Het is even oefenen, en momenteel vind ik het er best OK uitzien voor een eerste keer. Het is wel echt enorm BLING! Maar wel heel tof.
Ik zie aan de randen al wel wat beschadigingen maar waarschijnlijk ben ik de enige die dat ziet.
En hele nagel gaat net zo makkelijk als een halve. Misschien zelfs nog wel makkelijker omdat je de lijm als een soort lak aanbrengt. Bij een halve nagel moet je dan ook meteen een mooie smile lakken en dat is best lastig met bijna doorzichtige lijm.
Je hoeft ook niet hard te drukken op de folie. Gewoon lijm goed laten drogen, folietje met de glimmende kant naar boven (!!) erop leggen en zachtjes egaal eroverheen wrijven of licht aandrukken. De folie kan nog gaan verschuiven dus let daar wel op. Ik gebruikte een rubberen bokkepootje in het begin, maar gewoon met de vinger gaat ook prima.
Ik ben benieuwd hoe lang het zonder TC zou blijven zitten. Ik ben nogal krampachting in de zin dat bij mij overal een TC op MOET. Maar hij zag er beter uit zonder
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!