quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64
Betaal je een klein vermogen om met ICE naar Duitsland te gaan, moet je tot aan Emmerich in zo'n Nederlands barrel zitten
Dat zal wel een Wadloper wordenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:37 schreef bork het volgende:
mmm, Ik zie de bui al hangen, moet a.s. dinsdag naar Oberhausen met de ICE had ik vorig jaar gepland en geboekt.
Ach beter dan bij de NS de zinspreuk komt : ' De NS zet bussen in, de bussen kunt u vinden aan ....kant van het station.'quote:Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef James1988 het volgende:
[..]
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64
Betaal je een klein vermogen om met ICE naar Duitsland te gaan, moet je tot aan Emmerich in zo'n Nederlands barrel zitten
En op de terugwel kom je ICL tegenquote:Op dinsdag 12 januari 2010 10:42 schreef Cothen het volgende:
[..]
Die kunnen dan gelijk door naar Polen
Als goedmaker kwam de ns met een SLeT voorrijden. Zonder info op de lcd schermen, dat kan denk ook niet tegen sneeuw.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:31 schreef Cothen het volgende:
blijven rare jongens bij de NS, zojuist een reis geboekt met mijn NS businesscard. Ik wil hem voor vandaag boeken, het is al ruim na 9.00 uur en dan nog] vraagt de computer of een deel van mijn reis vóór 9.00u plaats vindt.
Je bedoelt Stavoeren of het aantal?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 13:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het aanpassen van een site kan lastig zijn: http://www.stadlerrail.com/en/references/arriva-dmu-niederlande/
En op de terugweg ook. Wagen 2602, trein 19851.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:28 schreef Cothen het volgende:
[..]
Als goedmaker kwam de ns met een SLeT voorrijden. Zonder info op de lcd schermen, dat kan denk ook niet tegen sneeuw.
Nee. Of is het Frans voor Zottegem of zo? Het klinkt als een scheldwoordquote:Op dinsdag 12 januari 2010 12:16 schreef trainfreak het volgende:
Ik ben ondertussen te weten gekomen waarom die V250 naar Ath is.
De komende dagen gaan er testen plaatsvinden tussen Ath en Le Coucou (ken je dat ook Fles?)
Ja heerlijk inderdaad, als je voor 't eerst op station X staat en geen idee hebt waar het noorden isquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:14 schreef Brembo het volgende:
[..]
Ach beter dan bij de NS de zinspreuk komt : ' De NS zet bussen in, de bussen kunt u vinden aan ....kant van het station.'
Dat is echt niet waar; de snelste verbinding nú is immers ook gewoon de IC of Benelux via Schiphol. Om daar uberhaupt in te komen moet je ook naar A'dam CS, Schiphol of Rotterdam CS komen met je bus/tram/metro/whatever.quote:Op maandag 11 januari 2010 14:27 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dat klinkt mooi, maar dan moet je wel eerst op het station zien te komen en na aankomst van de trein moet je ook nog naar je eind bestemming. Dat kost je ook al gauw twee keer 20 minuten extra (zeker als de bus/tram/trein/metro niet helemaal aansluit). Dan ben je dus langer onderweg, voor meer geld.
Iemand die vanuit Rotterdam West naar Amsterdam West wil is zelfs sneller met een trein over de oude lijn.
Alleen reizigers die vanuit de directe omgeving van Rotterdam Centraal naar de directe omgeving van Amsterdam Centraal reizen hebben voordeel van de Fyra.
Dan kijk je ff om je heen en daar waar heel veel reizigers op een busperon staan, moet je ook zijn.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Ja heerlijk inderdaad, als je voor 't eerst op station X staat en geen idee hebt waar het noorden is
Het vervelende is nou juist dat die bussen vaak op hele exotische plaatsen komen te staan (o.a. meegemaakt op Sloterdijk en Amersfoort), en als je ín een niet overzichtelijk (ofwel: groot) station staat, zie je niet echt waar de NS-bussen staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:57 schreef Cothen het volgende:
[..]
Dan kijk je ff om je heen en daar waar heel veel reizigers op een busperon staan, moet je ook zijn.
Whahahaha! Ja, natuurlijk: product x is 10 euro, product y 9 euro. Om vervolgens product y aantrekkelijker te maken, verhoog ik de prijs van x tot 15 euro.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 14:53 schreef davidov2009 het volgende:
[..]
Met Fyra wordt A'dam Vlissingen een half uur sneller, eht alternatief wordt een half uur trager. Uiteindelijk bespaar je een uur. Dat rendeerd dus wel degelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |