doen was.. en toen bijna alles op was, kwam ik er pas achter dat mijn studs die ik had besteld er niet waren.. en ik een bestelling van iemand anders had gekregen.
Toen voelde ik me schuldig, omdat ik bijna alles had gebruikt.
Droom over.

20 personenquote:Op donderdag 4 februari 2010 22:20 schreef Daph_ het volgende:
Jeeej!!
Jammer van die extra kosten, maargoed met hoeveel zijn we wel niet? Valt best mee pp denk ik!
 , dus valt ook best mee denk ik
, dus valt ook best mee denk ik  .
.Oh jee, hopelijk was het geen voorspellende droomquote:Op zaterdag 6 februari 2010 01:49 schreef Franneh het volgende:
hahaha ik heb er zelfs over gedroomd.. dat ik allemaal leuke dingetjes op mijn nagels aan het doen was.. en toen bijna alles op was, kwam ik er pas achter dat mijn studs die ik had besteld er niet waren.. en ik een bestelling van iemand anders had gekregen.
Toen voelde ik me schuldig, omdat ik bijna alles had gebruikt.
Droom over.
 !
!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |