Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, anderequote:Op zondag 21 februari 2010 19:31 schreef Puckzzz het volgende:
Oh en Debs, onder welke categorie viel onze nail-art spulletjes nou bij de douane? Carnavals artikelen?
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, andere.
quote:Op zondag 21 februari 2010 19:36 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Goochel-, feest- en carnavalsartikelen, andere.
Oh wauw, ik vind het gerimpelde eigenlijk wel wat hebben ;oquote:Op zondag 21 februari 2010 20:12 schreef Puckzzz het volgende:
1 ste fotooke van het folie experiment. Mijn ervaringen dusver:
laat de lijm goed drogen
het is heel moeilijk in 1 keer de folie aan te brengen, als je dan gaat corrigeren zie je dat
ik heb nog geen TC gevonden die de folie niet doet rimpelen
[ afbeelding ]
i8s dat zo?quote:Op zondag 21 februari 2010 20:55 schreef Daph_ het volgende:
Je hebt speciale folietopcoat.. Misschien werkt het alleen daarmeeVolgende keer zal ik ook folie bestellen!
Volgens mij zag ik dat in die folietutorial die hier gepost werd..quote:Op zondag 21 februari 2010 20:56 schreef Mirjam het volgende:
[..]
i8s dat zo?
en wat jammer dat het gaat rimpelen
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het ook met 'gewone' TC moet kunnen.
Dit ziet er iig al beter uit, er zit alleen dus nog geen TC op.
[ afbeelding ]
Beetje verdunner erbij. Mijn TC's van Konad worden ook snel stroperig en dik, maar met een beetje verdunner is dat opgelostquote:Op zondag 21 februari 2010 21:37 schreef Puckzzz het volgende:
De Konad TC is het beste (alleen is die van mij echt super stroperig geworden dus met ik nieuwe halen)
quote:Op zondag 21 februari 2010 21:07 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben ervan overtuigd dat het ook met 'gewone' TC moet kunnen.
Dit ziet er iig al beter uit, er zit alleen dus nog geen TC op.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 februari 2010 20:46 schreef Debsterr het volgende:
Oh, en in reactie op alle PM's met dank je wel erin vermeldt: Graag gedaan, ik zou het zo weer doen, maar niet binnen een half jaar.
Inklaring, BTW en verzendkostenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:54 schreef PartyHardy het volgende:
Die extra kosten zijn douanekosten plus verzendkosten of niet?
Ze zijn iig overgemaakt
Tuurlijk! Geld is overgemaaktquote:Op maandag 22 februari 2010 19:51 schreef Debsterr het volgende:
Zo, iedereen heeft de laatste PM voor bijkomende kosten van douane/verzending! Laten jullie het weten dames, als alles er is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |