abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_76681511
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:09 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

De route via Haarlem is wel sneller. De extra stops zorgen voor de extra reistijd. De lijn is volgens mij 8 kilometer langer, maar er kan harder gereden worden.

Dat Heemstede geen IC station verdiend ben ik met je eens, maar Blaak en Schiedam wel. Blaak ligt veel dichterbij het centrum van Rotterdam dan het centraal station en beide bieden een goede overstap op de Callandlijn. Ik denk dat als de trein op die 2 stations zal stoppen, centraal minder druk zal worden omdat op de metro stappen in Schiedam of Blaak vaak sneller is dan om via centraal te reizen.
Maar rotterdam is nu eenmaal het grote station van Rotterdam.
En waarom zij n er meer stops op de schiphollijn? Of Schiphol, of haarlem en heemstede. Dan is schiphol toch sneller lijkt mij.

Wat versta jij overigens onder grote stations? Voor de grote station Dordrecht Delft Den haag HS en Den haag Centraal, zijn de veranderingen alleen maar nadelig. Blaak en Schiedam staan niet in verhouding tot die stations.

Tevens worden mensen op deze manier gedwongen meer te betalen om niet aan reistijd te hoeven inboeten. Een belachelijk iets natuurlijk.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_76681674
Leiden -> schiphol -> amsterdam CS = 37
Leiden -> haarlem -> amsterdam CS = 33

Just putting it out there

Verder verdient delft zijn IC stop wel, en Laan V NOI en Schiedam... Ach.. Dat kost nog 3 minuten..

its not THAT bad
pi_76682068
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:48 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Maar rotterdam is nu eenmaal het grote station van Rotterdam.
En waarom zij n er meer stops op de schiphollijn? Of Schiphol, of haarlem en heemstede. Dan is schiphol toch sneller lijkt mij.

Wat versta jij overigens onder grote stations? Voor de grote station Dordrecht Delft Den haag HS en Den haag Centraal, zijn de veranderingen alleen maar nadelig. Blaak en Schiedam staan niet in verhouding tot die stations.

Tevens worden mensen op deze manier gedwongen meer te betalen om niet aan reistijd te hoeven inboeten. Een belachelijk iets natuurlijk.
Ik bedoelde dat de extra stops van de toekomstige intercity zorgen voor de extra reistijd. Amsterdam - Leiden via Haarlem zijn 2 lange rechte stukken, waar harder kan worden gereden, daarom is die route sneller.

Waar haal je die stations opeens vandaan? Voor Dordrecht en Den Haag HS is het inderdaad nadelig (als jij naar Amsterdam of Rotterdam moet tenminste, als je bijvoorbeeld naar Rotterdam Blaak zou moeten komen ook zij er beter vanaf). Delft gaat er juist op vooruit, want de huidige intercity stopt daar niet en Den Haag Centraal heeft er niks mee te maken.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:05:00 #154
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76682265
Het is voor een aantal mensen fijn dat de Fyra rijdt. Er zijn ook mensen die er alleen nadelen inzien, voor bijvoorbeeld de minder verdienende studenten, maar ook mensen met een baas die niet van plan is een vermogen extra te betalen per maand om zijn werknemers snel op zijn werk te kunnen krijgen, maar ondertussen wél verlangt dat hij/zij op tijd op het werk zal aankomen, en dan nog eens niet chagrijnig is, omdat hij eerder zijn nest uit moet.
De werknemer heeft dan zelf de keus, of ik betaal me reiskosten zelf, of ik reis langer..

Daarnaast zal er een minimale op tijd garantie kunnen zijn van 90 %, maar nog beter is hoger.
Het heeft voor het grote gros van de reizigers op de langere afstanden grotere nadelen, en voor de reizigers op korte afstanden voordelen.
Op deze manier pest je de mensen alleen maar die op lange afstanden reizen, en niet die op kleine afstanden reizen.

Daarnaast heb je de belachelijk hoge toeslag die er is, en daarmee pest je de reiziger op lange afstand alleen maar mee..
  maandag 11 januari 2010 @ 16:11:02 #155
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76682577
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:
Leiden -> schiphol -> amsterdam CS = 37
Leiden -> haarlem -> amsterdam CS = 33

Just putting it out there

Verder verdient delft zijn IC stop wel, en Laan V NOI en Schiedam... Ach.. Dat kost nog 3 minuten..

its not THAT bad
Maar dan moet Delft ook beter toegankelijk worden voor mindervalide passagiers.

Alleen perron 1 voldoet aan de eisen voor gehandicapten.
  maandag 11 januari 2010 @ 16:16:29 #156
235989 greavy
Kritische VIRM-hater
pi_76682843
Daarnaast zie ik het nog somberder in, als er bijvoorbeeld een storing op de HSL komt. Denk maar aan een stroomstoring.
Moeten dan ALLE reizigers met die 'InterCity' die vele malen langer onderweg is, en hoe zit het dan met je toeslag? Hoeveel restitutie krijg je? Alleen je toeslag, of ook een (procentueel) bedrag van je treinticket?
De restitutie bij vertragingen, hetzij ook al bij 'onmacht' en 'vooraf aangekondigde werkzaamheden' moeten mensen goed over worden ingelicht. Een reiziger die een abonnement heeft, en dankzij werkzaamheden met de normale 'Intercity' moet reizen, terwijl hij een duurder abonnement heeft voor FYRA, zou moeten worden gerestitueerd. Hierbij praat ik dan niet alleen over toeslagen, maar ook over een deel van de ticket.

Ze kunnen het niet maken, dat je dan alleen maar toeslag terug krijgt.
denk bij het (procentuele) bedrag niet aan een klein getal, maar toch al snel 40, 50 % van je totale ticket.
pi_76684993
quote:
Op maandag 11 januari 2010 16:01 schreef KapiteinT het volgende:

[..]

Ik bedoelde dat de extra stops van de toekomstige intercity zorgen voor de extra reistijd. Amsterdam - Leiden via Haarlem zijn 2 lange rechte stukken, waar harder kan worden gereden, daarom is die route sneller.

Waar haal je die stations opeens vandaan? Voor Dordrecht en Den Haag HS is het inderdaad nadelig (als jij naar Amsterdam of Rotterdam moet tenminste, als je bijvoorbeeld naar Rotterdam Blaak zou moeten komen ook zij er beter vanaf). Delft gaat er juist op vooruit, want de huidige intercity stopt daar niet en Den Haag Centraal heeft er niks mee te maken.
Nee hoor, want die sneltrein is de toekomstige IC in Delft.
En Den haag Centraal, ik neem aan dat als schiedam en blaak IC stations worden, want de IC den haag-venlo er ook overal stopt. En blaak is er beter vanaf. Maar Blaak staat niet in verhouding tot de andere stations die er door beinvloed worden.

En leg mij dan is uit hoe je aan de klant wil verantwoorden dat om niet een half uur langer te doen over Amsterdam Centraal- vlissingen, je een dure toeslag moet betalen.
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_76685619
Even iets heel anders:

Wat is dat nu voor mislukkig dat het gewoon letterlijk direct de elektronica insneeuwt
En waarom gebeurt dit eigenlijk niet met regen?
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
pi_76686781
Het gaat weer goed in België.
Nadat er vorige week bovenleidingsproblemen waren op L50a, zijn er deze avond bovenleidingsproblemen op L50, de lijn waarop de omleidingen voor L50a verlopen...
De treinen rijden met een 'vermoedelijke vertraging van 30-45 minuten'
  maandag 11 januari 2010 @ 17:48:14 #160
50691 Christiaan
Futue te ipsum
pi_76686832
ANP:
quote:
Op de trajecten Utrecht-Rotterdam en Utrecht-Den Haag rijden deze week nog steeds minder intercity's dan normaal. Dat heeft te maken met een achterstand in het onderhoud van treinen. De NS kiest ervoor iedere keer slechts een paar treinen onder handen te nemen, om de andere op lengte te houden en daarmee de capaciteit te waarborgen.

Dat zei een woordvoerder van de NS maandag. Mogelijk kunnen er volgende week meer intercity's worden ingezet op de trajecten. Of dat lukt, hangt mede van het weer af.

De andere treinen rijden maandag weer volgens de dienstregeling. De NS reed in verband met de verwachte sneeuwoverlast het hele weekeinde volgens een aangepaste dienstregeling. In verband met het winterse weer mogen ook treinreizigers zonder voordeelurenkaart nog tot en met woensdag buiten de spits met 40 procent korting reizen. Het 'zoutkaartje', dat werd ingevoerd om mensen in verband met het dreigende tekort aan strooizout uit de auto te krijgen, is geldig van 09.00 tot 16.00 uur en na 19.00 uur.
Op maandag 9 november 2009 12:25 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Dat interesseert GroenLinks voor geen meter, ze zien je als een wandelende zak euro's waar ze handig een tap in kunnen drukken voor hun socialistische hobbies.
pi_76687816
Syntus heeft trouwens nu ook last van het winterweer, ongeveer de helft van de koppelingen die ik vandaag zag (ongeveer 5 treinstellen) waren afgeplakt met plastic en tape.
  maandag 11 januari 2010 @ 18:58:56 #162
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76689354
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:48 schreef Christiaan het volgende:
ANP:
[..]
Mijn traject gvd. Het is al vanaf 17/12 een puinzooi. Ik overweeg serieus een brief te schrijven om de helft van de maandelijke periode van de jaartrajectkaart terug te vragen. Lijkt me eigenlijk niet meer dan fair. De overige 'tegemoetkomingen' heb ik geen fuck aan.

Falers.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_76690948
quote:
Op maandag 11 januari 2010 18:58 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

Mijn traject gvd. Het is al vanaf 17/12 een puinzooi. Ik overweeg serieus een brief te schrijven om de helft van de maandelijke periode van de jaartrajectkaart terug te vragen. Lijkt me eigenlijk niet meer dan fair. De overige 'tegemoetkomingen' heb ik geen fuck aan.

Falers.
En wat verwacht je met die brief te bereiken, net of de NS er wat aan kan doen dat door de sneeuw veel treinen kapot gaan.
  maandag 11 januari 2010 @ 19:39:23 #164
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76691075
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:46 schreef trainfreak het volgende:
Het gaat weer goed in België.
Nadat er vorige week bovenleidingsproblemen waren op L50a, zijn er deze avond bovenleidingsproblemen op L50, de lijn waarop de omleidingen voor L50a verlopen...
De treinen rijden met een 'vermoedelijke vertraging van 30-45 minuten'
Doet Infrabel überhaupt aan onderhoud?
pi_76691345
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:39 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Doet Infrabel überhaupt aan onderhoud?
Ja...
Maar die lijn zit wel bij de drukst bereden natuurlijk.
Ondertussen is de vertraging gelukkig al gezakt tot 10 - 25min
  maandag 11 januari 2010 @ 20:06:52 #166
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76692423
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

En wat verwacht je met die brief te bereiken, net of de NS er wat aan kan doen dat door de sneeuw veel treinen kapot gaan.
Nou en? Je betaalt voor een dienst die niet geleverd wordt. Als jij je jaarkaart maar voor 90 % kunt betalen zegt NS ook niet "ach, je bent net ontslagen, geeft niet joh, laat die centen maar zitten"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76693177
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou en? Je betaalt voor een dienst die niet geleverd wordt. Als jij je jaarkaart maar voor 90 % kunt betalen zegt NS ook niet "ach, je bent net ontslagen, geeft niet joh, laat die centen maar zitten"
Er rijden toch wel treinen maar gewoon minder. Om nou te spreken over een dienst die niet geleverd wordt.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:27:40 #168
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76693475
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:22 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

Er rijden toch wel treinen maar gewoon minder. Om nou te spreken over een dienst die niet geleverd wordt.
"Ach wat zeur je, je auto rijdt op drie wielen ook wel hoor"
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76693614
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

"Ach wat zeur je, je auto rijdt op drie wielen ook wel hoor"
heb geen auto hoor.
pi_76693984
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Nee hoor, want die sneltrein is de toekomstige IC in Delft.
En Den haag Centraal, ik neem aan dat als schiedam en blaak IC stations worden, want de IC den haag-venlo er ook overal stopt. En blaak is er beter vanaf. Maar Blaak staat niet in verhouding tot de andere stations die er door beinvloed worden.

Toen Blaak nog bovengronds was, stopten de IC's naar Vlisingen en Venlo er altijd....die nam ik regelmatig nl. Of zou dat alleen in de spits geweest zijn...
Take on the situation, but not the torment ...
  maandag 11 januari 2010 @ 20:42:04 #171
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76694200
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:37 schreef SevenWonders het volgende:
Toen Blaak nog bovengronds was
Dat waren nogeens tijden Iedere 2 uur een directe IC van Den Haag naar Köln Hbf
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76694315
Ik las net dat er vandaag weer een V250 naar België is gekomen.
Het staat nu in Ath ( ), of het zou daar toch moeten staan.
pi_76694429
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Nee hoor, want die sneltrein is de toekomstige IC in Delft.
En Den haag Centraal, ik neem aan dat als schiedam en blaak IC stations worden, want de IC den haag-venlo er ook overal stopt. En blaak is er beter vanaf. Maar Blaak staat niet in verhouding tot de andere stations die er door beinvloed worden.

En leg mij dan is uit hoe je aan de klant wil verantwoorden dat om niet een half uur langer te doen over Amsterdam Centraal- vlissingen, je een dure toeslag moet betalen.
Die IC gaat 4 keer per uur rijden, dus heeft Delft er voordeel aan dat er 2 treinen per uur bij komen. De IC Den Haag - Venlo blijft op dezelfde stations (niet) stoppen als nu.

Maar nu houd ik er over op...
pi_76694518
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef trainfreak het volgende:
Ik las net dat er vandaag weer een V250 naar België is gekomen.
Het staat nu in Ath ( ), of het zou daar toch moeten staan.
Er reedt vanmiddag om 13:45 inderdaad eentje hierlangs (Roosendaal) richting België.. Je mag 'm houden
pi_76694776
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Dat waren nogeens tijden Iedere 2 uur een directe IC van Den Haag naar Köln Hbf
Toen je nog bovengronds dwars door Rotterdam heen ging.
pi_76694800
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Even iets heel anders:

Wat is dat nu voor mislukkig dat het gewoon letterlijk direct de elektronica insneeuwt
En waarom gebeurt dit eigenlijk niet met regen?
Ik vind het ook knap mislukt en zat me dat ook af te vragen.
  maandag 11 januari 2010 @ 20:55:07 #177
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76694858
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:48 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Er reedt vanmiddag om 13:45 inderdaad eentje hierlangs (Roosendaal) richting België.. Je mag 'm houden
Niemand is toch gebaat bij een V250? Meteen in de hens steken.
pi_76696941
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:14 schreef Ascendancy het volgende:
Even iets heel anders:

Wat is dat nu voor mislukkig dat het gewoon letterlijk direct de elektronica insneeuwt
En waarom gebeurt dit eigenlijk niet met regen?
Regen waait niet omhoog...en het is niet bevroren
  maandag 11 januari 2010 @ 21:33:12 #179
146033 ReisT
Fahrtreppenbenutzungshinweise
pi_76696975
quote:
Op maandag 11 januari 2010 15:52 schreef Yreal het volgende:
Leiden -> schiphol -> amsterdam CS = 37
Leiden -> haarlem -> amsterdam CS = 33

Just putting it out there
Dat is dus precies andersom...
De sneltreinen Leiden-Haarlem-Amsterdam en Leiden-Schiphol-Amsterdam stoppen precies even vaak onderweg en doen er allebei 37 minuten over. De IC Leiden-Schiphol-Amsterdam doet het in 4 minuten minder en dat komt alleen maar doordat die minder stopt.

De routes via Haarlem en via Schiphol zijn dus gewoon beide even snel!
  maandag 11 januari 2010 @ 21:41:11 #180
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76697479
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef trainfreak het volgende:
Ik las net dat er vandaag weer een V250 naar België is gekomen.
Het staat nu in Ath ( ), of het zou daar toch moeten staan.
Gecondoleerd.

Even zonder gekheid: dit gaat dan de tweede poging worden voor testrondjes in België, nadat de eerste mislukte i.v.m. vierkante wielen? Ben benieuwd wanneer ze weer vierkant zijn
pi_76697627
quote:
Op maandag 11 januari 2010 21:41 schreef James1988 het volgende:

[..]

Gecondoleerd.

Even zonder gekheid: dit gaat dan de tweede poging worden voor testrondjes in België, nadat de eerste mislukte i.v.m. vierkante wielen? Ben benieuwd wanneer ze weer vierkant zijn
Normaal wordt dit de tweede testronde ja.
Maar die gaan toch enkel rijden tussen Brussel, Antwerpen en de grens?
Ik kan er niet bij dat hij daarvoor in Ath staat, de andere kant van het land (nouja, bijna dan)
  maandag 11 januari 2010 @ 21:50:02 #182
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76698004
De V250's gaan inderdaad alleen maar Amsterdam - Brussel doen (met uitstapjes naar Den Haag en Breda). Bij ons is er uitvoerig getest op het baanvak Helmond - Horst-Sevenum, en heeft de trein ook rondjes door het hele land gereden (ik ben 'm twee keer tegengekomen tussen Den Bosch en Utrecht).

Wat hij in Ath doet, geen idee, misschien zijn daar de benodigde test/diagnosefaciliteiten?
  maandag 11 januari 2010 @ 22:06:48 #183
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76699102
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:44 schreef trainfreak het volgende:
Ik las net dat er vandaag weer een V250 naar België is gekomen.
Het staat nu in Ath ( ), of het zou daar toch moeten staan.
Wat heeft ie daar nou weer te zoeken?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76699444
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Wat heeft ie daar nou weer te zoeken?
Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af.
Van testfaciliteiten heb ik geen weet (zoals James zei).
  maandag 11 januari 2010 @ 22:24:44 #185
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76700132
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:12 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Dat vraag ik mij ook al de hele tijd af.
Van testfaciliteiten heb ik geen weet (zoals James zei).
Ga eens foto's maken, buurtbewoner
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76700200
Oke. Noobmodus, want ik kan het niet vinden.
Wat is de volledige naam van Ath? o.O
pi_76700492
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef Crientj het volgende:
Oke. Noobmodus, want ik kan het niet vinden.
Wat is de volledige naam van Ath? o.O
Ik zat ook al te zoeken

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ath
  maandag 11 januari 2010 @ 22:33:51 #188
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76700666
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:25 schreef Crientj het volgende:
Oke. Noobmodus, want ik kan het niet vinden.
Wat is de volledige naam van Ath? o.O
Ath is een stadje in België. Begin in Gent en kijk zuidwaarts > Zottegem > Geraardsbergen > Ath

Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76700704
http://nl.wikipedia.org/wiki/Station_Aat komen ook veel treinen Maar toch nog 5018 reizigers per dag
pi_76700822
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:30 schreef Ireyon het volgende:

[..]

Ik zat ook al te zoeken

http://nl.wikipedia.org/wiki/Ath
Ah mooi, ben ik niet de enige. ;P
Thx.
  maandag 11 januari 2010 @ 22:40:46 #191
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76701025
stelletje barbaren
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_76701386
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:24 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Ga eens foto's maken, buurtbewoner
Eigenlijk is het erg ja

De Nederlandse vertaling van Ath is trouwens Aat
  maandag 11 januari 2010 @ 23:01:47 #193
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_76702194
quote:
Op maandag 11 januari 2010 22:40 schreef Dr_Flash het volgende:
stelletje barbaren
Is inderdaad heel erg.
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:29:57 #194
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_76709638
quote:
Op maandag 11 januari 2010 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

Nou en? Je betaalt voor een dienst die niet geleverd wordt. Als jij je jaarkaart maar voor 90 % kunt betalen zegt NS ook niet "ach, je bent net ontslagen, geeft niet joh, laat die centen maar zitten"
Dat, en ik heb niets te maken met alle overige partijen . NS boekt elke maand geld van mijn rekening, niet ProRail, een of andere treinenbouwer of welke vingerverfclub dan ook. Dat zoekt de NS maar lekker zelf uit. Ik vind dat ik na een volle maand gepruts wel recht heb op enige vorm van (financiële) compensatie. Leuk, die 40% korting, maar dat héb ik al met mijn kaart. Die samenreisdag was op een werkdag en de koffie is ook voor iedereen. Het dunkt me dat de vaste klanten van NS en helemaal die op het traject dat nog altijd verstoord is, wel een tegemoetkoming mogen krijgen. Vanochtend was het ook weer veevervoer. Geen zitplek meer te vinden.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:45:55 #195
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76709851
quote:
Op maandag 11 januari 2010 19:36 schreef Palmboom313 het volgende:

[..]

...net of de NS er wat aan kan doen dat door de sneeuw veel treinen kapot gaan.
Hoi, je bent hiermee alvast genomineerd voor de domste post van 2010. En ik hoef niet eens uit te leggen waarom, toch?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 12 januari 2010 @ 08:50:27 #196
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76709920
quote:
Op maandag 11 januari 2010 17:00 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

En leg mij dan is uit hoe je aan de klant wil verantwoorden dat om niet een half uur langer te doen over Amsterdam Centraal- vlissingen, je een dure toeslag moet betalen.
Dat lukt je niet met droge ogen. Het is gewoon klantje pesten, aan alle kanten. "Wilt u niet met uw koffers zeulen van Rotterdam naar Schiphol? Dan is uw enige mogelijkheid een teringduur kaartje te kopen via de HSL."
Volkomen geschift. Ik draag spoorvervoer in het algemeen een warm hart toe, in dit geval echter hoop ik dat die HSL zo volkomen mislukt dat die hele boevenbende van NSHispeed begin 2011 over de kop is.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:42:32 #197
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_76711002
quote:
*hoog stemmetje*

Dames en heren,
ICE International rijdt vandaag met andere treinen. Herhaling: ICE International rijdt vandaag met andere treinen.

Ladies and gentlemen, ICE International services will be fulfilled with different trains today.

Meine Dammen und Herren,
ICE International fahrt heute mit anderen Zügen. Wiederholung: ICE International fahrt heute mit anderen Zügen.

Mesdames, messieurs:
ICE International conduire aujourd'hui avec d'autres trains. Répétition: ICE International conduire aujourd'hui avec d'autres trains.
En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64


Betaal je een klein vermogen om met ICE naar Duitsland te gaan, moet je tot aan Emmerich in zo'n Nederlands barrel zitten
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:45:34 #198
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76711064
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:42 schreef James1988 het volgende:

[..]

En het vervangend materieel is tot Emmerich is: Mat '64
Gisteravond nog Asd - Gd binnendoor gedaan met alleen stel 911. Werkt perfect. Het slaapt goed dankzij de oren aan de stoelen, het klinkt mooi dankzij onvervalste gelijkstroommotoren en het haalt, net als de ICE, moeiteloos 140. Wat is het probleem?
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
  dinsdag 12 januari 2010 @ 09:55:46 #199
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_76711326
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:45 schreef Duvel het volgende:
Gisteravond nog Asd - Gd binnendoor gedaan met alleen stel 911. Werkt perfect.
911



Toch lijkt ook Plan U me wel wat als vervangend mat op de ICE-dienst. Daar zit tenminste een buffet + keukentje in
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  dinsdag 12 januari 2010 @ 10:02:45 #200
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_76711500
quote:
Op dinsdag 12 januari 2010 09:55 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]

911

[ afbeelding ]

Toch lijkt ook Plan U me wel wat als vervangend mat op de ICE-dienst. Daar zit tenminste een buffet + keukentje in


Ik heb nog een keer speciaal een retourtje Bentheim gekocht omdat ze drie gekoppelde Plan U's zouden inzetten van Amsterdam naar Bentheim (werkzaamheden -> omleiding via Zp - Hgl). Helaas werd het plan gewijzigd en gingen de diesels maar tot Hengelo, maar toch: negen bakken Plan U onder de kap op Amsterdam Centraal was sinds 1974 niet meer voorgekomen denk ik. Dia's liggen ergens in het archief op zolder.

Die 911 op jouw foto is wel leuker speelgoed dan de 911 van gisteravond.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')