Das niet helemaal waar hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat wanneer je van jonge kaas al over je nek gaat, je oude kaas niet hoeft te overwegen
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnenquote:
Ik ben dól op hysterische FIPO's!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnen![]()
Neequote:
Jaaaaaaaa maar dat is not done als je TS bent hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op hysterische FIPO's!
Elies, kom d'r maar in!
Mijnes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die wil ik!!!!
![]()
*nu bijlezen gaat*
Goedemorgen allemaal!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dadelijk eerst weken in en bad met Hot Toddie.En daarna naar de Action, bleek en ander spul kopen. En misschien nog wat kauwstaven bij de dierenwinkel. Heb inmiddels 175 euro aan donaties binnen!
Dat krijg ik nooit opgekocht aan Gourmet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook nog wat apart houden als eerste start voor de adoptie van de F&F dieren. Wat vinden jullie, tis immers ook jullie geld.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fijn, ik was al bang dat het weer een "topicstarter met fipo =quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnen![]()
Geitenkaasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
er zijn zat mensen die oude kaas wel lusten en jonge niet...
en je hebt witschimmel
blauwschimmel
roodkorst...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn, ik was al bang dat het weer een "topicstarter met fipo =" gevalletje werd
dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar dat is not done als je TS bent hoor
Dat staat helemaal los van het hele fenomeen hysterische FIPO's dusquote:
Ik vind oude geitenkaas lekker, en geitenbrie, en verse geitenkaas, maar jong boeit me niet zo (maar gewoon jong ook niet)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geitenkaas![]()
Ik heb vandaag een of ander heel erg lekker Frans kaasje met bieslook op roggebrood in mn bento
Ik wil in de pauze ff naar de markt voor de kaaskraamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind oude geitenkaas lekker, en geitenbrie, en verse geitenkaas, maar jong boeit me niet zo (maar gewoon jong ook niet)
Schapenkaas vind ik ook heerlijk!
ja, hysterische fipo's zijn niet erg, tenzij ze van TS zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat helemaal los van het hele fenomeen hysterische FIPO's dus![]()
Jij snapt me wel![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier iedereen morgen bij DTH![]()
Ik heb Nok al een tijdje niet gezien, telkens als ik hier even kwam spieken. Alles goed met haar?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in de pauze ff naar de markt voor de kaaskraam
Jaaaaaaa dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hysterische fipo's zijn niet erg, tenzij ze van TS zijn
Ik heb een uurquote:
en ik zei dus:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik zei dus:
zwabber! Lekker geslapen!?
Als DTH niet door gaat kom ik morgen wel bij jou kaas en fruit etenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een uur![]()
En de buggy staat nog op kantoor, dus als ik Chico in de buggy mik kan ik ook nog eens een fruitpakket meenemen, hoef ik niet te dragen
Lang is niet erg! En wat zijn vandaag je plannen???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik zei dus:
alleen wel een beetje lang
![]()
maar dat paste alleen niet meer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als DTH niet door gaat kom ik morgen wel bij jou kaas en fruit eten
Ja maar, dan zit ik met die handdoeken en zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.
En je hoeft niks te doneren![]()
Mijn openingstijden zijn ook ruimer
ik ga een stoeptegel op de post doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lang is niet erg! En wat zijn vandaag je plannen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
oh neee!!!!! Mn BFF gaat niet mee...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik wilde het gister al zeggen maar toen kwam er van alles tussen en lukte het thuis niet meer om in te loggen (bedankt KPN) maar door omstandigheden ga ik niet mee morgen naar DHT. Ik doe natuurlijk wel mee met het inkopen van lekkere hapjes en kluifjes. En voor degene die wel gaan willen jullie Nala en Simba extra knuffelen van mij?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh en Greys zal ik de handdoeken en kluifjes die ik al heb nog even langs brengen vanmiddag?
FiPoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben dól op hysterische FIPO's!
Elies, kom d'r maar in!
ORANJE BOOOOOVEN, ORANJE BOOOOOVENquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef nieslief het volgende:
Komt die sneeuw ook nog verder naar boven????
I hope soquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef nieslief het volgende:
Komt die sneeuw ook nog verder naar boven????
Ja, ik hoop het ook, maar dan wel pas na zaterdag he!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I hope so![]()
Cat, ik vind alles best wat betreft mijn donatie zolang het ten goede komt van DTH en je er niet stiekem Lush spulletjes van koopt
was ook de eerste keer dat ze op dat tafeltje sprong (en ze was er heeeeeeeeeeeeeel snel af toen ik na de foto gemaakt te hebben opstondquote:
Vetgedrukt één: Best te rijden dus wssquote:Zaterdag neemt de bewolking in de nacht en ochtend van het zuidoosten uit toe en volgt er sneeuw. In de ochtend valt de sneeuw vooral in het zuidoosten, in de loop van de middag en avond neemt de kans op sneeuw ook in de rest van het land toe. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters. In de nacht vriest het op de meeste plaatsen licht tot matig, overdag komt de temperatuur dichtbij het vriespunt. De wind neemt geleidelijk verder toe naar vrij krachtig tot krachtig, 5 of 6 Bft, aan de kust naar hard, 7. Door de wind kan de sneeuw gaan stuiven en voelt het snijdend koud aan met een gevoelstemperatuur van tussen de -10 en -15 graden.
'enkele centimeters' maakt mij niet uit. Dat het gaat vallen, dát maakt uitquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
Vetgedrukt één: Best te rijden dus wss![]()
Vetgedrukt twee: No way als het doorgaat dat ik bij gevoelstemperatuur van -15 de hele middag in Blijdorp ga lopen
Want? Das echt onzinquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef ElisaB het volgende:
[..]
'enkele centimeters' maakt mij niet uit. Dat het gaat vallen, dát maakt uit
dus er ligt nu iemand bloedend op de grond?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
OMG all hell broke loose here net, en iemand in Amsterdam had besloten dat t wel handig was om mij daar de schuld van te geven
![]()
Dàt hebben we snel ff rechtgezet zeg
Nou nee maar dr moest net wel iemand heel erg hard sorry zeggen tegen mijquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dus er ligt nu iemand bloedend op de grond?
En nu heb je gehoorschade?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee maar dr moest net wel iemand heel erg hard sorry zeggen tegen mij
Als het één is dan gaan we toch niet naar Blijdorp!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Vetgedrukt één: Best te rijden dus wss![]()
Vetgedrukt twee: No way als het doorgaat dat ik bij gevoelstemperatuur van -15 de hele middag in Blijdorp ga lopen
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou nee maar dr moest net wel iemand heel erg hard sorry zeggen tegen mij
En toen vielen de hondjes aan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:04 schreef oh-oh het volgende:
OMG all hell broke loose here net, en iemand in Amsterdam had besloten dat t wel handig was om mij daar de schuld van te geven
![]()
Dàt hebben we snel ff rechtgezet zeg
Zie m'n editquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het één is dan gaan we toch niet naar Blijdorp!
Ik pak alvast mn moonboots in
aha! ik dacht al wat hoor ik! Ik zit naast amsterdam he oh-oh, hou er ff rekening mee jah!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:08 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als jij dat daar helemaal kan horen vanuit amsterdam wel ja
maar ja, die reactie stonden er vóór de foto's er stonden hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:17 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat fobo, moet je het nouen cute vinden of
![]()
![]()
Fotoboek van User
Nouja ik had het meer over iemand die zo ff foto's van zn dochters online pleurt en 'mijndochters' heet. Wellicht totaal nieuw op FOK!, maar ik zou toch wat voorzichtiger zijn in zo'n geval en niet zomaar foto's van mn kids op FOK! pleuren (en niks van mezelf) en een toch ietwat suggestieve nickquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar ja, die reactie stonden er vóór de foto's er stonden he
of bedoel je iets anders?
nou ja, totaal nieuw... 2006quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nouja ik had het meer over iemand die zo ff foto's van zn dochters online pleurt en 'mijndochters' heet. Wellicht totaal nieuw op FOK!, maar ik zou toch wat voorzichtiger zijn in zo'n geval en niet zomaar foto's van mn kids op FOK! pleuren (en niks van mezelf) en een toch ietwat suggestieve nick
jouwe is ook minder hyperquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
Hmpf, die ava. Nou ja, mij staat ie beter!
... zei zij bescheiden![]()
2004 zelfsquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, totaal nieuw... 2006
En ik zou het ook niet doen nee... maar ik zou ook niet dezelfde ava willen als iemand anders
Toch knap, de award voor leukste ava winnen terwijl nog iemand hem heeft!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:20 schreef Greys het volgende:
Hmpf, die ava. Nou ja, mij staat ie beter!
... zei zij bescheiden![]()
Ik pas m even aanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:22 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
Wie gaat er mee naar Dierenthuis op zaterdag 9 januari?
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan:
- Loveless85
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Stali + dochter
- Nokwanda
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
- Maes
- Greys
- Tombolafan
Wie wil erna misschien ergens iets eten met zijn allen:
tip om te eten: www.croysehoeve.nl
- Cat22
- Tombolafan
- Nokwanda
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Bamba
- Stali + dochter
- ElisaB
- Maes
- Loveless85
- Greys
Wie gaat zeker NIET meer mee
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- Bigbird + meneer Bigbird
- MissBliss
Wat is nou de huidige status? want dit hierboven klopt niet meer of wel? Ing ging toch niet en Stali ook niet?
Ze ruikt heerlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:19 schreef oh-oh het volgende:
Mogge Pagan, heeft Strega al lekker gelushed?????
Dat laatste kan je niet zo gauw voorkomen denk ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, totaal nieuw... 2006
En ik zou het ook niet doen nee... maar ik zou ook niet dezelfde ava willen als iemand anders
Hoeveelste stond je ook alweer in die Meeste Posters over 2009?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste kan je niet zo gauw voorkomen denk ik
Als je hier nieuw komt en je neemt een leuk plaatje als ava kan je moeilijk heel FOK! gaan afspeuren of er iemand al dezelfde heeft![]()
En ik ben natuurlijk een onopvallend persoon, dus hij had me vast nog nooit gezien
Zeg pop, hou jij die tong eens even bij je?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoeveelste stond je ook alweer in die Meeste Posters over 2009?
Maar jij hebt toch niet altijd dit eendje gehad? of wel?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatste kan je niet zo gauw voorkomen denk ik
Als je hier nieuw komt en je neemt een leuk plaatje als ava kan je moeilijk heel FOK! gaan afspeuren of er iemand al dezelfde heeft![]()
En ik ben natuurlijk een onopvallend persoon, dus hij had me vast nog nooit gezien
Morquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Senes, goed nieuws dus! Fijn!![]()
DML, ben je nog wel in beweging? Mijn vader is er eens heel hard op gevallen en toen kon hij echt een paar dagen niet lopen.. Zat ie in een rolstoel
Tsssk nu ineens wél bij me houden?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeg pop, hou jij die tong eens even bij je?![]()
Maar 80% van mijn posts in 2009 waren van de Asielactie hoor en daar komt láng niet iedereen kijken
nou, om een indicatie te geven, eerste helft van 2009 deden we hier met 10 sc topics,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Tsssk nu ineens wél bij me houden?![]()
Ik vind het jammer dat er geen jaarstats zijn per subforum, dat je kon zien hoeveel er in F&F gepost werd per jaar. Ben benieuwd of dat explosief is gestegen afgelopen jaar
Neequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch niet altijd dit eendje gehad? of wel?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Oh ja Loveless let je op? Ik zeg speciaal voor jou mijn meneer ipv mijn lief tegenwoordig
Nee, ik vroeg me ineens af of jij hem eerder had of niet (maar dat kan je natuurlijk nooit zien)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:29 schreef Greys het volgende:
[..]
NeeDaarom moet je het diegene ook niet kwalijk nemen of mij als we 'elkaars' avatar hebben, want je kunt het nooit zeker weten of er niet iemand op FOK! al dezelfde heeft of had.
Heb deze al een flink poosje en heb nog nooit iemand met dezelfde gezien, maar dat wil niets zeggen verder.
Die van hem is wel lelijker (vaag) dus ik vind het prima![]()
Of bedoel je nou dat ik de mijne moet veranderen?
Want dat ga ik echt niet doen hoor
Volgens mij is bewegen idd goed.. 't Is waarschijnlijk flink gekneusd. Ai, en 2 uur zitten morgen..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mor![]()
Ai das wel heel erg zeg van je vader![]()
Zitten of bewegen doet wel erg zeer maar ik werk thuis vandaag en probeer dus juist wat te bewegen tussendoor. Volgens mijn meneer duurde het bij hem ruim een week voordat het geen pijn meer deed met zitten dus ik ben benieuwd. Ik heb morgen een afspraak bij de kapper die wel twee uur duurt
Oh ja Loveless let je op? Ik zeg speciaal voor jou mijn meneer ipv mijn lief tegenwoordig
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
Maes, ivm het ophalen van de blikjes enzo gister kwam ik er niet meer aan toe om je terug te bellen.
Maar ik zat er nog even over na te denken gister, kan ze niet gewoon een middagje naar een vriendinnetje dan? Maar goed, misschien maakt het sowieso allemaal niet uit omdat het nog wel eens lastig kon gaan worden morgen denk ik toch...
Laurie:quote:06-01-2010
Ze worden doodgezwegen, ze bestaan niet, we willen het liever niet weten.
Lieve mensen,
Graag wil ik een extra oproepje doen voor een paar van onze dieren. Zij kunnen nu eenmaal niet zelf aan de bel trekken maar verdienen wel onze aandacht. We hebben zo’n 300 aids- en leucosekatjes in de opvang. Velen van hen staan niet met een foto op de site. De dieren die wel met een foto op de site staan zijn bijna allemaal geadopteerd, er zijn erbij die zelfs erg populair zijn. Wij hebben er een paar voor u uitgezocht die nog wel een adoptant zoeken. Laurie en blinde Stevie zijn nog niet geadopteerd en dat verdienen ze wel. Deze diertjes hebben lang gezworven en een heel zwaar leven geleid. Ze zijn allebei erg lief en we hebben ze een plaatsje gegeven op de site bij de bewoners van FIV/FELV. Wie sluit ze in het hart en draagt zo een steentje bij aan hun verzorging?
Uiteraard hoeft u niet bang te zijn dat dieren die niet geadopteerd zijn minder verzorging zullen krijgen. Al het geld gaat in een grote pot en is voor alle dieren. De knuffels en de aandacht die mensen aan hun adoptiekat geven is echter onbetaalbaar. Elk dier heeft recht op de liefde van iemand voor wie hij of zij speciaal is.
We weten dat velen van u regelmatig op andere dierensites kijken. Soms bent u in de gelegenheid links naar andere sites te plaatsen. Als dat kan wilt u dan een link naar Dierenthuis plaatsen? Onze dieren kunnen niet genoeg aandacht krijgen.
Ik durf ook telkens niet "mijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:30 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Zeg Greys, Cat en ik zijn al aan het vechten om Steve...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
Ing! Nog even speciaal voor jou omdat je graag eentje wilde die nog niet geadopteerd is
[..]
Laurie:
[ afbeelding ]
En blinde Steve, die ook nog niet geadopteerd is:
[ afbeelding ]
Hoest met jou en je uk? Ik heb nog geen groeiende buik in OUD gespotquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:33 schreef Morretje het volgende:
[..]
Volgens mij is bewegen idd goed.. 't Is waarschijnlijk flink gekneusd. Ai, en 2 uur zitten morgen..Van te voren even aangeven dat je soms een rondje moet lopen?
![]()
Succes heur!
Ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:36 schreef Greys het volgende:
Ing! Nog even speciaal voor jou omdat je graag eentje wilde die nog niet geadopteerd is
[..]
Laurie:
[ afbeelding ]
En blinde Steve, die ook nog niet geadopteerd is:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Als FOK! adoptiekat(en).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg Greys, Cat en ik zijn al aan het vechten om Steve...
dus Ingetje kan de boom in!
Ik zie dat echt niet gebeuren? Waar ik kijk sta er 2mm neerslag en matige sneeuw. Daar hebben ze het meer over de ijskoude gevoelstemperatuur door de wind.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
Maar goed, misschien maakt het sowieso allemaal niet uit omdat het nog wel eens lastig kon gaan worden morgen denk ik toch...
mja, laten we dan gewoon maar niet uit eten gaanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
Uh-oh die sneeuw voor morgen.Ziet ernaar uit dat ik als eerste in de problemen kom dan.
![]()
Ik mag uit het uit eten lijstje (sorry), ik ben liever op tijd thuis dan 's avonds laat nog op besneeuwde en/of gladde wegen te rijden.
Maar ik ga er nog steeds vanuit dat we gaan!![]()
*blijft hysterisch optimistisch*
Ja dat was ik dan weer, die zei dat ikquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik durf ook telkens niet "mijn" te typen, dat mocht ook al niet
Overigens komt "mijn" vanavond hier boodschappen doen en koken omdat ik ziek ben
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik
WIL
STEVIE
Ja!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en dan Laurie als Fok!-kat
(vriendin van mn neefje heet laurie en die kijkt ook zo...)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Waar is jouw lief/man/vriend/quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat was ik dan weer, die zei dat ikstom vond een daarom mijn lief zei
![]()
Beterschap en fijn dat jouw liefwel in de buurt is nu
quote:Op woensdag 30 december 2009 13:12 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
overigens, 350 in dit hele jaar, waarvan 340 in het laatste half jaar
Knikker dat wie er NIET mee-eten dan ook uit?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
mja, laten we dan gewoon maar niet uit eten gaan
Insneeuwen in DTH lijkt me fantastisch, maar in een restaurant heb ik geen zin in
img]http://www.dierenthuis.nl/images/logo_anim.gif[/img]
Gewoon weer even wat beestjes aaien, misschien wat borstelen en helpen kattenbakken verschonen of honden borstelen ofzo?
Daarna indien gewenst wat eten voor degenen die dat willen.
Zeker gaan (als het weer het toelaat):
- Loveless85
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Nokwanda
- Greys
- Tombolafan
Waarschijnlijk niet (hopelijk wel) door de sneeuw:
- Stali + dochter
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
Wie eet zeker NIET mee
- Ingetje 79 en zusje
- Bamba
- Stali + dochter
- ElisaB
- Maes
- Loveless85
- Greys
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- MissBliss
- Maes
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Waar is jouw lief/man/vriend/dan??? red je het wel? Sterkte iig!
Met mij en ukje gaat het goed! Heb ook nog nauwelijks groeiende buik, heb wel dinsdag een foto gemaakt maar je zou kunnen zeggen dat ik gewoon belachelijk veel gegeten hebquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Hoest met jou en je uk? Ik heb nog geen groeiende buik in OUD gespot
Your wish...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Knikker dat wie er NIET mee-eten dan ook uit?
Was sowieso al humor dat er stond 'Wie gaat erna iets mee eten MET Z'N ALLEN', en dan stond er nog 3 man ofzo
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Your wish...![]()
[ afbeelding ]
Bij slecht weer: mini-meet in Blijdorp
- Loveless85 + extra poesjes-aaier
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Nokwanda
- Greys
- Tombolafan
- Stali + dochter
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- MissBliss
- Maes
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
![]()
8 dagen op wintersport met zijn vader met onze auto. Ik red me wel hoor. Mijn schoonmoeder woont een paar kilometer verderop maar die heeft ook geen auto
Oh jij bent ook al zo'n bescheiden buik groeier. Ben benieuwd hoor.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:43 schreef Morretje het volgende:
[..]
Met mij en ukje gaat het goed! Heb ook nog nauwelijks groeiende buik, heb wel dinsdag een foto gemaakt maar je zou kunnen zeggen dat ik gewoon belachelijk veel gegeten hebKomt nog wel, ik vind het nu nog niet de moeite waard van posten.
verander dat dan in de wiki!!!quote:
Lief weer, zo fijn deze SCquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je woont. Maar als je in de buurt woont dan wil ik best langs/voor/met je rijden indien nodig hoor!!! gil maar! (als ik kan dan he)
Geen extra poesje, aanhang die mee wil poesjes aaienquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
verander dat dan in de wiki!!!
[ afbeelding ]
Bij slecht weer: mini-meet in Blijdorp
- Loveless85 + extra poesje
- Cat22
- ElisaB
- Barbaaf
- Nokwanda
- Greys
- Tombolafan
- Stali + dochter
- Bamba
- Ingetje79 + zusje
- P.F
- MrSubtle
- Gothic-Blackie
- MissBliss
- Maes
Is vanmiddag niet wat vroeg om te beslissen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:45 schreef Greys het volgende:
Maar ehm, moeten we het ook niet gewoon vandaag/vanmiddag even netjes aan DTH laten weten of we wel of niet komen morgen? Want misschien dat zij (extra) vrijwilligers regelen voor morgen voor ons...
Wat voor pup?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:44 schreef oh-oh het volgende:
Is dr hier iemand die een hele leuke pup wil mss?
Nee... 5 keerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:46 schreef oh-oh het volgende:
Volgens mij scrolde ik net echt 4 keer langs die lijst op 1 pagina he?
Het zou je nog tegenvallen. Niet om te partypoopen, maar gewoon even realistisch zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vrees ik meer voor die wegafsluitingen dan voor de sneeuw. Sneeuw is mits <5cm ofzo best te doen, je kan wellicht geen 120 scheuren dan, maar er is best doorheen te komen, zeker als je eenmaal op de snelweg bent.
Maar ik denk áls ze wegen gaan afsluiten het vooral in het Noorden en Zuiden zal zijn. Wat logisch is natuurlijk![]()
In de randstad houden we alles open
Das toch weer geweldigquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Net telefoon van de Nettorama meneer.
![]()
Ik zou hem bellen, maar hij belde mij nu zelf al.Hij heeft al 17 treetjes (maal 12 blikjes) apart staan.
En de vracht van vanmiddag moet nog binnenkomen.
![]()
Dus wie weet kachel ik met 400 blikjes naar huis straks.En dan heb ik nog 45 euro over voor andere aankopen.
Ik kan om 16.00 uur langskomen, heeft hij alles apart staan.
hyper
Heerlijk hoe we elkaar allemaal beinvloedenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat was ik dan weer, die zei dat ikstom vond een daarom mijn lief zei
![]()
Beterschap en fijn dat jouw liefwel in de buurt is nu
Dat gaat ook een uitdaging worden ja.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Loveless85 het volgende:
Overigens vrees ik meer voor die wegafsluitingen dan voor de sneeuw. Sneeuw is mits <5cm ofzo best te doen, je kan wellicht geen 120 scheuren dan, maar er is best doorheen te komen, zeker als je eenmaal op de snelweg bent.
Maar ik denk áls ze wegen gaan afsluiten het vooral in het Noorden en Zuiden zal zijn. Wat logisch is natuurlijk![]()
In de randstad houden we alles open
En die arme Laurie dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 11:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeg Greys, Cat en ik zijn al aan het vechten om Steve...
dus Ingetje kan de boom in!
Ik vind het ook leukquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
Wat maakt het nou uit hoe vaak zo'n lijst langs komt
Voorpret FTW.
Die adopteren we dan als F&Fquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:51 schreef MissBliss het volgende:
[..]
En die arme Laurie dan?
Die is ook schattig
Hee wat tofquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:47 schreef Cat22 het volgende:
Net telefoon van de Nettorama meneer.
![]()
Ik zou hem bellen, maar hij belde mij nu zelf al.Hij heeft al 17 treetjes (maal 12 blikjes) apart staan.
En de vracht van vanmiddag moet nog binnenkomen.
![]()
Dus wie weet kachel ik met 400 blikjes naar huis straks.En dan heb ik nog 45 euro over voor andere aankopen.
Ik kan om 16.00 uur langskomen, heeft hij alles apart staan.
hyper
Maar wel gezellig, met z'n allen fileliedjes zingen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou je nog tegenvallen. Niet om te partypoopen, maar gewoon even realistisch zijn.
Als het sneeuwt, zelfs al is het maar weinig, dan krijg je gewoon files en ongelukken. Omdat er dan maar 1 baan (áls er al geschoven is) wordt vrijgeschoven omdat ze niet alles tegelijk kunnen doen. En trust me, zonder winterbanden moet jij echt niet op de snelweg op de NIET geschoven baan gaan rijden
Kortom, waar we dan normaal anderhalf uur over doen, doe je dan drie uur over
Huh? Het is toch een katquote:
Nou ik denk dat je juist beter dan over sneeuw kan rijden dan over zo'n half gestrooide aangevroren baanquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Het zou je nog tegenvallen. Niet om te partypoopen, maar gewoon even realistisch zijn.
Als het sneeuwt, zelfs al is het maar weinig, dan krijg je gewoon files en ongelukken. Omdat er dan maar 1 baan (áls er al geschoven is) wordt vrijgeschoven omdat ze niet alles tegelijk kunnen doen. En trust me, zonder winterbanden moet jij echt niet op de snelweg op de NIET geschoven baan gaan rijden
Kortom, waar we dan normaal anderhalf uur over doen, doe je dan drie uur over
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:53 schreef Loveless85 het volgende:
de A39403 van Schubbekjutterdael naar Kniepjertsjerstaerveen
Ohquote:
Nah ik heb daar al eens een topic over geopend en het kon niet ofzoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
OhOk
Trouwens, iemand vroeg of er lijstjes zijn van het aantal posts in F&F: volgens mij kan je dat soort dingen gewoon aanvragen in dat jaarlijstjes-topic. Er zijn iig mensen die dat kunnen maken
Alle katten zijn schattig!quote:
Forum Stats per maand en per forumquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah ik heb daar al eens een topic over geopend en het kon niet ofzo
Ik ga niet het hele topic lezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 11:55 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Forum Stats per maand en per forum
quote:
Nah al die stats-lui kwamen er daar toen mee dat het niet (meer) kon, en adv dat topic zijn ze wel een beetje samen gaan werken geloof ik. Want het bleek ook dat er 3 of 4 man allemaal afzonderlijk van elkaar aan zoiets zat te sleutelenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:56 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik ga niet het hele topic lezenMaar ik dacht dat iemand als Arcee dat best wel kan?
Hmmz, nou het maakt mij verder niet uit, maar ik blijf erbij dat het toch kan! *stampvoet*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 @ 11:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nah al die stats-lui kwamen er daar toen mee dat het niet (meer) kon, en adv dat topic zijn ze wel een beetje samen gaan werken geloof ik. Want het bleek ook dat er 3 of 4 man allemaal afzonderlijk van elkaar aan zoiets zat te sleutelen
Geen chiwallie hoor, kruising powder puff podenco, van dat oepsnest van die vriendin van me laatst.quote:
quote:Vanavond neemt de bewolking van het zuiden uit geleidelijk toe. In de loop van de nacht gaat het in het zuidoosten sneeuwen. Het vriest meest matig. Morgenochtend breidt de sneeuw zich langzaam naar het noordwesten toe uit. In de middag en avond sneeuwt het in het gehele land licht tot matig. In combinatie met de doorstaande wind kan de wind vooral in de kustprovincies gaan opwaaien waardoor overlast kan ontstaan. Er gaat morgen tussen de 2 en 5 cm vallen, in het zuiden van Limburg 5-10 cm. De temperatuur klimt op tot net onder het vriespunt, maar door de flinke wind ligt de gevoelstemperatuur tussen de -10 en -15 graden. De noordoostenwind is morgen boven land vrij krachtig, langs de kust en boven het IJsselmeer krachtig tot hard windkracht 6 tot 7.
quote:NEERSLAG:
Aandachtspunt voor Nederland voor vandaag zijn de sneeuwbuien in het Waddengebied. Deze buien worden door alle modellen berekend. HiRLAM geeft echter wel iets grotere hoeveelheden. De lichte sneeuw uit de SC-bewolking wordt door de modellen niet goed opgepakt, hoeveelheden zijn echter niet significant. De neerslag behorend bij het laag vanuit Zuid-Europa zal in de nacht naar zaterdag het zuidoosten bereiken en gedurende de dag geleidelijk naar het noorden trekken. De neerslag zal moeten ontstaan a.g.v. opglijding van warme lucht over de koude laag onderin de atmosfeer. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters, 2 tot 5 cm, in Z-Limburg mogelijk 5-10 cm.
Ik had al gevraagd maar nee. Ik voel me slecht hierdoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:57 schreef Greys het volgende:
[..]
(Had je mijn vraag nog gezien net of een middagje naar een vriendinnetje geen optie was geweest evt. morgen?)
Welnee, er zijn ergere dingen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:16 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik had al gevraagd maar nee. Ik voel me slecht hierdoor
Oh ok, jammer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geen chiwallie hoor, kruising powder puff podenco, van dat oepsnest van die vriendin van me laatst.
Ze zijn echt waaaaaay sweet
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Welnee, er zijn ergere dingen hoor
Maar ik vind het wel erg jammer voor jou zelf vooral ook, dat op het laatste moment iets dat al zo lang is afgesproken door zoiets dan in het water valt
Ze zijn natuurlijk veel leukerder dan chihuahua's.quote:
Zo'n Podenco vind ik dan weer helemaal niets eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ze zijn natuurlijk veel leukerder dan chihuahua's.
En cheaper![]()
EN Billy is hun oom, en Chico is hun overovergrootvader
Chihuahua's stonden toch ook niet vooraan bij het uitdelen van de schoonheid met die appelkoppen en die bolle ogen hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo'n Podenco vind ik dan weer helemaal niets eerlijk gezegd.
Maar smaken verschillen
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:06 schreef Enfermera het volgende:
Zelf eiersalade maken zo!![]()
![]()
Lekkorrrrrrr
Coooool , foto's maken hequote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
ik ga vnaaf sushi maken, ik moet er toch eens aan geloven
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef MrSubtle het volgende:
Woooohooo ... ik ga Never Ending Story kijken![]()
deken... *check*
kussens ... *check*
thee... *check*
koekjes... *check*
zakdoekjes (ben verkouden) ... *check*
afstandbediening in handbereik... *check*
Hij kookt natuurlijk veels te lekker!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef nokwanda het volgende:
Ik kom net tot de conclusie dat ik weer 3 spijkerbroeken weg kan doen. Passen niet meer. Een ervan had ik nog bewaard omdat ik dacht: ach... mezelf kennende komt er binnen een jaar wel weer een magere periode.
Niet dus.
Ja, echt lekker. Heel simpel; 2 eitjes (zo van de boer gehaald, nouja, mn moeder dan, ik heb ze weer van haar gekregenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
Beetje kerrie of paprikapoeder of aromat (dan geen zout) erdoor ook lekkerquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:31 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, echt lekker. Heel simpel; 2 eitjes (zo van de boer gehaald, nouja, mn moeder dan, ik heb ze weer van haar gekregen) koken, niet te had, eigeel moet nog vloeibaar zijn, in een bakje doen met wat mayonaise (belze majoneis van de Jumbo
), zout en peper en met een vorkje prakken/mengen
![]()
Dan op een broodje, jammieeeeeeeee
Oeh, sushi!
Sterker nog: dat wordt helemaal nixquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:24 schreef Greys het volgende:
Als dat oranje gebied doorzet naar boven precies als bij die Mac zitten wordt het natuurlijk gewoon kut om een paar uur later weer naar huis te komen he
Maar het bizarre is... Buienradar en Weeronline zijn het duidelijk niet met elkaar eens.quote:
beetje bieslook erdoor is ook lekkurquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Beetje kerrie of paprikapoeder of aromat (dan geen zout) erdoor ook lekker
Senes, heerlijk van je nichtje. Fijn ook dat het gelijk resultaat heeft. Dat ze maar gauw naar huis mag!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:23 schreef Morretje het volgende:
Goedemorgen!![]()
Senes, goed nieuws dus! Fijn!![]()
DML, ben je nog wel in beweging? Mijn vader is er eens heel hard op gevallen en toen kon hij echt een paar dagen niet lopen.. Zat ie in een rolstoel
wtf hoe komt die PI daarquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
beetje bieslook erdoor is ook lekkur
Gevallen dus? Hopelijk niks gebroken?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:27 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Mor![]()
Ai das wel heel erg zeg van je vader![]()
Zitten of bewegen doet wel erg zeer maar ik werk thuis vandaag en probeer dus juist wat te bewegen tussendoor. Volgens mijn meneer duurde het bij hem ruim een week voordat het geen pijn meer deed met zitten dus ik ben benieuwd. Ik heb morgen een afspraak bij de kapper die wel twee uur duurt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
ligt eraan hoe lang het er al inzit, maar dat kan zeker jaquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Vraagje. Die blikjes Gourmet liggen nog in mijn Smart.
Ze dachten hier op het werk dat dat kon gaan bevriezen en barsten
Is dat zo?Ik dacht dat ze me in de maling namen, maar goed, het is in de auto inmiddels wel net zo koud als er buiten natuurlijk
En als we nou morgen niet gaan, wat doe je er dan mee?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:42 schreef Greys het volgende:
Vraagje. Die blikjes Gourmet liggen nog in mijn Smart.
Ze dachten hier op het werk dat dat kon gaan bevriezen en barsten
Is dat zo?Ik dacht dat ze me in de maling namen, maar goed, het is in de auto inmiddels wel net zo koud als er buiten natuurlijk
ja, een emmertje of een paar ton?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:45 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En als we nou morgen niet gaan, wat doe je er dan mee?
Er is meer zout gehaald!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
115.000 tonquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:46 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ja, een emmertje of een paar ton?
Kan idd ook, dan nog liefst het laatste aangezien ik een eitje altijd zo simpel en neutraal mogelijk wil houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:35 schreef nieslief het volgende:
[..]
Beetje kerrie of paprikapoeder of aromat (dan geen zout) erdoor ook lekker
Ach Mr.S. Beterschap! Laat jequote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:37 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik durf ook telkens niet "mijn" te typen, dat mocht ook al niet
Overigens komt "mijn" vanavond hier boodschappen doen en koken omdat ik ziek ben
Dat vind ik ook het lekkerst als ik gevulde eitjes maak.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kan idd ook, dan nog liefst het laatste aangezien ik een eitje altijd zo simpel en neutraal mogelijk wil houden
Ik doe bijna nergens zout/peper op... de "eigen" smaak is dan zo snel wegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:47 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Kan idd ook, dan nog liefst het laatste aangezien ik een eitje altijd zo simpel en neutraal mogelijk wil houden
foto's iddquote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef nieslief het volgende:
Ik ben tegelijk aan het lezen, eten en reageren hier. Het boek leidt nogal af
Ja inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe bijna nergens zout/peper op... de "eigen" smaak is dan zo snel weg
welk boek?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:50 schreef nieslief het volgende:
Ik ben tegelijk aan het lezen, eten en reageren hier. Het boek leidt nogal af
je hebt een beetje zout en peper,quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik doe bijna nergens zout/peper op... de "eigen" smaak is dan zo snel weg
CAT!!!! WORSTEN BRENGEN NAAR JE NONNEN VOOR 7 ZONNEN EN 20 GRADEN!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik ga echt echt echt niet morgen...mss dat we er nog wel fatsoenlijk kunnen komen, maar we moeten ook weer terug.
En ik heb geen zin om tijden in de file te staan of met donker in een sneeuwbui te rijden.
Eerlijk gezegd hoop ik dat het verzet gaat worden![]()
Mocht ik nu morgen wakker worden en het schijnt 7 zonnen en is 20 graden, dan kom ik wel
We staan in de voorspellingen.quote:NEERSLAG:
Aandachtspunt voor Nederland voor vandaag zijn de sneeuwbuien in het Waddengebied. Deze buien worden door alle modellen berekend. HiRLAM geeft echter wel iets grotere hoeveelheden. De lichte sneeuw uit de SC-bewolking wordt door de modellen niet goed opgepakt, hoeveelheden zijn echter niet significant. De neerslag behorend bij het laag vanuit Zuid-Europa zal in de nacht naar zaterdag het zuidoosten bereiken en gedurende de dag geleidelijk naar het noorden trekken. De neerslag zal moeten ontstaan a.g.v. opglijding van warme lucht over de koude laag onderin de atmosfeer. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters, 2 tot 5 cm, in Z-Limburg mogelijk 5-10 cm
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
CAT!!!! WORSTEN BRENGEN NAAR JE NONNEN VOOR 7 ZONNEN EN 20 GRADEN!!!!!!!*pakt Carnibest uit de vriezer*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 12:58 schreef DeZwabber het volgende:
als je de weg kan pekelen met je eiersalade, heb je er teveel ingedaan
quote:
Nee niet het leesclub boekje die lees ik 's avonds het schiet niet echt op.quote:
Recept voor goed gekruide eiersalade:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:02 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dan komt Balkie ook aan je deur dat je dat zout wel gewoon op de snelweg mag gooien ipv op je ei, aangezien het daar harder nodig is nu
![]()
Ah oke, ken ik niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:03 schreef nieslief het volgende:
[..]
[..]
Nee niet het leesclub boekje die lees ik 's avonds het schiet niet echt op.
Breaking Down van Stephenie Meyer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Recept voor goed gekruide eiersalade:
2 eieren
beetje mayonaise
snufje peper
115.000 ton zout
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Recept voor goed gekruide eiersalade:
2 eieren
beetje mayonaise
snufje peper
115.000 ton zout
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ah oke, ken ik niet.
Ik zit nu een aflevering van Andere Tijden te kijken: De millenniumbugHoe ontzettend druk we ons maakten in 1999 over de overgang naar 2000, en dat iedereen moord en brand riep, zelfs Maurice de Hond die vond dat mensen moesten gaan hamsteren
En uiteindelijk:
niks.![]()
echt mooi.
Oh god diequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:08 schreef nieslief het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Je kent het waarschijnlijk wel als je in de buurt van de gemiddelde puberdame bent geweest de laatste tijd. De films Twilight en New Moon zeggen je dan echt wel wat.
ik heb eens voor de lol een flinke eetlepel zout gegeten en doorgesliktquote:
Maar hoe zie jij het dan? Krijg er niet zo'n hoogte van, je zegt dat het je niet gaat om hoeveel het sneeuwt, maar óf het sneeuwt. Nou lijkt dat laatste me wel met redelijke zekerheid te zeggen. Dus wanneer beslis jij of je wel of niet gaat eigenlijk?quote:
echt, die twilight boeken, geen idee waar het over gaat, maar als je al die meiden er zo mee bezig ziet....quote:
Doe mij de boeken maar die zijnquote:
Nogal geen verschil?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar hoe zie jij het dan? Krijg er niet zo'n hoogte van, je zegt dat het je niet gaat om hoeveel het sneeuwt, maar óf het sneeuwt. Nou lijkt dat laatste me wel met redelijke zekerheid te zeggen. Dus wanneer beslis jij of je wel of niet gaat eigenlijk?
Snap je redenering nl. niet zo goed. Het maakt nogal geen verschil of er 1 of 10cm sneeuw valt
Oh, die zijn leuk zegquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
Vandaag voor een deel van het gedoneerde geld gekocht:
[ afbeelding ]
30 euro aan fleece dekens!![]()
De mevrouw aan de kassa merkte op 'dat ik het niet koud ging krijgen vannacht'.Is het een goeie uitgave, donateurs? Ik zie de paarse fleecjes met stippels al op de prinsessekamer liggen.
Echt he! Ik WIL niet eens weten waar het over gaat. Heb al genoeg blikken opgevangen als ik toevallig langs een reclame zapte ofzo, vampiers, weet ik het.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt, die twilight boeken, geen idee waar het over gaat, maar als je al die meiden er zo mee bezig ziet....
wtf
Wat een leuke!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
De mevrouw aan de kassa merkte op 'dat ik het niet koud ging krijgen vannacht'.Is het een goeie uitgave, donateurs? Ik zie de paarse fleecjes met stippels al op de prinsessekamer liggen.
Het sneeuwt toch vooral s'ochtends of heb ik het nou mis? Ik vind het ook echt fuckin irritant dat al die vooruitzichten elkaar tegenspreken en er amper eentje te vinden is met een beetje gedetailleerde voorspelling voor de hele dag morgen. Tis allemaal alleen maar dat morgenochtend lichte tot matige sneeuw valt.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
Ing heeft op zich wel een punt.
Oké... dan gaan we proberen er heen te komen morgen.
En stel, het lukt.
En dan op de terugweg?
Want dan hebben we dus nog grotere kans om er in te komen en het blijft misschien tm zondag sneeuwen.
Ik was tot nu toe erg optimistisch over morgen, maar ik weet het eerlijk gezegd niet hoor.
Begin me steeds meer af te vragen of het nou verstandig is
Wat me ook balen lijkt is als we dan niet gaan en achteraf blijkt het reuze mee te vallen.
Ik baal als een stekker, maar ik weet zeke rdat we ook balen als een stekker als we er morgen staan en het begint te sneeuwen. Want dan moet je niet afwachten, maar gewoon rechtsomkeerd makenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
En stel, het lukt.
En dan op de terugweg?
Want dan hebben we dus nog grotere kans om er in te komen en het blijft misschien tm zondag sneeuwen.
Ik was tot nu toe erg optimistisch over morgen, maar ik weet het eerlijk gezegd niet hoor.
Wat me ook balen lijkt is als we dan niet gaan en achteraf blijkt het reuze mee te vallen.
Morgenvroeg kun je pas met enige zekerheid zeggen hoe 'erg' de terugweg gaat zijn. En als ze dan voorspellen dat er heel veel sneeuw gaat vallen gaan we natuurlijk niet rijden. Maar als dat echt pas laat op de avond gaat gebeuren volgens de voorspellingen en de chauffeur durft het aan, dan zie ik geen reden om het niet door te laten gaan.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:10 schreef Greys het volgende:
En stel, het lukt.
En dan op de terugweg?
Als je die Buienradar beelden bekijkt die je zelf ook geplaatst hebt, die zeggen juist dat het pas begin middag begint en dan naar boven komt schuivenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het sneeuwt toch vooral s'ochtends of heb ik het nou mis? Ik vind het ook echt fuckin irritant dat al die vooruitzichten elkaar tegenspreken en er amper eentje te vinden is met een beetje gedetailleerde voorspelling voor de hele dag morgen. Tis allemaal alleen maar dat morgenochtend lichte tot matige sneeuw valt.
Nou dat vind ik géén reden om niet te gaan
Ik bedoel: als ik weet dat het gesneeuwd heeft, maak ik me geen zorgen. Rijden als er sneeuw gevallen is, vind ik niet zo'n probleem. Maar met sneeuw rijden (en zeker als je niet weet hoe erg het nog wordt).quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:11 schreef Loveless85 het volgende:
Maar hoe zie jij het dan? Krijg er niet zo'n hoogte van, je zegt dat het je niet gaat om hoeveel het sneeuwt, maar óf het sneeuwt. Nou lijkt dat laatste me wel met redelijke zekerheid te zeggen. Dus wanneer beslis jij of je wel of niet gaat eigenlijk?
Snap je redenering nl. niet zo goed. Het maakt nogal geen verschil of er 1 of 10cm sneeuw valt
Ze zijn leuk he? Ik heb de groene zelf ook. En toen de Action geen bleek bleekquote:
Aaah ok. Ik dacht dat jij dus bedoelde dat de hoeveelheid je niet uitmaakt maar je bij het eerste vlokje meteen de auto binnen parkeerdequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: als ik weet dat het gesneeuwd heeft, maak ik me geen zorgen. Rijden als er sneeuw gevallen is, vind ik niet zo'n probleem. Maar met sneeuw rijden (en zeker als je niet weet hoe erg het nog wordt).
dat zijn toch niet stiekum snuggies he, als je ze uitvouwtquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
Goed! Moe, stress, ect.quote:
Die beginnen om 03u s'nachts volgens mij? En dan schuift het idd door en ligt het rond het middaguur over midden-Nederlandquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je die Buienradar beelden bekijkt die je zelf ook geplaatst hebt, die zeggen juist dat het pas begin middag begint en dan naar boven komt schuiven
En als er alleen maar gesproken werd over lichte tot matige sneeuw kan ik daar best mee leven, maar ze hadden het ook over 'grimmig weer met sneeuw en harde wind' en dat zie ik dan weer net níet zitten.
Klote he, die tegenstrijdigheid
En dan gaan we bij F-R logeren.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:17 schreef Loveless85 het volgende:
Nou ja goed, ik ga het pas morgenochtend bekijken. De voorspellingen zijn de laatste weken al vaker óf overdreven negatief geweest met weeralarmen e.d. en dat het niks voorstelde.
En zoals ik al eerder zei, ik snap die stress niet om 'lichte tot matige sneew'![]()
Ik ga me echt pas druk maken als we daar zijn en er ineens 20cm uit de lucht komt vallen
Psies, ik heb liever verse sneeuw dan ijzel of aangereden sneeuw.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:16 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik bedoel: als ik weet dat het gesneeuwd heeft, maak ik me geen zorgen. Rijden als er sneeuw gevallen is, vind ik niet zo'n probleem. Maar met sneeuw rijden (en zeker als je niet weet hoe erg het nog wordt).
Oh, die zien er mooi uit! 30 euro per deken of voor allemaal?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:12 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]
He bah.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Goed! Moe, stress, ect.
Zo weer weg. Ik heb nog 7 min om mn brood op te vreten en dan kan ik weer gaan
Welk asiel zit ie dan?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die zien er mooi uit! 30 euro per deken of voor allemaal?
Voor de rest moet het morgen wel begaanbaar zijn, wij moeten naar Overijssel voor Bullie.
werken.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Enfermera het volgende:
[..]
He bah.![]()
Hahanou eetze dan en succes vandaag met wat je gaat doen!
![]()
30 euro in totaal natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:20 schreef Strega het volgende:
[..]
Oh, die zien er mooi uit! 30 euro per deken of voor allemaal?
Voor de rest moet het morgen wel begaanbaar zijn, wij moeten naar Overijssel voor Bullie.
Nee hoor mopjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:18 schreef Loveless85 het volgende:
Aaah ok. Ik dacht dat jij dus bedoelde dat de hoeveelheid je niet uitmaakt maar je bij het eerste vlokje meteen de auto binnen parkeerde
In den Ham. Dierenasiel.De.Crullquote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor mopje
Ik heb een dingetje dat me wat in de weg staat. Vorig jaar is er in de familie een stevig akelig ongeluk geweest, waarbij niet iedereen er even goed uitgekomen is. Als in: bovenste voorkant van het hoofd helemaal aan barrels en dat komt nooit meer goed. Mijn moeder sterft duizend doden als we de weg opgaan met nare weersomstandigheden. En ik heb gezien wat het doet met een gezin als er zulke dingen gebeuren. We hebben ons als familie collectief voorgenomen nog wat beter op te passen dan voorheen.
Ik heb het idee dat Tombola en jij het wel willen proberen en ik ook. Elies twijfelt dus nog. En dan hebben we de chauffeurs gehad, toch?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
En tis wellicht wel handig als de twijfelaars iig wel vanmiddag/vanavond ff een knoop doorhakken, want ik snap het helemaal als mensen het niet aandurven met dit weer, maar aan de andere kant vind ik 't wel irritant als ik morgen helemaal klaarsta of in de auto zit en dan langzaam de afmeldingen binnendruppelen en ik dan alsnog rechtsomkeer kan maken terwijl het best te doen was ofzo
Logisch dan toch? En wat ik hierboven al zei, iedereen moet het voor zichzelf bepalen en ik ga dat echt wel respecteren, tis niet dat ik mensen probeer te pushen wél te gaan ofzo hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor mopje
Ik heb een dingetje dat me wat in de weg staat. Vorig jaar is er in de familie een stevig akelig ongeluk geweest, waarbij niet iedereen er even goed uitgekomen is. Als in: bovenste voorkant van het hoofd helemaal aan barrels en dat komt nooit meer goed. Mijn moeder sterft duizend doden als we de weg opgaan met nare weersomstandigheden. En ik heb gezien wat het doet met een gezin als er zulke dingen gebeuren. We hebben ons als familie collectief voorgenomen nog wat beter op te passen dan voorheen.
Bahquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor mopje
Daarom heb ik het idd al gemeldquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:25 schreef Loveless85 het volgende:
En tis wellicht wel handig als de twijfelaars iig wel vanmiddag/vanavond ff een knoop doorhakken, want ik snap het helemaal als mensen het niet aandurven met dit weer, maar aan de andere kant vind ik 't wel irritant als ik morgen helemaal klaarsta of in de auto zit en dan langzaam de afmeldingen binnendruppelen en ik dan alsnog rechtsomkeer kan maken terwijl het best te doen was ofzo
Nou ja Greys twijfelt wel aardig geloof ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan me helemaal voorstellen dat je dan nog extra bedenkingen hebt. Zeker als je weet dat anderen zich ook zorgen maken.
[..]
Ik heb het idee dat Tombola en jij het wel willen proberen en ik ook. Elies twijfelt dus nog. En dan hebben we de chauffeurs gehad, toch?
Ze zijn erg leuk en retegoedkoop zeg.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
30 euro in totaal natuurlijk.Ik ga niet al het gedoneerde geld uitgeven aan een paar dekens. En de Nettorama meneer teleurstellen.
![]()
Action
![]()
En er zijn inderdaad 2 goede redenen waarom het weer morgen goed moet zijn.
Heel verstandig. Niemand is gebaat bij zo iets.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee hoor mopje
Jij moet ook echt een pokke end rijden. Ik denk dat ik ook afgehaakt had als ik zo ver weg woonde. Want het rijden zal sowieso vermoeiender zijn en dat wil je dan geen uren achter elkaar.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:28 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bah![]()
Mijn moeder zou ook enorrrrm in de stress zitten...en het betreft hier dan wel haar beide dochters.
Vandaar dat we het haar ook niet hebben verteld![]()
En anders zou ze ook mee willen
Mijn moeder - die me áltijd zonder commentaar laat doen wat ik wil en áltijd achter me staat, welke beslissing ik ook neem - was vanmorgen enigszins gepikeerd toen ik zei dat we twijfelden of we zouden gaan. Dat zette me aan het denken. Als de voorspellingen voor morgen goed blijken, dan ga ik zondermeer. Als ze vanavond nog steeds voorspellen dat er vanuit het zuiden zulk akelig weer komt dat je beter kunt binnenblijven, dan doe ik de wereld een lol door thuis te blijven. Hoe zeer ik ook baal.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Cat22 het volgende:
Kan me helemaal voorstellen dat je dan nog extra bedenkingen hebt. Zeker als je weet dat anderen zich ook zorgen maken.
GATVERquote:Bij de meeste soorten sushi wordt zeewier gebruikt, nori genaamd, dat in dunne velletjes wordt verwerkt. Het werd oorspronkelijk gewonnen door zeewier af te schrapen van de kades in de haven, en het vervolgens in de zon te laten drogen
quote:
Veel meer kans als het sneeuwt en het is glad natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:27 schreef Loveless85 het volgende:
A) dat kan altijd gebeuren, dat iemand JOU aanrijdt
Tuurlijk, maar nogmaals, er gebeuren natuurlijk statistisch gezien en bewezen veel meer ongelukken als het sneeuwt en het is glad.quote:b) Dan kan je wel altijd thuisblijven of drukke bijeenkomsten mijden oid omdat iemand iets geks kan doen
Ik vind die anderhalf/twee uur heen én weer terug ook best een groot stuk om te rijden als het sneeuwt en waait eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
![]()
Als ik zover als jij moest rijden was ik ook niet gegaan hoor, maar die anderhalf / twee uur vanuit R'dam wil ik wel ff proberen
Neuh, natuurlijk gebeurt er nu méér, dat betwist ik ook niet. En het is voor iedereen persoonlijk de afweging of ze dat 'risico' wel of niet willen nemen.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Veel meer kans als het sneeuwt en het is glad natuurlijk.
[..]
Tuurlijk, maar nogmaals, er gebeuren natuurlijk statistisch gezien en bewezen veel meer ongelukken als het sneeuwt en het is glad.
Dus dat gaat in dit geval niet helemaal op vind ik eerlijk gezegd, dat 'er kan altijd wat gebeuren'
quote:Europa maakt zich op voor sneeuwstorm Daisy
Een groot deel van Europa kreunt nu al weken onder een streng winteroffensief, maar het ergste moet nog komen. Weervoorspellers waarschuwen voor de winterdepressie Daisy, een sneeuwstorm die komend weekend ongemeen hard zal toeslaan, ook bij ons. Vooral in Midden-Europa (de Alpenlanden, Duitsland, Polen, ...) worden enorme hoeveelheden sneeuw en een zeer gure stormwind voorspeld. Een zelden geziene en wijd verspreide winterchaos hangt in de lucht.
Laat ons beginnen met België. Vannacht was het rillen en beven bij diepvriestemperaturen. In Kleine-Brogel vroor het al 10 graden om 1u vannacht. Ook morgen blijft het de hele dag in het hele land vriezen: met maxima van -1 aan de kust tot -6 op de Hoge Venen. De schrale noordooster spant aan en maakt het koudegevoel nog sterker. Tegen de avond dringt vanuit de Ardennen dan de sneeuwzone verbonden aan Daisy ons land binnen.
Siberisch met nieuwe sneeuw
Zaterdag wordt dan een ronduit Siberische winterdag met nog altijd ook overdag vriestemperaturen. In het hele land vallen enkele centimeters sneeuw. Op de Hoge Venen kan de sneeuwlaag zelfs aandikken tot zo'n 25 cm. Nu ligt er 15 cm in Rocherath. De gure noordooster (5 tot 6 Beaufort in het binnenland, 7 aan de kust) veroorzaakt een heuse sneeuwstorm, zelden gezien de voorbij jaren in onze contreien. Zondag vallen er nog enkele sneeuwbuien, maar de wind neemt af in kracht en het ergste zou dan moeten voorbij moeten zijn. Volgende week blijft het wellicht droog en koud winterweer met overdag nog altijd vriestemperaturen. Het einde van de koudegolf is dus nog steeds niet in zicht.
45 cm sneeuw in Duitsland
België krijgt dus een stevige extra sneeuwlaag, maar in de rest van Europa slaat de winter nog veel harder toe. In Noorwegen vroor het gisteren tot -41 graden. In Polen stierven al meer dan 100 mensen door het winteroffensief. In Duitsland verwachten voorspellers tot 45 cm verse sneeuw! Verkeer zal op zaterdag virtueel onmogelijk worden, zodat grote delen van het land plat zullen gaan.
Chaos in Engeland
In het Verenigd Koninkrijk heeft de winterchaos al volop toegeslagen. Duizenden scholen zijn dicht, er gebeurden ontelbare verkeersongevallen door glijpartijen en de matchen in de League Cup moest worden afgelast. Het is voor het eerst in 30 jaar dat ze over Het Kanaal zo'n strenge winter hebben meegemaakt.
Na, waar hébben we het hier dan over.quote:
Serieusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:07 schreef Greys het volgende:
DIT zal toch niet uit gaan komen?
Van de Belgische weer siteDan vallen de Ned. voorspellingen nog mee
[..]
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Loveless85 het volgende:
En ik mag toch hopen dat als dat deze kant op komt ze het wel aangeven van het KNMI?
Nee, ik lees in De Elementen reeks hier op FOK!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:09 schreef Loveless85 het volgende:
Zit je nou te googlen op 'sneeuwstorm'
Ik ookquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:11 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Serieus
Als ik dit lees moet ik denken aan die film: The Day After Tomorrow
Ja zo vaak, maar meestal is het dan dat ze weeralarmen afkondigen en er geen flikker voorvaltquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nouja, een week terug sloegen ze de plan toch ook behoorlijk mis met dat weeralarm? Maandag volgensmij?![]()
Goed gesjopt jij!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:13 schreef oh-oh het volgende:
Oeh ik heb geshopt bij de Aziatische supermarkt, ik had de buggy mee, rits dicht, dus hondjes konden mee naar binnen.
Wat een geweldige winkel![]()
En een fruitpakket waar ook groente in zit![]()
En Cat, wat een vet leuke fleecedekens, ik ga mn mama ook es naar de Action sturen, ik ken nog 4 noodlijdende hondjes die daar heel blij mee zouden zijn
Daar ben ik dus voor morgen ook bang voorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zo vaak, maar meestal is het dan dat ze weeralarmen afkondigen en er geen flikker voorvalt
*duimt voor weeralarm*quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja zo vaak, maar meestal is het dan dat ze weeralarmen afkondigen en er geen flikker voorvalt
Jij zit jezelf nu bang te maken denk ik.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik dus voor morgen ook bang voor
Maar goffer, stel dat ze dit keer juist WEL een weeralarm hadden moeten afkondigen of nog gaan doen?
Oh kijk hier las ik net
Winter in Europa (2009/2010) - Sneeuwstorm Daisy op komst
Ze zeggen vaak bij ziektes e.d.: niet googlen!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik dus voor morgen ook bang voor
Maar goffer, stel dat ze dit keer juist WEL een weeralarm hadden moeten afkondigen of nog gaan doen?
Oh kijk hier las ik net
Winter in Europa (2009/2010) - Sneeuwstorm Daisy op komst
Ik heb echt zoveel leuke dingen bij die Toko geshopt!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:18 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Goed gesjopt jij!![]()
Die fleecedekens zijn echt fijn. Lekker dik en warm. Mijn volk hier wordt er ook heel blij van en de beestjes van de kassamevrouw ook.
Ja dit denk ik ook wel een beetjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit jezelf nu bang te maken denk ik.
Ben je dus toch in de buurt van de garaasj geweest?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb echt zoveel leuke dingen bij die Toko geshopt!
En die parkeergaraasj heeft een liftbediende![]()
Welneequote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:19 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit jezelf nu bang te maken denk ik.
Dat kán je proberen. Weet niet of ik je advies dan aan ga nemenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ze zeggen vaak bij ziektes e.d.: niet googlen!
Moet ik tegen jou gaan zeggen: niet Fokken!?
Nee, écht niet.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:21 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dit denk ik ook wel een beetje![]()
Feit is dat we het gewoon ff moeten afwachten
Nee hoor lieverdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, écht niet.
Zie boven. Ik ben geen schijterd ofzo hoor
Jij bent stoerrrr.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, écht niet.
Zie boven. Ik ben geen schijterd ofzo hoor
Ja nu moest ik wel want daar is die Toooookoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je dus toch in de buurt van de garaasj geweest?![]()
En jij maar denken dat dat niet interessant was!
Dat zei ik je toch. Maar mij geleuve.... neeeeeeej.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja nu moest ik wel want daar is die Toooooko
ik zou iig ook ff informeren of t een probleem is wanneer er vanavond/morgen besloten word dat er niet gegaan word. neit dat er dan daar mensen staan te wachtenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent stoerrrr.![]()
Heb je gezien dat in de nieuwe Elementen SC al een aantal mensen zeggen dat het met de sneeuw wel mee zal vallen?
Hebben we nu al contact gehad met DTH trouwens? Want anders zou ik er wel voor pleiten om daar rond 1 uur aan te komen als dat mag. Kunnen we ook op tijd naar huis, als het 's avonds flink eruit gaat vallen.
Daar heb ik net al een mailtje over gestuurdquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou iig ook ff informeren of t een probleem is wanneer er vanavond/morgen besloten word dat er niet gegaan word. neit dat er dan daar mensen staan te wachten
aah dat had ik niet gelezenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar heb ik net al een mailtje over gestuurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |