Das niet helemaal waar hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:16 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen dat wanneer je van jonge kaas al over je nek gaat, je oude kaas niet hoeft te overwegen
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnenquote:
Ik ben dól op hysterische FIPO's!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnen![]()
Neequote:
Jaaaaaaaa maar dat is not done als je TS bent hoorquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben dól op hysterische FIPO's!
Elies, kom d'r maar in!
Mijnes!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Die wil ik!!!!
![]()
*nu bijlezen gaat*
Goedemorgen allemaal!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga dadelijk eerst weken in en bad met Hot Toddie.En daarna naar de Action, bleek en ander spul kopen. En misschien nog wat kauwstaven bij de dierenwinkel. Heb inmiddels 175 euro aan donaties binnen!
Dat krijg ik nooit opgekocht aan Gourmet!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kan ook nog wat apart houden als eerste start voor de adoptie van de F&F dieren. Wat vinden jullie, tis immers ook jullie geld.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Fijn, ik was al bang dat het weer een "topicstarter met fipo =quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:33 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zolang je dr niet hysterisch FIPO bij loopt te blehren vind ik t best kunnen![]()
Geitenkaasquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nee
er zijn zat mensen die oude kaas wel lusten en jonge niet...
en je hebt witschimmel
blauwschimmel
roodkorst...
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Fijn, ik was al bang dat het weer een "topicstarter met fipo =" gevalletje werd
dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:35 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa maar dat is not done als je TS bent hoor
Dat staat helemaal los van het hele fenomeen hysterische FIPO's dusquote:
Ik vind oude geitenkaas lekker, en geitenbrie, en verse geitenkaas, maar jong boeit me niet zo (maar gewoon jong ook niet)quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Geitenkaas![]()
Ik heb vandaag een of ander heel erg lekker Frans kaasje met bieslook op roggebrood in mn bento
Ik wil in de pauze ff naar de markt voor de kaaskraamquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik vind oude geitenkaas lekker, en geitenbrie, en verse geitenkaas, maar jong boeit me niet zo (maar gewoon jong ook niet)
Schapenkaas vind ik ook heerlijk!
ja, hysterische fipo's zijn niet erg, tenzij ze van TS zijnquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:37 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat staat helemaal los van het hele fenomeen hysterische FIPO's dus![]()
Jij snapt me wel![]()
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 09:47 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Veel plezier iedereen morgen bij DTH![]()
Ik heb Nok al een tijdje niet gezien, telkens als ik hier even kwam spieken. Alles goed met haar?
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik wil in de pauze ff naar de markt voor de kaaskraam
Jaaaaaaa dat dusquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja, hysterische fipo's zijn niet erg, tenzij ze van TS zijn
Ik heb een uurquote:
en ik zei dus:quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:32 schreef tombolafan het volgende:
Ik zei dus:
zwabber! Lekker geslapen!?
Als DTH niet door gaat kom ik morgen wel bij jou kaas en fruit etenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb een uur![]()
En de buggy staat nog op kantoor, dus als ik Chico in de buggy mik kan ik ook nog eens een fruitpakket meenemen, hoef ik niet te dragen
Lang is niet erg! En wat zijn vandaag je plannen???quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en ik zei dus:
alleen wel een beetje lang
![]()
maar dat paste alleen niet meer
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als DTH niet door gaat kom ik morgen wel bij jou kaas en fruit eten
Ja maar, dan zit ik met die handdoeken en zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom.
En je hoeft niks te doneren![]()
Mijn openingstijden zijn ook ruimer
ik ga een stoeptegel op de post doenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:43 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lang is niet erg! En wat zijn vandaag je plannen???
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
oh neee!!!!! Mn BFF gaat niet mee...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:46 schreef Maes het volgende:
Hoi![]()
Ik wilde het gister al zeggen maar toen kwam er van alles tussen en lukte het thuis niet meer om in te loggen (bedankt KPN) maar door omstandigheden ga ik niet mee morgen naar DHT. Ik doe natuurlijk wel mee met het inkopen van lekkere hapjes en kluifjes. En voor degene die wel gaan willen jullie Nala en Simba extra knuffelen van mij?![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh en Greys zal ik de handdoeken en kluifjes die ik al heb nog even langs brengen vanmiddag?
FiPoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:34 schreef Greys het volgende:
Ik ben dól op hysterische FIPO's!
Elies, kom d'r maar in!
ORANJE BOOOOOVEN, ORANJE BOOOOOVENquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef nieslief het volgende:
Komt die sneeuw ook nog verder naar boven????
I hope soquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:56 schreef nieslief het volgende:
Komt die sneeuw ook nog verder naar boven????
Ja, ik hoop het ook, maar dan wel pas na zaterdag he!!!!quote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:58 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
I hope so![]()
Cat, ik vind alles best wat betreft mijn donatie zolang het ten goede komt van DTH en je er niet stiekem Lush spulletjes van koopt
was ook de eerste keer dat ze op dat tafeltje sprong (en ze was er heeeeeeeeeeeeeel snel af toen ik na de foto gemaakt te hebben opstondquote:
Vetgedrukt één: Best te rijden dus wssquote:Zaterdag neemt de bewolking in de nacht en ochtend van het zuidoosten uit toe en volgt er sneeuw. In de ochtend valt de sneeuw vooral in het zuidoosten, in de loop van de middag en avond neemt de kans op sneeuw ook in de rest van het land toe. De hoeveelheden zullen beperkt blijven tot enkele centimeters. In de nacht vriest het op de meeste plaatsen licht tot matig, overdag komt de temperatuur dichtbij het vriespunt. De wind neemt geleidelijk verder toe naar vrij krachtig tot krachtig, 5 of 6 Bft, aan de kust naar hard, 7. Door de wind kan de sneeuw gaan stuiven en voelt het snijdend koud aan met een gevoelstemperatuur van tussen de -10 en -15 graden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |