quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64
Betaal je een klein vermogen om met ICE naar Duitsland te gaan, moet je tot aan Emmerich in zo'n Nederlands barrel zitten
Dat zal wel een Wadloper wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:37 schreef bork het volgende:
mmm, Ik zie de bui al hangen, moet a.s. dinsdag naar Oberhausen met de ICE had ik vorig jaar gepland en geboekt.
Ach beter dan bij de NS de zinspreuk komt : ' De NS zet bussen in, de bussen kunt u vinden aan ....kant van het station.'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64
Betaal je een klein vermogen om met ICE naar Duitsland te gaan, moet je tot aan Emmerich in zo'n Nederlands barrel zitten
En op de terugwel kom je ICL tegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Die kunnen dan gelijk door naar Polen
Als goedmaker kwam de ns met een SLeT voorrijden. Zonder info op de lcd schermen, dat kan denk ook niet tegen sneeuw.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Cothen het volgende:
blijven rare jongens bij de NS, zojuist een reis geboekt met mijn NS businesscard. Ik wil hem voor vandaag boeken, het is al ruim na 9.00 uur en dan nog] vraagt de computer of een deel van mijn reis vóór 9.00u plaats vindt.
Je bedoelt Stavoeren of het aantal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het aanpassen van een site kan lastig zijn: http://www.stadlerrail.com/en/references/arriva-dmu-niederlande/
En op de terugweg ook. Wagen 2602, trein 19851.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als goedmaker kwam de ns met een SLeT voorrijden. Zonder info op de lcd schermen, dat kan denk ook niet tegen sneeuw.
Nee. Of is het Frans voor Zottegem of zo? Het klinkt als een scheldwoordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef trainfreak het volgende:
Ik ben ondertussen te weten gekomen waarom die V250 naar Ath is.
De komende dagen gaan er testen plaatsvinden tussen Ath en Le Coucou (ken je dat ook Fles?)
Ja heerlijk inderdaad, als je voor 't eerst op station X staat en geen idee hebt waar het noorden isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:14 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach beter dan bij de NS de zinspreuk komt : ' De NS zet bussen in, de bussen kunt u vinden aan ....kant van het station.'
Dat is echt niet waar; de snelste verbinding nú is immers ook gewoon de IC of Benelux via Schiphol. Om daar uberhaupt in te komen moet je ook naar A'dam CS, Schiphol of Rotterdam CS komen met je bus/tram/metro/whatever.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar dan moet je wel eerst op het station zien te komen en na aankomst van de trein moet je ook nog naar je eind bestemming. Dat kost je ook al gauw twee keer 20 minuten extra (zeker als de bus/tram/trein/metro niet helemaal aansluit). Dan ben je dus langer onderweg, voor meer geld.
Iemand die vanuit Rotterdam West naar Amsterdam West wil is zelfs sneller met een trein over de oude lijn.
Alleen reizigers die vanuit de directe omgeving van Rotterdam Centraal naar de directe omgeving van Amsterdam Centraal reizen hebben voordeel van de Fyra.
Dan kijk je ff om je heen en daar waar heel veel reizigers op een busperon staan, moet je ook zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja heerlijk inderdaad, als je voor 't eerst op station X staat en geen idee hebt waar het noorden is
Het vervelende is nou juist dat die bussen vaak op hele exotische plaatsen komen te staan (o.a. meegemaakt op Sloterdijk en Amersfoort), en als je ín een niet overzichtelijk (ofwel: groot) station staat, zie je niet echt waar de NS-bussen staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan kijk je ff om je heen en daar waar heel veel reizigers op een busperon staan, moet je ook zijn.
Whahahaha! Ja, natuurlijk: product x is 10 euro, product y 9 euro. Om vervolgens product y aantrekkelijker te maken, verhoog ik de prijs van x tot 15 euro.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Met Fyra wordt A'dam Vlissingen een half uur sneller, eht alternatief wordt een half uur trager. Uiteindelijk bespaar je een uur. Dat rendeerd dus wel degelijk.
Je vergelijking gaat maar ten dele op: product X is 10 euro, product Y is 5 euro. Om Y (de HSL) aantrekkelijker te maken wordt X verhoogd naar 15 euro. Maar Y wás al 5 euro goedkoper.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 15:14 schreef Duvel het volgende:
[..]
Whahahaha! Ja, natuurlijk: product x is 10 euro, product y 9 euro. Om vervolgens product y aantrekkelijker te maken, verhoog ik de prijs van x tot 15 euro.
En dan vervolgens hosanna roepen dat na de prijsherziening product y maarliefst 6 euro voordeel biedt ten opzicht van product x!
Sorry hoor, ik heb geen medelijden/banden of wat dan ook met NS HiSpeed, maar het doel van NSH is echt niet de reiziger uitpersen om zoveel mogelijk winst te maken op de HSL.quote:Het is de kluit belazeren, de klant oplichten met tot doel winstmaximalisatie van de boevenbende die NSHispeed heet. Bedenk je wel: NS is qua prijsstelling op de HSL veel vrijer dan op het hoofdrailnet. NS als "NS Groep" heeft dus een duidelijk financieel belang in het de HST's in jagen van zijn reizigers, en heeft daarvoor, doordat ze ook op het hoofdnet rijden met "concurrerende" treinen een beslissend machtinstrument in handen. Iets wat de NMa eigenlijk niet zou mogen toestaan.
De sneltrein is er op de Oude Lijn helemaal niet uitgegooid en dat wordt-ie ook niet. Dat de 2100-IC wordt vertraagd is niet om een nieuwe verbinding te maken maar om de frequentie op een bestaande verbinding te verhogen.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:09 schreef davidov2009 het volgende:
Dom dat ze de sneltrein er uberhuapt uit hebben gegooid,
Onzin, NS heeft veel te veel geld voor die concessie geboden omdat ze bang waren dat een buitenlandse vervoerder ermee vandoor zou gaan. DB en Arriva hadden ook interesse maar niet tegen zo'n buitensporige prijs.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:09 schreef davidov2009 het volgende:
Er is maar één reden waarom de kaartjes zo duur zijn: NS heeft veel te veel moeten betalen voor de concessie om op de HSL te mogen rijden.
quote:228 Teletekst di 12 jan
**************************************
*******************************NED.2
**************************************
19.55-20.25 uur RAIL AWAY
Serie documentaires over bijzondere
spoorlijnen.Aflevering:Thailand (2).
In Azië is de trein vaak het meest
geschikte vervoermiddel.Wie zich wil
laten verwennen,neemt de luxe Eastern
Orient Express.
We reizen van noord naar zuid over het
Maleisisch schiereiland.Tussen Chiang
Mai en Singapore genieten we van de
prachtige omgeving.
Zottegem heet gewoon Zottegem in het Frans.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Of is het Frans voor Zottegem of zo? Het klinkt als een scheldwoord
In Dusseldorf heb je die ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 17:54 schreef Guppyfriend het volgende:
Thailandkom ik net vandaan. Ben alleen in Bangkok gebleven, maar daar heb je de Skytrain, ook leuk
Ow laat ook maar. Mn pa moet journaal kijkenquote:
Bevalt het, weer terug op het nest?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow laat ook maar. Mn pa moet journaal kijken
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:45 schreef Duvel het volgende:
[..]
Hoi, je bent hiermee alvast genomineerd voor de domste post van 2010. En ik hoef niet eens uit te leggen waarom, toch?
Beter mat'64 dan een bus, en helemaal beter dan niks...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:00 schreef Palmboom313 het volgende:
Maar even serieus ICE vervangen door Mat '64
VIRM, ICM, ICR?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:05 schreef dennistd het volgende:
[..]
Beter mat'64 dan een bus, en helemaal beter dan niks...
Stuk, stuk, ingezet in belangrijker diensten.quote:
DD-AR oh wachtquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:11 schreef Duvel het volgende:
[..]
Stuk, stuk, ingezet in belangrijker diensten.
Dat kan op de betuweroute ook hoor. Maar goed doordat het MTC bij Valburg geschrapt is heeft het geen zin.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:24 schreef KapiteinT het volgende:
Er was een tijdje geleden in Australië een trein van 8km lang volgens mij. Maar 2 containers op elkaar? Dat had ik ook nog nooit gezien... Wel efficiënt!
Is dat überhaupt mogelijk met de vele bochten daar?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
iets voor de betuweroute?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_overweg_topic.html
Dat is nog eens een treinquote:Op dinsdag 12 januari 2010 20:17 schreef Palmboom313 het volgende:
iets voor de betuweroute?
http://www.dumpert.nl/med(...)n_overweg_topic.html
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 18:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ow laat ook maar. Mn pa moet journaal kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love tramcars,they go at the proper speed.You can see the world you know.They shake around,people adore them,it's great fun. B.Connolly
Wenn Träume sterben...Dann wirst du alt, Du bist dein eigener Schatten nur und du holst dich nicht mehr ein...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |